Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 ... 146 147 148 149 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 29 december 2007

quote:
Megalodon_67 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:32:
[...]

Er is hier al eerder een methode voorbij gekomen om je film legaal te houden, zoek even zou ik zeggen.
Leuk, als de search functie ook effectief was maar in de 10.000'en replies is zoiets met 'de hand' niet ff te vinden en zoals ik net zei bood ook de zoekmachine geen oplossingen.
Is het wellicht een optie om een medestrijder in ieder geval op het juiste spoor te zetten ?

Tukker
Reg. datum: 26 februari 2006

Even een vraagje.

Heb zelf een N95. Probeer met iemand te smssen, zij krijgt mijn smsjes wel..Ik die van haar niet. (zij heeft vodafone)
Ook met een collega probeer ik te smssen..hij ontvangt mijn smsjes wel. Ik die van hem niet. (hij heeft vodafone).
Van andere mensen kan ik wel gewoon smsjes krijgen,

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Heb mijn simkaart al in een ander toestel gestopt. En vervolgens een sms gestuurd. Ook dan krijg ik geen smsjes.
Als ik sms met een andere simkaart (KPN) krijg ik wel smsjes binnen van collega!
Heb zelf HI.

The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.

al doende leert men...
Reg. datum: 29 januari 2001

quote:
Knijert schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:17:
[...]

Nou, zoals je op de vorige pagina's kan lezen is het bij mij misgegaan toen ik via de mass storage modus gewoon wat mp3 tgjes op de geheugenkaart zette. Daarna zag de muziekspeler helemaar geen muziek meer, terwijl ik via bestandsbeheer nog wel alle muziek kon zien, en afspelen...

Op diverse fora kwam ik hetzelfde probleem tegen, nergens een echte oplossing, behalve het formatteren van de geheugenkaart. Dat wwerkt trouwens erg goed. Waarschijnlijk heeft het er mee te maken dat dan al die bestandjes in je private map en nog enkele meer ook weg zijn.
Alleen heb ik niet op die manier mp3'tjes op de telefoon gezet, dus dat is het niet (helaas). Hoe snel "update" een N95 normaal zijn musicplayer bestanden?

Reg. datum: 11 november 2007

mijn n95 8gb doet ook altijd lang over het updaten van de music player.
ik doe het zo, na 5 minuten is ie klaar met vast lopen. sluit ik hem af als dat lukt of doe ik een restart van de phone.
daarna ga ik opnieuw updaten en dan loopt hij niet vast en doet hij het gewoon goed. dan is hij altijd binnen 15 minuten klaar.

ik irriteer me hier toch wel lichtelijk aan.
even snel muziek er op zetten voordat je naar je werk of school gaat is er niet bij.
want 1) de usb verbinding is traag, bestanden op de telefoon zetten gaat traag (n95 8gb)
en 2) het updaten in de musicplayer zodat je nieuwe muziek wordt weergeven gaat ook traag.

quote:
Fuzzillogic schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:37:
[...]

Uninstalleer alles dan eerst, en vergeet vooral niet de Connectivity Cable driver EN de PC Connectivity Solution niet..
Sowieso vind ik het slordig van Nokia dat men dit links laat liggen bij deïnstallatie. Je installeert het toch, dus dan zou op zijn minst ook de optie geboden moeten worden dat je het er daarmee ook weer kan afhalen. Met het gevolg dat een aantal mensen met problemen zitten waarbij dit dus over het hoofd wordt gezien ;)
quote:
SanderTje! schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:27:
[...]

Sowieso vind ik het slordig van Nokia dat men dit links laat liggen bij deïnstallatie. Je installeert het toch, dus dan zou op zijn minst ook de optie geboden moeten worden dat je het er daarmee ook weer kan afhalen. Met het gevolg dat een aantal mensen met problemen zitten waarbij dit dus over het hoofd wordt gezien ;)
Dat niet alleen. Stel je verkoopt je mobiel, en koopt een ander merk. Ik vraag me af bij hoeveel mensen die meuk nog nutteloos HD-ruimte, CPU-cycles en tijd staat op te vreten...

Overigens is het niet alleen in Windows dat ze dat soort grappen uithalen. Die beta chat-applicatie van ze op Symbian komt ook met een hele sloot aan losse libraries en services. En daarvan is het nog onduidelijker welke wel en niet bij die applicatie (of een ander) horen, zodat je ze kunt verwijeren zonder andere dingen te slopen. :(

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

al doende leert men...
Reg. datum: 29 januari 2001

quote:
Dr. Ego schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:47:
mijn n95 8gb doet ook altijd lang over het updaten van de music player.
ik doe het zo, na 5 minuten is ie klaar met vast lopen. sluit ik hem af als dat lukt of doe ik een restart van de phone.
daarna ga ik opnieuw updaten en dan loopt hij niet vast en doet hij het gewoon goed. dan is hij altijd binnen 15 minuten klaar.

ik irriteer me hier toch wel lichtelijk aan.
even snel muziek er op zetten voordat je naar je werk of school gaat is er niet bij.
want 1) de usb verbinding is traag, bestanden op de telefoon zetten gaat traag (n95 8gb)
en 2) het updaten in de musicplayer zodat je nieuwe muziek wordt weergeven gaat ook traag.
Dit lijkt een beetje op hoe het bij mij gaat, alleen is het hier erger ;( . Updaten is vastlopen, en dan blijkt het na een poging of 3, en veel geduld, ineens gelukt. Apart hoor, zo'n beroerde applicatie op een top-telefoon...

Ik denk dat het aan jullie 8GB kaartje ligt, want heb net nog even getest om 1GB aan mp3 naar me telefoon over te brengen (142 nummers) en dat duurde bij mij 5 min 37 sec. Daarna ff scannen met de music player en dat duurde maar 12 seconde. Misschien zitten er fouten op jullie geheugen, ik zou eens proberen om met windows op fouten te controleren en daarna te formateren fat32 clustergrootte 16kb.
Reg. datum: 07 maart 2005

Weet iemand wanneer er een nieuwe firmware update komt voor de N95 8GB?
Zijn er een aantal zaken bekend die verbeterd gaan worden?

Reg. datum: 17 december 2001

quote:
Robbie T schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:16:
Even een vraagje.

Heb zelf een N95. Probeer met iemand te smssen, zij krijgt mijn smsjes wel..Ik die van haar niet. (zij heeft vodafone)
Ook met een collega probeer ik te smssen..hij ontvangt mijn smsjes wel. Ik die van hem niet. (hij heeft vodafone).
Van andere mensen kan ik wel gewoon smsjes krijgen,

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Heb mijn simkaart al in een ander toestel gestopt. En vervolgens een sms gestuurd. Ook dan krijg ik geen smsjes.
Als ik sms met een andere simkaart (KPN) krijg ik wel smsjes binnen van collega!
Heb zelf HI.
Heeft blijkbaar dus niets met de N95 te maken. Het staat niet in je post maar heb je toevallig zelf Orange? Mijn broer heeft dit probleem namelijk ook. SMSjes van Vodafone naar Orange komen niet aan. Hij heeft diverse keren naar Orange gebeld maar die ondernemen geen actie en Vodafone ook niet....

Tukker

quote:
BigSurf schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:16:
[...]

Heeft blijkbaar dus niets met de N95 te maken. Het staat niet in je post maar heb je toevallig zelf Orange? Mijn broer heeft dit probleem namelijk ook. SMSjes van Vodafone naar Orange komen niet aan. Hij heeft diverse keren naar Orange gebeld maar die ondernemen geen actie en Vodafone ook niet....
Heb Hi..Staat ook in de post ;).
Maar gisteravond op de een of andere manier deed die het in een keer weer..En kwamen de smsjes achter elkaar binnen :S.

The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.

Reg. datum: 30 december 2003

quote:
Burns_NL_dsl schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:28:
[...]

Maak jij dan gebruik van groupwise connect om je nokia te syncen ??? Ik heb hier nog geen mogelijkheid kunnen vinden om daar iets in te stellen voor een niet-PDA apparaat.....m'n N95-1 dus....

Kan wel in pc suite de sync instellingen aanpassen, hierbij maak ik dan gebruik van de 'standaard groupwise instellingen' onder het tabje OUTLOOK.....hier kan ik dan de groupwise mappen selecteren waar hij naar moet kijken.....

ik snap gewoon niet waarom hij elke dag volprakt met repeterende afspraken, terwijl de afspraak bijv. elke dinsdag van 10:00 tot 11:00 in groupwise staat......in telefoon staat ie dan netjes op dinsdag 10:00 tot 11:00, maar verder ook bij elke dag van 10:00 tot 23:59.........en dan nog alle andere repeterende afspraken ernaast....
Heb je hier al een oplossing voor gevonden? Heb hetzelfde probleem en is inderdaad heel erg irritant...

Reg. datum: 09 december 2007

Beste Robbie T., dit topic lijkt me niet de juiste plaats om je vraag te stellen, aangezien het probleem niet telefoonafhankelijk is en daarom (of is dit een te grote denkstap?) providerafhankelijk. Wel heb ik een tip: de klantenservice van Hi (1200) is een hele goede; korte wachttijden en goede service. Daar zou ik het eens proberen. Deze mensen kunnen je in ieder geval helpen vast te stellen of het probleem bij jou of bij hun provider ligt.
Het probleem is er eentje waar ik vaker van gehoord heb, dus je staat er niet alleen in. Maar dit topic gaat specifiek over een bepaald soort toestel. Wel succes verder!

Tweakotine-pleisters te koop?
Reg. datum: 27 september 2003

quote:
BastiaanN schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:30:
[...]

Je mist niks. Het klopt echt dat de accelerometer vrijwel nergens voor wordt gebruikt. Bij de N82 zie je bijvoorbeeld dat de ingebouwde schermkantel functie er gebruik van maakt. Maar bij de N95 ontbreekt dit, waarom Nokia dit besloten heeft is mij ook een volkomen raadsel. Misschien met het achterliggende idee om het in een volgende firmware update beschikbaar te maken maar dat er hier ondertussen nooit sprake van is geweest ? :)
[...]
Ik heb begrepen van eerder posts in deze topic dat accelerometer primair gebruikt wordt voor beeldstabilisatie bij het nemen van foto's (Sony bv. noemt deze functie SteadyShot) en dat ie te vinden zou zijn in alle apparaten die daar gebruik van maken, dus ook je N82, je digitale fototoestel, videocamera, etc.
Echter, ik denk dat men dat toen verward heeft met bewegingsdetectie terwijl
accelerometer toch iets anders is, maar tegenwoordig wel veel vaker naast elkaar gebruikt wordt.
|\|()()|3
Reg. datum: 20 maart 2002

Ik heb vaak problemen met het behouden van connecties op de N95. Ik kijk graag tour de france via de NOS tool, maar de connectie vliegt er elke paar minunten uit. dit heb ik ook met de WiFi connectie. Ik heb via geavanceerde opties al geprobeert om de voltage naar de wifi te verhogen, maar zonder resultaat. Iemand enig idee hoe dit nu verbeterd kan worden?

Xbox Live Tag: Nightwish1980

quote:
sl1200 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:26:
[...]

Ik heb begrepen van eerder posts in deze topic dat accelerometer primair gebruikt wordt voor beeldstabilisatie bij het nemen van foto's (Sony bv. noemt deze functie SteadyShot) en dat ie te vinden zou zijn in alle apparaten die daar gebruik van maken, dus ook je N82, je digitale fototoestel, videocamera, etc.
Echter, ik denk dat men dat toen verward heeft met bewegingsdetectie terwijl
accelerometer toch iets anders is, maar tegenwoordig wel veel vaker naast elkaar gebruikt wordt.
Nou dat het erin zit vind ik alleen maar goed. Doordat het toegankelijk is gemaakt voor ontwikkelaars kunnen zich ook toepassingen ontwikkelen die er anders misschien niet waren geweest. Misschien dat daarom in de volgende versie wel een aantal nuttige features zitten (naast beeldstabilisatie).

Oftewel, Nokia laat z'n gebruikers het werk opknappen :+
Reg. datum: 09 december 2007

Voor zover ik weet is voor beeldstabilisatie geen accelerometer nodig. En ja, het is tof dat het er op zit. Wie weet blijk de N95 later ook LTE-compatible te zijn :D

HermanA wijzigde dit bericht 14-07-2008 16:12 (1%)
Reden: smiley

Reg. datum: 05 april 2002

quote:
luap1982 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:57:
De afbeeldingen van mijn geheugenkaart zijn niet meer zichtbaar van de een op andere dag in de galerij.
Heb heel de nokia al doorgepluist maar kan het niet vinden.
nobody?

Reg. datum: 21 mei 2004

quote:
Warfare schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:09:
Ik heb vaak problemen met het behouden van connecties op de N95. Ik kijk graag tour de france via de NOS tool, maar de connectie vliegt er elke paar minunten uit. dit heb ik ook met de WiFi connectie. Ik heb via geavanceerde opties al geprobeert om de voltage naar de wifi te verhogen, maar zonder resultaat. Iemand enig idee hoe dit nu verbeterd kan worden?
Heb hetzelfde probleem, maar ik zie dit alleen maar bij de tour. Had geen probleem met het journaal.

Morgen ( 15/7) Loopt mijn tmobile contract af, en wordt KPN via nummerportering geactiveert,

Weet iemand hoelang dit duurt en of dit vannacht al begint om 0.00 uur?

Er zijn meer topics dan alleen dit topic. Daarnaast: neem eens contact op met een van de partijen.

pven wijzigde dit bericht 14-07-2008 20:36 (25%)

Canon Powershot A60 / Olympus c770 - 128MB /64mb cf / 512 xD -

Cons:::BB4E
#bb4e @ qnet
MSI megastick // Apple ipod nano : )

quote:
shameblaster schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:23:
Morgen ( 15/7) Loopt mijn tmobile contract af, en wordt KPN via nummerportering geactiveert,

Weet iemand hoelang dit duurt en of dit vannacht al begint om 0.00 uur?
Beetje off-topic, maar dit gebeurt meestal in de loop van de dag (kantoortijd) en niet stipt om middernacht. Op gegeven moment houdt je oude SIM ermee op en dat is het moment dat je kunt gaan wisselen.

Niet lang daarna zal je nieuwe aansluiting leven worden ingeblazen. :)
Reg. datum: 20 december 2006

2 kleine vraagjes, mocht je het denken "gebruik de zoekfunctie" dat heb ik gedaan maar kwam niet bij een goed antwoord.. dus aan zulke antwoorden heb ik niets en is zonde van jou tijd en moeite ;)
Hier de vraagjes:
- msn geeft opeens aan dat je bedrag moet dokke per 30 dagen.. hoe kom ik hier omheen?
- de webbrowser werkt niet meer, hoe fix ik dit (hij start dus niet meer op).

Tukker

Hebben sinds kort een Parrot Ck3100 LCD.
Kan wel verbinding maken met deze Handsfree set. Ook via de set bellen.
Alleen wil hij mijn telefoonboek niet synchroniseren. terwijl hij dit met een andere gsm wel doet.
Heb externe sim modus aan staan.
In het display verschijnt dan ook een koptelefoontje, op het moment dat ik hem verbind met de parrot.

Hoe krijg ik het voor elkaar om de contacten te synchroniseren?

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
Guy_A schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:52:
2 kleine vraagjes, mocht je het denken "gebruik de zoekfunctie" dat heb ik gedaan maar kwam niet bij een goed antwoord.. dus aan zulke antwoorden heb ik niets en is zonde van jou tijd en moeite ;)
Hier de vraagjes:
- msn geeft opeens aan dat je bedrag moet dokke per 30 dagen.. hoe kom ik hier omheen?
- de webbrowser werkt niet meer, hoe fix ik dit (hij start dus niet meer op).
1) door te betalen
2) Of opnieuw installeren of misschien helpt een softreset

Reg. datum: 20 december 2006

quote:
Mau_Maus schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:08:
[...]

1) door te betalen
2) Of opnieuw installeren of misschien helpt een softreset
1) was ik al bang voor :( komt dat ook nog eens op de abbo kosten
2) softreset nu proberen.. helaas.. misschien dan een hard reset...

Guy_A wijzigde dit bericht 14-07-2008 21:17 (23%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 ... 146 147 148 149 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: