"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
Reg. datum: 28 juli 2002
Klopt, alleen kun je ze nu als bulk naar binnen trekken via je pc/mac of whatever. De gehele wereld schijnt iets van 4 GB te zijnquote:BastiaanN schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:45:
Die mappen kan je toch gewoon via nokia maps gratis binnentrekken?
Reg. datum: 14 juli 2004
Is een bekend "probleem" en helaas niets aan te doen.quote:peerke63nl schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:55:
Is het iemand wel eens opgevallen hoe snel de accu leeg is als ie een tijd aan de USB-kabel ligt? Dan heb ik het over een uurtje of 2-3....
Reg. datum: 05 april 2002
Heb heel de nokia al doorgepluist maar kan het niet vinden.
Reg. datum: 07 maart 2005
Waar ligt dit aan en zijn er meer die last hiervan hebbe?
Kijk je via wifi of via een dataabo ? Ik heb namelijk hetzelfde probleem als ik NOS Mobiel gebruik via mijn wifi, via mn eindeloos online werkt het wel goed.quote:mobile625 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:20:
Ik heb een n95 8GB waar ik de NOS applicatie op heb geinstalleerd. Echter als ik het journaal wil bekijken dan geeft ie aan dat de video gereed wordt gemaakt voor afspelen en dan krijg ik een foutmelding en dan sluit de applicatie...
Waar ligt dit aan en zijn er meer die last hiervan hebbe?
Foto's NC meetings | NC #1 WW@RC5,OGR,TSC Phase 1 & 2 | 24 mei 2008 NC BBQ !
Reg. datum: 30 juli 2005
Heb gewoon de standaard instellingen van de Nokia phone zelf, iemand ervaring hiermee en natuurlijk nog beter.. een oplossing? ik krijg iets van een package error
J.Thermaltaker wijzigde dit bericht 09-07-2008 21:54 (9%)
Athlon XP 3100+ systeem | Asus A6Va | HTC Touch Diamond
Nikon D50 | Nikkor 18-55mm 3.5-5.6 | Tamron AF 70-300 LD 4-5.6 | Nikkor AF-D 50MM 1.8 | en wat filters
Reg. datum: 06 juli 2008
Probleem opgelost:Ik heb de laatste nokia software update uitgevoerd, gelijk de nieuwe navigatie software 2.0 er opgezet. En alles werkt perfect. Kaarten van Itallie zitten er in en het offline zoeken werkt nu goed ook de kleinste plaatsen zijn zo gevonden. Ik zeg de vakantie kan beginnen wat een fijne telefoon de N95.quote:Herby1984 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:28:
[...]
Hhhm ok. Zou het te maken kunnen hebben met het volgende.
Ik heb wel de nieuwste navigatie software gedownload. Maar niet de laatste nokia update voor de de complete n95.
Reg. datum: 01 juli 2008
Even een vraag: Ik heb het idee dat mijn verlichting niet goed werkt op mijn N95. Het ene moment heb ik fel licht en het ene moment is het wat minder fel (dit allebei in een donkere ruimte). Je ziet de phone ook echt van felheid verspringen. Wat kan dit zijn?
Je bent bekend met de lichtsensor in het apparaat? Is het niet dat gewoon?quote:Corné26 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:52:
Hallo,
Even een vraag: Ik heb het idee dat mijn verlichting niet goed werkt op mijn N95. Het ene moment heb ik fel licht en het ene moment is het wat minder fel (dit allebei in een donkere ruimte). Je ziet de phone ook echt van felheid verspringen. Wat kan dit zijn?
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Reg. datum: 27 september 2003
ik drink niet, ik zuip
Reg. datum: 25 april 2007
Niet de videocam. De lichtsensor.quote:iCy schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:13:
De videocam die controleert hoe donker het is. Is er veel licht dan is eht scherm fel en is er geen/minder licht dan gaat het scherm minder fil.
Klopt dit ook ?quote:iCy schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:13:
De videocam die controleert hoe donker het is. Is er veel licht dan is eht scherm fel en is er geen/minder licht dan gaat het scherm minder fil.
"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
Reg. datum: 27 september 2003
Probeer zelf maar uit en het klopt ja. Zet je vinger maar eens op de videocam dan gaat het teotsenbord aan en de display wordt minder fel.quote:
En het is niet echt een lichtsensor. Het registreert gewoon of er licht is of niet door middels van de cam. Het maakt gewoon gebruik van de functionaliteit van de camera.
iCy wijzigde dit bericht 10-07-2008 13:42 (23%)
ik drink niet, ik zuip
Is dat dan anders dan bij de N82? daar zit namelijk wel degelijk een aparte lichtsensor náást de videocamera..quote:iCy schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:41:
[...]
Probeer zelf maar uit en het klopt ja. Zet je vinger maar eens op de videocam dan gaat het teotsenbord aan en de display wordt minder fel.
En het is niet echt een lichtsensor. Het registreert gewoon of er licht is of niet door middels van de cam. Het maakt gewoon gebruik van de functionaliteit van de camera.
Welk gedeelte van "niet de videocam" heb je over het hoofd gezien? Naast de cam voor videobellen zit een lichtsensor. Om voor iets basaals als het waarnemen van omgevingslicht een complete camera te gebruiken is ontzettende overkill, en daarmee een waste of energy.quote:iCy schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:41:
[...]
Probeer zelf maar uit en het klopt ja. Zet je vinger maar eens op de videocam dan gaat het teotsenbord aan en de display wordt minder fel.
Reg. datum: 25 oktober 2004
Like, nevermindquote:nvanthoff schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:23:
Weet iemand het aantal pixels van de achtergrond van plaatjes van de N95? Want als ik een foto als achtergrond kies dan vervormd die helemaal, want die houd een balk boven en onder open voor logo's... Dus het zou 240 x hoeveel pixels moeten zijn??
BastiaanN wijzigde dit bericht 10-07-2008 14:58 (20%)
Lees de vraag nog een keerquote:BastiaanN schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:32:
[...]
320 x 240 pixels. Maar dat had je ook kunnen vinden in google met een kreet zoals "N95 Resolutie"
Edit; het staat zélfs nog in de startpost
Sjaak_Afhaak wijzigde dit bericht 10-07-2008 14:35 (10%)
SPECS | Nikon D50 kit, Nikkor 70-300mm 1:4.5-5.6 AF-S VR
Met dank aan BastiaanN voor de nette TS!
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com