Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 ... 146 147 148 149 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 16 juni 2005

Is er al een Nederlandse V20.0.0.16 voor de 8GB? Mijn productcode is euro2 (0550359) maar de Nokia Software Updater zegt dat er geen nieuwe firmware is (Mijn huidige firmware is 15.0.0.15)

Misschien een stomme vraag maar ik kan er echt geen antwoord op vinden... Ben al een uurtje bezig, heb een hard-reset uitgevoerd, productcode aangepast etc. en nog kan de Updater geen nieuwe firmware vinden...

Edit: Laatmaar, hij wil gewoon niet flashen onder 2003. Met Vista gaat het perfect :)

Shadow wijzigde dit bericht 28-06-2008 13:05 (48%)

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
Damian schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 23:33:
Is symbiansigned niet meer te gebruiken? Andere oplossing heirvoor,of valt dit buiten de policy?
Ik gebruik Drakkarious Signer, zie :

dafmay in "Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)"

quote:
bounzer schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:48:
...
Heb mijn N95 nu ruim een jaar en dit is al de 2e (originele) accu. Net op momenten dat het me niet uitkomt is ie leeg.

Per dag:
20 smsjes
10 minuten bellen
30 minuten internet

Ligt het nou aan mij of moet ik dan minimaal 2 volle dagen met mijn accu kunnen doen?
...
Uit ervaring weet ik dat wifi de batterij heel snel leegtrekt, dus dat is in jouw geval de grote boosdoener. Een half uur is echter wel aan de korte kant. Ik internet niet vaak met mijn N95 maar gok dat de accu het toch wel een uur of anderhalf uit kan houden.

Reg. datum: 24 mei 2004

quote:
bounzer schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:48:
Zijn er hier mensen die een goede vervanger hebben voor de standaard Nokia accu? Iets met wat meer vermogen die het ook echt langer uithoudt? Ik word er een beetje chagrijnig van dat ik nog niet eens 1 dag haal met mijn huidige accu. Heb mijn N95 nu ruim een jaar en dit is al de 2e (originele) accu. Net op momenten dat het me niet uitkomt is ie leeg.

Per dag:

20 smsjes
10 minuten bellen
30 minuten internet

Ligt het nou aan mij of moet ik dan minimaal 2 volle dagen met mijn accu kunnen doen?

Wlan scan staat uit
Bluetooth staat uit
Geen openstaande apps
Die accu is te snel leeg, maar wat bedoel je met leeg? Staat de batterij-indicator dan bijna op nul of is echt leeg en dus 'dood'? Het kan zijn dat als je de accu altijd ruimschoots voordat ie leegraakt bijlaadt de batterij-indicator niet meer betrouwbaar is en een reset kan gebruiken door pas weer te laden als ie echt helemaal leeg is geweest.

Reg. datum: 18 november 2007

ik heb ook even een vraagje over het signen. Ik had eerder een Nokia n95 en kon toen ook signen. Toen werkte signen niet meer en vervolgens heb ik ook mijn nokia n95 de deur uit gedaan. Sinds kort toch weer terug naar dit heerlijke apparaat maar nu de 8gb versie. Mijn symbian signed account is nog steeds actief en hetzelfde als eerder. Even wat vragen ( en sorry als ik hier misschien zelf achter had kunnen komen maar het is mij gewoon niet meer duidelijk):

- hoe kan ik in symbian signed aangeven dat ik een nieuwe nokia heb,dus een ander imeinummer?
- als ik symbian signed open wordt er gesproken over een publisher id, heb ik deze echt nodig en zo ja hoe kom ik eraan? wat kost het? is het te omzeilen?

Zou die persoon die mij opweg kan helpen om opnieuw te kunnen signen zeer dankbaar zijn!
_/-\o_
quote:

quote:
robertwebbe schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:38:
[...]

Nee, sorry, ik bedoelde uitzendinggemist. UPC klanten kunnen de Slingbox Solo overigens ook direct bij UPC kopen.
is de slingbox ook aan de praat te krijgen met digitenne van kpn? zo ja, welke moet je dan hebben?

Reg. datum: 16 maart 2008

Weet iemand wat het verschil is tussen n-series PC-suite en de Nokia PC-suite? Ik heb het idee dat n-series PC-suite iets ouderwets is wat niet meer wordt ontwikkelt.

En weet iemand wat de toegevoegde waarde is van dat (trage) videocentrum boven de gewone galerij?

Geeft PC-suite inderdaad de maxibaal haalbare kwaliteit van audio en video met converteren? ( wanneer ingesteld op "hoog".)

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
raweimer schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:50:
[...]

is de slingbox ook aan de praat te krijgen met digitenne van kpn? zo ja, welke moet je dan hebben?
Je kan de classic kopen bijv... Er staat op de doos een ingebouwde dvb-t decoder te hebben, maar niet echt in verdiept of gekeken hoe dat werkt, maar werkt vast wel.. je kan eigenlijk elke apparaat gebruiken en bedienen via infrarood acties, die je via je mobiel aangeeft...

Reg. datum: 04 november 2006

quote:
annuh schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:40:
Tweakers!
Tip: Op de site www.studentmobiel.nl kun je icm met een Debitel KPN Actie 2 jaar abbonement (E 12,50 p/m!) een Nokia N95 voor E 42,- kopen! :D
Alleen.. hij is verkrijgbaar in vier kleuren: Deep Plum, Sand, Black en Silver, van de eerste 2 kleuren weet ik dat ze uitgebracht zijn, maar van de kleuren Black en Silver kan ik nergens enkele informatie vinden.. |:( Zou het mogelijk hier om een 'fake-model' betreffen? (Het gaat hier echt om de N95 en niet om de N95 8GB). Ik heb al gemaild maar ze weten het ook niet precies..
Ik heb de zwarte uitvoering (lijkt net zwart rubber, zo voelt het wel aan en ligt lekker in de hand) en volgens mij bestaat de Warm Graphite ook nog .

BETER 1 VOGEL IN DE HAND DAN GEEN HAND ! Nokia 6600- 6630- 6670- 6681- 6680- N70- N80-N73-N95

quote:
faire4u schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:45:
[...]

Ik heb de zwarte uitvoering (lijkt net zwart fluweel, zo voelt het wel aan ) en volgens mij bestaat de Warm Graphite ook nog .
edit : nevermind

dafmay wijzigde dit bericht 29-06-2008 22:23 (37%)

Reg. datum: 28 februari 2006

quote:
faire4u schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:45:
[...]

Ik heb de zwarte uitvoering (lijkt net zwart fluweel, zo voelt het wel aan ) en volgens mij bestaat de Warm Graphite ook nog .
Bedankt voor je reactie! Zou je er misschien een foto van kunnen maken? :) Bedoel je trouwens dat hij zacht aanvoelt..? :o

quote:
annuh schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:04:
[...]

Bedankt voor je reactie! Zou je er misschien een foto van kunnen maken? :) Bedoel je trouwens dat hij zacht aanvoelt..? :o
Warm grapich bestaat wel... (beetje grijzig, maar wel een orginele variant van Nokia)

http://194.150.224.115/img/prd/grt/4019.jpg

Is in nederland volgens mij alleen als losse cover te koop.. niet standaard in combi met de n95 zover ik weet officieel.. En die zwarte die hij heeft, heeft ie zelf apart gekocht, is volgens mij geen officiele van Nokia.

Mau_Maus wijzigde dit bericht 30-06-2008 10:10 (10%)

Insane Obtrusion

Hmm, iets raars gevonden

Ik bel naar een nummer, en ik moet dan een nummer intoetsen voor een bepaalde afdeling, dus zeg maar, druk 1 voor helpdesk, 2 voor sales blablabla, en daar reageert het miepie aan de telefoon dus gewoon niet op :/

Iemand enig idee??

hmm, nog een keer geprobeerd, en nu ging het wel goed :/

wazig...

Damian wijzigde dit bericht 30-06-2008 12:43 (12%)

Canon EOS 350D -|- Canon BG-E3 grip -|- Canon EF-S 18-55 Kitlens -|- Sigma 18-125 DC -|- Sigma 70-300 DG Apo Macro -|- Metz Mecablitz 36AF-4C -|- 2GB Kingston HighSpeed || - Specs -

Reg. datum: 03 februari 2005

quote:
Megalodon_67 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:10:
[...]

Die accu is te snel leeg, maar wat bedoel je met leeg? Staat de batterij-indicator dan bijna op nul of is echt leeg en dus 'dood'? Het kan zijn dat als je de accu altijd ruimschoots voordat ie leegraakt bijlaadt de batterij-indicator niet meer betrouwbaar is en een reset kan gebruiken door pas weer te laden als ie echt helemaal leeg is geweest.
Leeg is dan ook echt leeg. De indicator werkt in die zin wel perfect. Ik laad op verschillende manieren eigenlijk, net hoe 't uitkomt.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Een vraag voor Sygic / N95 8gb gebruikers;

Hebben jullie ook het probleem dat het scherm niet volledig vult als je deze naar horizontaal beweegt als je sygic aan hebt staan? Is hier evt een oplossing voor?

PSP --- AMD64 3200+, DFI Lanparty Ultra-D, Corsair 1Gb (2x512) pc4400, Asus 6600GT top, Maxtor250G, Zalman400W, Thermaltake Soprano Black+window

Reg. datum: 13 juli 2002

quote:
Tweakable schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:27:
Een vraag voor Sygic / N95 8gb gebruikers;

Hebben jullie ook het probleem dat het scherm niet volledig vult als je deze naar horizontaal beweegt als je sygic aan hebt staan? Is hier evt een oplossing voor?
In de nieuwste versie wordt dit ondersteund.

Reg. datum: 04 november 2006

quote:
Mau_Maus schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:07:
[...]

Warm grapich bestaat wel... (beetje grijzig, maar wel een orginele variant van Nokia)

http://194.150.224.115/img/prd/grt/4019.jpg

Is in nederland volgens mij alleen als losse cover te koop.. niet standaard in combi met de n95 zover ik weet officieel.. En die zwarte die hij heeft, heeft ie zelf apart gekocht, is volgens mij geen officiele van Nokia.
Origineel Nokia, geen losse cover ( geldt voor de Warm Graphite, heb deze gehad en nu de Black uitvoering ) , op de doos staat ook gewoon Nokia N95 Black ( toen ik hem bestelde dacht ik dat het dezelfde uitvoering was als de N95 8GB aangezien ze bij de advertentie een geheel zwarte N95 hadden afgebeeld). Helaas wel alle 2 uit Duitsland, met Nederlandse taal. ;)

p.s zodra ik tijd heb maak ik wel foto's.

faire4u wijzigde dit bericht 30-06-2008 16:29 (21%)

BETER 1 VOGEL IN DE HAND DAN GEEN HAND ! Nokia 6600- 6630- 6670- 6681- 6680- N70- N80-N73-N95

Reg. datum: 29 mei 2008

quote:
KarlMarX schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:44:
[...]

Als aanvulling hierop. Als ik bel via Fring met SIP (voipbuster etc) in plaats van de N95 ingebouwde SIP client, dan is PIT wel voldoende en kan ik prima gratis bellen naar vaste nummers nu. _/-\o_
Blijkbaar gebruikt Fring een betere codec dan de ingebouwde SIP client.
Net Fring en Skype geinstaleerd op N95.
Skype Landenpakket voor Nederland genomen a 3,39 per maand, eigen nummer als weergave kost 2 smsjes a 20cent, ook gedaan, alleen eigen Skype nummer is niet voor NL beschikbaar, vindt ik niet zo erg.
Mijn vraag is kan ik de N95 wat harder zetten, het geluid over de speaker in de hoorn, vind die net iets te zacht.
Voor de rest werkt het wel goed, alleen niet tegelijk praten met degene die je aan de lijn heb?
Dan valt het geluid weg.

Update:
Iskoot werkt toch beter, bij Fring is er een geluids vertraging van een a twee seconde.
Wie weet is er toch nog een betere codec voor de N95.

stefftest wijzigde dit bericht 04-07-2008 01:33 (8%)

Reg. datum: 28 augustus 2006

Ik heb een progje gedownload voor animated themes , geinstalleerd, maar het werkt niet , heb de animation op on gezet , wie weet er wel een werkende progje ervoor?

quote:
faire4u schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:23:
[...]

Origineel Nokia, geen losse cover ( geldt voor de Warm Graphite, heb deze gehad en nu de Black uitvoering ) , op de doos staat ook gewoon Nokia N95 Black ( toen ik hem bestelde dacht ik dat het dezelfde uitvoering was als de N95 8GB aangezien ze bij de advertentie een geheel zwarte N95 hadden afgebeeld). Helaas wel alle 2 uit Duitsland, met Nederlandse taal. ;)

p.s zodra ik tijd heb maak ik wel foto's.
Ok cool, nooit tegen gekomen dan. Ja warm graphic had ik ook, maar omdat je in verleden had over een zwarte cover via ebay te bestellen.. vandaar...

http://images.google.nl/i...illa:nl:official%26sa%3DN

Mau_Maus wijzigde dit bericht 30-06-2008 19:25 (23%)

WHWWLMXP
Reg. datum: 05 februari 2003

Ik heb de N95-2 nu een maandje en het scherm is nu al een beetje los. Dus er zit wat speling in het klepje wat je openschuift. Naar links en rechts dat he :)

Meer mensen met dat probleem?

WHWWLMXP

bartman,

even voor mijn nieuwsgierigheid, heb namelijk ook een iphone 8gb naast mijn nokia. Heb jij op de iphone 1e editie navigatie die werkt op interne gps???? zo ja , hoe?
quote:
Barfman schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:41:
[...]

Firmware is niet gehackt, alleen wat files. Heb al een dikke maand een gehackte phone, en je kan er veel meer mee dan standaard. Heb me eigen opstart scherm, me eigen opstart geluid en zo heb je ontzettend veel plugins. Mede door mijn gehackte phone heb ik ook Navigon met interne GPS, wat je standaard niet kan gebruiken. Ik gebruik alleen de rom patcher inplaats van CapsOn/CapsOf, met rom patcher kan je net iets meer en kan je plugins gebruiken,.

quote:
raweimer schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:17:
bartman,

even voor mijn nieuwsgierigheid, heb namelijk ook een iphone 8gb naast mijn nokia. Heb jij op de iphone 1e editie navigatie die werkt op interne gps???? zo ja , hoe?

[...]
Barfman heeft het over een gehackte N95, dus niet over de iPhone. Overigens heeft de 1e editie van de iPhone geen interne gps. Pas de 3G versie, die binnenkort uitkomt, heeft een gps ontvanger aan boord.

oeps..las iphone ipv phone :-).

Nog even wat vraagjes:

- Heeft er iemand de slingbox in gebruik icm digitenne? Zo ja, wat zijn de ervaringen? Heb je perse umts nodig, of werkt idt ook goed via gprs?

- Kent er iemand een mogelijkheid om je pc en telefoon op afstand met elkaar te syncen via internet?
Heb deze vraag al vaker voorbij zien komen, maar nog geen antwoord.
quote:
dafmay schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:23:
[...]

Barfman heeft het over een gehackte N95, dus niet over de iPhone. Overigens heeft de 1e editie van de iPhone geen interne gps. Pas de 3G versie, die binnenkort uitkomt, heeft een gps ontvanger aan boord.

Reg. datum: 30 juni 2008

weet iemand misschien of het mogelijk is een slide-tone in te stellen op 1 of andere manier ? }:O

Pagina: 1 2 3 4 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 ... 146 147 148 149 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: