Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

Reageer Nieuw Topic
Loser For Life

quote:
jelle. schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:44:
[...]
Die bellerfoto is op mijn U700 ook vrij klein en dat kun je nergens aanpassen, ik dénk dat dat hetzelfde is op de U900.
hmm tja maar op de U600 is het weer veel groter
en op de U900 is het echt microscopisch, zeg maar 1x1 cm ofzo (volgens mij nog kleiner)

Guitar Zero

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Reg. datum: 19 oktober 2007

quote:
Phusebox schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:34:
[...]

hmm tja maar op de U600 is het weer veel groter
en op de U900 is het echt microscopisch, zeg maar 1x1 cm ofzo (volgens mij nog kleiner)
Het kan wel nut hebben, je moet alleen de foto van de persoon goed croppen, dat je dus alleen het hoofd ziet. Dit hoef je niet via de pc te doen, het kan gewoon in de telefoon zelf.

Loser For Life

quote:
toni_p schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:16:
[...]

Het kan wel nut hebben, je moet alleen de foto van de persoon goed croppen, dat je dus alleen het hoofd ziet. Dit hoef je niet via de pc te doen, het kan gewoon in de telefoon zelf.
I know, heb alles gecropped maar dan nog, je hebt een huge scherm (vind ik dan) en als iemand je belt heb je dan zo'n mini foto staan en 80% is gevuld met nutteloze informatie of gewoon helemaal niks

kan aan mij liggen maar dit is toch echt een grote designfout

Daarnaast lukt het me op geen enkele manier om een video toe te kennen aan een beller :S
Een uitgebreidere handleiding was wel handig geweest.

Of de enorme fout dat als je toestel op stil staat, wat me logisch lijkt 's nachts, dat je wekker dan niet afgaat... OMG?

Guitar Zero

Robert Webbe

quote:
Fubaruba schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:14:
ik ben erachter waarom foto's op flickr maar op 1024x768 te zien zijn, dat komt omdat ik geen pro ben op flickr.
Als je alsnog je account opwaardeert naar Pro, dan staan ze weer in origineel formaat.
Ze worden dus wel fullsize opgeslagen.

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Reg. datum: 11 september 2003

Gisteren deze ook maar besteld bij studentmobiel.nl, ze hebben m daar nu voor nop bij een Debitel ¤20,- of ¤25,- abo waar je nog eens de gehele 2 jaar 50% korting op ontvangt! Kortom je hebt m nu al vanaf een tientje per maand!! :*)

Nu ben ik van plan om een 4GB SD kaartje te halen maar heb t vermoeden dat ik daarmee wel moet oppassen. In de Engelse manual staat nl.: "Your phone accepts microSDTM memory cards up to 8 GB (depending on the memory card manufacturer and card type)."

Een Sandisk SDHC van 4 gig schijnt volgens een eerdere post te werken. Maar zijn er merken/types die je beter links kunt laten liggen??

rvvnr1 wijzigde dit bericht 12-06-2008 02:34 (18%)

ik heb weer een vreemde quirck ontdekt :)

als ik een smsje gemaakt heb en een telefoonnummer wil kiezen uit de lijst, dan krijg ik alle nummers te zien, zowel van mijn telefoon als van mijn sim. ik kan niet kiezen om alleen nummers van mijn phone te zien. terwijl ik in mijn gewone lijst wel alleen phone nummers zie.

vreemd of niet :s

Reg. datum: 31 augustus 2007

is er ook een optie om de t9 permanent uit te schakelen?
Ieder keer als ik nu een berichtje moet zenden moet ik eerst de t9 uitzetten naar abc
iemand een idee hoe dit VAST kan.. spaart tijd

Loser For Life

quote:
Phusebox schreef op zondag 08 juni 2008 @ 09:40:
mijn vriendin heeft gisteren een Soul gekocht en ik heb even een paar vragen die ik niet 1-2-3 kan terugvinden:

1) waarom is die foto van de beller zo ontzettend microscopisch klein? kan dit niet groter? (het heeft totaal geen nut op dit formaat)
2) hoe kun je een video instellen als 'beller foto'? dit zou moeten kunnen maar hij pakt geen enkele video die we met het toestel maken, zowel mp4 als 3gp niet
3) is er ook een echte theme editor voor dit toestel? (niet die wat standaard op de telefoon zit, maar een waarmee je fatsoenlijke themes kan maken)
iemand?

Guitar Zero

Reg. datum: 24 juli 2002

Is er nog iemand die last heeft van defecte pixels op de U900?

Deze pixels zijn goed zichtbaar bij het 'opstarten' (samsung scherm), living world achtergrond en bij camera in het donker

Reg. datum: 13 juni 2008

Hallo, heb dit toestel nu bijna een maand en bevalt me best. Ben overgestapt van sony ericcson en heb ergens wel spijt...ben denk ik gewend geraakt aan de walkman stijl van sony

anyway, weet iemand toevallig hoe de fotopresentatie werkt van de U900? Kan je alleen maar ter plekke foto's maken en die presenteren? ik zie namelijk geen andere optie om afbeeldingen toe te voegen alhoewel die er wel is op de telefoon :S

quote:
1 en 2 kunnen niet. 3 weet ik niet. zou je op forums over de telefoon moeten vragen (forum van de samsung club ofzo)

Reg. datum: 12 januari 2005

quote:
Fubaruba schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:41:
[...]

1 en 2 kunnen niet. 3 weet ik niet. zou je op forums over de telefoon moeten vragen (forum van de samsung club ofzo)
Volgensmij is dit er één...... 8)7

was Bl44t44p
Reg. datum: 18 februari 2003

quote:
dimaggios1 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:01:
[...]

Volgensmij is dit er één...... 8)7
:? Ik weet niet wie jouw dat fabeltje heeft verteld maar dit is gewoon een topic met Soul gebruikers, geen helpdesk ofzo 8)7

:)

Reg. datum: 24 juli 2002

quote:
bubbling schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:15:
Is er nog iemand die last heeft van defecte pixels op de U900?

Deze pixels zijn goed zichtbaar bij het 'opstarten' (samsung scherm), living world achtergrond en bij camera in het donker
Niemand die hier last van heeft?

goedemiddag,

heeft iemand hier een idee hoe ik de operator tekst onderaan het beeldscherm weg krijg, hij staat namelijk irritant over een foto heen.

Bij de u600 kon je deze gewoon weghalen, maar die functie heb ik tot heden nog niet gevonden op de u900.

Reg. datum: 20 maart 2001

quote:
bubbling schreef op zondag 15 juni 2008 @ 23:15:
[...]

Niemand die hier last van heeft?
ikke ook niet

Kan je me nog bijhouden?

Hey allemaal.
Sinds kort heb ik deze mobiel ook, echter als ik internet en wil een filmpje bekijken (youtube b.v) dan vertikt ie het om af te spelen. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Dat probleem hab ik ook.

Wat ik heb gedaan is:

opnieuw je internet/mms gegevens aanvragen van je provider
je telefoon opnieuw configureren met de gegevens
bij de geadvanceerde internetopties controleren of het goede internetprofiel wordt gebruikt

Heel vreemd, maar hierna heb ik er nooit meer last van gehad. Misschien moet je het even proberen, kan nooit kwaad. :)

Kan je me nog bijhouden?

Waar haal ik die gegevens weg?

Je hoeft in principe niets weg te halen, alleen maar te overschrijven.
Gewoon een sms sturen naar je provider om opnieuw de gegevens te onvangen (Voor Hi en KPN is dit bijvoorbeeld JA sturen naar 1333) en je telefoon deze gewoon laten instaleren.

Reg. datum: 12 januari 2005

Opera mini installeren, en gebruiken als standaard browser... werkt fijner vind ik

Reg. datum: 09 november 1999

quote:
dimaggios1 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:14:
Opera mini installeren, en gebruiken als standaard browser... werkt fijner vind ik
Heb het nog niet gedownload, omdat ik geen specifieke build voor de Soul kon vinden. Echter, hoe zet je dan de browser als standaard? Als standaard bedoel je dat deze gestart wordt als de i ingedrukt wordt?
Kan je me nog bijhouden?

Jah ik gebruik zelf ook de Opera Mini, werkt zeker goed! Alleen de filmpjes werken niet, ik zal dat bovenstaande even proberen :)

Dat bovenstaande werkt niet ik krijg een sms terug met:

Het door u gestuurde bericht wordt niet herkend. Kijk goed naar de aanmeldingsprocedure van deze dienst.

Edit:
Nu werkt het wel, het moest 1300 zijn.

SpeedyGJ wijzigde dit bericht 19-06-2008 14:17 (46%)

Mijn fout, 1300 bedoelde ik :P
Is het probleem verder opgelost?

@dimaggios1
Het zou niet uitmaken welke browser je gebruikt, aangezien het alleen uitmaakt wat voor internetprofiel je mobiel gebruikt. Opera Mini maakt namelijk gewoon gebruik van dat profiel, wat erbij komt dat streaming videos gewoon worden afgespeeld op je mobieltje (altans bij de SOUL dan).

@morpheus
Specifieke build voor de SOUL laat op zich wachten. Probeer gewoon die van de U700, werkt prima op de SOUL. :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: