Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

Reageer Nieuw Topic
Aapinnetje
Reg. datum: 08 december 2008

quote:
sjeffie22 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:25:
Beste Leden,

een vraagje

kreeg laatst een bericht dat me bericht geheugen vol is

keek bij geheugen
15/15 sim
185/500
dus nog 300 sms geheugen over zou je zeggen
verzonden items leeg

iemand idee hoe dit kan of ook problemen mee gehad?

mvg
Geen problemen mee ervaren. Heb je echt nergens andere berichten staan?

Reg. datum: 01 oktober 2008

Hoi,

ik heb ook de Samsung Soul alleen ik moet hem echt elke nacht opladen...
Gister heb ik hem om half 10 van de lader afgehaald en ong. 35 smsjes verstuurd... niet gebeld en 2 foto's gemaakt.
Hij was om half 10 's avonds helemaal leeg... Dit is toch niet normaal???
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Groetjes

Reg. datum: 16 maart 2006

quote:
Nelicquele schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:57:
[...]

Geen problemen mee ervaren. Heb je echt nergens andere berichten staan?
nee hij geenft ook aan in geheugenstatus
keek bij geheugen
15/15 sim
185/500

niemand idee?

quote:
sjeffie22 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:51:
[...]

nee hij geenft ook aan in geheugenstatus
keek bij geheugen
15/15 sim
185/500

niemand idee?
Ik heb net ook even gekeken.. ik heb 15 in mijn inbox en als je bij geheugenstatus kijkt staat er 65...
Dus misschien heb je langere berichten erin staan??
Anders zou ik het ook niet weten...

[sub]
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
sjeffie22 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:25:
[...]
kreeg laatst een bericht dat me bericht geheugen vol is

keek bij geheugen
15/15 sim
185/500
dus nog 300 sms geheugen over zou je zeggen
verzonden items leeg

iemand idee hoe dit kan of ook problemen mee gehad?
[...]
Als het telefoongeheugen voor SMS vol loopt, worden de volgende SMSjes automatisch op het SIM geheugen opgeslagen. Echter is het SIM geheugen vrij snel vol en dan krijg je die foutmelding. Je zou denken dat als je dan het telefoongeheugen vrij maakt SMSjes daar weer op worden opgeslagen. Maar de Samsung blijft het SIM-kaartje gebruiken en dat is je probleem. Dit lijkt mij een bug waarvan ik niet weet of die is opgelost in een latere firmware.
Workaround: binnengekomen SMS handmatig verplaatsen naar telefoongeheugen.

Op de Samsung site kon ik een tijdje geleden niets vinden over dit probleem. Wellicht komt dat doordat het grootste gedeelte van de afzetmarkt (Azië, Amerika) niet met SIM-kaartjes werkt en het probleem dus niet kent.

[sig]

Reg. datum: 21 april 2009

quote:
Oppie schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:12:
Via je profielen je beltoon opbouw aanpassen
Oppie, dank je voor je reactie, maar ik merk nu aan mijn vraag dat ik een verkeerd antwoord had kunnen verwachten. Ik heb de telefoon profielen inderdaad bekeken en niet de instelling "steeds luider" gekozen, zoals jij dat volgens mij bedoeld.

Ik heb de instelling melodie gekozen. Toch blijft het zo dat er één seconde zachter geluid is en daarna gaat ie er vol in. Ook de instellingen via de codes die hiervoor zijn beschreven hebben geen resultaat. De vraag blijft dus of dat is in te stellen of dat het een "beperking"is van de telefoon.
-O-

Reg. datum: 15 april 2009

Mss is dit al in dit topic langsgekomen (ik kon het niet vinden),

Maar weet iemand hoe je "foto's" aan contactpersonen kan toevoegen zodat je deze ziet wanneer die persoon belt?

bvd

Dan moet je eerst je contactpersonen opslaan op de telefoon zelf...
Dan op contact wijzigen... dan onder groep staat een icoontje met een lachend gezichtje erin.. als je daarop klikt kom je vanzelf in je foto's terecht;)

Aapinnetje

quote:
mmvb schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:28:
[...]

Oppie, dank je voor je reactie, maar ik merk nu aan mijn vraag dat ik een verkeerd antwoord had kunnen verwachten. Ik heb de telefoon profielen inderdaad bekeken en niet de instelling "steeds luider" gekozen, zoals jij dat volgens mij bedoeld.

Ik heb de instelling melodie gekozen. Toch blijft het zo dat er één seconde zachter geluid is en daarna gaat ie er vol in. Ook de instellingen via de codes die hiervoor zijn beschreven hebben geen resultaat. De vraag blijft dus of dat is in te stellen of dat het een "beperking"is van de telefoon.
-O-
Voor zover ik het heb gemerkt is het een 'beperking'. Ik houd het dus maar op trillen+melodie.. :p

Aapinnetje

Weten jullie misschien wat de resolutie is van het schermpje?

Weet iemand misschien hoe je iemand uit die top 3 kan verwijderen met smsen???
Heb er iemand tussen staan waar ik niet meer mee sms en die niet per ongeluk een smsje moet krijgen...

[sub]

quote:
LindaU2 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:22:
Weet iemand misschien hoe je iemand uit die top 3 kan verwijderen met smsen???
Heb er iemand tussen staan waar ik niet meer mee sms en die niet per ongeluk een smsje moet krijgen...
hij onthoudt de laatste 3 nummers waar je een SMS naartoe heb gestuurd.
verwijderen van de contact, of wijzigen van de contact heeft dus geen zin.
Je moet een andere persoon dan die uit de top3 een sms sturen, waarna het lijstje 1 nummer opschuift (nr3 verdwijnt, nr 2 wordt nr 3 en de oude nr 1 is nu nr 2).

[sig]

quote:
MrJayMan schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:56:
[...]

hij onthoudt de laatste 3 nummers waar je een SMS naartoe heb gestuurd.
verwijderen van de contact, of wijzigen van de contact heeft dus geen zin.
Je moet een andere persoon dan die uit de top3 een sms sturen, waarna het lijstje 1 nummer opschuift (nr3 verdwijnt, nr 2 wordt nr 3 en de oude nr 1 is nu nr 2).
Hij onthoud het totale aantal smsjes dat je gestuurd hebt... Maar nummer 1 heb ik meer dan 2500 smsjes gestuurd... En dat is niet zo makkelijk in te halen..... O-)

[sub]

quote:
LindaU2 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 20:48:
[...]

Hij onthoud het totale aantal smsjes dat je gestuurd hebt... Maar nummer 1 heb ik meer dan 2500 smsjes gestuurd... En dat is niet zo makkelijk in te halen..... O-)
als je nr1 vraagt de sms-jes terug te sturen, dan trekt ie ze weer af en is het probleem opgelost O-)

[sig]

quote:
MrJayMan schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:55:
[...]

als je nr1 vraagt de sms-jes terug te sturen, dan trekt ie ze weer af en is het probleem opgelost O-)
Ja vast :P
Dan maar nog meer gaan smsen naar die anderen O-)

Zie maar 1 oplossing... fabrieksinstellingen terugzetten....
Maar wat ben ik dan allemaal kwijt??? O-)

who wants to live forever
Reg. datum: 07 maart 2001

Ik zie de symbolen op het touchscreen bijna niet meer, maakt niet uit welke kleur ik kies. ;(
Het lijkt wel of de verlichting het bijna niet meer doet.
Iemand hier ook last van.

searisk

Aapinnetje

quote:
darmit schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:37:
Ik zie de symbolen op het touchscreen bijna niet meer, maakt niet uit welke kleur ik kies. ;(
Zelf geen last van nee. Heb je al over het probleem gegoogled?

Ik zou ff naar telefoonshop gaan en anders contact opnemen met leverancier i.v.m. garantie (ik neem aan dat je nog garantie hebt?)

[sub]

quote:
darmit schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:37:
kleuren e.d. van het touchpad zijn instelbaar. heb je het niet per ongeluk gewijzigd?

[sig]

Reg. datum: 08 november 2007

Met hierboven ^^

Pak anders is even alles wit, zowel de 'effect' kleur als de tekst. Zelf ook geen problemen mee (heb hem pas een halfjaar). Moet wel zeggen dat je erug veel dingen in kan stellen die me totaal niet boeien (tig veel kleuren voor van alles en nog wat) maar zoiets simpels als een uitwisselbaar thema of gewoon een andere klok is niet mogelijk...

Wat ik me wel afvroeg:
Je kan in het menutje bij instellingen >>>Display en Verlichting >>>Display>>>Achtergrond kiezen voor fotopresentatie. Ik krijg alleen met geen mogelijkheid foto's te zien als ik daarop druk. Hij geeft aan dat hij bezig is met laden maar er komt geen ene fuck in al die hokjes. Nou wilde ik daar gewone afbeeldingen (geen foto's zelfgemaakt dus) neerknallen maar wanneer ik op afbeelding toevoegen ram krijg ik nog niks anders te zien.

Ook als ik alsnog kies voor foto maken werkt het niet. 'T is gewoon een gare garnaal dat ding...

Hier stond wat zinnigs...

Reg. datum: 27 juni 2009

Hallo

Ik heb een probleem met mijn u900 soul. De eerste dag dat ik mijn telefoon had, deed mijn camera het niet. Terug gestuurd en 3 weken later hadden ze hem gemaakt. Nu heeft echter vandaag weer mijn camera het begeven. Hij geeft aan dat het een camerafout betreft. Is dit softeware matig op te lossen, aangezien ik mijn telefoon wel op vakantie mee wil nemen.

Reg. datum: 08 november 2007

Je zou kunnen proberen er een andere firmware in te flashen maar ik geef je weinig kans van slagen.. Zeker omdat het dus al eerder een hardwarematige fout bleek te zijn.

Hier stond wat zinnigs...

Of het toen ook hardware was weet ik niet. Ze hebben mij toen wel zelfde telefoon terug gestuurd,

Mijn probleem is opgelost. Vanochtend samsung gebeld, en kon naar een servicecenter gaan waar de camera werd vervangen. Half uurtje gewacht. Dat is nog pas is service:D

Reg. datum: 15 juni 2008

ik ben op zoek naar de laatste firmware. het vinden van die firmware is niet echt het probleem.

het vinden van een Nederlandse wel. heeft iemand ergens de firmware liggen. of weet iemand waar ik het kan zoeken ? ik heb nu een branded van t-mobile en wil daar vanaf

ik heb nu de U90UXXHF3 maar voor zover ik kon zien zit er geen NL is. voor t9 toch wel makkelijk

ik heb gewoon een Gray u900 soul. firmware zal iets in de trant U90UXAHF3 zijn ofzo

EDIT:

oke de firmware update naar andere firmware is gelukt :) alleen nu nog een nederlandse versie op de kop weten te tikken

Proxx wijzigde dit bericht 13-07-2009 14:41 (128%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: