Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
BastiaanN schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:32:
[...]

320 x 240 pixels. Maar dat had je ook kunnen vinden in google met een kreet zoals "N95 Resolutie" ;)

Edit; het staat zélfs nog in de startpost :/
Oké, ik probeer het nog een keer...

Dat is dus niet het geval, ik praat niet over de beeldschermresolutie, amar de resolutie beschikbaar voor achterdrondafbeeldingen. Dus als je een foto kiest en dan instelt als achtergrond, die is dan 240 x >320 pixels, maar hoeveel kleiner weet ik niet, dus 240 x 280 of zo...

quote:
nvanthoff schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:56:
[...]

Oké, ik probeer het nog een keer...

Dat is dus niet het geval, ik praat niet over de beeldschermresolutie, amar de resolutie beschikbaar voor achterdrondafbeeldingen. Dus als je een foto kiest en dan instelt als achtergrond, die is dan 240 x >320 pixels, maar hoeveel kleiner weet ik niet, dus 240 x 280 of zo...
Sorry :>
Dan is het een goede vraag inderdaad ;) Gezien de "hoogte" van de bovenkant zou ik gokken op 240x290 / 240x280 ofzo..

Edit; Photoshop leert dat de bovenkant 55 pixels hoog is. voor 240x265 geef ik je dus een goede kans :)

BastiaanN wijzigde dit bericht 10-07-2008 15:14 (8%)

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

quote:
pven schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:35:
Vanaf heden mag de Sygic-discussie in Het Sygic McGuider Topic

Met dank aan BastiaanN voor de nette TS! _O_
Helemaal geweldig, dank Bastiaan! _/-\o_

Ik heb zojuist via massa opslag een gewone MP3 file in de misuc map gedropt van mijn geheugenkaart.
Daarna zag de musicplayer niet alleen dat bestandje niet, maar ook alle andere via PC suite geinstalleerde muziekbstanden niet meer.
Het rare is dat de standaard file manager van nokia en de Y browser ze nog wel zien.
Ik kan ze ook nog gewoon als beltoon instellen en als ik de bstanden open via de filemanagers speelt ie nog af ook. Met de standaardmuziekspeler.
Als ik de muziekbibliotheek vernieuw vindt hij ze nog steeds niet

Iemand dit al eens eerder tegengekomen? Enig idee hoe ik ze weer "zichtbaar" krijg?

En anders misschien een goede tip voor een andere muziek speler?

Knijert wijzigde dit bericht 10-07-2008 21:59 (5%)

Probeer het onderstaande eens:
Muziek database opnieuw aanmaken
Het is gebleken dat het soms kan voorkomen dat verwijderde liedjes nog in de muziekspeler worden weergegeven, dit kun je meestal oplossen door naar opties > vernieuwen te gaan maar door een bug in firmware V20.0.015 (N95-1) en V 11.0.026 (N95-2) help dat niet altijd.
In zo`n geval kun je dat oplossen door de volgende bestanden te verwijderen:
\private\101FFC31\mpxv1.mpd (mp3)
\private\101FFC31\pcv5.mpd (podcasts)
\private\101f8857\Cache\Alle bestanden
\private\101ffca9\Alle bestanden
Als je deze bestanden verwijderd hebt ga je opnieuw naar opties > vernieuwen, waarna je database opnieuw zal worden aangemaakt.

Om deze bestanden te kunnen verwijderen dien je je telefoon met je computer te verbinden onder "mass storage" mode en dien je verborgen bestanden op je computer te laten weergeven.
Helaas, twee keer geprobeerd, maar hij vindt ze niet. Groen wit balkje onderin beeld, hoop vlamt op, maar uiteindelijk blijft hij op 0 gevonden liedjes steken. Als ik dan weer opties>vernieuwen doe gebeurt er uberhaupt niets, terwijl hij dan zou moeten gaan zoeken toch?

Niet perongeluk de map ofzo op verborgen gezet? Alles wat verborgen is slaat hij namelijk over :)

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

quote:
Corné26 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:16:
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik was namelijk bang dat er iets mis was met mijn phone...
Ik heb het eea getest en ik blijf het vreemd vinden dat wanneer je je vinger voor de lichtsensor plaatst (oftewel de situatie "donker" creeert) het schermverlichting minder fel is als dan wanneer je de "licht" situatie pakt. In de licht situatie (dus als er voldoende licht is) is het schermverlichting veel feller. Zou iemand deze situatie eens willen nabootsen of klopt dit gewoon wat ik hier beschrijf?

quote:
Corné26 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:08:
[...]

Ik heb het eea getest en ik blijf het vreemd vinden dat wanneer je je vinger voor de lichtsensor plaatst (oftewel de situatie "donker" creeert) het schermverlichting minder fel is als dan wanneer je de "licht" situatie pakt. In de licht situatie (dus als er voldoende licht is) is het schermverlichting veel feller. Zou iemand deze situatie eens willen nabootsen of klopt dit gewoon wat ik hier beschrijf?
Lijkt mij een logische en gewenste manier van werken. Vroeger had je vaak dat als je buiten liep in de zon of in omgeving met veel licht dat het scherm nog wel eens slecht af te lezen was. Een oplossing was dan om tijdelijk het scherm iets feller te zetten, en als je bijv. 's avonds in bed een sms zou willen lezen was dit weer veel te vel. Hiervoor is dus die lichtsensor.

Oke, dankje. Ik vroeg het me alleen af en had het idee dat het alleen bij mij zou zijn 8)

quote:
BastiaanN schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:41:
Niet perongeluk de map ofzo op verborgen gezet? Alles wat verborgen is slaat hij namelijk over :)
Als ik via de massa opslag kijk op mijn pc staat hij niet als verborgen. Ook op mijn telefoon staat hij niet als hidden.
Op mijn werk kan ik niet zoveel prutsen, maar vanavond gooi ik alle muziek er maar weer af, herhaal de tip van Pven nog maar eens en ga het er dan maar weer op zetten, misschien dat dat nog iets uitmaakt.

Zo niet, iemand een suggestie voor een gratis muziekspeler? Ik kreeg de bemused player niet aan de gang omdat de licentie verlopen is.

Edit:
Ik denk dat de musicplayer zelf het probleem is. Als ik hem opstart krijg ik niet de icoontjes van muziek en podcast onder elkaar. Maar twee grijze vierkantjes, zonder naam ernaast....

Knijert wijzigde dit bericht 11-07-2008 08:22 (16%)

quote:
Knijert schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:17:
[...]

Als ik via de massa opslag kijk op mijn pc staat hij niet als verborgen. Ook op mijn telefoon staat hij niet als hidden.
Op mijn werk kan ik niet zoveel prutsen, maar vanavond gooi ik alle muziek er maar weer af, herhaal de tip van Pven nog maar eens en ga het er dan maar weer op zetten, misschien dat dat nog iets uitmaakt.

Zo niet, iemand een suggestie voor een gratis muziekspeler? Ik kreeg de bemused player niet aan de gang omdat de licentie verlopen is.

Edit:
Ik denk dat de musicplayer zelf het probleem is. Als ik hem opstart krijg ik niet de icoontjes van muziek en podcast onder elkaar. Maar twee grijze vierkantjes, zonder naam ernaast....
Als oplossing op een ander forum staat onderstaand:
quote:
Happened to a friends n82... he used a card reader, transferred everything to his PC... then reformatted the card. (using his phone).... then transferred everything back to the card (using the crd readr again).

It never misbehaved again after that.
Bron: http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?p=691607

Ook nog een optie, al is het iets rigoreuzer en tijdrovender dan ik eigenlijk gehooppt had dat nodig zou zijn.... iig thx.

Nu ook in FR uitvoering

Ik heb gezocht maar nog niet gevonden dus vandaar mijn vraag.

Ik ontvang regelmatig smsjes met daarin speciale tekens / symbolen zoals TM, of ®. Blijkbaar kan de N95 ze prima tonen, maar ik kan ze zelf met geen mogelijkheid invoegen. Is er een tooltje beschikbaar waarmee dat wel kan? De huidige symbolen invoer is erg beperkt.

M'n U2 tribute bandje :) // FR TDI 210PK - 425Nm

Diverse keren gezocht naar de oplossing voor mijn N95 8GB bij de melding WEB: geen reactie van Gateway.
Dit geldt in ieder geval voor mijn provider maar misschien ook voor de anderen.
Deze oplossing gevonden op GSM net
Vond het handig om hem toch maar ook even hier neer te zetten.
Kon deze oplossing hier niet direct vinden
Nadat ik in de homepage bij de browser www.google.nl ( of de homepage van jouw keuze ) had ingevuld, werkte mijn WLAN aansluiting helemaal perfect.

Uitleg van Morrigan:
Ik zal even verduidelijken wat ik hiermee bedoel. Stel, je bent een KPN-abonnee. Dan heb je standaard KPN Vandaag als startpagina in je browser staan. Deze pagina kun je echter alleen opvragen via GPRS of UMTS, niet via wifi.
(Daarom heb ik bij Opties, Instellingen, Algemeen bij Homepage nu Bookmarks ingevuld i.p.v. KPN Vandaag. Je kunt dan zelf kiezen naar welke pagina je wilt gaan.)

Heb je al geprobeerd een andere pagina te benaderen? Mogelijk dat jouw startpagina niet opvraagbaar is via wifi......

quote:
Twanjo schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 19:04:
[...]

mijn post is een beetje ondergesneeuwd en dat in de zomer :) Barfman leef je nog ?
Ja ik ben er weer :) Was even op vakantie met vrouwtje en kleine, en ben nu alles aan het doorlezen wat ik gemist hebt. Maar over die productcode, er veranderd niets anders dan de code zelf, en het kan geen kwaad als je hem weer terug zet naar de origiele, doe ik ook meestal na een firmware upgrade ;)
quote:
Erg vreemd wat er allemaal gebeurd, maar ik krijg een sterk vermoeden dat het te maken heeft met het hacken van het symbian systeem. Ze proberen ons nu terug te pesten ofzo?
quote:
Barfman schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:35:
[...]

Ja ik ben er weer :) Was even op vakantie met vrouwtje en kleine, en ben nu alles aan het doorlezen wat ik gemist hebt. Maar over die productcode, er veranderd niets anders dan de code zelf, en het kan geen kwaad als je hem weer terug zet naar de origiele, doe ik ook meestal na een firmware upgrade ;)
Oke en als je die andere waardes per ongeluk veranderd hebt: HW version. Man. Month. Prod serial number kan ook geen kwaad?

ps Goede vakantie gehad? :)

quote:
Barfman schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:36:
[...]

Erg vreemd wat er allemaal gebeurd, maar ik krijg een sterk vermoeden dat het te maken heeft met het hacken van het symbian systeem. Ze proberen ons nu terug te pesten ofzo?
Nee daar zal het denk ik niet mee te maken hebben. Zal vast een nieuwe dienst of misschien telefoon zijn.

Jules

quote:
Holleboomer schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:35:
[...]

Nee daar zal het denk ik niet mee te maken hebben. Zal vast een nieuwe dienst of misschien telefoon zijn.
Daar lijkt het mij inderdaad ook meer op. Lijkt me overigens ook niet dat Nokia het hacken van symbian onder de aandacht gaat brengen ;)

quote:
Phoolie schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:45:
[...]
Daar lijkt het mij inderdaad ook meer op. Lijkt me overigens ook niet dat Nokia het hacken van symbian onder de aandacht gaat brengen ;)
Lijtk me zeker sterk... Is het wel orgineel van Nokia? Die site...

Ik vind het maar vaag

quote:
Mau_Maus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:04:
[...]

Lijtk me zeker sterk... Is het wel orgineel van Nokia? Die site...

Ik vind het maar vaag
Registrant:
Nokia Corporation
Nokia Corporation
P.O.Box 226 Nokia Group
- - 00045
FI
dnsauthority@nokia.com +358.718008000 Fax: +358.718034496

Domain Name: openatownrisk.com

;)

quote:
BastiaanN schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:10:
[...]

Registrant:
Nokia Corporation
Nokia Corporation
P.O.Box 226 Nokia Group
- - 00045
FI
dnsauthority@nokia.com +358.718008000 Fax: +358.718034496

Domain Name: openatownrisk.com

;)
ja ok... maar ik zie het verband niet met hacken

quote:
Twanjo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:27:
[...]

Oke en als je die andere waardes per ongeluk veranderd hebt: HW version. Man. Month. Prod serial number kan ook geen kwaad?

ps Goede vakantie gehad? :)
Ik heb daar nooit aan gezeten, dis weet niet welk effect dit heeft.
Ja ik dus volgens mij wel per ongeluk. Dus als iemand een idee heeft....

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws