Ja, de lader voor in de auto zat er gewoon bij. De omschrijving is ook: Nokia N95 8GB Autohouder en lader (in de details staat het er idd verder niet bij)quote:
Foto's NC meetings | NC #1 WW@RC5,OGR,TSC Phase 1 & 2 | 24 mei 2008 NC BBQ !
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 ... 130 131 132 133 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Ja, de lader voor in de auto zat er gewoon bij. De omschrijving is ook: Nokia N95 8GB Autohouder en lader (in de details staat het er idd verder niet bij)quote:Timmai schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:32:
[...]
Daar zit dus een lader bij? Aangezien ik er niets van terug zie in de omschrijving?
Foto's NC meetings | NC #1 WW@RC5,OGR,TSC Phase 1 & 2 | 24 mei 2008 NC BBQ !
Hey, ik was degene met dat probleem, en toen daarom die post....quote:mschut schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:00:
[...]
Naast herkenning, heeft niemand hier een idee voor hoe dit op te lossen?
Dat klinkt veel belovend, zit idd nog op V15.0.015. Ben alleen nog een beetje huiverig voor fm-updates, heb net van alles draaien...quote:Burns_NL_dsl schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:38:
[...]
Hey, ik was degene met dat probleem, en toen daarom die post....
echter.....na een update (toen was het 20.0.015 geloof ik) was het in 1x weg.....
Na het updaten was mijn telefoon uiteraard helemaal leeg, en toen ik 'm voor de eerste keer weer aan groupwise heb gehangen om te syncen (uiteraard via nokia pc-suite, en daarbij bij de settings onder 'outlook' gekozen heb voor 'groupwise standard settings' verliep de sync precies zoals het hoort, en staan de afspraken in mijn telefoon zoals ze moeten staan.....
ik hoop dat een firmware-update bij jou ook zal werken...
succes....
Als je de standaard analoge klok kiest geeft hij de datum aan in de klok.quote:Razor.Timo schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:37:
Is het ook mogelijk om de datum in het hoofdmenu te laten verschijnen ipv alleen de klok?
Ja dat had ik gezien, alleen geeft hij dan nog steeds niet de maand aan helaas.quote:Joost79 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:43:
[...]
Als je de standaard analoge klok kiest geeft hij de datum aan in de klok.
| Specs |
profiel algemeen (eerste profiel) dan zie je datum ipv profielnaamquote:Razor.Timo schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:16:
[...]
Ja dat had ik gezien, alleen geeft hij dan nog steeds niet de maand aan helaas.
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
En kan je ook je active standby aanpassen?quote:robertwebbe schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:43:
De vrienden van Nokia hebben me de nieuwe 6210 Navigator geleend om even mee te spelen. Deze draait op Symbian 60 (OS versie 9.3), derde editie met featurepack twee.
WHWWLMXP
Het is geen waardige vervanger voor een tomtom apparaat, maar het is wel te doen. Wil je op save gaan, dan zou ik voor Garmin Mobile XT gaan. Die is op dit moment wel het betrouwbaarste voor op je telefoon.quote:Timmai schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:15:
Kan iemand mij vertellen in hoeverre de navigatie met de n95 beter of minder goed werkt in vergelijking met een losse tomtom. Is het een vervanger of niet echt?
Ik moet binnenkort met de auto naar Brussel, en vraag me af of dit goed te doen zal zijn met de n95-2?
En welke navigatie werkt dan het best?
Vind je? Ik vind hem nogal onduidelijk... Ik was fan van mobile 8 van route 66..Ik vind hem nog steeds het duidelijkst.. alleen laatst tijd geeft ie voor precies zelfde ritje een andere route... of zelfs een hele omweg... Dus ik ga weer op sygic...quote:Barfman schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:41:
[...]
Het is geen waardige vervanger voor een tomtom apparaat, maar het is wel te doen. Wil je op save gaan, dan zou ik voor Garmin Mobile XT gaan. Die is op dit moment wel het betrouwbaarste voor op je telefoon.
Mau_Maus wijzigde dit bericht 22-07-2008 19:55 (12%)
In de basis doet ie hetzelfde als wat losse navi's doen, hij brengt je waar je zijn moet en dat is het belangrijkste. Ga je zaken als bedieningsgemak er bij betrekken en extra's (hangt ook af van welke navigatiesoftware je gebruikt maakt) is ie het wat mindere broertje van de losse systemen. In ieder geval is in mijn ogen een los systeem naast je N95 aanschaffen ridicuul.quote:Timmai schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:15:
Kan iemand mij vertellen in hoeverre de navigatie met de n95 beter of minder goed werkt in vergelijking met een losse tomtom. Is het een vervanger of niet echt?
Ik moet binnenkort met de auto naar Brussel, en vraag me af of dit goed te doen zal zijn met de n95-2?
Waar het mij vooral om gaat is dat de navigatie in de binnenstad goed zijn werk doet, dus de kleine straatjes uit elkaar kan houden.quote:Megalodon_67 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:00:
[...]
In de basis doet ie hetzelfde als wat losse navi's doen, hij brengt je waar je zijn moet en dat is het belangrijkste. Ga je zaken als bedieningsgemak er bij betrekken en extra's (hangt ook af van welke navigatiesoftware je gebruikt maakt) is ie het wat mindere broertje van de losse systemen. In ieder geval is in mijn ogen een los systeem naast je N95 aanschaffen ridicuul.
WHWWLMXP
WAZUUUUUUUP!!!!!
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Super, bedankt voor de tipquote:
N95 | Wii | Digitenne |
Geweldige tip! Alleen.. Waarom ondersteunen ze nu nog steeds geen ODF!? Nu is het mij zelfs die ¤0,635525898 niet waard.quote:Barfman schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:06:
Voor de mensen die office gebruiken op hun Symbian toestel, Quickoffice 5.0 volledige versie kan je alleen vandaag voor 1 Dollar kopen met license. Helaas heb ik geen paypal of creditcard,anders had ik het pakket zeker gekocht.
http://www.quickoffice.com/
Wees snel
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Top!quote:Barfman schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:06:
Voor de mensen die office gebruiken op hun Symbian toestel, Quickoffice 5.0 volledige versie kan je alleen vandaag voor 1 Dollar kopen met license. Helaas heb ik geen paypal of creditcard,anders had ik het pakket zeker gekocht.
Wees snel
SanderTje! wijzigde dit bericht 22-07-2008 23:29 (14%)
Toppie! "normaal" 50 euri's nu slechts 0.63 euri! Dank voor je melding!quote:Barfman schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:06:
Wees snel
Helaas... te laat...quote:Barfman schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:06:
Wees snel
Een losse TomTom lijkt in eerste instantie veel handiger, maar persoonlijk vind ik het superhandig om niet met een extra apparaat rond te sjouwen. En als je eenmaal hebt ingesteld waar je heen wilt, maakt het bedieningsgemak mij niet uit, wat trouwens met je N95 ook heel goed te doen is.quote:Timmai schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:15:
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 ... 130 131 132 133 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona