Reg. datum: 24 november 2008
Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 4
Officiele waarschuwing, misschien hier eens kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/faq. Zou geen kwaad kunnen gezien je postsquote:jacky de eerste schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:39:
en wat is dan weer een ow
jelle. wijzigde dit bericht 08-12-2008 20:11 (5%)
:)
Reg. datum: 05 mei 2006
Reg. datum: 05 mei 2006
Album van foto's:quote:ViperGTS schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 04:08:
[...]
jammer...ik heb vandaag de "grijze" metalen versie in mn handen gehad en het is een mooi toestel echter neig ik meestal naar zwart, misschien dat het toch mooi is, dus mijn vraag is nu of je heel misschien wat zelfgemaakte foto's van het zwarte toestel kunt posten (als het niet teveel moeite is natuurlijk)
aangezien geen winkel de zwarte lijkt te hebben...
tnx!!
http://mickhillio100.hyve...Soul_U900_Black/rvouYs2g/
Sinds vanochtend is mijn telefoon lichtelijk aan het falen.
Het display valt uit wanneer ik de telefoon helemaal uitschuif, maar dit gebeurt pas na ongeveer 95% van het uitschuiven. Als ik dus een sms'je wil schrijven moet ik met mijn linkerhand het beeldscherm iets terugschuiven om beeld te krijgen. Erg vervelend, als je er van uit gaat dat het beeldscherm dan net over mijn correctieknop zit.
Volgende week maar eens terugbrengen naar The Phone House, ik hoop dat het een beetje snel te repareren is...
Het display valt uit wanneer ik de telefoon helemaal uitschuif, maar dit gebeurt pas na ongeveer 95% van het uitschuiven. Als ik dus een sms'je wil schrijven moet ik met mijn linkerhand het beeldscherm iets terugschuiven om beeld te krijgen. Erg vervelend, als je er van uit gaat dat het beeldscherm dan net over mijn correctieknop zit.
Volgende week maar eens terugbrengen naar The Phone House, ik hoop dat het een beetje snel te repareren is...
Ben ik de enige die het vreemd vind dat er maar een beperkt aantal afspraken in de agenda kunnen staan? Heb er wel wat dingen instaan maar niet bijzonder veel. Matig..
Reg. datum: 01 januari 2004
Reg. datum: 01 januari 2004
Kan iemand mij vertellen of het normaal is dat als ik een sms verstuur dit wel bijna 1 minuut duurt?
Mijn provider is t-mobile, ik heb het ook al met een hi sim kaart geprobeert maar blijft traag en duurt
dan ook een kleine minuut.
Is het gewoon een instelling, of zit het hem in de phone?
Graag een reactie.
Mijn provider is t-mobile, ik heb het ook al met een hi sim kaart geprobeert maar blijft traag en duurt
dan ook een kleine minuut.
Is het gewoon een instelling, of zit het hem in de phone?
Graag een reactie.
rodoboy
Reg. datum: 25 mei 2008
ik heb een nieuwe versie van de firmware geinstalleerd, installatie is goed gegaan, maar nu blijkt dat ik de verkeerde heb geinstalleerd en het toestel niet meer in het nederlands kan zetten, heeft iemand, of weet iemand waar ik nederlandse versie kan krijgen?
Ik wil deze foon graag hebben,maar zoals bekent kun je bij weinige samsungs zelf een mp3 instellen als sms berichtentoon.
Mijn U600 kan het wel,maar de G600 van mijn man weer niet net zoals de G800 etc.......D900 heb ik ook gehad ,kon ook niet.
Dus de hamvraag is.......kan ik zelf een mp3 of ringtone instellen als berichten/sms toon of zijn er alleen maar standaard sms berichtentoontjes? (lelijke)
Mijn U600 kan het wel,maar de G600 van mijn man weer niet net zoals de G800 etc.......D900 heb ik ook gehad ,kon ook niet.
Dus de hamvraag is.......kan ik zelf een mp3 of ringtone instellen als berichten/sms toon of zijn er alleen maar standaard sms berichtentoontjes? (lelijke)
Reg. datum: 30 juni 2008
Reg. datum: 30 juni 2008
Is dat zo belangrijk voor de aanschaf van een nieuwe telefoon ? 
Maar oke.. dat is mogelijk.
Ja voor mij dé belangrijkste,wil zelf in kunnen stellen wat ik hoor als ik een smsje krijg,ieder zijn meug he?quote:Paulus84 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:54:
Is dat zo belangrijk voor de aanschaf van een nieuwe telefoon ?
Bedankt iig
Reg. datum: 02 april 2007
Reg. datum: 02 april 2007
Aangezien er bij vorige verwijzingen naar firmware en het flashen hiervan nogal ophef over is ontstaan kan ik helaas hier geen linkje neerzetten...quote:VinnieTerranova schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:16:
ik heb een nieuwe versie van de firmware geinstalleerd, installatie is goed gegaan, maar nu blijkt dat ik de verkeerde heb geinstalleerd en het toestel niet meer in het nederlands kan zetten, heeft iemand, of weet iemand waar ik nederlandse versie kan krijgen?
Voor de verklaringen welke fimware WEL de NL-taal heeft:
http://www.mobilfunk-faq....arecodes-bei-samsung.html
Daar staat dat de XA-firmware NL als taal heeft...
Echter, de XX-firware heeft ook NL-taal
Voor de firmware moet je misschien maar even op die site kijken... of googelen met de woorden 'mobilfunk faq deutschland info u900'...
Succes!
Asus F3Jp: Intel Core 2 Duo T7200 2,00 GHz -- 2GB DDR2 677 MHz -- 160GB @ 5400rpm -- Ati Radeon X1700 512MB -- DVD+-RW DL -- Intergrated BT & Wi-Fi -- MS Windows Vista Ultimate x64
ja dat kan met de soul, inderdaad sommige oude modellen van samsung konden dit niet, bij de u900 kun je wel zelf instellen!quote:rooie60 schreef op maandag 29 december 2008 @ 22:33:
Ik wil deze foon graag hebben,maar zoals bekent kun je bij weinige samsungs zelf een mp3 instellen als sms berichtentoon.
Niet alleen bij oude modellen ook bij veel nieuwe modellen kan het niet,zo ook de U700,F400 en nog meer.quote:VinnieTerranova schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:33:
[...]
ja dat kan met de soul, inderdaad sommige oude modellen van samsung konden dit niet, bij de u900 kun je wel zelf instellen!
Samsung zou dat gewoon standaard in de gsm's moeten maken (zelf deuntje kiezen)vind het ouderwets.
klopt, ik baalde hier destijds ook van bij mijn x820, dat amsung nu nog steeds modellen uitgeeft waar je niet je eigen sms=toon kunt kiezen, is inderdaad een beetje ouderwets......... maar de u900 kan dit in ieder geval wel.quote:rooie60 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 01:34:
[...]
Niet alleen bij oude modellen ook bij veel nieuwe modellen kan het niet,zo ook de U700,F400 en nog meer.
Samsung zou dat gewoon standaard in de gsm's moeten maken (zelf deuntje kiezen)vind het ouderwets.
Ja het is een zoekwerk,steedsals ik een nieuwe wil moet ik eerst alle forums af om te kijken of het kan.quote:VinnieTerranova schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:35:
[...]
klopt, ik baalde hier destijds ook van bij mijn x820, dat amsung nu nog steeds modellen uitgeeft waar je niet je eigen sms=toon kunt kiezen, is inderdaad een beetje ouderwets......... maar de u900 kan dit in ieder geval wel.
Heb inmiddels de U900 purple
Of de knoppen aan de linkerkant gebruiken (vol.knoppen) kan je ok mee bladeren.quote:Yestro schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:13:
[...]
Ik heb de zwarte versie. De buitenkant is inderdaad niet van metaal gemaakt, maar, zoals je zegt, gewoon van glanzend plastic/kunststof. Als je wilt scrollen in het menu, moet je gewoon je vinger langer drukken op op het touchpad. Sliden, waarvan ik aanneem dat je dat bedoelt, is er niet bij.
Oke het geluid is weer helemaal goed
nu zit ik echter met nog een probleem. Er zat een headset bij (bluetooth), als ik deze wil laten verbinden met mijn telefoon pakt die em op een 1 of andere manier niet, hij vind em wel maar dan geeft die aan: Koppeling Onmogelijk met Samsung WEP350, Opnieuw?.
Wat moet ik nu doen?
Wat moet ik nu doen?
Niemand? 
Ik heb het al 
Ik wil hetzelfde weten. Iemand met een oplossing?quote:beo-wolf schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:42:
Als het toestel dicht is en je ontvangt een sms, is het dan mogelijk dat er een lampje gaat branden (zoals bij andere gsm's van samsung wel was) en blijft branden zodat je kunt zien dat je een sms hebt ontvangen?
Wat was er gaande met je geluid? Ik heb er ook eentje, maar tijdens een telefoongesprek is de andere kant erg zacht te horen.quote:
Twitter! || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Is het mogelijk om je u900 te syncen met bijvoorbeeld je ical en entourage op leopard? Op de samsung site is er niets over te vinden. Via google zie ik wel een plugin staan op een (duitse) site tegen betaling maar het lijkt me toch dat samsung deze functionaliteit zelf wel aanbiedt op 1 of andere manier?
Reg. datum: 07 december 2004
Reg. datum: 07 december 2004
De 'opvolger' van deze telefoon is gewoon
Slider met OLED scherm (oled schermpjes schijnen gewoon een klasse apart te zijn, en erg weinig te verbruiken) met capacitief touchscreen
Verder alles wat je van een goede feature phone wenst, zonder in het gebied te komen van smartphones die je vaak echt niet wil hebben. (WM bvb)
Dun, camera beschermd door de slider, gps, ... getemperd glas op het touchscreen (iPhone like). Wat echt veel aangenamer aanvoelt dan bvb die zachte tft touchscreens van een LG. Onlangs heb ik even met een LG geprutst, maar het feit dat het scherm flexibel is bij aandrukken, voelt niet echt aangenaam.
Ik zal uitkijken naar wat de prijs wordt, maar als het meevalt wil ik 'm zeker wel eens proberen. En anders wordt het de aangekondigde nokia 6700 classic. Ook een feature phone met een eenvoudig 'fool proof' OS (heb ik toch liever), maar toch gps ed...
Slider met OLED scherm (oled schermpjes schijnen gewoon een klasse apart te zijn, en erg weinig te verbruiken) met capacitief touchscreen
Verder alles wat je van een goede feature phone wenst, zonder in het gebied te komen van smartphones die je vaak echt niet wil hebben. (WM bvb)
Dun, camera beschermd door de slider, gps, ... getemperd glas op het touchscreen (iPhone like). Wat echt veel aangenamer aanvoelt dan bvb die zachte tft touchscreens van een LG. Onlangs heb ik even met een LG geprutst, maar het feit dat het scherm flexibel is bij aandrukken, voelt niet echt aangenaam.
Ik zal uitkijken naar wat de prijs wordt, maar als het meevalt wil ik 'm zeker wel eens proberen. En anders wordt het de aangekondigde nokia 6700 classic. Ook een feature phone met een eenvoudig 'fool proof' OS (heb ik toch liever), maar toch gps ed...
alvi wijzigde dit bericht 10-02-2009 13:37 (14%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last