Zo en nu na een jaar van onbezorgd gebruik, heb ik vermoedelijk mijn eerste hardwarematige probleem
Het begon opeens met het scherm dat zo nu en dan uitviel. Het leek erop alsof het kwam na indrukken van "up" toets. Dat ging een paar keer zo, en daarna doet het scherm helemaal niets meer. De backlight schijnt nog wel door, maar verder zwart scherm. Telefoon start goed op, en toetsen lichten ook normaal op. Telefoon lijkt ook nog normaal te functioneren. Bijv nadat telefoon op de automatische keylock is gesprongen, en daarna indrukken van linker- en rechter softkey, lichten alle toetsen weer op zoals bij een normale unlock. Echter scherm blijft (wel met backlight) zwart.
Ik vermoed of scherm kapot, of een contactje los. Heeft iemand zoiets wel eens gehad? Ik denk erover om het scherm even los te schroeven met een torx5 en te kijken. Weet niet hoeveel zin dat gaat hebben....anders waarschijnlijk langs NSP.
Enig idee of zoiets onder standaard garantie valt? Ik heb verder geen verzekering oid. Iemand enig idee wat zoiets anders gaat kosten?
Dank voor de hulp. Goed klote dit zeg