Reg. datum: 30 april 2007
Nokia N95 (8GB) - Deel 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 146 147 148 149 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 30 april 2007
Reg. datum: 30 januari 2002
Kan iemand (schumi2004?) dan ff uitleggen hoe 't werkt? Ik ben benieuwd!quote:pven schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:31:
[modbreak]We staan toe dat er gediscussieerd wordt over de TomTom-hack. Hierbij wel de opmerking dat we GEEN links naar de TomTom-software willen zien. [/modbreak]
Er zijn er hier zat die gewoon update uitvoeren met Vista.quote:Sjnarruf schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:37:
Ik ben al een poosje de security code van mijn N95 kwijt. Ik heb vernomen dat het 'updaten' (in mijn geval, firmware overschrijven met dezelfde versie) zou helpen, maar de Nokia Updater is op dit moment niet compatible met Windows Vista (en het in compatibiliteitsmodus zetten helpt niet; gaat zelfs fout...).
Als ik met mijn aankoopbon naar een Nokia Service Point ga, zijn zij dan in staat om de securitycode voor me te resetten?
Meestal cabel-drivers (het zijn er 2) un-installen en NSU instaleren en update werkt weer.
Ja een NSP weet ik niet Nokia zelf wel
Of Ginz
Ik heb mijn vodafone branded N95-2 geupdate naar v20.0.0.16, nu is de GPS-fix in Garmin 10 keer zo traag en 5 keer zo slecht, ik heb Garmin nog eens opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet.
Weet iemand hier een manier om de oude firmware terug te zetten? Heb dan liever geen auto-rotate maar gewoon goed werkende gps
Everything is hot-swappable...if you're fast enough :-)
werkt uitstekend alleen is er een workaround nodig om tomtom ook echt naar je interne gps te laten kijken. je moet alvorens je tomtom opstart eerst een andere tool opstarten (volgens mij legaal)
ik denk dat ik toch bij Sygic blijf maargoed. een grote stap in de goede richting!!
Moet ik nou die 94,99 telefoonkosten betalen of niet?
WHWWLMXP
Reg. datum: 14 juli 2004
Ook ik heb sinds gisteren TT werkend via de work-around. Jammer dat je iedere keer bij starten van TT eerst weer de juiste ontvanger moet kiezen, maar dat is uiteindelijk een kleine moeite. Ik heb een tijd Sygic gebruikt, en zonder problemen kunnen navigeren. Ook al las/hoorde ik wel eens mensen klagen over een niet juiste routeberekening. Ik heb daar zelf nog geen last van ondervonden bij Sygic.quote:Pt0x schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:45:
heb tomtom inderdaad werkend op mijn interne GPS (n95 8gb)
werkt uitstekend alleen is er een workaround nodig om tomtom ook echt naar je interne gps te laten kijken. je moet alvorens je tomtom opstart eerst een andere tool opstarten (volgens mij legaal)
ik denk dat ik toch bij Sygic blijf maargoed. een grote stap in de goede richting!!
Ik heb voor TT de flitspalen ook al ingelezen, dat werkt ook prima.Verkeersinfo en ook weerbericht functioneren prima en snel. Nu nog testen wb route navigatie. Beetje huis-werk is gangbaar in Den Haag dus daar zal ik niet echte waardevolle info uithalen. Binnenkort maar weer eens richting veluwe ofzo...
Nee dit hoeft niet, aangezien je een 2jarig abbo neemt + zorgeloos internet, hierbij krijg je tot 96euro toestel korting, en is de telefoon dus gratis.quote:Timmai schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:21:
Als ik op de Vodafone site kijk naar de aanbieding met de N95 8GB (http://www.vodafone.nl/sh...45&_requestid=1740059)
Moet ik nou die 94,99 telefoonkosten betalen of niet?
Dat tom tom nu werkend is op deze telefoon is een goede stap, binnenkort ga ik deze telefoon ook aanschaffen.
Mijn pa heeft een n82 en hiervan is de fotokwaliteit echt geweldig, is de kwaliteit van de n95 8gb vergelijkbaar hiermee ( overdag ). De flitser kan die iig niet overtreffen
Canon Powershot A60 / Olympus c770 - 128MB /64mb cf / 512 xD -
Cons:::BB4E
#bb4e @ qnet
MSI megastick // Apple ipod nano : )
Ik ben normaal totaal niet van de 2 jarige abonnementen, maar deze telefoon is zo compleet dat deze het wel 2 jaar kan uithouden, of valt dat tegen?quote:shameblaster schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:10:
[...]
Nee dit hoeft niet, aangezien je een 2jarig abbo neemt + zorgeloos internet, hierbij krijg je tot 96euro toestel korting, en is de telefoon dus gratis.
Dat tom tom nu werkend is op deze telefoon is een goede stap, binnenkort ga ik deze telefoon ook aanschaffen.
Mijn pa heeft een n82 en hiervan is de fotokwaliteit echt geweldig, is de kwaliteit van de n95 8gb vergelijkbaar hiermee ( overdag ). De flitser kan die iig niet overtreffen
WHWWLMXP
een andere oplossing is om gewoon de agps weer te activeren... moet je ff opnieuw doen na een firmware update, de standaard server moet je weer ff instellen bedoel ik:quote:Fenderman schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:54:
Hey lui
Ik heb mijn vodafone branded N95-2 geupdate naar v20.0.0.16, nu is de GPS-fix in Garmin 10 keer zo traag en 5 keer zo slecht, ik heb Garmin nog eens opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet.
Weet iemand hier een manier om de oude firmware terug te zetten? Heb dan liever geen auto-rotate maar gewoon goed werkende gps
menu instrumenten, instellingen, algemeen, positiebepaling, pos.server. toeganspunt, maak hier vodafone of wat dan ook van en dan heb je weer een snelle fix.
succes
Gigabyte DS4 - E6600 - Asus 8800GTS 640MB - 4x PC6400 Geil - Antec P180 || Nokia N95 8GB || Nokia N800
Reg. datum: 11 februari 2008
Serieus? Held die je bentquote:cuberob schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:02:
[...]
een andere oplossing is om gewoon de agps weer te activeren... moet je ff opnieuw doen na een firmware update, de standaard server moet je weer ff instellen bedoel ik:
menu instrumenten, instellingen, algemeen, positiebepaling, pos.server. toeganspunt, maak hier vodafone of wat dan ook van en dan heb je weer een snelle fix.
succes
Staat ie default aan eigenlijk? als ik dat in het buitenland gebruik, zitten daar dan extra kosten in?[
-edit-
Kan de juiste info voor het instellen van agps niet vinden, weet iemand die toevallig te melden?
Wederom thanks
Fenderman wijzigde dit bericht 19-05-2008 16:02 (9%)
Reg. datum: 14 januari 2002
If you want to change the A-GPS access point, go to the main menu > Tools > Settings > General > Positioningquote:Fenderman schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:53:
[...]
Serieus? Held die je bent
Staat ie default aan eigenlijk? als ik dat in het buitenland gebruik, zitten daar dan extra kosten in?[
-edit-
Kan de juiste info voor het instellen van agps niet vinden, weet iemand die toevallig te melden?
Wederom thanks
> Positioning methods - enable/disable positioning methods. If you do not want to use A-GPS (e.g. while roaming) you can disable it from here.
> Positioning server - change the access point and the positioning server address ( supl.nokia.com ) used for A-GPS (and network based positioning when available).
Beter dan nix... Wagij...
Thanks, die staat er inderdad in bij me...ik vroeg me af wat de Vodafone specifieke was (als die er is)quote:Wagij schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:22:
[...]
If you want to change the A-GPS access point, go to the main menu > Tools > Settings > General > Positioning
> Positioning methods - enable/disable positioning methods. If you do not want to use A-GPS (e.g. while roaming) you can disable it from here.
> Positioning server - change the access point and the positioning server address ( supl.nokia.com ) used for A-GPS (and network based positioning when available).
Toch bedankt
-edit-
Gevonden, ik moest gewoon effe een toegangspunt aanvinken, nu is ie schijnbaar weer razend rap.
Fenderman wijzigde dit bericht 19-05-2008 16:47 (7%)
Bij gebruik TT. Let op dat je GPSd weer uit zet na afsluiten van TT. Deze app lijkt namelijk erg veel sap te gebruiken, waarschijnlijk houdt ie een constante connectie met gps satellieten. Mijn telefoon is nu na 7 uur al op 2 streepjes. Waar ik normaal gesproken dagen met een volle accu doe. Ik heb vandaag de telefoon niet meer gebruikt na woon-werk gebruik TT (op autolader). En er staat niets anders open dan Bluetooth en GPSd. En ik vermoed dat het niet BT is dat alle sap uit de accu trekt.
Thanks voor de tip. Ik was inderdaad van plan om TT er ook op te zetten voor mijn vakantie, Garmin lijkt geen kaarten te hebben van Kreta, dus ik dacht TT wellicht wel. In ieder geval geen zin om dagelijks mijn telefoon aan een lader te gaan hangenquote:dafmay schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:33:
Beste mensen,
Bij gebruik TT. Let op dat je GPSd weer uit zet na afsluiten van TT. Deze app lijkt namelijk erg veel sap te gebruiken, waarschijnlijk houdt ie een constante connectie met gps satellieten. Mijn telefoon is nu na 7 uur al op 2 streepjes. Waar ik normaal gesproken dagen met een volle accu doe. Ik heb vandaag de telefoon niet meer gebruikt na woon-werk gebruik TT (op autolader). En er staat niets anders open dan Bluetooth en GPSd. En ik vermoed dat het niet BT is dat alle sap uit de accu trekt.
Nu niet meer:quote:hetnet schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:34:
[...]
Er zijn er hier zat die gewoon update uitvoeren met Vista.
Meestal cabel-drivers (het zijn er 2) un-installen en NSU instaleren en update werkt weer.
Ja een NSP weet ik niet Nokia zelf wel![]()
Of Ginz
quote:Microsoft Vista support temporarily removed - 8 May 2008
Support for Microsoft Vista has temporarily been removed from the Nokia Software Updater. This is due to recent changes in certain Microsoft Vista configurations that cause the Nokia Software Updater to become unstable. Other Microsoft Operating Systems are not affected. Support will be reintroduced as soon as possible. We apologise for any inconvenience this may cause.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Reg. datum: 11 april 2007
Ginz wijzigde dit bericht 19-05-2008 17:38 (83%)
Reg. datum: 30 april 2007
May the bubbles be with ya.
Reg. datum: 10 november 2007
MAAR, daar moet je dan weer een klein beetje moeite voor doen.
Als eerste heb ik geprobeerd om NSU in de windows xp compatibility mode te starten.
Tijdens de update....CRASH....
Omdat ik geen zin heb om alleen voor een update-tje mijn HD te formateren, heb ik xp "virtueel" gestart, dus binnen vista, en dan NSU geinstalleerd....UPDATE SUCCEEDED.
Dus of wachten tot nokia met een gefixte versie komt, of bovenstaande proberen.
Of ik nu het geheugen kaartje in de Nokia laat of deze eruit haal en via de USB gebruik... no go!
Volgens de software is er geen storage medium beschikbaar.
Heb al een beetje op internet lopen zoeken maar echt een duidelijke oplossing voor dit probleem heb ik niet kunnen vinden.
Vind dit probleem nogal triest want ik heb het ondertussen op twee totaal verschillende machines meegemaakt.
Het zou erg fijn zijn als ik Benelux er nu eens op zou kunnen zetten.
Wat typisch.quote:Fenderman schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:54:
Hey lui
Ik heb sinds vorige week een nieuwe Vodafone branded N95 en daar zat al de V21 firmware op.
Wat raar dat jij niet verder komt met V20 dan!
Darkwolf_1982 wijzigde dit bericht 20-05-2008 07:58 (31%)
Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
V21 is voor de N95 zonder geheugen intern, hij heeft blijkbaar de 8GB versie van vodaphone.quote:Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 07:56:
Hoe krijg je trouwens die Map Loader aan de praat?
Of ik nu het geheugen kaartje in de Nokia laat of deze eruit haal en via de USB gebruik... no go!
Volgens de software is er geen storage medium beschikbaar.
Heb al een beetje op internet lopen zoeken maar echt een duidelijke oplossing voor dit probleem heb ik niet kunnen vinden.
Vind dit probleem nogal triest want ik heb het ondertussen op twee totaal verschillende machines meegemaakt.
Het zou erg fijn zijn als ik Benelux er nu eens op zou kunnen zetten.
[...]
Wat typisch.
Ik heb sinds vorige week een nieuwe Vodafone branded N95 en daar zat al de V21 firmware op.
Wat raar dat jij niet verder komt met V20 dan!
AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n
Pagina: 1 2 3 4 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 146 147 148 149 last