Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... 146 147 148 149 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
Kortom Nokia-service: Nul-komma-nul. Wat een arro's (belgisch call-center lijkt het)
Iemand nog tips/gelijksoortige ervaringen
Het zijn belgen

Nokia: N82 (2x), 6110 Navigator, N73 (2x), 6681, 6610, 6310i, 6210, 7110, 6150, 5110 & 1600 (2x) en nog wat telefoons van andere merken

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
WhoMe schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:49:
webwinkel...we zijn op vakantie....
Ook bij een webwinkel kan je hem terugsturen, vooral met dit soort defecten. Ben jij op vakantie of is de webwinkel op vakantie? :?
Reg. datum: 20 mei 2007

Om nog even door te gaan op de smsjes..

Ik heb namelijk het uiterst vervelende probleem dat een deel van mijn smsjes niet aankomen. Totaal willekeurig, maar altijd de standaard de 'gemiste oproepen berichten' en de voicemailberichten.

Zodra ik echter bij instellingen het geheugen omzet van telefoongeheugen naar memory card stromen de smsjes binnen van zelfs dagen geleden die ik nooit heb ontvangen. Heel vervelend! Vooral aangezien windows live bv op het telefoongeheugen staat en je telefoongeheugen veel sneller werkt dan je memory card. Nu ben ik continu aan het wisselen van geheugen om zeker te weten dat ik geen smsjes heb gemist.

Iemand enig id?

sponsort

Het klinkt alsof je telefoongeheugen vol is. Hoeveel SMSjes heb je erin staan?
Reg. datum: 20 mei 2007

Ik heb er 500 in staan, het lijkt me echter niet dat het geheugen vol is aangezien ongeveer 80% van de smsjes wel gewoon in het telefoongeheugen aankomt. Zodra ik echter wissel van geheugen komen er nog een aantal bij van soms wel dagen geleden...

Koffie!

quote:
Fuzzillogic schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 00:25:
Ik vermoed dat het ook in Share Online v2.0 moet werken met het configuratiebestand, maar aangezien v3.0 niet te uninstallen is (GRR, ik haat het als je software niet kunt uninstallen!) kan ik dat niet testen zonder een firmware reflash te doen.. Zou iemand dat nog willen proberen?
Ik zal 'm vandaag nog wel ff proberen te testen met v2.0. Leuke tool :)

Denon | B&W | Cabletalk | Ixos | Oehlbach | Monster Cable | | Wii code: 5173-8461-9895-5551

Reg. datum: 23 oktober 2005

En ook dat er in de N95 niet op staat, hoelaat de zenders hun smsjes voor de laatste keer hebben verzonden!
Bij jullie wel?

DPC team Chelloo.com

quote:
WhoMe schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:49:
webwinkel...we zijn op vakantie....
En dat is dus de reden dat ik dure artikelen nooit meer bij webwinkels koop. Heb al vaker meegemaakt dat die webwinkels doodleuk zeggen ga voor service maar naar de fabrikant, waar je bij een brick and mortar store gewoon een echt iemand kan spreken in persoon die het meestal goed oplost.

Ben zelf overigens erg te spreken over de service van Vodafone icm Vervangende Toestel Service. Top: je kunt ze 24 uur per dag 7 dagen per week bellen en ze komen gegarandeerd binnen 4 uur aan huis je toestel ophalen en een vervangend toestel (helaas in mijn geval een Nokia N70, dus dat was wel even afzien, maar beter dan niets) brengen. Voortgang reparatie kun je bijna realtime online via de Vodafone website volgen. Toestel binnen een week gerepareerd en keurig op mijn werkadres teruggeruild voor de ruil telefoon.
Service is alleen wel prijzig (6 euro per maand) maar je hebt iig geen gezeur over reparatie en vervangend toestel en je hoeft zelf nergens heen of vrij te vragen.
Grappige is dat ze meteen je toestel flashen naar de meest recente unbranded firmware (was even bang dat ik het debranden weer opnieuw kon doen, maar dat had Vodafone dus al voor mij gedaan)..

Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol

sponsort

quote:
rainai schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:22:
En ook dat er in de N95 niet op staat, hoelaat de zenders hun smsjes voor de laatste keer hebben verzonden!
Bij jullie wel?
Earthquake in "Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)" is volgens mij antwoord op je vraag? :?

pven wijzigde dit bericht 19-06-2008 09:40 (50%)

Reg. datum: 23 juni 2002

quote:
Ik denk dat je hem niet helemaal goed begrijpt, want waar jij naar verwijst daar staat inderdaad waar je de tijd kan zien, maar dat is de tijd dat de sms is binnen gekomen op je toestel en Rainai zei dat hij het jammer (slecht) vindt dat je niet kan zien hoe laat de sms verstuurd is.

Het was dus geen vraag maar meer een klacht.

sponsort

Er staat een vraagteken, dus hij stelt een vraag. :Y)

Maar idd: ik kan niet vinden hoe laat een SMS is verzonden. Overigens vraag ik me af of dat uberhaupt wel op een toestel zit, want voor zover ik weet wordt dat soort informatie door het mobiele netwerk niet doorgegeven? :?

quote:
pven schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 10:08:
Er staat een vraagteken, dus hij stelt een vraag. :Y)

Maar idd: ik kan niet vinden hoe laat een SMS is verzonden. Overigens vraag ik me af of dat uberhaupt wel op een toestel zit, want voor zover ik weet wordt dat soort informatie door het mobiele netwerk niet doorgegeven? :?
Je hebt gelijk, hij vraagt inderdaad of het bij ons wel werkt.

Maar er staat mij iets van bij dat bij mijn vorige Nokia (6230) je wel kon zien hoe laat de sms verstuurd was.

Reg. datum: 14 mei 2004

Ik gebruik hiervoor "Conversation" van Nokia. Is volgens mij al genoemd. Als je via Conversation het SMS opent en dan via Opties naar "Message details" gaat kun je zien wanneer het verstuurd is.

Edit: Tenminste bij mij verschilt de tijd met de tijd die je in de overzicht te zien krijgt.

Maite wijzigde dit bericht 19-06-2008 10:41 (19%)

N95 | Wii | Digitenne |

Reg. datum: 19 december 2007

quote:
d-one schreef op zondag 15 juni 2008 @ 09:59:
Wanneer ik het internet (vodafone) op wil met de n95 als modem aan de laptop dan gebruik ik de one touch access knop in de pc suite. Echter ik krijg dan de melding failed to make a connection als ik ga connecten. Ik heb de settings op manual gezet.

Weten jullie of iets verkeerds doe??
Ik zit ook nog steeds met dit probleem. In het verleden werkte dit prima. Fuzzillogic heeft een oplossing voorgesteld (buiten nokia pc suite om), maar dat gaat mij boven mijn pet.

DPC team Chelloo.com

quote:
mrpink83 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:22:
[...]
Ik zit ook nog steeds met dit probleem. In het verleden werkte dit prima. Fuzzillogic heeft een oplossing voorgesteld (buiten nokia pc suite om), maar dat gaat mij boven mijn pet.
Vreemd. IK heb het dit weekend nog gedaan (omdat Ziggo die algehele storing in de provincie Utrecht had).

Had het nooit eerder gedaan, maar gewoon Nokia PC Suite>One Touch Access kiezen en in de instellingen Vodafone Nederland kiezen en zonder verdere settings werkt het gewoon.

Gebruikte dus niet de manual settings, maar automatic settings met Vodafone Nederland als gekozen provider.

Werkte prima om acute verschijnselen van internetverslaving cold turkey verschijnselen tegen te gaan.

Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol

quote:
xahmol schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:25:
[...]

Vreemd. IK heb het dit weekend nog gedaan (omdat Ziggo die algehele storing in de provincie Utrecht had).

Had het nooit eerder gedaan, maar gewoon Nokia PC Suite>One Touch Access kiezen en in de instellingen Vodafone Nederland kiezen en zonder verdere settings werkt het gewoon.

Gebruikte dus niet de manual settings, maar automatic settings met Vodafone Nederland als gekozen provider.

Werkte prima om acute verschijnselen van internetverslaving cold turkey verschijnselen tegen te gaan.
Hier exact hetzelfde, zelfde instellingen en zelfs de zelfde reden van het weekend :P

Werkt perfect.

Reg. datum: 01 november 2002

Ik heb net een nieuwe N95 ontvangen (zakelijk). Dit is zo ver ik kan zien een N95-1, dus niet de 8GB versie.

Nou werkt het toestel op zich bijna helemaal, maar ik heb iets heel raars met de berichten. Als ik een bericht ontvang zie ik dat ook mooi in het scherm staan, maar zodra ik op tonen druk, flitst het scherm even naar een leeg scherm met kopje "Berichten" om daarna weer terug te springen naar het "bureaublad".

Ook als ik in het menu naar berichten gaat, doet hij hetzelfde (maar springt dan terug naar menu).

Heeft iemand deze error al eens gezien? Hij heeft de laatste firmware volgens mij:

V21.0.016
14-02-08
RM-159
Nokia N95 (02.01)

Enige hulp is zeer welkom!

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

sponsort

Staat er linksboven op het toestel 'N95 8GB'? Zo ja, dan is het dus een N95-2. :)

Heb je een harde reset oid geprobeerd? Wel raar, want dit zou gewoon moeten werken.
Reg. datum: 23 oktober 2005

quote:
Phoolie schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 10:35:
[...]
Je hebt gelijk, hij vraagt inderdaad of het bij ons wel werkt.

Maar er staat mij iets van bij dat bij mijn vorige Nokia (6230) je wel kon zien hoe laat de sms verstuurd was.
Beste @Pven en @Phoolie,

Fijn dat Phoolie mijn tekst snapt. Ja, dat bedoelde ik.
(ik neem Pven niet kwalijk...Ik wist niet beter hoe ik m'n vraag duidelijker maakte)

Hoelaat de sms verstuurd was, kon bij mijn vorige mobiel (6680) wel werken. Bij m'n N95 niet.
Dus ik vroeg me af of dat bij jullie N95 wel werkt. Zo ja, hoe moet ik (via berichtgegevens) instellen, om te kunnen zien hoelaat de sms verstuurd was.

Reg. datum: 01 november 2002

quote:
pven schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:54:
Staat er linksboven op het toestel 'N95 8GB'? Zo ja, dan is het dus een N95-2. :)

Heb je een harde reset oid geprobeerd? Wel raar, want dit zou gewoon moeten werken.
Nope, op het toestel staat gewoon N95.

Ik heb een harde reset geprobeerd, fabrieksinstellingen hersteld, met een andere SIM geprobeerd, alles dat ik kon bedenken... Maar ik dacht dat het misschien een bekend probleem was?

Ach ja, anders is het het probleem van de baas natuurlijk. ;)

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Reg. datum: 19 december 2007

quote:
Phoolie schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:31:
[...]
Hier exact hetzelfde, zelfde instellingen en zelfs de zelfde reden van het weekend :P

Werkt perfect.
Nope, bij mij niet. Selecteer gewoon t-mobile netherlands zoals daarvoor maar weer die foutmelding.

EDIT En hij doet het al. Heb bij telefoon- en modemopties, bij modems, alle nokia modems verwijderd en een nieuwe toegevoegd. Ben nu, as we speak, via multiple touch acces verbonden.

mrpink83 wijzigde dit bericht 19-06-2008 19:52 (22%)

Reg. datum: 16 maart 2008

Nieuwe versie Maploader is te downloaden, maar doet het niet:)

Reg. datum: 14 juli 2004

Zo en nu na een jaar van onbezorgd gebruik, heb ik vermoedelijk mijn eerste hardwarematige probleem :'(

Het begon opeens met het scherm dat zo nu en dan uitviel. Het leek erop alsof het kwam na indrukken van "up" toets. Dat ging een paar keer zo, en daarna doet het scherm helemaal niets meer. De backlight schijnt nog wel door, maar verder zwart scherm. Telefoon start goed op, en toetsen lichten ook normaal op. Telefoon lijkt ook nog normaal te functioneren. Bijv nadat telefoon op de automatische keylock is gesprongen, en daarna indrukken van linker- en rechter softkey, lichten alle toetsen weer op zoals bij een normale unlock. Echter scherm blijft (wel met backlight) zwart.

Ik vermoed of scherm kapot, of een contactje los. Heeft iemand zoiets wel eens gehad? Ik denk erover om het scherm even los te schroeven met een torx5 en te kijken. Weet niet hoeveel zin dat gaat hebben....anders waarschijnlijk langs NSP.

Enig idee of zoiets onder standaard garantie valt? Ik heb verder geen verzekering oid. Iemand enig idee wat zoiets anders gaat kosten?

Dank voor de hulp. Goed klote dit zeg :X

sponsort

Ga sowieso langs een NSP voordat je er zelf aan begint te schroeven. Daarbij kunnen alleen zij beoordelen of het wel/niet onder garantie valt. Let er wel op dat je naar een NSP gaat die goed bekend staat, anders wordt je toestel opgestuurd en ben je hem een tijdje kwijt. :)

Als je beweegt met het scherm (beetje heen-en-weer ofzo) gebeurt er dan iets in het scherm?
Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
pven schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:07:
Ga sowieso langs een NSP voordat je er zelf aan begint te schroeven. Daarbij kunnen alleen zij beoordelen of het wel/niet onder garantie valt. Let er wel op dat je naar een NSP gaat die goed bekend staat, anders wordt je toestel opgestuurd en ben je hem een tijdje kwijt. :)

Als je beweegt met het scherm (beetje heen-en-weer ofzo) gebeurt er dan iets in het scherm?
Dank voor de tip! Ik ga zeker naar Ricon Repairs in Schiedam, daar ben ik een keer erg goed en snel geholpen.

Helemaal niets bij bewegen, ook niet bij zachtjes drukken op diverse plekken op rand van scherm. Batterij er reeds uitgehaald, schoongemaakt. Camera-schuifje opengeschoven, aan de oplichtende blauwe lampjes aan de zijkant te zien start camera op. Ik heb net ook even voicemail gebeld door 1-toets ingedrukt te houden en dat werkt :) Kortom een werkende telefoon, met zwart scherm.

Pagina: 1 2 3 4 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... 146 147 148 149 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: