Reg. datum: 09 november 1999
Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 891
Reg. datum: 13 juni 2008
Hoogstwaarschijnlijk niet, mij is het teminste niet gelukt. De instellingen veranderen zoals aangegeven opd e Opera Mini site ook niet. Denk dat het komt omdat de build voor de U700 bestemd is. Verder is het volgens mij niet eens mogelijk toch? 
grrnaargh wat een ontzettend onding die samsung; pc studio (mega crap software) geinstalleerd bij aanschaf, telefoon aangesloten; werkt
nu 2 weken later ziet hij wel dat ik een telefoon aansluit, maar geeft dan een melding over verbindingsproblemen en dat ik moet updaten... maar er is GEEN update...
zucht, vrouwen en hun smaak voor telefoons
nu 2 weken later ziet hij wel dat ik een telefoon aansluit, maar geeft dan een melding over verbindingsproblemen en dat ik moet updaten... maar er is GEEN update...
Phusebox wijzigde dit bericht 19-06-2008 20:05 (5%)
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Nee het probleem is nog steeds niet opggelost, hij opend em in de media player maar na 1 min wachten geeft die een time out server aan...ik krijg een rooie G bovenin dus jah ik weet niet wat ik verkeerd doe.quote:Genomaster schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:36:
Mijn fout, 1300 bedoelde ik
Is het probleem verder opgelost?
@dimaggios1
Het zou niet uitmaken welke browser je gebruikt, aangezien het alleen uitmaakt wat voor internetprofiel je mobiel gebruikt. Opera Mini maakt namelijk gewoon gebruik van dat profiel, wat erbij komt dat streaming videos gewoon worden afgespeeld op je mobieltje (altans bij de SOUL dan).
@morpheus
Specifieke build voor de SOUL laat op zich wachten. Probeer gewoon die van de U700, werkt prima op de SOUL.
Aan je smaak zal het niet liggenquote:Phusebox schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:01:
grrnaargh wat een ontzettend onding die samsung; pc studio (mega crap software) geinstalleerd bij aanschaf, telefoon aangesloten; werkt
Als je alleen liedjes wilt overbrengen, stel je Soul dan gewoon in op Mediaplayer (als je windows media player 9 of hoger hebt) en gebruik het synchroniseren in Windows Media Player zelf. Veel makkelijker, sneller en minder Samsung-stijl
Voor het kopiëren van plaatjes en dergelijken gebruik ik zelf gewoon 'Massaopslag'. De keuze PC Studio raak ik niet meer aan.
@SpeedyGJ
Gebruik je Opera Mini of de normale browser? In het geval van Opera Mini; welke build?
Reg. datum: 05 januari 2003
Reg. datum: 05 januari 2003
Zou je mij kunnen uitleggen hoe je de handleiding hebt kunnen afmaken?
Er wordt bij mij ook geen code gevraagt, dus ik loop hier hopeloos vast. :-(
Ik heb de USB drivr klaar staan, maar ik kom niet zover om die te installeren......
= Update=
Op een ander forum gelezen, dit zijn de codes die je moet invoeren op je telefoon.....
was handig geweest als dat er bij stond.....
Heb je ervaring of de pc software nog blijft werken?
Of moet je naderhand de oude usb setting weer nemen, en wat is die?
Wel heb ik gelezen in een ander forum dat niet alle spellen werken op de soul. Geeft hij die foutmelding bij jou op alle games?
Er wordt bij mij ook geen code gevraagt, dus ik loop hier hopeloos vast. :-(
Ik heb de USB drivr klaar staan, maar ik kom niet zover om die te installeren......
= Update=
Op een ander forum gelezen, dit zijn de codes die je moet invoeren op je telefoon.....
was handig geweest als dat er bij stond.....
Heb je ervaring of de pc software nog blijft werken?
Of moet je naderhand de oude usb setting weer nemen, en wat is die?
Wel heb ik gelezen in een ander forum dat niet alle spellen werken op de soul. Geeft hij die foutmelding bij jou op alle games?
quote:WillieS schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 22:33:
Nog 1 vraagje: ik heb nu eindelijk de handleiding voor BitPim helemaal kunnen afmaken, de masterkey werkte ook zelfs. Maar als ik nu een game wil spelen geeft-ie de melding: "Bestandstype niet ondersteund". Heb ik dan toch nog iets verkeerd gedaan ergens? Ook zijn de spelletjes te verzenden, wat volgens mij niet kan met spelletjes die wel betaald zijn. Klopt dit?
@morpheus: op de gebruiksaanwijzing staat dat het adres van het Service Centre op de garantiekaart staat. Ik weet niet of je dit bedoelt, maar als je ze belt kunnen zij je eventueel doorzetten naar de juiste afdeling.
fhorst wijzigde dit bericht 21-06-2008 00:05 (11%)
Heb het toestel sinds een dag. Ben een enorme nokia man en heb 3 jaar terug een grijze samsung met klepje gehad. Dit was toen echt een debakel. Samsung is in de tussentijd erg vooruitgegaan en het is echt een verademing na mijn zeer trage n73 met symbian software. Design is strak en ik mis tot op heden geen functionaliteit. Camera van 5 MP is ook erg relaxed natuurlijk. Zie hier het eea staan over spelletjes..voor mij echt een bijzaak.
Reg. datum: 31 augustus 2007
Reg. datum: 31 augustus 2007
niemand?quote:dicow schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:10:
is er ook een optie om de t9 permanent uit te schakelen?
Ieder keer als ik nu een berichtje moet zenden moet ik eerst de t9 uitzetten naar abc
iemand een idee hoe dit VAST kan.. spaart tijd
Ja ik, ga naar opties/optie 9 invoermethode/kies daar voor abc of ABC of numeriekquote:
suc6 ermee
Reg. datum: 21 juli 2007
Hoi allemaal,
Heb sinds gisteren ook de u900 en hij bevalt super goed, had alleen twee vraagjes waar ik niet uit kom?
Vraag 1: Heb 2 maal de tijd op mijn display staan kan ik er 1 van af krijgen zoja hoe zou ik het moeten doen.
vraag 2 : bij mijn vorige samsung kon ik de naam van de provider (HI) wegdoen ga dat hier ook met de u 900 zo ja hoe doe ik het weg.
Mvg Brenda
Heb sinds gisteren ook de u900 en hij bevalt super goed, had alleen twee vraagjes waar ik niet uit kom?
Vraag 1: Heb 2 maal de tijd op mijn display staan kan ik er 1 van af krijgen zoja hoe zou ik het moeten doen.
vraag 2 : bij mijn vorige samsung kon ik de naam van de provider (HI) wegdoen ga dat hier ook met de u 900 zo ja hoe doe ik het weg.
Mvg Brenda
Reg. datum: 15 mei 2008
Ik weet niet of dit al eerder gemeld is, maar voor de mensen die het geluid van de beller aan de andere kant van de lijn erg zacht vinden of de beltoon/mp3 volume te zacht vinden .... hier de oplossing.
- "bel" *#0002*28346#
- druk op terug, nogmaals terug
- nu zie je het volgende;
[1] RCV Config
[2] EAR Config
[3] SPK Config
bla..
bla..
- ga naar RCV config( toets 1)
- dan naar Call config(toets 2
nu zie je:
You see
[1] RCV RX Call Vol• <- Call Receive volume
[2] RCV RX DMTF Vol <- Call Receive DialTone (DMTF) volume
[3] RCV Codec Gain <Compression/Decompression Gain
[4] RCV NS-EC < dunno what this is.
[5] RCV TX AGC < Transimit signal Automatic Gain Control.
[6] RCV RX AGC < Recieved signal Automatic Gain Control.
[7] TCV TX Filter < Transimit signal Audio Filter
[8] TCV TX Filter < Recieved signal Audio Filter
nu moet je de setting veranderen in [1] RCV RX Call Vol• .
druk 1maal op 6 om de max volume in te stellen(volume 7 van de telefoon) .daarna op ok
druk 1 maal op 5 om volume 6 van je telefoon in te stellen (daarna op ok)
enz enz
ikzelf heb volume voor (telefoon)volume 6(5 bij de settings) ingesteld op 26 dB
en volume 7(6 bij de settings) ingesteld op 50 dB.....de beller in nu stukken beter te verstaan.
let op! voor 26 dB moet je 260 intypen voor 50 dB typ je 500..
SUCCES
ook kun je de beltoon/mp3 volume harder zetten mocht je deze te zacht vinden.
je gebruikt dezelfde code en onderneemt dezelfde stappen, maar ipv [1] RCV Config ga je naar
[1] SPK Config
dan naar [3] AV-QTune(MP3)
dan naar [4] SPK ADRC Ctrl (Automatic Dynamic Range Control. is a sort of audio compensator/filter which may turn too loud volume softer and too soft volume louder)
dan naar [1] ADRC (1:On, 0:Off)
zet deze op 0.
druk op de sluiten knop en test een mp3.
NOG EEN MANIER OM DE BELTOON/MP3 VOLUME TE VERHOGEN
je gebruikt dezelfde code en onderneemt dezelfde stappen, maar ipv [1] RCV Config ga je naar
[1] SPK Config
dan naar [1] SPK MP3 Vol
speel daar een beetje met de volumes tot je een volume hebt wat jou bevalt.
ikzelf heb 5 op 0.5 dB
en 6 op 5.0 dB
en dat bevalt tot nu toe goed.
SUCCES
Laat me jullie bevindingen maar weten.
- "bel" *#0002*28346#
- druk op terug, nogmaals terug
- nu zie je het volgende;
[1] RCV Config
[2] EAR Config
[3] SPK Config
bla..
bla..
- ga naar RCV config( toets 1)
- dan naar Call config(toets 2
nu zie je:
You see
[1] RCV RX Call Vol• <- Call Receive volume
[2] RCV RX DMTF Vol <- Call Receive DialTone (DMTF) volume
[3] RCV Codec Gain <Compression/Decompression Gain
[4] RCV NS-EC < dunno what this is.
[5] RCV TX AGC < Transimit signal Automatic Gain Control.
[6] RCV RX AGC < Recieved signal Automatic Gain Control.
[7] TCV TX Filter < Transimit signal Audio Filter
[8] TCV TX Filter < Recieved signal Audio Filter
nu moet je de setting veranderen in [1] RCV RX Call Vol• .
druk 1maal op 6 om de max volume in te stellen(volume 7 van de telefoon) .daarna op ok
druk 1 maal op 5 om volume 6 van je telefoon in te stellen (daarna op ok)
enz enz
ikzelf heb volume voor (telefoon)volume 6(5 bij de settings) ingesteld op 26 dB
en volume 7(6 bij de settings) ingesteld op 50 dB.....de beller in nu stukken beter te verstaan.
let op! voor 26 dB moet je 260 intypen voor 50 dB typ je 500..
SUCCES
ook kun je de beltoon/mp3 volume harder zetten mocht je deze te zacht vinden.
[1] SPK Config
dan naar [4] SPK ADRC Ctrl (Automatic Dynamic Range Control. is a sort of audio compensator/filter which may turn too loud volume softer and too soft volume louder)
dan naar [1] ADRC (1:On, 0:Off)
zet deze op 0.
druk op de sluiten knop en test een mp3.
NOG EEN MANIER OM DE BELTOON/MP3 VOLUME TE VERHOGEN
[1] SPK Config
dan naar [1] SPK MP3 Vol
speel daar een beetje met de volumes tot je een volume hebt wat jou bevalt.
ikzelf heb 5 op 0.5 dB
en 6 op 5.0 dB
en dat bevalt tot nu toe goed.
SUCCES
Laat me jullie bevindingen maar weten.
Hoi E-VOW,
Even kijken of ik het goed gedaan heb.
Heb nu bij [1] RCV RX Call Vol• .
bij nr 5 50DB staan en bij nr 6 26 Db staan.
Is dit zo goed??
Gr Brenda
Even kijken of ik het goed gedaan heb.
Heb nu bij [1] RCV RX Call Vol• .
bij nr 5 50DB staan en bij nr 6 26 Db staan.
Is dit zo goed??
Gr Brenda
brenstef wijzigde dit bericht 27-06-2008 10:00 (69%)
brenda
je hebt t net verkeerd om
nr 5 is de 1na hoogste volume
nr 6 in de maximale volume
(best logisch)
dus ik zou het andersom doen.
nr 5 op 26 dB
nr 6 op 50 dB
succes
je hebt t net verkeerd om
nr 5 is de 1na hoogste volume
nr 6 in de maximale volume
(best logisch)
dus ik zou het andersom doen.
nr 5 op 26 dB
nr 6 op 50 dB
succes
E-VOW,
Wat stom zeg heb het terug gedraaid, ik hoor nu de beller inerdaad wat beter, vriendelijk bedankt hoor scheelt echt een stuk.
Wat jij misschien deze vragen?
Gr Brenda
Wat stom zeg heb het terug gedraaid, ik hoor nu de beller inerdaad wat beter, vriendelijk bedankt hoor scheelt echt een stuk.
Wat jij misschien deze vragen?
Gr Brenda
Reg. datum: 30 juni 2008
Reg. datum: 30 juni 2008
E-VOW zeer bedankt voor deze info.
In het menu krijg ik alleen:
RVX Call Volume, READ
0. [ 2] rx:-16.0dB
1. [ 4] rx:-12.0dB
2. [ 6] rx:-8.0dB
3. [ 8] rx:-4.0dB
4. [10] rx:0.0dB
5. [12] rx:4.0dB
6. [14] rx:8.0dB
Een verhoging van die laatste waardes naar respectievelijk 26 en 50dB lijkt me wel een erg grote verhoging. Ik heb ze beide nu met 2dB verhoogd en denk dat ik ze gewoon langzaam verhoog totdat het naar mijn zin is.
Of hebben jullie ook deze waardes?
Hiermee is een van mijn ergenissen aan deze telefoon in ieder geval opgelost. Een andere ergenis van mij heb ik alleen nog niet op dit forum gelezen.
Wanneer ik sms met T9 invoer, krijg ik om een of andere reden cijferreeksen als eerste invoeropties.
Bijvoorbeeld wanneer ik intoets: 6438 oftewel 'niet' krijg ik '6438' als eerste woordkeuze. Wanneer ik vervolgens op '+' krijg ik gewoon het volgende woord en dat is 'niet'. Op een of andere manier is dus 6438 als woord optie opgeslagen in het woordenboek. Dit is erg frustrerend ondermeer omdat het ook voorkomt bij 'was' (927) 'echt' (3248) 'wel' (935) 'erg' (374) 'lekker' (535537). Wanneer ik dus wil sms'en over het diner van de avond ervoor (of andere zaken van de avond ervoor) kost me dit dus aanzienlijk meer moeite en frustratie!
Hoop dat jullie hier misschien wat meer over weten.
Met vriendelijke groet, Paul
RVX Call Volume, READ
Een verhoging van die laatste waardes naar respectievelijk 26 en 50dB lijkt me wel een erg grote verhoging. Ik heb ze beide nu met 2dB verhoogd en denk dat ik ze gewoon langzaam verhoog totdat het naar mijn zin is.
Hiermee is een van mijn ergenissen aan deze telefoon in ieder geval opgelost. Een andere ergenis van mij heb ik alleen nog niet op dit forum gelezen.
Wanneer ik sms met T9 invoer, krijg ik om een of andere reden cijferreeksen als eerste invoeropties.
Bijvoorbeeld wanneer ik intoets: 6438 oftewel 'niet' krijg ik '6438' als eerste woordkeuze. Wanneer ik vervolgens op '+' krijg ik gewoon het volgende woord en dat is 'niet'. Op een of andere manier is dus 6438 als woord optie opgeslagen in het woordenboek. Dit is erg frustrerend ondermeer omdat het ook voorkomt bij 'was' (927) 'echt' (3248) 'wel' (935) 'erg' (374) 'lekker' (535537). Wanneer ik dus wil sms'en over het diner van de avond ervoor (of andere zaken van de avond ervoor) kost me dit dus aanzienlijk meer moeite en frustratie!
Reg. datum: 12 januari 2005
Reg. datum: 12 januari 2005
Heb hier ook last van bij het woord "je" dan komt er 53 te staan. en het volgende woord is "je".quote:Paulus84 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:54:
RVX Call Volume, READ
verder bij geen 1 woord last van gelukkig, maar het is wel vervelend....
26 en 50 dB lijkt me inderdaad ook een erg grote stap, zal het eens proberen
EDIT: ik heb 5 op 8dB gezet en 6 op 12dB
en de mp3 speler hoor ik weinig verschil.......
heb de laatste stappen verdubbeld, maar als ik hem harder zet blijft het geluid ongeveer hetzelfde.
Ik denk dat dat ongeveer het maximale van het speakertje is want als ik de laatste stap harder dan +2.0 dB zet gaat hij vervormen...... dat moet je niet doen. en de eerste optie die wordt beschreven, om die compressie filter op off te zetten zou ik ook niet doen.
dimaggios1 wijzigde dit bericht 30-06-2008 14:04 (10%)
Ik zie *spam* een actie aanbieding voor de U900 Soul, daar is die gratis in combinatie met een T-Mobile Relax 200 abo voor 2 jaar, geen aansluitkosten en dan krijg je ook nog eens die 2 jaar 50% korting op je abonnementskosten. 24x 12,25 = 294 euro. Dat is volgens mij wel de goedkoopste toch?
pven wijzigde dit bericht 26-07-2008 14:39 (14%)
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Doet me U600 ookquote:Phusebox schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:32:
[...]
knipperdeknip
Of de enorme fout dat als je toestel op stil staat, wat me logisch lijkt 's nachts, dat je wekker dan niet afgaat... OMG?
maar ik wil me tel niet 3 weken kwijt zijn
AMD'er
Ik heb net een Samsung U900 Soul gekocht. Steek ik mijn simkaart in het toestel, voer ik de goede simcode in zegt het scherm: "Onjuiste Sim. Netwerk geblokkeerd."
Wat moet ik doen?
Wat moet ik doen?
[ Hattrick ] - [ Fc Seinfeld (1225672) - 1ste plaats in IX.2031 - Lid van de GoT-federatie ]
Teruggaan en een niet gesimlockte vragen.quote:X-GeaR schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:22:
Ik heb net een Samsung U900 Soul gekocht. Steek ik mijn simkaart in het toestel, voer ik de goede simcode in zegt het scherm: "Onjuiste Sim. Netwerk geblokkeerd."
Wat moet ik doen?
Blijkbaar zit er bij jouw toestel een simlock op voor een ander netwerk.
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
deze waardes heb ik voor de beller volume en ik hoor duidelijk verschil.quote:Paulus84 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:54:
RVX Call Volume, READ
nu is de beller luid en duidelijk te horen.
geen gekraak oid.
Oké, de telefoon functioneert weer perfect!
Alleen als ik op de cameratoets klik, dan krijg ik een zwart scherm met 'camerafout' en dan gaat ie weer terug naar het hoofdmenu.
Kan ik ergens een firmware update downloaden of is er een andere oplossing hiervoor?
Alleen als ik op de cameratoets klik, dan krijg ik een zwart scherm met 'camerafout' en dan gaat ie weer terug naar het hoofdmenu.
Kan ik ergens een firmware update downloaden of is er een andere oplossing hiervoor?
[ Hattrick ] - [ Fc Seinfeld (1225672) - 1ste plaats in IX.2031 - Lid van de GoT-federatie ]
Reg. datum: 04 juli 2008
Reg. datum: 04 juli 2008
heb net de u 900 soul binnen en heb enkele problemen en vragen.
heb de samsung wep350 erbij gekregen alleen kan mijn soul de headset niet vinden weet iemand of hier iets aan te doen is??
En hoe kan ik een email account instellen?
Verder wilde ik weten of het mogelijk is de I symbols aan te passen naar ander symbolen?
Alvast bedankt
heb de samsung wep350 erbij gekregen alleen kan mijn soul de headset niet vinden weet iemand of hier iets aan te doen is??
En hoe kan ik een email account instellen?
Verder wilde ik weten of het mogelijk is de I symbols aan te passen naar ander symbolen?
Alvast bedankt
Reg. datum: 05 juli 2008
Reg. datum: 05 juli 2008
ik heb sinds een week dezelfde gsm en krijg hem niet op de pc aangesloten
op de tel zie ik wel het icoon dat ie op pc is aangesloten
maar de pc ziet m niet
waar aan kan dat liggen
sukkel er al 4 dagen mee
dacht en hoopte is zo gebeurd .. nee dus

maar de pc ziet m niet
waar aan kan dat liggen
sukkel er al 4 dagen mee
Reg. datum: 20 maart 2001
Reg. datum: 20 maart 2001
gebruikt je usb of BT???quote:aynamary schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:30:
ik heb sinds een week dezelfde gsm en krijg hem niet op de pc aangesloten
maar de pc ziet m niet
waar aan kan dat liggen
sukkel er al 4 dagen mee
check je instelling:
u900> menu> instelling > telefoon >pc verbinding > zet het op 'vraag bij elk verbinding'
ik heb verder geen probleem met usb aansluiting.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last