Mijn slider is ook niet bepaald vast ofzo, maar stoor me er verder ook niet aan. Is persoonlijk denk ik. (Heb hem nu ong. een jaar)quote:bounzer schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:21:
[...]
Ik ben echt super zuinig met mijn N95 en daar kan m'n omgeving over meepraten. Ben echt net een oud wijf. Maar de bouwkwaliteit vh ding is gewoon knudde.
Voor wat betreft software, ik heb hem echt niet helemaal volgegooid. Paar standaard apps zoals NOS, Mobitubia enz, maar absoluut geen troep. Draai op de nieuwste firmware enz. Heb het al vaker geopperd; dit toestel is zijn introductieprijs van destijds ¤700,- gewoon niet waard. Het eerste driekwart jaar zijn de gebruikers gewoon veredelde beta-testers, daarna zit ik nog steeds met een buggy telefoon die ook nog eens slecht in elkaar zit. Mijn eerste 2 N95's zijn direct na aanschaf terug gegaan vanwege de slechte slider. Nu met mijn derde bezig en de slider keertje laten vervangen, maar nu zit er weer veel speling op. Ben er wel klaar mee zeg maar.
Nokia N95 (8GB) - Deel 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 ... 146 147 148 149 last
Reageer Nieuw TopicNaja dat is dan toch raar dat jij die problemen hebt met 3 N95(-tigs?) Ik heb er vanaf het begin (introductie dag 20 april 2007) met 1 N95 geen last van gehad... Ik vond wel de eerste 2 firmware's klote.. En alles wordt er pas uitgehaald vanaf fw20, en nu kunnen er nog kleine tweaks hooguit worden gedaan, zoals bijv ondersteuning voor beweging. Maar voor mij was het die 700 euro echt wel waard... Ik ga er denk ik nog wel een jaar mee doen, voordat er echt wat nieuwers op de markt komt. Dan heb ik hem 2,5 jaar met sim-only. En heb ik hem dik en dwars terug verdient.quote:bounzer schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:21:
[...]
Ik ben echt super zuinig met mijn N95 en daar kan m'n omgeving over meepraten. Ben echt net een oud wijf. Maar de bouwkwaliteit vh ding is gewoon knudde.
Voor wat betreft software, ik heb hem echt niet helemaal volgegooid. Paar standaard apps zoals NOS, Mobitubia enz, maar absoluut geen troep. Draai op de nieuwste firmware enz. Heb het al vaker geopperd; dit toestel is zijn introductieprijs van destijds ¤700,- gewoon niet waard. Het eerste driekwart jaar zijn de gebruikers gewoon veredelde beta-testers, daarna zit ik nog steeds met een buggy telefoon die ook nog eens slecht in elkaar zit. Mijn eerste 2 N95's zijn direct na aanschaf terug gegaan vanwege de slechte slider. Nu met mijn derde bezig en de slider keertje laten vervangen, maar nu zit er weer veel speling op. Ben er wel klaar mee zeg maar.
Reg. datum: 03 februari 2005
Ik heb hem ook vanaf die datum. Ik moet toegeven, het is wel de eerste telefoon die ik al langer dan 1 jaar heb. Maar toch ben ik niet tevreden meer. het kan natuurlijk iets persoonlijks zijn, of ik heb net een 'maandagmorgen toestel'. Anyway, ben er wel redelijk klaar mee. ¤700,- voor een toestel met dergelijke bouwkwaliteit, wat pas fatsoenlijk werkt na 3 firmware upgrades, te weinig werkgeheugen heeft in verhouding tot alle functies die er op zitten... Nee, hij is het gewoon niet waard.quote:Mau_Maus schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:12:
[...]
Naja dat is dan toch raar dat jij die problemen hebt met 3 N95(-tigs?) Ik heb er vanaf het begin (introductie dag 20 april 2007) met 1 N95 geen last van gehad... Ik vond wel de eerste 2 firmware's klote.. En alles wordt er pas uitgehaald vanaf fw20, en nu kunnen er nog kleine tweaks hooguit worden gedaan, zoals bijv ondersteuning voor beweging. Maar voor mij was het die 700 euro echt wel waard... Ik ga er denk ik nog wel een jaar mee doen, voordat er echt wat nieuwers op de markt komt. Dan heb ik hem 2,5 jaar met sim-only. En heb ik hem dik en dwars terug verdient.
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Reg. datum: 30 december 2003
Reg. datum: 30 december 2003
Naast herkenning, heeft niemand hier een idee voor hoe dit op te lossen?quote:Burns_NL_dsl schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:28:
[...]
Maak jij dan gebruik van groupwise connect om je nokia te syncen ??? Ik heb hier nog geen mogelijkheid kunnen vinden om daar iets in te stellen voor een niet-PDA apparaat.....m'n N95-1 dus....
Kan wel in pc suite de sync instellingen aanpassen, hierbij maak ik dan gebruik van de 'standaard groupwise instellingen' onder het tabje OUTLOOK.....hier kan ik dan de groupwise mappen selecteren waar hij naar moet kijken.....
ik snap gewoon niet waarom hij elke dag volprakt met repeterende afspraken, terwijl de afspraak bijv. elke dinsdag van 10:00 tot 11:00 in groupwise staat......in telefoon staat ie dan netjes op dinsdag 10:00 tot 11:00, maar verder ook bij elke dag van 10:00 tot 23:59.........en dan nog alle andere repeterende afspraken ernaast....
Ik moet zeggen dat ik me ook groen en geel geergerd zou hebben aan de gare firmwares. Gelukkig heb ik niet al te lang met v12 hoeven te doen, maar dat was ook hoofdzakelijk omdat ik zonder toestel zat ivm een defecte camera... Maar het gezeik bij HTC met de videodrivers is toch ook niet alles.
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Je hebt wel een punt natuurlijk als je zegt dat ik bij HTC ook puntjes van kritiek ga vinden. Ik wil alleen WM een kans geven. Heb nu alleen ervaring met Symbian. Ik ben heel benieuwd iig. Ben het zat voor beta-tester te spelen terwijl ze dat bij Nokia zelf hadden moeten doen. Vanaf aankondiging tot dat ie in de schappen lag heeft ruim 1 jaar geduurd (!). Zorg dan tenminste dat ie stabiel draait en degelijk in elkaar zit.quote:Fuzzillogic schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:00:
Ik moet zeggen dat ik me ook groen en geel geergerd zou hebben aan de gare firmwares. Gelukkig heb ik niet al te lang met v12 hoeven te doen, maar dat was ook hoofdzakelijk omdat ik zonder toestel zat ivm een defecte camera... Maar het gezeik bij HTC met de videodrivers is toch ook niet alles.
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Op de remote die standaard bij de N95 geleverd wordt zit een knopje dat op een telefoon lijkt. Als ik deze indruk geeft hij iets van spreken op en dan geen item gevonden. Wat doet dit precies? Kan je hem door middel van een spreekopdracht iets laten vinden op je telefoon? Kon er in de handleiding ook niets over vinden...
Voicedialing.quote:Razor.Timo schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:11:
Op de remote die standaard bij de N95 geleverd wordt zit een knopje dat op een telefoon lijkt. Als ik deze indruk geeft hij iets van spreken op en dan geen item gevonden. Wat doet dit precies? Kan je hem door middel van een spreekopdracht iets laten vinden op je telefoon? Kon er in de handleiding ook niets over vinden...
Jules
Reg. datum: 07 juni 2004
Dan ga je idd surfen over je GPRS. Wat ik wil is dat mijn N95 functioneert als een soort wireless lan kaart.quote:Jerk184 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 01:58:
[...]
Is het niet gewoon de optie van PC Suite gebruiken: "met uw telefoon een verbinding tot stand brengen tussen uw pc en het internet"
Dat is me maand of 6 geleden nog goed gelukt op een lan. Laptop bij me, usb, pc suite, klikken op die icoon, en kon op mijn laptop, dus via m'n telefoon, msn, en internetten. Was wel ERG traag. (denk dat je dan gprs gebruikt) maar het gind wel.
Mocht je wat anders bedoelen... dan heb ik niks gezegd!
Ik heb wel een PCMIA kaart, maar dit is gewoon wat proberen om de regenachtige dagen op te vullen.
Bij normaal gebruik zijn er gewoon weinig problemen met de N95. Diegene die hem helemaal volproppen met 3rd party software gaan wel tegen problemen aanlopen.quote:Mau_Maus schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:12:
[...]
Naja dat is dan toch raar dat jij die problemen hebt met 3 N95(-tigs?) Ik heb er vanaf het begin (introductie dag 20 april 2007) met 1 N95 geen last van gehad... Ik vond wel de eerste 2 firmware's klote.. En alles wordt er pas uitgehaald vanaf fw20, en nu kunnen er nog kleine tweaks hooguit worden gedaan, zoals bijv ondersteuning voor beweging. Maar voor mij was het die 700 euro echt wel waard... Ik ga er denk ik nog wel een jaar mee doen, voordat er echt wat nieuwers op de markt komt. Dan heb ik hem 2,5 jaar met sim-only. En heb ik hem dik en dwars terug verdient.
Ik neem altijd een abbo van 1 jaar, zodat ik elk jaar het nieuwste foontje kan nemen. Echter op het moment dat het jaarcontract van mijn N95 voorbij was, kon ik geen toestel bedenken wat me meer plezier zou geven dan de N95.
Uiteindelijk contract verlengd met een LG Viewty, en daar mijn dochter blij mee gemaakt. Ik speel dus nog lekker een jaartje verder met de N95.
ohja dat was... bedraad internet deed het niet op mijn werk.. wel draadlozequote:patrickt35 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:51:
[...]
Dan ga je idd surfen over je GPRS. Wat ik wil is dat mijn N95 functioneert als een soort wireless lan kaart.
Ik heb wel een PCMIA kaart, maar dit is gewoon wat proberen om de regenachtige dagen op te vullen.
maar zoals ik zei ik vond toen alelen gnubox & mrouter.. ik ben er niet uitgekomen, dus ik hoor het graag als het je lukt
Daar ben ik het niet 100% mee eens... Hij wordt wat langzamer met opstarten en beetje met navigeren in de menu's, zeker als je veel installeerd en de-installerd. Maar na een firmware upgrade en dan alles net geinstalleerd, werkt het eigenlijk net zo goed als leeg....quote:patrickt35 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:55:
[...]
Bij normaal gebruik zijn er gewoon weinig problemen met de N95. Diegene die hem helemaal volproppen met 3rd party software gaan wel tegen problemen aanlopen.
Bij mij starten er ook iets van 12 programmas automatisch mee op.. (niet allemaal even heftig) kost wat geheugen, maar als die eemaal opgestart is heb ik geen probleem.. ook geen out of memory problemen. Dus ik ben blij.
programma's die mee opstarten:
-beeper
-minigps
-totalrecall
-rotateme
-shakesms
-nstarter
-flipsilent
-voice inbox
-lights on
-googlesearch
-s60ticker
-adv device lock
-aftercall
-handy wheater
-taskman
Mau_Maus wijzigde dit bericht 21-07-2008 14:29 (20%)
Jullie ook het probleem dat hij niet altijd goed reageerd als je via de slider opneemt. Ik heb dan vaak dat hij wel van lock afgaat, maar dat hij dan niet automatisch opneemt... Neerleggen gaat altijd wel goed via de slider...
Canon EOS 350D -|- Canon BG-E3 grip -|- Canon EF-S 18-55 Kitlens -|- Sigma 18-125 DC -|- Sigma 70-300 DG Apo Macro -|- Metz Mecablitz 36AF-4C -|- 2GB Kingston HighSpeed || - Specs -
Blijkbaar heb je daar een tool voor, want standaard kun je niet ophangen met de slider. Dus tuchtig die tool gewoon, of trap 'm weg. Ik heb iig nergens last van.quote:Damian schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:57:
Jullie ook het probleem dat hij niet altijd goed reageerdt als je via de slider opneemt. Ik heb dan vaak dat hij wel van lock afgaat, maar dat hij dan niet automatisch opneemt... Neerleggen gaat altijd wel goed via de slider...
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Eh je kan wel ophangen met de slider hoor. Doe het toevallig netquote:Fuzzillogic schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:02:
[...]
Blijkbaar heb je daar een tool voor, want standaard kun je niet ophangen met de slider. Dus tuchtig die tool gewoon, of trap 'm weg. Ik heb iig nergens last van.
heb je wel een Nokia N95 danquote:Razor.Timo schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:22:
[...]
Eh je kan wel ophangen met de slider hoor. Doe het toevallig netEn geen tool geïnstalleerd.
naja welke versie en fw dan? Want het is ieder geval niet standaard (geweest)...
vb:
http://www.symbian-freak.com/news/008/02/slide_hangup.htm
Mau_Maus wijzigde dit bericht 21-07-2008 17:31 (10%)
Ik heb de N95 8GB laatste fw. Maar nu ik erover nadenk, misschien dat die andere persoon wel ophing... Zal het even checken door mezelf te bellenquote:Mau_Maus schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:28:
[...]
heb je wel een Nokia N95 danhaha
naja welke versie en fw dan? Want het is ieder geval niet standaard (geweest)...
vb:
http://www.symbian-freak.com/news/008/02/slide_hangup.htm
Edit: Ah zij hing dus op. Opnemen werkt echter wel dmv slider
Snippertje wijzigde dit bericht 21-07-2008 17:36 (7%)
hahaquote:Razor.Timo schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:35:
[...]
Ik heb de N95 8GB laatste fw. Maar nu ik erover nadenk, misschien dat die andere persoon wel ophing... Zal het even checken door mezelf te bellen
Edit: Ah zij hing dus op. Opnemen werkt echter wel dmv sliderMy bad
Geen dank hoor, en ik moet ook zeggen, ik zag het ook maar laatst toevallig ergens staan. 't Is een beetje obscure setting, en bovendien vraagt YouTube eerst nog om een access point bij het opstarten, dat dus niet noodzakelijkerwijs gebruikt wordt voor het afspelen.quote:SanderTje! schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:32:
[...]
Ja ok, dit is niet echt handig van mezelf![]()
![]()
Ik had zijn probleem niet echt direct gelinkt aan de mijne, maar dit lost het inderdaad op. Ik wist niet dat de YouTube-applicatie gebruikt maakt van de RealPlayer instellingen, vandaar.
Maar nu werkt het, waarvoor dank
Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens
Een freeware app die van je N95 een hotspot maakt is Jokuspot. Google maar eens ...quote:patrickt35 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:51:
[...]
Dan ga je idd surfen over je GPRS. Wat ik wil is dat mijn N95 functioneert als een soort wireless lan kaart.
BETER 1 VOGEL IN DE HAND DAN GEEN HAND ! Nokia 6600- 6630- 6670- 6681- 6680- N70- N80-N73-N95
Reg. datum: 24 mei 2004
Reg. datum: 24 mei 2004
Je bedoeld Joikuspot. Ik heb het getest en het werkt uitstekend.quote:faire4u schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:08:
[...]
Een freeware app die van je N95 een hotspot maakt is Jokuspot. Google maar eens ...
Nee nee dat bedoeld ie niet.. dan maak je van je n95 een hotspot.. hij wilt van de n95 een ontvanger makenquote:faire4u schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:08:
[...]
Een freeware app die van je N95 een hotspot maakt is Jokuspot. Google maar eens ...
Ik zoek een betaalbare houder voor in de auto + autolader.
Heb op pdashop gekeken maar vond dat redelijk prijzig.
WHWWLMXP
Ik heb die van 24,95 hiervandaan: http://www.superpcs.nl/catalog/index.php?cPath=283_326quote:Timmai schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:07:
Ik zoek een betaalbare houder voor in de auto + autolader.
Foto's NC meetings | NC #1 WW@RC5,OGR,TSC Phase 1 & 2 | 24 mei 2008 NC BBQ !
Daar zit dus een lader bij? Aangezien ik er niets van terug zie in de omschrijving?quote:ParaNoiMia schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:23:
[...]
Ik heb die van 24,95 hiervandaan: http://www.superpcs.nl/catalog/index.php?cPath=283_326
WHWWLMXP
Pagina: 1 2 3 4 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 ... 146 147 148 149 last