Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Nokia N95 (8GB) - Deel 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 107 ... 146 147 148 149 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 20 december 2006
Tsja maar geen enkel die zo goed en duidelijk is als msn-messenger zelf.quote:Fuzzillogic schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:17:
[...]
Allemachtig, er zijn heel erg veel gratis third-party diensten waarmee je ook kunt msn'en. En nee, ik ken er geen, ik heb geen MSN-meuk.
(Heb ook nimbuzz en e-messenger). Anyway; vind dit geen discussiepunt maar iets persoonlijks
Vroeg me gewoon af of er geen andere weg was, die niet per definitie illegaal is.
daarom gaf ik ook dat antwoord.. je hebt het over omzeilen.. en dat is volgens mij altijd niet legaal als het om betalen gaat. Her-installeren heeft ook geen zin... en volgens mij helpt installeren na een ahrd reset ook niet.. voglens mij checkt ie online de imei ofzo.. en anders was dat ook niet echt een oplossing lijkt me... elke 30 dagen een hard reset...quote:Guy_A schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:19:
[...]
Tsja maar geen enkel die zo goed en duidelijk is als msn-messenger zelf.
(Heb ook nimbuzz en e-messenger). Anyway; vind dit geen discussiepunt maar iets persoonlijks
Vroeg me gewoon af of er geen andere weg was, die niet per definitie illegaal is.
En ja er is een manier, maar ook genoeg andere msnen. Slick is nu ook nog gratis en best leuk
What this country needs is more free speech worth listening to.
Zal dit morgenavond eens proberen, maar moet dan wel eerst m'n massageheugen back-uppen. Heeft vast wel wat tijd nodig.quote:Barfman schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:51:
Ik denk dat het aan jullie 8GB kaartje ligt, want heb net nog even getest om 1GB aan mp3 naar me telefoon over te brengen (142 nummers) en dat duurde bij mij 5 min 37 sec. Daarna ff scannen met de music player en dat duurde maar 12 seconde. Misschien zitten er fouten op jullie geheugen, ik zou eens proberen om met windows op fouten te controleren en daarna te formateren fat32 clustergrootte 16kb.
Reg. datum: 07 maart 2005
Bluetooth aan (logisch) en dan contacten aanklikken --> opties markeren aan/uit en dan alle markeren kiezen, nu klik je weer op opties en dan --> visitekaartje verzenden via bluetooth.quote:Robbie T schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:00:
Hebben sinds kort een Parrot Ck3100 LCD.
Kan wel verbinding maken met deze Handsfree set. Ook via de set bellen.
Alleen wil hij mijn telefoonboek niet synchroniseren. terwijl hij dit met een andere gsm wel doet.
Heb externe sim modus aan staan.
In het display verschijnt dan ook een koptelefoontje, op het moment dat ik hem verbind met de parrot.
Hoe krijg ik het voor elkaar om de contacten te synchroniseren?
Je nokia gaat op zoek naar je Parrot en als het goed is komt deze ook te staan bij bluetooth apparaten die er gevonden zijn. Nu worden je contacten verstuurd naar je Parrot, werkt goed
Gr,
Dualband
Reg. datum: 16 maart 2008
Nee, niet weer........ik heb net een week de nieuwste (v20.....) erop weten te prakken.!quote:mobile625 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:54:
Weet iemand wanneer er een nieuwe firmware update komt voor de N95 8GB?
Zijn er een aantal zaken bekend die verbeterd gaan worden?
Reg. datum: 07 maart 2005
En hoe werkt ie? Nog verschil?quote:Nokian958gb schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:28:
[...]
Nee, niet weer........ik heb net een week de nieuwste (v20.....) erop weten te prakken.!
Reg. datum: 03 maart 2004
Nee zit ook niet weer te wachten op een nieuwe firmware, behalve als het echt veel toegevoegde waarde heeft. Anders wacht ik er voorlopig nog even mee.quote:Nokian958gb schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:28:
[...]
Nee, niet weer........ik heb net een week de nieuwste (v20.....) erop weten te prakken.!
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Waarom vraag je om een nieuwe? als je de nieuwste dan schijnbaar nog niet hebt?quote:
Reg. datum: 08 januari 2006
Zoek op de Nokia site de file Nokia_616_Contact_download eens en zet dit op je 95.quote:Robbie T schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:00:
Hebben sinds kort een Parrot Ck3100 LCD.
Kan wel verbinding maken met deze Handsfree set. Ook via de set bellen.
Alleen wil hij mijn telefoonboek niet synchroniseren. terwijl hij dit met een andere gsm wel doet.
Heb externe sim modus aan staan.
In het display verschijnt dan ook een koptelefoontje, op het moment dat ik hem verbind met de parrot.
Hoe krijg ik het voor elkaar om de contacten te synchroniseren?
Er is ook een file met de zelfde naam maar dan 810 ipv 616, doet het zelfde.
Dankjequote:Kraantje94 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:15:
[...]
Zoek op de Nokia site de file Nokia_616_Contact_download eens en zet dit op je 95.
Er is ook een file met de zelfde naam maar dan 810 ipv 616, doet het zelfde.
The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.
Reg. datum: 24 mei 2004
AutoSisInstaller v1.0
Kan je ook instellen wat op je interne geheugen moet komen en wat niet?quote:Barfman schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:00:
Handig en makkelijk programma uitgekomen AutoSisInstaller. Na een firmware update of een hard reset moet je altijd al je favoriete programma's weer installeren, wat redelijk wat tijd kan kosten. Met AutoSisInstaller kan je al je favorieten programma's op jet geheugenkaart zetten, start AutoSisInstaller en hij installeerd heel de meuk in 1 keer achter elkaar op je telefoon. Je hoef niet meer op Next, Agree of Finish te drukken, alles word automatisch gedaan voor je.
AutoSisInstaller v1.0
Jules
Weet ik niet, ik heb het nog niet getest, ga ik zo ff doen met wat programma's.quote:Holleboomer schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:30:
[...]
Kan je ook instellen wat op je interne geheugen moet komen en wat niet?
Edit: Je kan het in deze versie nog niet instellen, dat komt wel. Hij installeerd nu alles op je telefoon geheugen. Net ff 6 programma's op mijn kaart gezet, en alles werd netjes geinstalleerd zonder dat ik er tussen moest komen.
Barfman wijzigde dit bericht 15-07-2008 22:05 (29%)
Met daarin het bericht dat er een nieuwe firmware zou zijn voor de N95
Laat ik hem scannen via Softwareupdater vind hij vervolgens geen update.
Iemand die hier wat meer over weet of gehoord heeft ?
robbinonline wijzigde dit bericht 16-07-2008 00:15 (6%)
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Ik heb dezelfde ervaring. 21.0.016 is volgens mij de laatste versie. Ik heb zo het vermoeden dat er geen koppeling zit tussen de Nokia Software Update platfrom en het MyNokia platform, ze houden denk ik dus niet bij of je al geupdate hebt. Ik denk dat 80% van de N95 gebruikers ook nog nooit een update heeft gedaan en dat de e-mail op hen gericht is.quote:robbinonline schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:14:
Kreeg net een email van nokia:
[afbeelding]
Met daarin het bericht dat er een nieuwe firmware zou zijn voor de N95
Laat ik hem scannen via Softwareupdater vind hij vervolgens geen update.
Iemand die hier wat meer over weet of gehoord heeft ?
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Reg. datum: 09 december 2007
? Ik heb v20.etc, en bij zegt hij dat dat de nieuwste is. Of lopen de firmwareupgrades van de N95 niet synchroon met die van de N95 8GB? (dan zou ik geen mailtje gekregen moeten hebben) Ik liep namelijk tegen dezelfde muur aan gisteravond :-) Hele hoop gedoe om niks, wnat ik had NSU verwijderd ivm kleine HDDquote:robertwebbe schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:36:
[...]
Ik heb dezelfde ervaring. 21.0.016 is volgens mij de laatste versie. Ik heb zo het vermoeden dat er geen koppeling zit tussen de Nokia Software Update platfrom en het MyNokia platform, ze houden denk ik dus niet bij of je al geupdate hebt. Ik denk dat 80% van de N95 gebruikers ook nog nooit een update heeft gedaan en dat de e-mail op hen gericht is.
Reg. datum: 03 maart 2004
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
- update naar Nokia Maps 2.0
- update naar N-Gage (naar online versie)
- toevoeging LocationTagger (automatisch geotaggen van de foto's)
- update van ShareOnLine (zodat de GPS locatie van foto's meegestuurd wordt met MMS)
- Update Radio applicatie (samenvoeging van FM Visual Radio en Internet Radio in 1 app)
Dat is allemaal nu al wel handmatig te doen maar het kon weer meer tijd.
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Kost weer meer tijd?quote:robertwebbe schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:15:
Op zich zou er wel reden genoeg zijn om een update uit te brengen:
- update naar Nokia Maps 2.0
- update naar N-Gage (naar online versie)
- toevoeging LocationTagger (automatisch geotaggen van de foto's)
- update van ShareOnLine (zodat de GPS locatie van foto's meegestuurd wordt met MMS)
- Update Radio applicatie (samenvoeging van FM Visual Radio en Internet Radio in 1 app)
Dat is allemaal nu al wel handmatig te doen maar het kon weer meer tijd.
Naja ik vind een update ook altijd wel fijn om de zoveel tijd.. zorgt er (bij mij) weer voor een schone installatie en snelheid.
Voor 95-1 zouden ze ook die screen rotation er wel in kunnen proppen, en hopelijk nou ook eens die standby screen plug-in, maar dat zal wel nooit gebeuren...
En een grote reden voor nokia om een update uit te brengen, lijkt mij, is de beveiliging die gekraakt is...
Reg. datum: 01 juli 2008
http://www.google.com/sea...et&btnG=Zoeken&lr=quote:Corné26 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:23:
Is het jullie ook opgevallen dat de batterij hard achteruit gaat wanneer de telefoon aan de USB kabel hangt?
De zoekfunctie is niet voor niets uitgevonden.
"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
Pagina: 1 2 3 4 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 107 ... 146 147 148 149 last