Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Razor.Timo schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:33:
[...]

Hoeveel data verbruikt Agps? toch niet 10MB ofzo? Neem aan dat de meeste data binnenkomt via gewoon GPS? Anders heb ik echt een probleem 8)7
Voor zover ik weet is Assisted GPS niet meer dan in het begin even een file ophalen die aangeeft waar de satellieten zich op het moment bevinden. In combinatie met de masten weet je telefoon dan sneller waar hij is. Dus, dat is even in het begin en zal echt niet in de MB's gaan lopen per keer.
quote:
SanderTje! schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:47:
[...]

Voor zover ik weet is Assisted GPS niet meer dan in het begin even een file ophalen die aangeeft waar de satellieten zich op het moment bevinden. In combinatie met de masten weet je telefoon dan sneller waar hij is. Dus, dat is even in het begin en zal echt niet in de MB's gaan lopen per keer.
Ik heb het eens gecheckt, maar met nokia maps 2 blijft de verbinding open staan, weet niet of het wat doet, maar met maps 1 was dat iig niet. Het lijkt me niet dat hij kaarten update met AGPS.

Barfman wijzigde dit bericht 18-07-2008 18:11 (4%)

hallo allemaal,

ik heb sinds kort het probleem dat ik geen ringtones/ smstonen/ alle tonen meer kan instellen... ik zie alleen nog maar de optie: uit of downloaden via internet. Nou heb ik een tijd terug een bestand gedownload (excel) van mijn school wat te lang was om weer te geven (vage tekens, ybrowser crashte erop) maar deze staat waarschijnlijk nog ergens op de C. Zou het kunnen dat door dit bestand de rest als het ware wordt geblokkeerd? Iemand een idee wat ik kan doen? Ik heb geen zin in een hard reset :(

Vakantie

quote:
Barfman schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:10:
[...]

Ik heb het eens gecheckt, maar met nokia maps 2 blijft de verbinding open staan, weet niet of het wat doet, maar met maps 1 was dat iig niet. Het lijkt me niet dat hij kaarten update met AGPS.
Die had ik al geupdate dmv wifi gelukkig :) Nou dan valt de schade misschien nog mee, had al gerekend op een rekening van zo'n 50 euro namelijk :>

| Specs |

quote:
stijnislike schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:47:
[...]

Zoals dit ook al in dit topic is vermeld, Slick is het gratis alternatief voor MSN. En als je toch al netjes betaalt voor vista ultimate dan kunnen de paar euro's voor MSN er vast ook wel bij :P
Is er ook een officiele website van Slick? Ik krijg via Mobile9 en Nokia MOSH volgens mij verschillende versies. Ben namelijk al een tijdje op zoek naar een goede gratis messenger. Ben erg fan van Agile, maar die is niet gratis :) Liever gratis dan betaald, dus ik wil eerst de gratis alternatieven eens proberen.

Read the code, write the code, be the code!

quote:
wackmaniac schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:26:
[...]

Is er ook een officiele website van Slick? Ik krijg via Mobile9 en Nokia MOSH volgens mij verschillende versies. Ben namelijk al een tijdje op zoek naar een goede gratis messenger. Ben erg fan van Agile, maar die is niet gratis :) Liever gratis dan betaald, dus ik wil eerst de gratis alternatieven eens proberen.
Eerste hit met google :?

Google Search
Weet iemand of je bij de Nokia N95 8GB ook Je (Windows Live) Mail op je beginscherm kan krijgen, dit kan bij de Nokia E90 wel....

quote:
Behoorlijk dom van me, sorry.

Laatste versie geinstalleerd, zit er een fout in het MSN gedeelte ... (bron)

Read the code, write the code, be the code!

Vraagje aan mensen die met meerdere messengers (zeg minstens 3) ervaring hebben, welk Messenger Live alternatief dat wel gratis is bevalt het beste en waarom?

Megalodon_67 wijzigde dit bericht 18-07-2008 18:53 (3%)

quote:
Megalodon_67 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:53:
Vraagje aan mensen die met meerdere messengers (zeg minstens 3) ervaring hebben, welk Messenger Live alternatief dat wel gratis is bevalt het beste en waarom?
geen waarom, maar vind ebuddy offline app het handigst en betrouwbaarst:

http://get.ebuddy.com/en/v0_94/eBuddy_nokia_n95.jar

ps: pas op versies erna tot 0.99, hebben alleen een inlog via het ebuddy profiel, waar je je eerst moet registreren, waar je dan meerdere accounts aan kan koppelen...

kan ook juist handig zijn... maar je kan deze 2 versies niet naast elkaar gebruiken helaas...

maarja hier de laatste versie met alleen abuddy account:
http://get.ebuddy.com/en/v0_99/eBuddy_nokia_n95.jar

quote:
Megalodon_67 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:53:
ik heb er maar 2!
1. Fring
2.Nimbuzz

Omdat: stabiel, mooie UI, beste ondersteuning, regelmatig updates.

What this country needs is more free speech worth listening to.

quote:
Dr.Fer schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 19:30:
[...]

ik heb er maar 2!
1. Fring
2.Nimbuzz

Omdat: stabiel, mooie UI, beste ondersteuning, regelmatig updates.
Fring stabiel noemen vind ik wel heel gewaagd. Vooral i.c.m. Skype wilde het wel eens misgaan. ;)

M'n telefoon liep dan zo vast dat ik de batterij eruit moest halen, anders reageerde er niets meer. Dat is ook direct het voordeel van Fring: het ondersteunt veel meer dan alleen MSN. Jammer overigens dat er voor Skype nog geen native versie is voor S60 :'(
quote:
Barfman schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:10:
[...]

Klopt, tenzij jij de map-loader hebt geinstalleerd zal er een verbinding open moeten blijven staan om ervoor te zorgen dat de maps gedownload worden. :)

SanderTje! wijzigde dit bericht 18-07-2008 19:39 (42%)

Reg. datum: 09 december 2007

quote:
Razor.Timo schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:26:
Ik heb nu ook een N95 8Gb, ik vroeg mij alleen af of de GPS nog geld kost om te gebruiken? Aangezien ik geen internet abbo op mijn telefoon heb... Ik internet thuis via Wifi, maar GPS doet het ook gewoon verder weg, maakt hij dan verbinding via internet? Lijkt me niet toch? Anders heb ik nu denk ik een dikke rekening... :X

Ik vind die verbindingen sowieso een beetje tricky er wordt nergens gesproken over een verbinding via het gewone netwerk..
Tijd voor zelfstudie!

http://europe.nokia.com/maps
Wikipedia: Assisted GPS

quote:
Mau_Maus schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 02:02:
God wat een gezeik zeg :P

Patrick je hebt gelijk dat het bij jou gebeurd... bij andere niet... Dus de softwareupdater-update zal dat misschien bij sommige productcodes uitgezet hebben.. of zoiets. klaar, niet nodig daar boos over te doen, door wie dan ook.
Het verschil zal hem zitten in de verschillende versie's van NSU. Namelijk de Nederlandse en Engelse versie.

Ik kreeg laatst een bericht van nokia dat er een software update beschikbaar is. Is dit ook een nieuwe firmware voor de telefoon? ik heb nu 21.0.016

E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz

quote:
Spurlie schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:33:
Ik kreeg laatst een bericht van nokia dat er een software update beschikbaar is. Is dit ook een nieuwe firmware voor de telefoon? ik heb nu 21.0.016
zoiets?

robbinonline in "Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)"

Vakantie

Heeft iemand met best profiles het werkend gekregen dat wanneer je de lader erin doet hij automatisch van profiel wisselt? Dat is het enige dat ik maar niet werkend kan zien te krijgen...

| Specs |

quote:
Razor.Timo schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:26:
Heeft iemand met best profiles het werkend gekregen dat wanneer je de lader erin doet hij automatisch van profiel wisselt? Dat is het enige dat ik maar niet werkend kan zien te krijgen...
options > profile rules > charger

Vakantie

quote:
dafmay schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:35:
[...]

options > profile rules > charger
Zover was ik ook al ;) Het probleem is dus dat er niets verandert wanneer ik de lader erin stop.

| Specs |

quote:
Razor.Timo schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:51:
[...]

Zover was ik ook al ;) Het probleem is dus dat er niets verandert wanneer ik de lader erin stop.
ja hallo zeg, je moet in dat menu natuurlijk wel aangeven op welk profiel de telefoon moet springen wanneer de lader wordt aangekoppeld 8)7 hoe makkelijk wil je het hebben....

dafmay wijzigde dit bericht 19-07-2008 15:40 (4%)

Vakantie

quote:
dafmay schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 15:39:
[...]

ja hallo zeg, je moet in dat menu natuurlijk wel aangeven op welk profiel de telefoon moet springen wanneer de lader wordt aangekoppeld 8)7 hoe makkelijk wil je het hebben....
Haha dat heb ik ook al gedaan, probleem is dus dat er dan juist niets veranderd wanneer ik hem in het stopcontact steek...

Ah na lang zoeken was het iets heel simpels, moest op turn on zetten nog bij het nieuwe profiel :)

Razor.Timo wijzigde dit bericht 19-07-2008 15:51 (10%)

| Specs |

quote:
Razor.Timo schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 15:48:
[...]

Haha dat heb ik ook al gedaan, probleem is dus dat er dan juist niets veranderd wanneer ik hem in het stopcontact steek...

Ah na lang zoeken was het iets heel simpels, moest op turn on zetten nog bij het nieuwe profiel :)
:)

Ps. 90:1

quote:
Xander1 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:50:
Twee vragen. Via Google kan ik de oplossingen niet vinden.

Ik heb al een tijd het probleem dat mijn N95, wanneer ik Youtube gebruik, hij zegt dat de server niet bereikbaar is. Verder heb ik nooit problemen met verbindingen.
Maakt niet uit of ik via KPN mobile internet of WiFi ga.
Check eens of Tools->Settings->Applications->RealPlayer->Streaming->Network->Default access point goed staat. Youtube gebruikt namelijk het access point dat daar gedefinieerd is.

Vakantie

quote:
Upquark schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 21:33:
[...]

Check eens of Tools->Settings->Applications->RealPlayer->Streaming->Network->Default access point goed staat. Youtube gebruikt namelijk het access point dat daar gedefinieerd is.
Ik had hetzelfde probleem, opgelost door proxy uit te zetten. Staat kennelijk standaard aan.

| Specs |

Weet iemand ook hoe ik de YouTube-applicatie (dus die van YouTube zelf) met WiFi kan gebruiken? Want nu is het zo dat hij wel gebruik kan maken van WiFi voor het ophalen van de lijst met video's, maar zodra ik een filmpje echt wil gaan kijken.. dan gaat ie over op Vodafone Live!. En dat is vrij irritant. :/

Meer mensen dit..? En nog beter, dan ook een oplossing? ;)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws