Reg. datum: 26 september 2003
Nokia N95 (8GB) - Deel 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 111 ... 147 148 149 150 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 38
Reg. datum: 29 december 2007
Is er iemand die mij opweg kan helpen (lees een hint of url geven) om na een totaal legale Firmware update mijn Spiderman2 weer aan de praat te krijgen (non valid key) ???
En ja ik heb getracht de zoekfunctie te raadplegen maar die hielp mij niet aan een gewenst antwoord.
En ja ik heb getracht de zoekfunctie te raadplegen maar die hielp mij niet aan een gewenst antwoord.
Die is er niet, je kan naar je shop gaan waar je hem hebt gekocht, en zeggen dat je het niet pikt.quote:The-Geek schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 23:26:
Is er iemand die mij opweg kan helpen (lees een hint of url geven) om na een totaal legale Firmware update mijn Spiderman2 weer aan de praat te krijgen (non valid key) ???
Oh, ok .... Ik kreeg de indruk dat er inmiddels een oplossing was en dat die gepost was hier op het board.quote:Barfman schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 23:42:
[...]
Die is er niet, je kan naar je shop gaan waar je hem hebt gekocht, en zeggen dat je het niet pikt.
Reg. datum: 19 december 2007
Reg. datum: 19 december 2007
Ik heb nu Garmin op mijn n95, maar bij gebruik op de motor is een navi die de straatnamen opnoemt makkelijker. Is er een navi systeem die dit kan?
Garmin: "Ga hier rechtsaf"
Ik zoek dus: "Ga hier rechtsaf de A12 op"
Is handiger als je het scherm niet kan lezen.
Garmin: "Ga hier rechtsaf"
Ik zoek dus: "Ga hier rechtsaf de A12 op"
Is handiger als je het scherm niet kan lezen.
Hoort Spiderman er standaard op te staan of was dat een actie? Op mijn telefoon die ik donderdag heb gekregen staat namelijk geen Spiderman film..
Reg. datum: 07 juni 2004
Ik zit op een regenachtige dag wat te prullen met de laptop en de N95.
Is het mogelijk om via een USB kabel, of infrarood poort, met de laptop internet op te gaan?
En dan wel te verstaan via mijn router.
Dus telefoon is verbonden met USB kabel aan de laptop, en de N95 is middels Wlan verbonden met mijn router.
Is het mogelijk om via een USB kabel, of infrarood poort, met de laptop internet op te gaan?
Dus telefoon is verbonden met USB kabel aan de laptop, en de N95 is middels Wlan verbonden met mijn router.
Kijk eens 2 posts boven de jouwe...quote:SanderTje! schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 22:27:
Weet iemand ook hoe ik de YouTube-applicatie (dus die van YouTube zelf) met WiFi kan gebruiken? Want nu is het zo dat hij wel gebruik kan maken van WiFi voor het ophalen van de lijst met video's, maar zodra ik een filmpje echt wil gaan kijken.. dan gaat ie over op Vodafone Live!. En dat is vrij irritant.![]()
Meer mensen dit..? En nog beter, dan ook een oplossing?
Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens
Nee heb dat ook geprobeerd, toen het internet uitviel op mijn werk...quote:patrickt35 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:03:
Ik zit op een regenachtige dag wat te prullen met de laptop en de N95.
Het zou moeten kunnen met iets was gnubox heet en/of mrouter... Maar ik heb het nooit werkend gekregen.... mocht het je lukken, dan hoor ik het graag.
Dat bedoelt hij volgens mij niet. Hij wil z'n telefoon laten fungeren als modem voor z'n laptop. En dat kan heel simpel via Bluetooth, Irda of USB, middels Nokia PC Suite.quote:Mau_Maus schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:17:
[...]
Nee heb dat ook geprobeerd, toen het internet uitviel op mijn werk...
Het zou moeten kunnen met iets was gnubox heet en/of mrouter... Maar ik heb het nooit werkend gekregen.... mocht het je lukken, dan hoor ik het graag.
Jules
via usb niet hoor. Mij niet tenminste... Bluetooth kan je in bellen... Of die one touch verbinding gebruiken geloof ik... of werkte die niet alleen andersom?...quote:Holleboomer schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:08:
[...]
Dat bedoelt hij volgens mij niet. Hij wil z'n telefoon laten fungeren als modem voor z'n laptop. En dat kan heel simpel via Bluetooth, Irda of USB, middels Nokia PC Suite.
Mau_Maus wijzigde dit bericht 20-07-2008 16:36 (17%)
Via wat voor toegangspunt connecteer je? Wellicht één met proxy aan? Niet alle proxy's laten alles door. Je kunt in dat geval de proxy weghalen of een kopie van je verbinding maken van je huidige verbinding waarin je specifiek de proxy uit zet. Hoe je dat precies kunt doen staat wel in dit deel of in het vorige.quote:clickfactor schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:34:
Ik heb sinds 2 dagen de Nokia N95 8GB, ik heb zojuist de laatste versie gedownload van Mail for Exchange maar ik krijg het apparaat niet aan de praat.
Als ik de normale e-mail instel kan ik gewoon inloggen met opgegeven gebruikersnaam en wachtwoord, dit werkt prima.
Maar als ik dezelfde gegevens gebruik voor Mail for Exchange krijg ik continue de melding dat het wachtwoord niet klopt.
Ik heb diverse manieren van inloggen geprobeerd.. diverse versies van de loginnaam etc etc
Ik maak gebruik van Hosted Exchange (is.nl)... waarschijnlijk is het een kleine tweak… maar ik kan het nog niet vinden. Suggesties?
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Reg. datum: 16 maart 2008
Reg. datum: 16 maart 2008
Was actie.quote:Razor.Timo schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:19:
Hoort Spiderman er standaard op te staan of was dat een actie? Op mijn telefoon die ik donderdag heb gekregen staat namelijk geen Spiderman film..
Nou niet bepaald als modem, eigenlijk meer als een wireless card.quote:Holleboomer schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:08:
[...]
Dat bedoelt hij volgens mij niet. Hij wil z'n telefoon laten fungeren als modem voor z'n laptop. En dat kan heel simpel via Bluetooth, Irda of USB, middels Nokia PC Suite.
Ja ok, dit is niet echt handig van mezelfquote:
Ik had zijn probleem niet echt direct gelinkt aan de mijne, maar dit lost het inderdaad op. Ik wist niet dat de YouTube-applicatie gebruikt maakt van de RealPlayer instellingen, vandaar.
Maar nu werkt het, waarvoor dank
Precies dat ja. Dus jammergenoeg geen update...quote:
Ik hoop wel dat er snel een updater komt. Want sinds de laatste update houd mijn accu het niet meer zolang vol als daarvoor. Hij geeft heel lang aan dat de accu nog vol is, dan wordt hij een streepje minder en ff daarna is 'ie helemaal leeg
E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz
Reg. datum: 03 februari 2005
Heb ik ook, accu indicator is verre van realistisch. Volle indicator, klein filmpje bekijken vd NOS applicatie; ineens half leeg. Telefoon uit en weer aan; indicator weer driekwart volquote:Spurlie schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:52:
[...]
Precies dat ja. Dus jammergenoeg geen update...
Ik hoop wel dat er snel een updater komt. Want sinds de laatste update houd mijn accu het niet meer zolang vol als daarvoor. Hij geeft heel lang aan dat de accu nog vol is, dan wordt hij een streepje minder en ff daarna is 'ie helemaal leeg
Wat zal ik blij zijn als de HTC Touch Pro uit komt, toedeledokie Nokia
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Tja ik vind dat toch apart hoor... Wat doe je dan allemaal met zon ding... en op zich is die touch pro nog niet eens zoveel beter om al een nieuwe te kopen. Ik heb nog steeds de eerste van dag 1.. Enige wat ik heb is dat ie tijd en datum niet meer onthoud door een transistortje ofzo.. en daar heb ik 370 euro voor terug gehad. Slider probleem nooit gehad...En ik ben toch niet echt lief met mijn telefoon.. en heb ik wel 3 of 4x me cover veranderd.. ook de voorste, waarvoor je moet schroeven... en daar ben ik niet zachtzinnig mee geweest. Mij hoor je niet klagen.. ik kan volgens mij met deze telefoon nog een jaar doen, zonder dat ie echt onderdoet aan andere. En dat is de eerste keer in mijn mobiele leven.quote:bounzer schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:20:
[...]
Heb ik ook, accu indicator is verre van realistisch. Volle indicator, klein filmpje bekijken vd NOS applicatie; ineens half leeg. Telefoon uit en weer aan; indicator weer driekwart vol. Vervolgens weer filmpje bekijken en leeg is ie. Geen touw aan vast te knopen. Daarom heb ik hem noodgedwongen maar op ieder moment dat het kan aan de lader liggen, vertrouw het niks meer. Maarja wat zeur ik nou, heb er bij introductie slechts 700 euro voor betaald, dan mogen er van dit soort foutjes in een telefoon zitten, *kuch*. Zit ook nog steeds met een brakke slider (voor de duidelijkheid ben met mijn 3e N95 bezig en van deze is de slider ook al eenmaal vervangen). Tevens heb ik vastlopers en out of memory meldingen.
Wat zal ik blij zijn als de HTC Touch Pro uit komt, toedeledokie Nokia
Reg. datum: 04 mei 2007
Reg. datum: 04 mei 2007
Tja ik heb dan ook een 2e accu gekocht voor noodgevallen
ding kost maar 20 euries en is iets groter (1000 ipv 950mAh).
Reg. datum: 16 januari 2006
Reg. datum: 16 januari 2006
waar/ hoe gekocht?quote:spNk schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:22:
Tja ik heb dan ook een 2e accu gekocht voor noodgevallending kost maar 20 euries en is iets groter (1000 ipv 950mAh).
Toch vreemd hoor. Jah, ook hier is de indicator niet bepaald lineair, but so what. Je weet toch wel hoelang je met een acculading doet.quote:bounzer schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:20:
[...]
Heb ik ook, accu indicator is verre van realistisch. Volle indicator, klein filmpje bekijken vd NOS applicatie; ineens half leeg. Telefoon uit en weer aan; indicator weer driekwart vol. Vervolgens weer filmpje bekijken en leeg is ie. Geen touw aan vast te knopen. Daarom heb ik hem noodgedwongen maar op ieder moment dat het kan aan de lader liggen, vertrouw het niks meer. Maarja wat zeur ik nou, heb er bij introductie slechts 700 euro voor betaald, dan mogen er van dit soort foutjes in een telefoon zitten, *kuch*. Zit ook nog steeds met een brakke slider (voor de duidelijkheid ben met mijn 3e N95 bezig en van deze is de slider ook al eenmaal vervangen). Tevens heb ik vastlopers en out of memory meldingen.
Vastlopers, out of memory.. Sorry, maar daar heb ik nooit last van. Wat voor zooi heb je dan allemaal geinstalleerd? Het is bekend dat het een toestel is met krap geheugen - dus sluit je apps af, en installeer geen bergen drek die automatisch opstart.
De slider is een weak spot ja, maar als je het voor elkaar krijgt om er 4 van te slopen, dan vraag ik me af hoe je met je toestel omgaat.
Alsof het in de WM-wereld allemaal rozengeur en maneschijn is... Don't get me wrong, ik heb ook genoeg te zeiken over de N95/Nokia/Symbian, maar ik heb niet de illusie dat het elders zoveel beter is.quote:Wat zal ik blij zijn als de HTC Touch Pro uit komt, toedeledokie Nokia
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Reg. datum: 21 november 2000
Reg. datum: 21 november 2000
Is het niet gewoon de optie van PC Suite gebruiken: "met uw telefoon een verbinding tot stand brengen tussen uw pc en het internet"quote:Mau_Maus schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:32:
[...]
via usb niet hoor. Mij niet tenminste... Bluetooth kan je in bellen... Of die one touch verbinding gebruiken geloof ik... of werkte die niet alleen andersom?...
Dat is me maand of 6 geleden nog goed gelukt op een lan. Laptop bij me, usb, pc suite, klikken op die icoon, en kon op mijn laptop, dus via m'n telefoon, msn, en internetten. Was wel ERG traag. (denk dat je dan gprs gebruikt) maar het gind wel.
Mocht je wat anders bedoelen... dan heb ik niks gezegd!
Zijn er mensen hier die problemen hebben met hun N95(8GB) icm een MSI wind (Bluetooth) ?
Ik ben echt super zuinig met mijn N95 en daar kan m'n omgeving over meepraten. Ben echt net een oud wijf. Maar de bouwkwaliteit vh ding is gewoon knudde.quote:
Voor wat betreft software, ik heb hem echt niet helemaal volgegooid. Paar standaard apps zoals NOS, Mobitubia enz, maar absoluut geen troep. Draai op de nieuwste firmware enz. Heb het al vaker geopperd; dit toestel is zijn introductieprijs van destijds ¤700,- gewoon niet waard. Het eerste driekwart jaar zijn de gebruikers gewoon veredelde beta-testers, daarna zit ik nog steeds met een buggy telefoon die ook nog eens slecht in elkaar zit. Mijn eerste 2 N95's zijn direct na aanschaf terug gegaan vanwege de slechte slider. Nu met mijn derde bezig en de slider keertje laten vervangen, maar nu zit er weer veel speling op. Ben er wel klaar mee zeg maar.
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Het klink logisch hoor. Maar ik weet dat het mij toen der tijd niet werkte... En oo niemand een oplossing wist... Misschien zie ik wat over het hoofd...quote:Jerk184 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 01:58:
[...]
Is het niet gewoon de optie van PC Suite gebruiken: "met uw telefoon een verbinding tot stand brengen tussen uw pc en het internet"
Dat is me maand of 6 geleden nog goed gelukt op een lan. Laptop bij me, usb, pc suite, klikken op die icoon, en kon op mijn laptop, dus via m'n telefoon, msn, en internetten. Was wel ERG traag. (denk dat je dan gprs gebruikt) maar het gind wel.
Mocht je wat anders bedoelen... dan heb ik niks gezegd!
Pagina: 1 2 3 4 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 111 ... 147 148 149 150 last