Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Megalodon_67 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:19:
[...]

Maar als je je foon een vast IP nummer geeft kun je die poort 5060 in je router toch op dat betreffende IP nummer openzetten?
Nee want deze poort gebruikt thuisbellen van telfort.
Dus voor de normale thuis lijn

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Reg. datum: 09 december 2007

quote:
spNk schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:03:
Ik kon zo snel even niet vinden of het al eens voorgekomen is, google gaf me iig geen resultaat.
Het probleem is dat als ik veel bestanden na elkaar kopieer (dus zeg maar ctrl+a, ctrl+c, ctrl+v doe) op de geheugenkaart, hij blijft hangen met kopiëren. Maar vervolgens lijkt het wel altijd op de telefoon te staan ook als ik op annuleren druk. Meer mensen met dit probleem / een oplossing?

Ramon
Ik ken het probleem, al moet ik zeggen dat ik dat bij allerlei soorten opslagmedia wel eens heb. Voor mij is het een soort bijkomstigheid van Windows (voor hetzelfde geld doe ik zelf iets verkeerd). Je zou kunnen proberen a) te controleren of de drivers goed staan ingesteld, in Apparaatbeheer / Systeem / Configuratiescherm, of b) het ding aan een andere USB-hub te hangen. Iets beters weet ik niet. Maar op zich, als het toch al werkt...

Edit: met ingesteld bedoel ik vooral, kijken of het een herkend apparaat is, en niet zo'n een met een uitroepteken in een geel bolletje

HermanA wijzigde dit bericht 17-07-2008 23:24 (6%)
Reden: add

quote:
patrickt35 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:21:
[...]

Wanneer je dan eventjes de moeite neemt om iets beter te kijken, zie je dat ik de laatste firmware heb.
En dus ook de juiste productcode.
Nou ik antwoord altijd als ik een oplossing weet, en de moeite doe ik ook altijd. Wat jij verteld en laat zien, komt altijd voor als je een product code hebt die niet overeen komt met de firmware versie die jij er op hebt staan, dat verklaard het niet kunnen re-installeren. Dus het kan zijn dat jij je productcode hebt veranderd na een firmware update, of dat iemand anders dat hebt gedaan, bijv bij een nokia carepoint. Dus graag mij niet beschuldigen van het niet goed kijken, want als jij beter had gekeken, dan had je gezien dat dit al eerder te sprake was gekomen :z

Barfman wijzigde dit bericht 17-07-2008 23:53 (23%)

Op het moment dat ik mijn telefoon heb aangeschaft, is de productcode veranderd. (en ja in de goede code)
Heb zelfs een hoop commentaar hier gekregen omdat ik meerdere gebruikers hierbij hielp. Dus ik weet waarover ik praat.
Ik controleer met grote regelmaat of er nieuwe firmware is, en heb altijd de optie om het opnieuw te installeren. Echter na de update naar de nieuwe versie is dit niet meer mogelijk.
Dus de code en de firmware zijn beide door mij op de telefoon gezet, door dit gegeven weet ik voor 100% dat dit een verandering is in NSU. Anders had ik het hier niet gepost.

Wil me er niet mee bemoeien, maar het klopt wat patrick zegt.

quote:
patrickt35 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:07:
100% dat dit een verandering is in NSU. Anders had ik het hier niet gepost.
Waarom kunnen andere dan wel re-installen :?
BTW, kijk is met Nemesis Service Suite welke code jij hebt, misschien heeft nokia voor sommige productcodes iets veranderd. Ik heb in ieder geval 0550359

Barfman wijzigde dit bericht 18-07-2008 01:06 (58%)

Ik kan nog wel een reinstal doen.
http://www.upload-image.nl/images/vws8ai2rjmlgld0ypstq_thumb.jpg

Heb waarschijnlijk dezelfde product code als jullie alleen engelse versie van NSU

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

God wat een gezeik zeg :P

Patrick je hebt gelijk dat het bij jou gebeurd... bij andere niet... Dus de softwareupdater-update zal dat misschien bij sommige productcodes uitgezet hebben.. of zoiets. klaar, niet nodig daar boos over te doen, door wie dan ook.

Mau_Maus wijzigde dit bericht 18-07-2008 02:03 (14%)

Reg. datum: 17 april 2004

Er is misschien al een discussie over geweest (heb ik denk ik dasn overheen geleden) maar ik zag vandaag ineens dat ik over 1 maand voor MSN moet gaan betalen?!
Ik vroeg me bijna af of dit een grap was! haha

Nu heb ik 1.1.9000 geloof ik, en een backup van de oude 1.1

Maar als dit echt zo is jammer dan zeg, dan heeft terug gaan naar een oude versie ook geen zin als ze het online checken, ook het bewerken van je config is alleen geloof ik uitstel.

Ik vind het een zeer domme actie van MS en ik hoop dan ook dat er gratis alternatieven zijn. Ik wil best betalen voor software, zo koop ik netjes windows vista ultimate (wat ik dagelijks gebruik) evenals me kaspersky virus scanner (wat ik dagelijks nodig heb)
DAT is geld waard en idioot om te kraken (vind ik dan he :P ) omdat je het dagelijks nodig hebt / gebruikt.

MSN moet gratis zijn en zo blijven. Straks moeten we nog voor hotmail gaan betalen ??

Op de mobiel check ik ook alleen maar wie er online is verder niet.

geen geld van mij sorry microsoft.
Hopelijk is het een grapje\\Damn!

In navolging van een miniiter, wil ik ook mijn telefoonboek (Contacten) beveiligen.

Kan dit met de n95? Zo ja hoe, want kom niet verder dan toetsenblokkering en pincode bij opnieuw opstarten telefoon.

"Everybody's Livin' For The Weekend"

quote:
Fonk schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 05:26:
Er is misschien al een discussie over geweest (heb ik denk ik dasn overheen geleden) maar ik zag vandaag ineens dat ik over 1 maand voor MSN moet gaan betalen?!
Ik vroeg me bijna af of dit een grap was! haha

Nu heb ik 1.1.9000 geloof ik, en een backup van de oude 1.1

Maar als dit echt zo is jammer dan zeg, dan heeft terug gaan naar een oude versie ook geen zin als ze het online checken, ook het bewerken van je config is alleen geloof ik uitstel.

Ik vind het een zeer domme actie van MS en ik hoop dan ook dat er gratis alternatieven zijn. Ik wil best betalen voor software, zo koop ik netjes windows vista ultimate (wat ik dagelijks gebruik) evenals me kaspersky virus scanner (wat ik dagelijks nodig heb)
DAT is geld waard en idioot om te kraken (vind ik dan he :P ) omdat je het dagelijks nodig hebt / gebruikt.

MSN moet gratis zijn en zo blijven. Straks moeten we nog voor hotmail gaan betalen ??

Op de mobiel check ik ook alleen maar wie er online is verder niet.

geen geld van mij sorry microsoft.
Hopelijk is het een grapje\\Damn!
Zoals dit ook al in dit topic is vermeld, Slick is het gratis alternatief voor MSN. En als je toch al netjes betaalt voor vista ultimate dan kunnen de paar euro's voor MSN er vast ook wel bij :P

@ Fonk

prima dat je er overheen hebt gelezen, maar even de zoek opdracht "msn betalen"

bijv... en je had aardig wat gevonden... had je heel wat typ werk gescheeld.

Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)[filter_keywords]=msn%20betalen&data[boolean]=AND

Ik gebruik nu al een aantal maanden de N95 met veel plezier, vooral de goede camera ICM internet vind ik heerlijk om te gebruiken.

Een probleem waar ik tegen aanloop is een ontzettend traag reagerende verbinding met Vodafone Live! Pagina's laden soms snel, en dan weer traag, of met timeout. Mijn mail geeft vaak een timeout, terwijl hij op andere momenten wel snel en goed verstuurd. Zijn er meer mensen met dergelijke problemen, wellicht icm een Vodafone Live! Abbo?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Reg. datum: 27 november 2007

Ja hier het zelfde met Vodafone live.
De ene dag volle snelheid de andere dag traag als dikke $#@$.

Ik heb sinds 2 dagen de Nokia N95 8GB, ik heb zojuist de laatste versie gedownload van Mail for Exchange maar ik krijg het apparaat niet aan de praat.

Als ik de normale e-mail instel kan ik gewoon inloggen met opgegeven gebruikersnaam en wachtwoord, dit werkt prima.
Maar als ik dezelfde gegevens gebruik voor Mail for Exchange krijg ik continue de melding dat het wachtwoord niet klopt.

Ik heb diverse manieren van inloggen geprobeerd.. diverse versies van de loginnaam etc etc

Ik maak gebruik van Hosted Exchange (is.nl)... waarschijnlijk is het een kleine tweak… maar ik kan het nog niet vinden. Suggesties?

[ ideas. innovations. solutions. ]

Reg. datum: 31 oktober 2005

Twee vragen. Via Google kan ik de oplossingen niet vinden.

Ik heb al een tijd het probleem dat mijn N95, wanneer ik Youtube gebruik, hij zegt dat de server niet bereikbaar is. Verder heb ik nooit problemen met verbindingen.
Maakt niet uit of ik via KPN mobile internet of WiFi ga.

Een rare gedachtenkronkel: kan het ermee te maken hebben dat ik geen Realplayer op mijn N95 heb staan ?
Weet iemand trouwens waar ik Realplayer voor de N95 kan downloaden. Ik heb me helemaal te pletter gezocht via Google. Op de site van real kan ik alleen een versie voor de 7650 en de communicator vinden, maar die kan ik niet installeren op de N95.

quote:
Xander1 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:50:
Twee vragen. Via Google kan ik de oplossingen niet vinden.

Ik heb al een tijd het probleem dat mijn N95, wanneer ik Youtube gebruik, hij zegt dat de server niet bereikbaar is. Verder heb ik nooit problemen met verbindingen.
Maakt niet uit of ik via KPN mobile internet of WiFi ga.
Welk programma? emTube werkt niet sinds ze bij youtube iets gewijzigd hebben, mobitubia wel, en ik vermoed coreplayer ook.
quote:
Een rare gedachtenkronkel: kan het ermee te maken hebben dat ik geen Realplayer op mijn N95 heb staan ?
Nee.
quote:
Weet iemand trouwens waar ik Realplayer voor de N95 kan downloaden. Ik heb me helemaal te pletter gezocht via Google. Op de site van real kan ik alleen een versie voor de 7650 en de communicator vinden, maar die kan ik niet installeren op de N95.
toepassingen -> media -> realplayer. Wauw.

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

quote:
B1G_T schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:30:
Ja hier het zelfde met Vodafone live.
De ene dag volle snelheid de andere dag traag als dikke $#@$.
Ik vind het erg fijn werken als het goed werkt, maar op deze manier zit ik er aan te denken geen internet meer bij mijn telefoon te nemen. Ik heb geen geen zin in een dergelijk trage verbinding.

Ik kan online ook niet veel vinden over dit "probleem".
Wat zijn ervaringen met internet van andere gebruikers hier?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Reg. datum: 31 oktober 2005

quote:
Fuzzillogic schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:54:
[...]

Welk programma? emTube werkt niet sinds ze bij youtube iets gewijzigd hebben, mobitubia wel, en ik vermoed coreplayer ook.

Inderdaad emTube werkte niet. Ik heb net Mobitube opgehaald, en die doet het wel.

[...]

Nee.

[...]

toepassingen -> media -> realplayer. Wauw.

Sorry, ik ben een beetje blond denk ik 8)7
Helemaal goed, thanks !

Laatste emtube werkt perfect hoor, er komt zelfs een update binnenkort.

EmTube
Vakantie

Ik heb nu ook een N95 8Gb, ik vroeg mij alleen af of de GPS nog geld kost om te gebruiken? Aangezien ik geen internet abbo op mijn telefoon heb... Ik internet thuis via Wifi, maar GPS doet het ook gewoon verder weg, maakt hij dan verbinding via internet? Lijkt me niet toch? Anders heb ik nu denk ik een dikke rekening... :X

Ik vind die verbindingen sowieso een beetje tricky er wordt nergens gesproken over een verbinding via het gewone netwerk..

Razor.Timo wijzigde dit bericht 18-07-2008 16:33 (16%)

| Specs |

Reg. datum: 04 september 2006

Ligt er aan welke GPS software je gebruikt.
Ik gebruik Sygic McGuider. Deze kan via Integrated GPS. Dit is gratis.
Je kunt er voor kiezen Assisted GPS te gebruiken. Hier is wel een kleine data verbinding voor nodig.

TomTom is volgens mij ook werkend te krijgen via de Integrated GPS.
Het komt er op neer dat je in je Navigatie Software (indien het ondersteunt word) de Integrated GPS moet kiezen.

Vakantie

quote:
DragonXZ schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:35:
Ligt er aan welke GPS software je gebruikt.
Ik gebruik Sygic McGuider. Deze kan via Integrated GPS. Dit is gratis.
Je kunt er voor kiezen Assisted GPS te gebruiken. Hier is wel een kleine data verbinding voor nodig.

TomTom is volgens mij ook werkend te krijgen via de Integrated GPS.
Het komt er op neer dat je in je Navigatie Software (indien het ondersteunt word) de Integrated GPS moet kiezen.
Hmm, alle vier die dingen stonden aan. Dat betekent dus dat ik moet gaan dokken? Kost namelijk 50cent per 100kb :X Ik gebruik gewoon die standaard GPS software die erin zit...

| Specs |

quote:
Razor.Timo schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:12:
[...]

Hmm, alle vier die dingen stonden aan. Dat betekent dus dat ik moet gaan dokken? Kost namelijk 50cent per 100kb :X Ik gebruik gewoon die standaard GPS software die erin zit...
Als AGPS aan stond, dan zit het er dik in dat je een rekening krijgt. Gewoon lekker AGPS uitzetten dus.
Vakantie

quote:
Barfman schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:26:
[...]

Als AGPS aan stond, dan zit het er dik in dat je een rekening krijgt. Gewoon lekker AGPS uitzetten dus.
Hoeveel data verbruikt Agps? toch niet 10MB ofzo? Neem aan dat de meeste data binnenkomt via gewoon GPS? Anders heb ik echt een probleem 8)7

| Specs |

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws