quote:
bounzer schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:18:
De daad bij het woord gevoegd, ben van Nokia afgestapt. Het klipje waar de geheugenkaart achter verdwijnt is eergister afgebroken en de speling in de slider wordt steeds erger. NSP wil er niks meer aan doen (aan beide zaken niet) omdat de slider al eens eerder vervangen is. Wat een drama. Heb dus een HTC Touch Diamond aangeschaft. Wat een openbaring zeg. Toestel zit wél degelijk in elkaar en beeldscherm is vele malen beter. Nokia kan de sch**t krijgen, ik koop er niet meer wat van. Kijk aan ieder toestel kan wat mankeren, maar dit slaat alles. Notabene een exorbitant hoge prijs voor betaald bij introductie (was een eigen keuze natuurlijk, maar dan verwacht ik wel kwaliteit).
Ach, soms kan 1 ervaring met een telefoon doen besluiten om van merk te switchen.
Zelf heb ik de N95 nu ruim een jaar, en heb er weinig tot geen problemen mee gehad. Idd ook een afgebroken geheugenklepje. Echter een nieuwe cover(achterkant) kost bij de NSS ¤8,05, en dan nog ¤1,-- voor het batterij dekseltje. Dus dat vond ik het probleem niet.
Verder heb ik NOOIT vastlopers of iets dergelijks, maar ik heb dan mijn foon ook niet overbeladen met allerlei third party progs.
Probleem is dat veel mensen de N95 zien als een digitaal toestel, MP3 speler en navigatiesysteem. En de kwaliteit van die functie's vergelijken ze met bv een compactcamera, IPOD en TomTom.
Ja, dan kom je idd bedrogen uit.
Wanneer je het toestel gewoon ziet als een telefoon met wat uitgebreide optie's, kan je aan de N95 veel plezier beleven.
En qua speling op de slider, is de N95 ook niet de enigste in zijn segment.
Verder veel plezier natuurlijk met je HTC Touch Diamond, en bedankt voor je "bijna" altijd nuttige bijdrages aan dit topic.