Reg. datum: 23 oktober 2005
Maar je kan 1500 smsjes uitprinten en in een bepaalde map bewaren, dan heeft de N95 lekker minder smsjes, toch.
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... 129 130 131 132 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]quote:berto125 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:25:
Ik snap best dat je smsjes wilt bewaren van je vriendin ofzo.. Doe ik ook.. Het is een teringklus om alles te gaan verwijderen tussendoor.. Daarom gebruik ik 'conversations' van nokia bèta labs, waarmee je per persoon alle berichten kunt verwijderen.. Misschien een tip voor sommigen!
Nog een tip: met Psiloc GSync kun je al je SMSjes naar je Google Mail synchen. In Google Mail heb je ruimte zat om ze eeuwig te bewaren, op je telefoon kun je ze dan deleten. Heb je ook meteen een goede backup van je SMSen.quote:berto125 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:25:
Ik snap best dat je smsjes wilt bewaren van je vriendin ofzo.. Doe ik ook.. Het is een teringklus om alles te gaan verwijderen tussendoor.. Daarom gebruik ik 'conversations' van nokia bèta labs, waarmee je per persoon alle berichten kunt verwijderen.. Misschien een tip voor sommigen!
Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol
quote:uTrack
Je verloren of gestolen telefoon terugvinden
Is je mobiele telefoon gestolen of ben je hem verloren? Dat hoeft in het vervolg geen drama meer te zijn. Met de functie uTrack biedt Samsung als eerste fabrikant een functie waarmee je je mobiele telefoon weer terug kunt vinden. Zodra er een andere simkaart in de telefoon wordt geplaatst, wordt naar de van tevoren ingestelde mobiele nummers een melding gestuurd.
Als je de functie uTrack inschakelt, kun je een aantal mobiele telefoonnummers opgeven. Zodra de simkaart wordt vervangen, wordt naar deze nummers een sms-bericht gestuurd. Dit sms-bericht bevat als afzender het mobiele nummer van de simkaart die in de telefoon is geplaatst. Met behulp van dit nummer kan de politie achterhalen wie de telefoon in gebruik heeft, en terughalen. Het sms-bericht bevat ook het identificatienummer (IMEI-nummer) van de mobiele telefoon. Met dit IMEI-nummer kun je bewijzen dat jij de rechtmatige eigenaar bent, want dit nummer wordt altijd op de factuur van de mobiele telefoon vermeld.
Het nummer waarnaar de sms wordt gestuurd, kun je zelf kiezen. Dit kan bijvoorbeeld het mobiele nummer van een familielid of een vriend zijn. Je kunt ook meerdere nummers opgeven. De ontvanger wordt in het bericht verzocht het bericht niet te wissen. Bij het inschakelen van de uTrack-functie kun je je naam ingeven. Deze wordt in het sms-bericht vermeld. Ook de tekst van het sms-bericht kun je zelf bepalen.
uTrack heeft nog een positief effect. Verloren of gestolen mobiele telefoons die over de uTrack-functie beschikken, zijn moeilijker door te verkopen en daardoor minder aantrekkelijk om te stelen. Ook zal de vinder eerder geneigd zijn deze bij de rechtmatige eigenaar terug te bezorgen dan deze zelf in gebruik te nemen of te verkopen. Een bijzonder nuttige functie dus.
Let erop dat je bij verlies of diefstal van je mobiele telefoon altijd direct je simkaart door je provider laat blokkeren. Doe ook altijd aangifte bij de politie, zodat deze weet van wie de telefoon is als deze wordt teruggevonden. Bewaar altijd het aankoopbewijs, zodat je kunt bewijzen dat de telefoon van jou is.
Stuntman wijzigde dit bericht 17-06-2008 13:45 (91%)
Leg eerst ff uit wat het isquote:Stuntman schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:11:
Op mijn oude Samsung E900 had ik uTrack staan. Weet iemand of er een soortgelijke applicatie voor de N95 is?
Jules
Ja of hij had even beetje kunnen zoeken...quote:
zoekfunctie?quote:sanook schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:04:
Je kunt bij de N95 een thumbnail aan een contact hangen zodat je die thumbnail ziet als die persoon je belt of jij die persoon belt. Maar dat is nogal een kleine afbeelding (vandaar thumbnail....), is er een mogelijkheid om die afbeelding groter te krijgen ?
Mau_Maus wijzigde dit bericht 17-06-2008 11:43 (40%)
quote:
quote:uTrack
Je verloren of gestolen telefoon terugvinden
Is je mobiele telefoon gestolen of ben je hem verloren? Dat hoeft in het vervolg geen drama meer te zijn. Met de functie uTrack biedt Samsung als eerste fabrikant een functie waarmee je je mobiele telefoon weer terug kunt vinden. Zodra er een andere simkaart in de telefoon wordt geplaatst, wordt naar de van tevoren ingestelde mobiele nummers een melding gestuurd.
Als je de functie uTrack inschakelt, kun je een aantal mobiele telefoonnummers opgeven. Zodra de simkaart wordt vervangen, wordt naar deze nummers een sms-bericht gestuurd. Dit sms-bericht bevat als afzender het mobiele nummer van de simkaart die in de telefoon is geplaatst. Met behulp van dit nummer kan de politie achterhalen wie de telefoon in gebruik heeft, en terughalen. Het sms-bericht bevat ook het identificatienummer (IMEI-nummer) van de mobiele telefoon. Met dit IMEI-nummer kun je bewijzen dat jij de rechtmatige eigenaar bent, want dit nummer wordt altijd op de factuur van de mobiele telefoon vermeld.
Het nummer waarnaar de sms wordt gestuurd, kun je zelf kiezen. Dit kan bijvoorbeeld het mobiele nummer van een familielid of een vriend zijn. Je kunt ook meerdere nummers opgeven. De ontvanger wordt in het bericht verzocht het bericht niet te wissen. Bij het inschakelen van de uTrack-functie kun je je naam ingeven. Deze wordt in het sms-bericht vermeld. Ook de tekst van het sms-bericht kun je zelf bepalen.
uTrack heeft nog een positief effect. Verloren of gestolen mobiele telefoons die over de uTrack-functie beschikken, zijn moeilijker door te verkopen en daardoor minder aantrekkelijk om te stelen. Ook zal de vinder eerder geneigd zijn deze bij de rechtmatige eigenaar terug te bezorgen dan deze zelf in gebruik te nemen of te verkopen. Een bijzonder nuttige functie dus.
Let erop dat je bij verlies of diefstal van je mobiele telefoon altijd direct je simkaart door je provider laat blokkeren. Doe ook altijd aangifte bij de politie, zodat deze weet van wie de telefoon is als deze wordt teruggevonden. Bewaar altijd het aankoopbewijs, zodat je kunt bewijzen dat de telefoon van jou is.
Gezien jouw problemen en het feit dat je de geheugenkaart al vervangen hebt: Naar een NSP, aangezien dit niet normaal is en mijn inziens niet zelf te fixen is. Misschien, maar dan ook misschien via een harde reset van het toestel of een herflash van de firmware, maar ik bewijfel het. Succes ermee!quote:WhoMe schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:35:
ik heb een 'gewone n95'.
Echter; volop problemen. Ik draai versie 21, maar systeem blijft maar rebooten na een tijdje.
geheugenkaart=4gb.(kigston)
bv. route66: na een aantal dagen is de applicatie beschadigd en moet opnieuw worden geinstalleerd.
bv. neem een aantal foto's en video's en plotseling zwart scherm en automatische reboot.
Ik heb geheugenkaart vervangen: geen resultaat.
Iemand nog tip?? (behalve naar nokia-servicepunt gaan dan)
wat kan ik doen voor weer een paar uur verder te zijn met het servicepunt (be)zoeken
Ja, phone Guard ( even Googlen )en Guardian van Symbiantoys .quote:Stuntman schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:11:
Op mijn oude Samsung E900 had ik uTrack staan. Weet iemand of er een soortgelijke applicatie voor de N95 bestaat.
[...]
faire4u wijzigde dit bericht 17-06-2008 15:01 (5%)
BETER 1 VOGEL IN DE HAND DAN GEEN HAND ! Nokia 6600- 6630- 6670- 6681- 6680- N70- N80-N73-N95
Kan zelf absoluut Guardian aanbevelen.quote:faire4u schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:00:
[...]
Ja, phone Guard ( even Googlen )en Guardian van Symbiantoys .
xahmol wijzigde dit bericht 17-06-2008 15:14 (11%)
Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol
Heb ik ook. Wellicht moet je een nieuwere driver voor je kaartlezer installeren. Dat heb ik in iedergeval wel ergens gelezen. Zelf nog niet gedaan...quote:WhoMe schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:17:
mijn geheugenkaartje van 4gb kan ik niet vanaf een cardreader benaderen. Ziet de pc het kaartje niet. (meerdere PC's gebruikt, allemaal hetzelfde)
Een kleiner kaartje is geen probleem.
Echter: als ik hem in de N95 stop en dán benader kan ik hem wél zien.
Is dit een error in het kaartje of hebben jullie hetzelfde probleem? (4gb Kingston mini--sd)
Dat kan mijn kaspersky anti virus ook (voor mijn n95).quote:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance
Je moet volgens mij een sdhc micromate gebruiken. zie linkquote:WhoMe schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:17:
mijn geheugenkaartje van 4gb kan ik niet vanaf een cardreader benaderen. Ziet de pc het kaartje niet. (meerdere PC's gebruikt, allemaal hetzelfde)
Is dit een error in het kaartje of hebben jullie hetzelfde probleem? (4gb Kingston mini--sd)
captain iglo wijzigde dit bericht 17-06-2008 19:33 (7%)
Ik begrijp er echt geen reet van. Een kleiner kaartje? Alleen een MicroSDHC van 4GB of groter past in de N95. Kleiner kan ook maar dan is het een MicroSD-kaartje. Probeer jij soms een MiniSD-kaart in je N95 te frottenquote:WhoMe schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:17:
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Waarom ben je niet naar de winkel gegaan waar je de telefoon gekocht hebt?quote:
The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... 129 130 131 132 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius