Reg. datum: 16 februari 2007
Nokia N95 (8GB) - Deel 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 90 91 92 93 94 95 96 97 98 ... 146 147 148 149 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 16 februari 2007
nieuwe frontje e.d. kopen. Zijn op ebay wel te vinden..quote:Siender schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:17:
Ik heb mn N95 8gb al eens een paar keer op de straat laten kletteren. Nu zitten er een paar fraaie krasjes op. Is er een middel om deze te verwijderen?
Canon EOS 350D -|- Canon BG-E3 grip -|- Canon EF-S 18-55 Kitlens -|- Sigma 18-125 DC -|- Sigma 70-300 DG Apo Macro -|- Metz Mecablitz 36AF-4C -|- 2GB Kingston HighSpeed || - Specs -
Reg. datum: 16 februari 2007
Bedankt! Ik zal zoeken op Ebay. Echter kamp ik nog met een probleem. Ik heb zorgeloos internet van vodafone en ik heb het extra tv-abonnement gepakt. Als ik nu tv wil kijken klik ik bijvoorbeeld op nederland 1 dan gaat hij realplayer openen en gaat hij verbinden. Dan geeft hij deze melding: "Kan niet verbinden met server. Te weinig bandbreedte. Controlleer in netwerkinst."quote:Damian schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:21:
[...]
nieuwe frontje e.d. kopen. Zijn op ebay wel te vinden..
Wat kan ik hieraan doen?
Reg. datum: 14 juli 2004
Frontjes e.d. kun je ook makkelijk bij bijv www.telecomtelecom.nl aanschaffen.quote:Siender schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:17:
Ik heb mn N95 8gb al eens een paar keer op de straat laten kletteren. Nu zitten er een paar fraaie krasjes op. Is er een middel om deze te verwijderen?
Reg. datum: 14 juli 2004
Maar zonder gekheid, ik zou er geen genoegen mee nemen. Jij denk ik ook niet? Meteen retour NSP of de belzaak waar je 'm hebt aangeschaft om 'm wederom om te ruilen. Je hebt inmiddels een duidelijk langlopend "conflict", met het daarbij behorende papierwerk (paper-trail). Er MOET toch iets aan te doen zijn zodat jij een goed-werkend toestel krijgt....succes!quote:In_The_Aire schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:21:
[...]
Yup, nieuw IMEI nummer, nieuw displayfolietje, camerafolietje. Accu en batterijklep zijn volgens mij wel dezelfde.
Reg. datum: 04 april 2006
Inderdaad gewoon domme pech denk ik . Zo kocht ik mijn huidige printer bij dixons (canon mp610). Ding maakte ontiegelijk veel lawaai. Omgeruild, kreeg ik gewoon een gebruikte terug. Alles terug gebracht en bij een andere (web)winkek een nieuwe besteld. Bij aankomst bleek dat, dat exmplaar geen zwart printte. Nee lag niet aan cartridge maar echt aan de printer. Die weer terug gestuurd en weer een nieuwe gekregen, en die doet het gelukkig nog steedsquote:dafmay schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:44:
[...]
Maar zonder gekheid, ik zou er geen genoegen mee nemen. Jij denk ik ook niet? Meteen retour NSP of de belzaak waar je 'm hebt aangeschaft om 'm wederom om te ruilen. Je hebt inmiddels een duidelijk langlopend "conflict", met het daarbij behorende papierwerk (paper-trail). Er MOET toch iets aan te doen zijn zodat jij een goed-werkend toestel krijgt....succes!
Twanjo wijzigde dit bericht 04-07-2008 18:15 (34%)
Reg. datum: 20 mei 2008
Je legt je telefoon dan echt boven een magnetische box ofzo hoor denk ik. Want je kan niet zomaar steeds hetzelfde probleem krijgen. Misschien dat die speaker bij de N95-2 als enige net niet goed is afgeschermd tegen bepaalde dingen.quote:In_The_Aire schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:30:
Ik heb het echt helemaal gehad met de N95 (8GB)![]()
Ik heb sinds half februari een N95 8GB. Na een aantal weken werkte de speaker niet meer (de normale speaker, handsfree speaker werkt nog wel). Toestel weg voor reparatie, na 3 weken terug met een software update. Speaker werkte 2 dagen, daarna weer kapot.
Weer weg ter reparatie. Na 3,5 week weer terug. Speaker werkte weer. Na anderhalve week weer speaker kapot. Weer opgestuurd. Na 2 weken een volledig nieuwe N95 8GB (dus niet alleen board) van Nokia gehad (vorige week).
Guess what... gisteren begon de speaker enorm te kraken, nu doet 'ie helemaal niets meer.
Ik doe er verder geen gekke dingen mee. Garmin erop geïnstalleerd (amper gebruikt), MP3 erop welke ik naar mijn Bluetooth autoradio stream, en af en toe bellen, smssen, en mailen.
Ik vind het een enorm leuk toestel, maar in de praktijk bel ik nu meer met mijn HTC P3300. Het vertrouwen in dit toestel ben ik volledig kwijt.
Er zitten toch alleen die 2 speakers aan zijkant?
(kan me voorstellen dat er nog 1 bij hoort, mijn n95 klinkt nl erg blikkerig en schel met muziek)
Reg. datum: 18 april 2008
En er zit er ook nog één op de schuif om mee te bellen, de 'normale' speaker, en die is ook alleen om te bellen neem ik aan. Dat het geluid dus blikkerig klinkt heeft een andere oorzaak of je hebt gewoon te goede orenquote:Sponz schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:53:
Wat is het verschil tussen normale speaker en handsfree speaker?
Er zitten toch alleen die 2 speakers aan zijkant?
(kan me voorstellen dat er nog 1 bij hoort, mijn n95 klinkt nl erg blikkerig en schel met muziek)
Ik laat het er inderdaad niet bij zitten.quote:dafmay schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:44:
[...]
Maar zonder gekheid, ik zou er geen genoegen mee nemen. Jij denk ik ook niet? Meteen retour NSP of de belzaak waar je 'm hebt aangeschaft om 'm wederom om te ruilen. Je hebt inmiddels een duidelijk langlopend "conflict", met het daarbij behorende papierwerk (paper-trail). Er MOET toch iets aan te doen zijn zodat jij een goed-werkend toestel krijgt....succes!
In broekzak en op mijn bureau. Nooit eerder problemen gehad met gsm's.quote:Batista schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:26:
[...]
Je legt je telefoon dan echt boven een magnetische box ofzo hoor denk ik. Want je kan niet zomaar steeds hetzelfde probleem krijgen. Misschien dat die speaker bij de N95-2 als enige net niet goed is afgeschermd tegen bepaalde dingen.
Toetstonen gaan ook via de 'microspeaker', MP3 etc gaat inderdaad via de handsfree (stereo) speaker.quote:pietervanzutven schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:37:
[...]
En er zit er ook nog één op de schuif om mee te bellen, de 'normale' speaker, en die is ook alleen om te bellen neem ik aan.
Athlon XP 3100+ systeem | Asus A6Va | HTC Touch Diamond
Nikon D50 | Nikkor 18-55mm 3.5-5.6 | Tamron AF 70-300 LD 4-5.6 | Nikkor AF-D 50MM 1.8 | en wat filters
Reg. datum: 25 juni 2006
ik ga nu met een bang hart overschakelen naar de htc touch diamond vanwege de looks, hopelijk krijg ik er geen spijt van.
Reg. datum: 03 maart 2004
Dus heb de functie WLAN-netwerken filteren om draadloze LAN's uit de lijst met gevonden netwerken te filteren. De volgende x worden de geselecteerde netwerken uit de lijst gefilterd.
Niet echt gunstig voor mijn eigen netwerk dus
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Reg. datum: 05 oktober 2007
"Hundreds of years ago, scientists, artists and members of Royal families gathered to produce a clip of grand weirdness. A clip stranger and more amazing than anything that had ever been made before. But the clip turned out too weird! People went mad from seeing it and it was too much for the common man to handle. Thus the clip was locked away, in a mysterious box with four seals. The knowledge of how to break the seals has been passed down from one generation to another, hidden within the technological masterpieces of history. Edison’s light bulb, the Wright Brothers’ airplane and Apollo 11 all held the secret of unlocking the box. A secret that can now be found within Nokia Download service, allowing the public – you, to find the key to break the seals. And see...the weirdest clip. Ever made..."quote:Barfman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:33:
BTW, er gaat maandag 7 juli schijnt het, iets groots gebeuren met Nokia, ben benieuwd wat dat is. Je moet deze site van nokia in de gaten houden, is een nieuwe site.
http://www.openatownrisk.com/
Iemand al het geheim gevonden in het download menu![]()
Er word verteld dat er nu al een secret zit in je nokia download menu.
Registreren? klik hier
Nog 46 uur en 55 minuten volgens het flash-flimpjequote:Earthquake schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:32:
[...]
"Hundreds of years ago, scientists, artists and members of Royal families gathered to produce a clip of grand weirdness. A clip stranger and more amazing than anything that had ever been made before. But the clip turned out too weird! People went mad from seeing it and it was too much for the common man to handle. Thus the clip was locked away, in a mysterious box with four seals. The knowledge of how to break the seals has been passed down from one generation to another, hidden within the technological masterpieces of history. Edison’s light bulb, the Wright Brothers’ airplane and Apollo 11 all held the secret of unlocking the box. A secret that can now be found within Nokia Download service, allowing the public – you, to find the key to break the seals. And see...the weirdest clip. Ever made..."
Registreren? klik hier
Reg. datum: 04 april 2006
Communicatie verloopt via het forum
pven wijzigde dit bericht 05-07-2008 16:05 (87%)
Reg. datum: 19 april 2007
als je toegang hebt tot het wifi netwerk wel jaquote:geldermalsen schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:43:
Ik heb een vraag ik wil graag deze telefoon aangaan schaffen. Ik heb het topic door gelezen maar wie kan me even uitleggen wat ik met de draadloose functie kan? Kan ik bijv internetten zonder kosten over draadloos?
Canon Powershot A60 / Olympus c770 - 128MB /64mb cf / 512 xD -
Cons:::BB4E
#bb4e @ qnet
MSI megastick // Apple ipod nano : )
Als je iets met het web wilt doen (bv browsen, nokia mosh voor downloads, nos mobiel, email, fring voor skype/msn/voip) dan wordt gevraagd welke verbinding je daarvoor wilt gebruiken. Daar staat je wifi-netwerkje ook tussen als het goed is. Als je die dan kiest, dan gebruik je inderdaad voor je internettoegang je wifi.quote:geldermalsen schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:43:
Ik heb een vraag ik wil graag deze telefoon aangaan schaffen. Ik heb het topic door gelezen maar wie kan me even uitleggen wat ik met de draadloose functie kan? Kan ik bijv internetten zonder kosten over draadloos?
Foto's NC meetings | NC #1 WW@RC5,OGR,TSC Phase 1 & 2 | 24 mei 2008 NC BBQ !
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Reg. datum: 24 mei 2004
Ik hoor bij de dino's die nog steeds geen flatfee internetabo hebben en ik kan je zeggen dat als je niet heel regelmatig internet nodig hebt op je foon buitenshuis (thuis ben ik bijna vastgegroeid aan m'n pc) heb je meer dan genoeg aan de vele open netwerken, met name in steden natuurlijk. Dat scheelt toch maar mooi 120,- per jaar en je hebt ook een zekere rem op internet gebruik, iets wat ik nodig heb.quote:Fuzzillogic schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:54:
Maar frankly, als je een telefoon als deze neemt, dan hoort daar simpelweg een data-abo bij. Wifi is leuk en aardig, maar je hebt er buitenshuis verdomd weinig aan. En juist dan is internet weer handig, al was het maar om even op buienradar te kijken.
Als er sprake is van noodgevallen (nog niet meegemaakt) kun je altijd nog het niet-flatfee internet gebruiken, in mijn geval 75ct/kwartier (Vodafone), dan kun je 13 keer per maand connecten voordat je duurder uit bent dan met flatfee.
Uiteraard, ik gebruik thuis wel meestal mijn wifi vanwege de snelheid en dan kan ik ook met skype en voip aan de gang, wat officieel via mijn hi-dataabbo niet magquote:Fuzzillogic schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:54:
Maar frankly, als je een telefoon als deze neemt, dan hoort daar simpelweg een data-abo bij. Wifi is leuk en aardig, maar je hebt er buitenshuis verdomd weinig aan. En juist dan is internet weer handig, al was het maar om even op buienradar te kijken.
Foto's NC meetings | NC #1 WW@RC5,OGR,TSC Phase 1 & 2 | 24 mei 2008 NC BBQ !
Een groot deel van de functionaliteit van de N95 is internet-gerelateerd. Het is juist dat wat veel andere apparaten missen. Er zijn betere muziek- en filmspelers, er zijn betere camera's, er zijn betere PDA's, er zijn kleinere mobieltjes, er zijn apparaten met betere internetfunctionaliteiten.. Maar er zijn weinig waar alle features op redelijk niveau bijeen gebracht zijn. Daarom heb ik de N95 gekozen. Zou internet niet voor mij van belang zijn geweest dan had ik waarschijnlijk een ander toestel gekozen.quote:Megalodon_67 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:29:
[...]
Ik hoor bij de dino's die nog steeds geen flatfee internetabo hebben en ik kan je zeggen dat als je niet heel regelmatig internet nodig hebt op je foon buitenshuis (thuis ben ik bijna vastgegroeid aan m'n pc) heb je meer dan genoeg aan de vele open netwerken, met name in steden natuurlijk. Dat scheelt toch maar mooi 120,- per jaar en je hebt ook een zekere rem op internet gebruik, iets wat ik nodig heb.
Open netwerken worden ook steeds zeldzamer. En om er nou speciaal een op te gaan zoeken is toch ook niet ideaal. Je zegt dat het ¤120/jaar is, maar je geeft dan wel ¤500 eens per jaar of 2 uit aan een nieuwe smartphone? Achja, prioriteiten hè, ik heb de mijne soms ook verkeerd staan hoor
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Reg. datum: 18 april 2008
Check de website nu eens: www.openatownrisk.com. Het wordt steeds geheimzinniger...quote:Shadow schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 12:07:
[...]
Nog 46 uur en 55 minuten volgens het flash-flimpje
Reg. datum: 01 juli 2008
Vandaag wilde ik weer een theme installeren en kreeg ik de volgende melding:
"geldigheid certificaat verstreken"
Wat houdt dit precies in? Heeft dit (zoals ik vermoed) met het signen te maken? Ik kan niet begrijpen waarom een theme gesigned moet worden (ik weet niet eens wat het inhoud trouwens). Hopelijk kan iemand mij meer uitleg geven hierover!
Tweede vraag is: als ik films download, welk bestand speelt de N95 af. Is dat MP4? En waar moet ik dat bestand dan plaatsen?
Bedankt voor jullie medewerking!
Pagina: 1 2 3 4 ... 90 91 92 93 94 95 96 97 98 ... 146 147 148 149 last