Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last
Reageer Nieuw TopicIk merk op dat de onderkant van de U900, niet zo nauw op het 'slide' gedeelte ligt. Merkte het laatst op toen ik er een beetje mee aan het spelen was. Ik kan het slide gedeelte gewoon een stukje naar links en rechts bewegen over de onderkant heen (als hij ingeschoven zit). Misschien hoort het zo maar vind het toch wel wat gammel. Heb de telefoon nu net 3 weekjes en ben er, in mijn ogen normaal mee om gegaan 
Meer mensen die dit herkennen?
Wackoz wijzigde dit bericht 17-02-2009 19:56 (7%)
Hier stond wat zinnigs...
Nee rotsvast hoor?quote:Wackoz schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:55:
Ik merk op dat de onderkant van de U900, niet zo nauw op het 'slide' gedeelte ligt. Merkte het laatst op toen ik er een beetje mee aan het spelen was. Ik kan het slide gedeelte gewoon een stukje naar links en rechts bewegen over de onderkant heen (als hij ingeschoven zit). Misschien hoort het zo maar vind het toch wel wat gammel. Heb de telefoon nu net 3 weekjes en ben er, in mijn ogen normaal mee om gegaan
bij de samsung L310 gaat er een constant lampje branden (envelop icoontje) aan de buitenzijde bij ontvangst van een nieuwe SMS.quote:rooie60 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 01:19:
[...]
Heb 3 samsungs en bij geen een gaat er n lampje branden als er n ongelezen smsje is.
Wel kan je instellen dat er n geluidje afgaat om de 1 of 2 minuten of eenmaal,als er n smsje binnenkomt,en je die nog niet gelezen hebt,soort reminder dus.
santerclaus is coming
Nu weet ik hoe je de netwerkinstellingen kunt veranderen. Ik heb namelijk gehoord dat wanneer 3G aanstaat de battery veel sneller leeg gaat. Werkt het netwerk 900/1800 precies hetzelfde. Dus net zo goede bereik en ontvangst?
En nu ik bezig ben, weet iemand nog link of dergelijke waar leuke games voor soul zijn te vinden?
En nu ik bezig ben, weet iemand nog link of dergelijke waar leuke games voor soul zijn te vinden?
Ik merk anders niks van een langere batterij duur zonder 3g. Toevallig nog van de week gewisseld.
Met gemiddeld gebruik bij enkel GPRS (Tele2) ging de telefoon een dag of 4 mee en nu met Helfort abbo erin gaat hij een dag of 5 mee (bijna leeg)
Bereik en ontvangst heb ik niet getest, maar aangezien de keuze 1900 (wat bij 900/1800 opgeteld dus Tri-band maakt) enkel voor de VS was geloof ik dus maakt het geen zak uit voor het bereik als je hem op 900/1800 gooit
Makkelijkste is eigenlijk door het gewoon te ervaren
Met gemiddeld gebruik bij enkel GPRS (Tele2) ging de telefoon een dag of 4 mee en nu met Helfort abbo erin gaat hij een dag of 5 mee (bijna leeg)
Bereik en ontvangst heb ik niet getest, maar aangezien de keuze 1900 (wat bij 900/1800 opgeteld dus Tri-band maakt) enkel voor de VS was geloof ik dus maakt het geen zak uit voor het bereik als je hem op 900/1800 gooit
Makkelijkste is eigenlijk door het gewoon te ervaren
Iemand eventueel andere oplossing? (Of zelfde maar denk niet dat dat toegestaan is aangezien ze weg zijn)quote:E-VOW schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:21:
[...]
upload is klaar
hier vind je de bestanden:
Flash installatie bestand
[mbr]*weg*[/]
NL handleiding(goed lezen en stappen uitvoeren)
[mbr]*weg*[/]
NOGMAALS:
FLASHEN OP EIGEN RISICO
IK HEB T ZELF GEDAAN EN IS ZONDER PROBLEMEN GELUKT
Want ik vind het wel irritant dat die middelste knop naar mn internet gaat
You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.
Als je 3G uitzet kan je dan nog wel MMS-jes ontvangen of werkt dit dan ook niet meer?quote:Wackoz schreef op zondag 01 maart 2009 @ 20:00:
Ik merk anders niks van een langere batterij duur zonder 3g. Toevallig nog van de week gewisseld.
Aangezien het 3G-logo begint te knipperen als ik een MMS ontvang/verstuur.
Want al ik 's morgens mijn U900 uit de lader haal heeft deze 's avonds nog maar twee van de drie batterij-streepjes. En dan heb ik er echt niet veel mee gedaan: een paar keer de tijd gechecked en een paar sms-jes verzonden...
En aangezien de mobiel pas 6 maanden oud is vind ik dit nogal snel.
Anders maar eens een nieuwe batterij aanschaffen, want zo duur zijn die ook weer niet.
PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Raar dat je dat al hebt na een halfjaar.. De accu zal naarmate hij ouder word wel wat afnemen maar zo snel al..
Kun je anders in het service menutje kijken hoeveel volt je batterij aangeeft als hij helemaal vol is met de lader er nog in? En dan terwijl je hem in dat menutje laat staan even de lader eruit trekken. Misschien is je lader wel dood of laad hij hem niet ver genoeg op...
(Om in dat menu te komen typ: *#0002*28346# daarna 3 keer -rustig- op 'terug' drukken en dan kiezen voor optie 9 (common), daarna kiezen voor optie 1 (batt, Temp)).
Momenteel heb ik met Helfort en alle 3g onzin erbij aan na ongeveer 2 dagen gebruik (redelijk heftig in mijn ogen), als in:
~15 min bellen per dag
10 foto's voor de lol in totaal
elke dag een paar smsjes versturen
Paar keer een stomme demo game gespeeld en wat MP3 geluisterd op de speaker (welke ik nog steeds ruk vind klinken, dankuwel B&O btw)
Zoals je ziet verveelde ik me behoorlijk, vandaar het hoge gebruik. Als ik nu kijk heb ik nog ~3.80 volt over, terwijl de batterij op ~4.10 volt zit als hij 100% is opgeladen. Best netjes na 2 dagen
(ter info, het toestel valt uit/schakelt zichzelf uit bij een spanning van rondom de 3.30 volt. Rond 3.45 volt ongeveer gaat hij zeiken dat hij sap nodig heeft).
Voor zover ik weet kan je nog gewoon MMSjes ontvangen, dat gebeurt dan via GPRS
Kun je anders in het service menutje kijken hoeveel volt je batterij aangeeft als hij helemaal vol is met de lader er nog in? En dan terwijl je hem in dat menutje laat staan even de lader eruit trekken. Misschien is je lader wel dood of laad hij hem niet ver genoeg op...
(Om in dat menu te komen typ: *#0002*28346# daarna 3 keer -rustig- op 'terug' drukken en dan kiezen voor optie 9 (common), daarna kiezen voor optie 1 (batt, Temp)).
Momenteel heb ik met Helfort en alle 3g onzin erbij aan na ongeveer 2 dagen gebruik (redelijk heftig in mijn ogen), als in:
~15 min bellen per dag
10 foto's voor de lol in totaal
elke dag een paar smsjes versturen
Paar keer een stomme demo game gespeeld en wat MP3 geluisterd op de speaker (welke ik nog steeds ruk vind klinken, dankuwel B&O btw)
Zoals je ziet verveelde ik me behoorlijk, vandaar het hoge gebruik. Als ik nu kijk heb ik nog ~3.80 volt over, terwijl de batterij op ~4.10 volt zit als hij 100% is opgeladen. Best netjes na 2 dagen
(ter info, het toestel valt uit/schakelt zichzelf uit bij een spanning van rondom de 3.30 volt. Rond 3.45 volt ongeveer gaat hij zeiken dat hij sap nodig heeft).
Wackoz wijzigde dit bericht 12-03-2009 19:45 (8%)
Reg. datum: 14 maart 2009
Reg. datum: 14 maart 2009
zeg e-vow, heb jij misschien nog het bestandje over hoe je de I weg kan halen?
zou je die naar mijn email kunnen sturen?
alvast bedankt
groetjes wendie
zou je die naar mijn email kunnen sturen?
alvast bedankt
groetjes wendie
Damn... dat is nog eens een opmerking waar een mens wat aan heeftquote:Wackoz schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 19:42:
Ik heb net in het menu gekeken en mijn mobiel stond nog op 4,11 volt.
Maar de batterij gaf ook aan nog "vol" te zijn (dus drie streepjes).
Heb hem vandaag om 9:30 van de lader gehaald en sindsdien 3 minuten mee gebeld en 2 sms-jes verstuurd. Dus dat is wel minder gebruik dan normaal.
Maar bedenk me net ook dat ik op het werk soms even een potje Äsphalt of Mini Golf Las Vegas speel. Dus misschien kan het daar ook mee te maken hebben dat de batterij niet zo lang mee gaat?
Mobiel ligt nu aan de lader om eens te zien hoe veel volt ik ga hebben als de mobiel helemaal vol is.
Edit:
Dat 3G laat ik maar aan staan.
Kan zo 1-2-3 niet vinden hoe dat uit te zetten.
Ik heb al wel eens de instellingen van mijn internet gewijzigd (nummertjes weggehaald) zodat ik niet meer op internet kan. Aangezien dit wel eens dure grapjes kunnen worden. Maar toen kon ik ook geen mms-jes meer ontvangen...
FeaR1986 wijzigde dit bericht 14-03-2009 18:11 (13%)
PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986
3G kan je uitzetten dmv de volgende handelingen:quote:FeaR1986 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:09:
[...]
Dat 3G laat ik maar aan staan.
Kan zo 1-2-3 niet vinden hoe dat uit te zetten.
Ik heb al wel eens de instellingen van mijn internet gewijzigd (nummertjes weggehaald) zodat ik niet meer op internet kan. Aangezien dit wel eens dure grapjes kunnen worden. Maar toen kon ik ook geen mms-jes meer ontvangen...
Menu >> Instellingen >> Netwerk >> Voorkeursnetwerken
En dan moet je GSM 900/1800 aanvinken. Het zal voor de kwaliteit van je gesprekken of voor je dekking niets uitmaken aangezien de telefoon in die stand enkel de UMTS (3G) weigert en dus gewoon op GPRS draait. Ik MMS zelden maar theoretisch gezien moet je de MMS gewoon prima kunnen ontvangen dmv de GPRS verbinding
Bovenstaande manier is de simpelste. Je kan ook het hele UMTS gebeuren compleet uitgooien in datzelfde service menu, echter moet ik daar ook zelf nog eens flink in gaan lopen kutten om zeker te zijn wat welke functie doet
edit:
ben nu even aan de gang gegaan met een 100% opgeladen telefoon (rond de 4.15 volt) en heb hem op GSM 900/1800 oftewel GPRS/Dualband gezet om het verbruik te meten. Valt vies tegen. Als ik mijn telefoon amper gebruik lijkt hij sneller leeg te gaan dan met 3G aan
Wackoz wijzigde dit bericht 17-03-2009 21:24 (14%)
Reg. datum: 17 maart 2009
hallo, ik heb vorige week ook een samsung soul gekocht.(zwart met goud).quote:E-VOW schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:26:
hier is de manier
[...]
[...]
Het werkt echt. de i word nu een menu knop
Maar nu zou ik graag die vervelende internet sneltoets willen vervangen door een menu icoon.
Mijn huidige sw versie is U90GXXHJ1 en mijn provider is mobistar.
Wie kan mij zeggen hoe ik dit het beste kan oplossen?
Ik heb al contakt gehad met samsung maar volgens hen is het onmogelijk om dit te veranderen.
Alvast bedankt aan iedereen die reageert!
Hallo,
Kan iemand mij aub helpen!!!!!!!!
Ik heb een paar vraagjes over mijn u900 soul.
1) Hoe kan ik de camera aan de voorkant selecteren om foto's te maken? Ik krijg deze alleen maar aan als ik een video-oproep maak.
2) Zou iemand mij kunnen helpen met mijn gsm te debranden? Mss kan E-VOW zijn links nog is uploaden of doorsturen naar mij? Verder is alle hulp welkom!!!!!
Groeten!!!
Kan iemand mij aub helpen!!!!!!!!
1) Hoe kan ik de camera aan de voorkant selecteren om foto's te maken? Ik krijg deze alleen maar aan als ik een video-oproep maak.
2) Zou iemand mij kunnen helpen met mijn gsm te debranden? Mss kan E-VOW zijn links nog is uploaden of doorsturen naar mij? Verder is alle hulp welkom!!!!!
Groeten!!!
Zie onderaanquote:
Dit is voor zover ik weet niet mogelijk. Heb hier ook tevergeefs naar gezocht, echter kan je hem alleen maar aan krijgen dmv een video-oproep, zoals je zelf al aangeeft. Wanneer je op de video-oproep toets drukt kun je ook nog switchen naar de back-camera waar je dan evt ook beelden mee kan verzenden, echter wel in lage kwaliteit ivm bandbreedte. Persoonlijk denk ik niet dat je ook echt foto's zou willen maken met de voorste camera hoor, zo ongeveer VGA kwaliteitquote:Kan iemand mij aub helpen!!!!!!!!![]()
Op GoT hoef je niet te groeten aan begin/eind van je postquote:Groeten!!!
Reg. datum: 22 oktober 2007
Reg. datum: 22 oktober 2007
Kan iemand mij aub helpen. Ik zit rotsvast met de mp3player:
1) Ik kan geen volledige map vol mp3's selecteren die hij moet afspelen. Deze functie zit in de vorige
samsung modellen.
2) Hoe kan ik als ik een playlist aan het maken ben, alle liedjes ineens van een map selecteren?
Nu moet ik telkens liedje per liedje toevoegen...
3) Als ik in het menu op albums klikt neemt hij veel te veel aan als album, iedere losse mp3 koppelt hij aan
een album. Dus als je allemaal losse verschillende mp3's hebt van verschillende albums dan heb je
veeeeel te veel albums. Zeker met een kaartje van 8gb. Begin dan maar eens te scrollen.
Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt.
Ps: Misschien dat de mp3player van de samsung S8300 beter uitgewerkt is??
1) Ik kan geen volledige map vol mp3's selecteren die hij moet afspelen. Deze functie zit in de vorige
samsung modellen.
2) Hoe kan ik als ik een playlist aan het maken ben, alle liedjes ineens van een map selecteren?
Nu moet ik telkens liedje per liedje toevoegen...
3) Als ik in het menu op albums klikt neemt hij veel te veel aan als album, iedere losse mp3 koppelt hij aan
een album. Dus als je allemaal losse verschillende mp3's hebt van verschillende albums dan heb je
veeeeel te veel albums. Zeker met een kaartje van 8gb. Begin dan maar eens te scrollen.
Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt.
Ps: Misschien dat de mp3player van de samsung S8300 beter uitgewerkt is??
Reg. datum: 01 april 2009
Reg. datum: 01 april 2009
Hallo,
Ik heb een vraagje over de sms bij de U900!
Als ik ooit een woord in t9 heb veranderd, houdt hij dit zo.
Ik heb bijvoorbeeld ooit ooh in willen typen. Dit kende hij niet, en dit woord moest ik dus 'spellen'.
Dit is nu een half jaar geleden, en iedere keer als ik het woord 'nog' wil intypen, wat nogal vaak gebeurd, krijg ik eerst ooh . Ik ben d'r zo klaar mee!
Hoe maak ik dit ongedaan?
Alvast enorm bedankt.
Ik heb bijvoorbeeld ooit ooh in willen typen. Dit kende hij niet, en dit woord moest ik dus 'spellen'.
Dit is nu een half jaar geleden, en iedere keer als ik het woord 'nog' wil intypen, wat nogal vaak gebeurd, krijg ik eerst ooh . Ik ben d'r zo klaar mee!
Alvast enorm bedankt.
Same here met getallen, 25 zit nu voor al en 45 voor ik. Erg irritant.
MIVEC in "Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic"quote:Hylkehaanstra schreef op woensdag 01 april 2009 @ 09:35:
Hallo,
Alvast enorm bedankt.
Reg. datum: 21 april 2009
Reg. datum: 21 april 2009
ik heb ook een vraag. Als ik gebeld wordt is de eerste seconde of 1,5 heel zacht en gaat daarna pas harder. is dit ook op de een of andere manier in te stellen?
en zo ja..... hoe?
en zo ja..... hoe?
Via je profielen je beltoon opbouw aanpassen
Mijn oma heeft haar telefoonabbo verlengd en heeft deze telefoon erbij gehad, maar vind het geen fijne telefoon om mee te werken. Dus ik leen hem nu een weekje om te proberen (gratis tel is altijd mooiquote:
Even snelle vraag:
Weet iemand toevallig waar ik themes kan downloaden voor de tel?
Nelicquele wijzigde dit bericht 29-04-2009 17:25 (9%)
Dat was bij mij in het begin nog wel te doen, nu, tientallen keren op de grond flikkeren later zit de onderkant toch heel wat losserquote:Nelicquele schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:41:
[...]
Maargoed, ik merk idd ook wel dat de tel niet 100% vast ligt..
Voor zover ik weet kun je geen themes downloaden, aangezien ik ze nergens specifiek kwijt kan op de telefoon. Wel heb je een hele uitgebruide thema maker op de phone zelf zitten. Je bent wel even 20 min bezig voordat dat trage samsung menu een keer doorheeft hoe het moet, maar dan heb je ook echt watquote:Even snelle vraag:
Weet iemand toevallig waar ik themes kan downloaden voor de tel?
Ik was er inderdaad wel redelijk lang mee bezig, dus ik houd het nog maar even op een standaard themequote:Wackoz schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:42:
Voor zover ik weet kun je geen themes downloaden, aangezien ik ze nergens specifiek kwijt kan op de telefoon. Wel heb je een hele uitgebruide thema maker op de phone zelf zitten. Je bent wel even 20 min bezig voordat dat trage samsung menu een keer doorheeft hoe het moet, maar dan heb je ook echt wat
Reg. datum: 16 maart 2006
Reg. datum: 16 maart 2006
Beste Leden,
een vraagje
kreeg laatst een bericht dat me bericht geheugen vol is
keek bij geheugen
15/15 sim
185/500
dus nog 300 sms geheugen over zou je zeggen
verzonden items leeg
iemand idee hoe dit kan of ook problemen mee gehad?
mvg
een vraagje
kreeg laatst een bericht dat me bericht geheugen vol is
keek bij geheugen
15/15 sim
185/500
dus nog 300 sms geheugen over zou je zeggen
verzonden items leeg
iemand idee hoe dit kan of ook problemen mee gehad?
mvg
Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last