Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 146 147 148 149 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 06 maart 2006

quote:
Phoolie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:14:
[...]
Het kan aan mij liggen, maar ik krijg ook zo'n zwart scherm met datum en tijd en dat is juist mijn screensaver.
Dat krijg ik alleen als ik er geen toetsenblokkering op heb staan... Krijg jij het ook als jij je toetseblokkering hebt geactiveerd ?

x2 3800+@2,7 ghz[WaterCooled] - 2GB Kingston Hyper X - DFI Lanparty SLi-D - 8800GTS 640MB - 2 x 36GB Raptor Raid0 - Seagate 7200.10 320GB - CM Stacker 830evo - Razer - Laptop Acer7520 - Xbox 360 - Nokia N95 - Nokia N81 8gb

Reg. datum: 23 juni 2002

quote:
Nano2009 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:04:
[...]

Dat krijg ik alleen als ik er geen toetsenblokkering op heb staan... Krijg jij het ook als jij je toetseblokkering hebt geactiveerd ?
Ja, sowieso springt ie na een bepaalde tijd op toetsenblokkering en ook als ik hem dicht schuif en altijd die screensaver.

Coen Keijzer

Weet iemand of het mogelijk is om PSD bestanden (Photoshop bestanden) te openen op de N95. Ik hoef ze alleen maar te kunnen bekijken.
Reg. datum: 26 november 2003

quote:
GekkeCoen schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:31:
Weet iemand of het mogelijk is om PSD bestanden (Photoshop bestanden) te openen op de N95. Ik hoef ze alleen maar te kunnen bekijken.
Nee. Maak er een pdf van, dan lukt het wel.

Jules

quote:
Holleboomer schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:14:
[...]

Nee. Maak er een pdf van, dan lukt het wel.
Maak er dan gewoon een PNG of JPEG van, zou ik zeggen. Die PDF-viewer is ook maar beperkt.

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

Reg. datum: 02 oktober 2006

Mensen, ik heb een probleem met mijn nokia n95 8gb en ik hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen. Oorspronkelijk was mijn n95 een vodafone branded toestel, deze heb ik dan ook debrand zodat ik de nieuwere firmware erop kon zetten en in 1klap van de vodafone rotzooi af was. Nu is mijn ervaring echter dat mijn internet nogal traag is, daar waar ik overal lees dat vodafone supersnel mobiel internet. Mijn internet trekt het niet eens om een filmpje op youtube te bekijken. Kan dit liggen aan de veranderde productcode? of weet iemand een andere oplossing?

Coen Keijzer

quote:
Fuzzillogic schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:16:
[...]

Maak er dan gewoon een PNG of JPEG van, zou ik zeggen. Die PDF-viewer is ook maar beperkt.
Het probleem is dat ik regelmatig emails krijg met een PSD bestand die ik dan even moet bekijken. Jammer dat het niet mogelijk is.
Reg. datum: 22 maart 2001

Nog steeds niet gelukt om te updaten. De telefoon herstart zichzelf tijdens de firmware update en dan krijg ik de melding dat ik ofwel de batterij opnieuw erin moet doen en herstarten of om de usb kabel los te halen en opnieuw aan te sluiten. Helaas gaat de update niet verder nadat ik dat gedaan heb... Wie helpt?

quote:
daONEve schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:05:
Nog steeds niet gelukt om te updaten. De telefoon herstart zichzelf tijdens de firmware update en dan krijg ik de melding dat ik ofwel de batterij opnieuw erin moet doen en herstarten of om de usb kabel los te halen en opnieuw aan te sluiten. Helaas gaat de update niet verder nadat ik dat gedaan heb... Wie helpt?
Wat wil je bereiken? De kans is aanwezig dat die t-mobile v14 firmware alles heeft wat de v21 firmware ook heeft. Probeer dat eerst eens te achterhalen alvorens veel tijd en moeite in een nutteloze update te steken.

Meer mensen die vodafone hebben en niet kunnen interneten, ik krijg namelijk sinds vanavond een foutmelding bij aanmelden internet, "Packet gegevens - Autorisatie mislukt".

N95-2
Reg. datum: 14 mei 2004

ja hier helaas ook problem met vodafone internet. Zal wel een storing zijn. Gelukkig hebben we nog WIFI :)

Nu maar hopen dat het snel opgelost is

N95 | Wii | Digitenne |

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator TCM
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Dit topic gaat over de N95 en niet over data-abonnementen, die discussie mag in Telecomproviders.
quote:
pven schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:35:
[mbr]Dit topic gaat over de N95 en niet over data-abonnementen, die discussie mag in Telecomproviders.[/mbr]
Het gaat om mijn internet applicatie op mijn N95, kon dus zijn dat er een fout op mijn n95 zat, vandaar :)
The future is not set
Reg. datum: 24 januari 2000

quote:
Maite schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:24:
ja hier helaas ook problem met vodafone internet. Zal wel een storing zijn. Gelukkig hebben nog WIFI :)

Nu maar hopen dat het snel opgelost is
De Wifi krijg ik juist niet aan de praat, probeer met mijn speedtouch 516 te koppelen, naam word gepakt, wpa2 pre shared key echter niet, terwijl ik 100% zeker weet dat ik hem goed intyp en dat die code ook klopt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

Reg. datum: 08 februari 2008

heeft iemand een idee of weet iemand of het mogelijk is om de nokia n95 8gb te gebruiken als imagetank? (zoals met een ipod ook mogelijk is)
kun je met bepaalde software en kabels de telefoon als card reader gebruiken?
binnenkort ga ik op vakantie met mijn olympus camera maar daar zit maar 2 gb geheugen bij en ik wil eigenlijk geen imagetank twv 150 euro gaan kopen.
hopelijk kan iemand mij hiermee helpen, alvast bedankt

Astrofotograaf

quote:
SYQ schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:39:
kwartiertje zitten zoeken op google maar niks kunnen vinden, ook unboxing filmpjes bekeken van n95 maar ook nada

mijn vraag, waar kan ik terecht voor een line out kabel voor de nokia95. dit om de n95 8gb aan te sluiten op de aux ingang van de bmw 1 serie
Verkapt 'kijk mij eens een bmw hebben'...
Wat is er mis met de gebruiksaanwijzing lezen ipv een kwartier googelen?

Gewoon een stereo kabeltje 3,5mm naar 3,5mm (of weet ik het wat er in zo'n auto gaat) erop aansluiten dus.

Canon eos300D, Sigma 15mm, 24-70 EX, 70-200 EX, 2x TC, Metz 54-MZ3, B&W polfilter

Reg. datum: 23 juni 2002

quote:
Ursamajor schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:59:
[...]

Verkapt 'kijk mij eens een bmw hebben'...
Wat is er mis met de gebruiksaanwijzing lezen ipv een kwartier googelen?

Gewoon een stereo kabeltje 3,5mm naar 3,5mm (of weet ik het wat er in zo'n auto gaat) erop aansluiten dus.
Wat is er mis met eerst even kijken of dat antwoord niet al gegeven is?

Apple baby
Reg. datum: 28 januari 2000

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn N95 heb gefirmware update.

Destijds had ik aantal applicaties opnieuw moeten installeren, echter ben ik vergeten welke.
Mijn probleem is als volgt. Ik heb Route 66 en Sygic op mijn geheugenkaart staan. Deze zijn nog gesigned via de oude methode en niet via opensigned.

Als ik mijn firmware update moet ik deze navigate applicaties opnieuw signen?

If it wasn't for the presence of Lara Croft and Xena Warrior Princess, techies around the world would have posters of Torvalds on their walls.

I love my Pleo!

quote:
Barfman schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:29:
What will be new in next firmware for N95 series

• Full NGI
• Video content
• Maps 2.0
• Kastor UI
• Share online 3.0 with Ovi
• Nokia search with Google plug in
• Changes to music Shop and player
• Automatic screen Rotation (N95)
• Download 3.1

Kastor UI:
http://www.tat.se/products/kastor-platform
http://www.tat.se/images/demo/kastor_platform_01.mp4

Search
Ik ga echt gek worden als die Kastor UI werkelijkheid gaat worden.
Maar ik vraag mij af of dit ook echt wel kan en gaat gebeuren.
Hoe zit het dan met alle applicaties die nog onder de oude UI draaien?
Word er dan dynamisch terug geswitched naar de originele UI om zo de applicatie compatibiliteit te waarborgen?
Ben zeer benieuwd! :D

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

quote:
Darkwolf_1982 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:25:
[...]

Ik ga echt gek worden als die Kastor UI werkelijkheid gaat worden.
Maar ik vraag mij af of dit ook echt wel kan en gaat gebeuren.
Hoe zit het dan met alle applicaties die nog onder de oude UI draaien?
Word er dan dynamisch terug geswitched naar de originele UI om zo de applicatie compatibiliteit te waarborgen?
Ben zeer benieuwd! :D
Spiffy hoor, maar wat mij betreft laten ze het mooi weg. Het is gewoon dom dat je moet wachten tot een animatie klaar is voordat je weer iets kunt doen/zien. Daarnaast vrees ik ook dat het weer van het toch al beperkte vrije geheugen van de N95 afgaat.

Als laatste vreet ik een bezem als dit naar de N95 komt, zowel de -1 als -2.

DPC team Chelloo.com

quote:
goodfella schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:20:
Destijds had ik aantal applicaties opnieuw moeten installeren, echter ben ik vergeten welke.
Mijn probleem is als volgt. Ik heb Route 66 en Sygic op mijn geheugenkaart staan. Deze zijn nog gesigned via de oude methode en niet via opensigned.

Als ik mijn firmware update moet ik deze navigate applicaties opnieuw signen?
Denk dat ze zelf het antwoord al geeft. Maar voor anderen die dit topic lezen en nu denken dat je de gekochte versie van R66/Sygic moet signen, nee dus.

De officiële gekochte versie van iig R66 kun je gewoon zonder signen installen.
En idd, bij elke firmware upgrade moest ik R66 opnieuw installeren. Sygic heb ik geen ervaring mee.

Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
xahmol schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:10:
[...]

Denk dat ze zelf het antwoord al geeft. Maar voor anderen die dit topic lezen en nu denken dat je de gekochte versie van R66/Sygic moet signen, nee dus.

De officiële gekochte versie van iig R66 kun je gewoon zonder signen installen.
En idd, bij elke firmware upgrade moest ik R66 opnieuw installeren. Sygic heb ik geen ervaring mee.
Sygic, indien volledig op geheugenkaart geinstalleerd, zal gewoon weer werken na een FW upgrade. Dus zonder opnieuw te hoeven installeren en/of signen.

dafmay wijzigde dit bericht 14-05-2008 14:09 (4%)

Reg. datum: 03 november 2007

Over Sygic (versie 7.52) gesproken, ik vind het maar een pauperprogramma. Ik werd afgelopen vrijdag gewoon een paar keer van de snelweg afgestuurd (a12 en a4, om vervolgens een rotonde driekwart te nemen en weer terug op de snelweg te keren) tijdens mijn ritje naar Kijkduin. Niet dat ik daar intrapte.. maar toch jammer. Geef mij maar Garmin.

berto125 wijzigde dit bericht 14-05-2008 14:19 (5%)

Astrofotograaf

quote:
Phoolie schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:58:
[...]
Wat is er mis met eerst even kijken of dat antwoord niet al gegeven is?
Ben niet blind hoor. Maar dit topic wordt aardig kansloos als er niet goed gemodereerd wordt en mensen zonder enig onderzoek maar raak vragen voor iets simpels als een stekkertje.
Zoeken is ook een vak.

Canon eos300D, Sigma 15mm, 24-70 EX, 70-200 EX, 2x TC, Metz 54-MZ3, B&W polfilter

I love my Pleo!

quote:
Fuzzillogic schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:38:
Spiffy hoor, maar wat mij betreft laten ze het mooi weg. Het is gewoon dom dat je moet wachten tot een animatie klaar is voordat je weer iets kunt doen/zien. Daarnaast vrees ik ook dat het weer van het toch al beperkte vrije geheugen van de N95 afgaat.
Als deze UI op de 3D hardware gerenderd kan worden gaat dit juist accu kracht besparen en snellere response opleveren in de UI zelf.
Met dit idee is al veel vaker gespeeld en heb ik tijden geleden al wat over terug gelezen betreffende de 3D hardware acceleratie chips in mobiele telefoons.
(Zal eens kijken of ik daar nog iets over terug kan vinden.)
Smaken verschillen, maar ik vind alles er veel cleaner en overzichtelijker uit zien zoals in het demo filmpje.
Betreft geheugen gebruik: ik denk dat dit ook wel mee gaat vallen.
Alles zal voornamelijk met vector technologie op het scherm worden getoverd en dat kost echt geen drol.
Kijk, als het OVER de huidige UI word gejast, dan hoeft het van mij dus ook niet.
Maar als het de huidige ECHT vervangt... yes please! :D
quote:
Als laatste vreet ik een bezem als dit naar de N95 komt, zowel de -1 als -2.
Dat staat dus bij deze zwart op wit. En reken maar dat ik dit echt niet ga vergeten! :P

Darkwolf_1982 wijzigde dit bericht 14-05-2008 14:25 (12%)

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

Pagina: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 146 147 148 149 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: