Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 mei 2008

quote:
D467 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:08:
Wel raar trouwens,,, als ik naar mijn postvak uit ga van sms, zie ik allemaal envelopjes met zo'n rood kruis erdoorheen? Terwijl ze wel gewoon verstuurd zijn, hoort dit? :?

En nog een vraagje, ik heb dus een wachtwoord op sms-berichten. Maar als je daar dus wachtwoord invult hoor je zo'n (oldschool) bliep kan je die niet veranderen? Heb toetstoon al veranderd bij opties maar blijft hetzelfde :|

edit
Had bejeweled gedownload en via http://www.youtube.com/watch?v=Yuuuws2EDmA erop gezet, opeens zijn al mn games weg :'(
Probeer ik opnieuw een spel erop te zetten, staat er nog steeds 0 games, zelfs de standaard games zijn weg :X Raar want eerst lukte het wel... |:(
klopt vind ik ook raar, maar het komt doordat je een sms verzendt en tijdens het verzenden de slider dichtdoet, het testel geeft niet mer aan dat je sms verzonden is, maar dat is dus wel zo. Ging in in het begin ook steedsde mist mee in en verstuurde nog maar een jeer het bericht. Is inderdaar een foutje in de software denk ik......

Reg. datum: 25 oktober 2008

Als het toestel dicht is en je ontvangt een sms, is het dan mogelijk dat er een lampje gaat branden (zoals bij andere gsm's van samsung wel was) en blijft branden zodat je kunt zien dat je een sms hebt ontvangen?

Acties: [view][quote]

Door: FeaR1986
Moderator LCD / AUD
Riiiiiight
Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
D467 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:08:
Wel raar trouwens,,, als ik naar mijn postvak uit ga van sms, zie ik allemaal envelopjes met zo'n rood kruis erdoorheen? Terwijl ze wel gewoon verstuurd zijn, hoort dit? :?
Ik heb dat nu in mijn postvak in... Envelopjes met rode kruisjes erdoor.
Soms wel drie dezelfde sms-jes die eindigen met [Broken Message].
Negen van de tien keer komt de sms toch nog helemaal aan, maar dat kan echt uren duren (letterlijk).

Maar ligt dit aan de telefoon, mijn provider (KPN Hi) of aan de provider van degene die ze verstuurt (Vodafone)?

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Door: FeaR1986
Moderator LCD / AUD
Riiiiiight
Reg. datum: 29 maart 2007

En mijn U900 gaat na iets meer dan een maand naar het reparatiecentrum...

Ik heb in die dertig dagen nog geen problemen met mijn telefoon gehad, maar sinds gisteren opeens wel: ik schoof de telefoon openen en er zat een kras op mijn scherm, maar een hele felle. Bleek dat het een rij witte pixels was in mijn scherm. Na enkele seconden verschenen er ook een gele en een blauwe verticale streep van één of twee pixels breed in het scherm.

Ik dacht dat ik van geluk mocht spreken dat mijn oude D900 geen last had van het befaamde imploderende scherm, maar nu heeft mijn U900 dus kuren.

Hopelijk valt dit wel onder de garantie, want ik heb de telefoon niet laten vallen of wat dan ook. Telefoon ziet er aan de buitenkant ook nog als nieuw uit en geen enkele kras of valschade is zichtbaar. Maar denk dat het ook wel eens een fout in de software kan zijn. Want de iconen van batterij, netwerk, stand en dergelijke zijn soms wel goed zichtbaar en de andere keer vervormd.

Wel een beetje jammer van een mobiel van dus net een maand oud :'(

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Danoontje POWERRRRR
Reg. datum: 16 januari 2002

Weet iemand hoe makkelijk het is om het displayglas van een u900 te vervangen? Zit namelijk een barst in en op internet kost zo'n glaasje 'maar' 20 euro.
Kan je me nog bijhouden?

Hey ik heb een probleem.

Ik heb met de code's lopen te spelen, nu krijg ik het geluid als ik aan het bellen ben niet meer goed, ik hoor het geluid aan de andere kant heel zacht. Iemand hier een oplossing voor?

quote:
SpeedyGJ schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:33:
Hey ik heb een probleem.

Ik heb met de code's lopen te spelen, nu krijg ik het geluid als ik aan het bellen ben niet meer goed, ik hoor het geluid aan de andere kant heel zacht. Iemand hier een oplossing voor?
ja, weer met de codes spelen... en harder zetten......... :) maar als het goed is, zijn de standaard instellingen er weer als je te telefoon reboot....

Kan je me nog bijhouden?

Heb ik al gedaan maar dat heeft niks geholpen :(
Reg. datum: 10 september 2003

Iemand het SMS-probleem al op gelost waarbij je telefoongeheugen niet gebruikt wordt, maar het beperkte simgeheugen wel?

Wordt er helemaal debiel van namelijk....

quote:
Kayce schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:33:
Iemand het SMS-probleem al op gelost waarbij je telefoongeheugen niet gebruikt wordt, maar het beperkte simgeheugen wel?

Wordt er helemaal debiel van namelijk....
die van mij gaat gewoon verder met het telefoongeugen om sms berichten op te slaan zodra de sim vol is.....

Reg. datum: 15 mei 2008

quote:
SpeedyGJ schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:33:
Hey ik heb een probleem.

You see
[1] RCV RX Call Vol• <- Call Receive volume
[2] RCV RX DMTF Vol <- Call Receive DialTone (DMTF) volume
[3] RCV Codec Gain <Compression/Decompression Gain
[4] RCV NS-EC < dunno what this is.
[5] RCV TX AGC < Transimit signal Automatic Gain Control.
[6] RCV RX AGC < Recieved signal Automatic Gain Control.
[7] TCV TX Filter < Transimit signal Audio Filter
[8] TCV TX Filter < Recieved signal Audio Filter

nu moet je de setting veranderen in [1] RCV RX Call Vol• .

druk 1maal op 6 om de max volume in te stellen(volume 7 van de telefoon) .daarna op ok
druk 1 maal op 5 om volume 6 van je telefoon in te stellen (daarna op ok)
enz enz

ikzelf heb volume voor (telefoon)volume 6(5 bij de settings) ingesteld op 26 dB
en volume 7(6 bij de settings) ingesteld op 50 dB.....de beller in nu stukken beter te verstaan.

let op! voor 26 dB moet je 260 intypen voor 50 dB typ je 500..

dit zou moeten helpen

Reg. datum: 24 november 2008

Weet iemand hoe ik de toetstoon kan uitzetten ??
Ik kan wel kiezen uit 4 tonen, maar wil eigenlijk geen toetstoon

gewoon openschuiven en dan met de mintoets aan de zijkant uit zetten ..

maar nu eens wat anders die vervelende i in het tweede display hoe kom ik daar
vanaf want ik heb al enkele malen op het net gezeten terwijl ik dat niet wil;
dus als iemand mij kan helpen zeer dankbaar.

quote:
jacky de eerste schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:38:
gewoon openschuiven en dan met de mintoets aan de zijkant uit zetten ..

maar nu eens wat anders die vervelende i in het tweede display hoe kom ik daar
vanaf want ik heb al enkele malen op het net gezeten terwijl ik dat niet wil;
dus als iemand mij kan helpen zeer dankbaar.
Dit kun je niet veranderen, zit in de firmware van samsung. Het is dus firmware afhankelijk. Vodafone heeft bijvoorbeeld zijn eigen firmware, en heeft ipv de internettoets de menuoptie daar zitten.

dit is wel te veranderen. ik heb de manier hier al eerder op het forum geplaatst. ik zal t effe zoeken en weer hier posten.

hier is de manier
quote:
E-VOW schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:02:
weer een oplossing gevonden.

deze keer om de middelste toets op het touchscreen te veranderen in de menuknop(9 vierkantjes) ipv de i knop voor internet.

dit doe je door je firmware te upgraden(flashen) via een programmatje(fastmultiloader) en een bestandje.

meer info vind je hier: http://[mbr]*weg*[/]nd.htm

de bestanden die je nodig hebt kosten $ 9,99 (nog geen 10 euro)

ik ben nu bezig de bestanden aan het uploaden naar rapidshare.
zodra die klaar zijn zal ik een link plaatsen.

FLASHEN OP EIGEN RISICO
IK HEB DIT GEDAAN EN HET WERKT ZONDER PROBLEMEN
quote:
E-VOW schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:21:
[...]

upload is klaar

hier vind je de bestanden:

Flash installatie bestand
http://rapidsha[mbr]*weg*[/]ml

NL handleiding(goed lezen en stappen uitvoeren)
http://rapidshare.[mbr]*weg*[/]t.html

NOGMAALS:
FLASHEN OP EIGEN RISICO
IK HEB T ZELF GEDAAN EN IS ZONDER PROBLEMEN GELUKT
Het werkt echt. de i word nu een menu knop

Ginz wijzigde dit bericht 07-12-2008 02:22 (51%)

Reg. datum: 01 oktober 2008

Ik heb een vraagje;

ik heb ook de samsung soul en heb nooit problemen gehad met muziek luisteren..
nu heb ik er sinds kort een micro sd kaartje in van 2 gig. als ik nu muziek luister stopt ie zo ineens onder een nummer en staat hij vast... na een tijdje start de mobiel zichzelf weer op... kan dit komen door het sd kaartje? want ik had er eerst een kaartje van 1 gig inzitten en had nooit problemen....
kan iemand me helpen?? dankje!!

Reg. datum: 10 maart 2001

quote:
beo-wolf schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:42:
Als het toestel dicht is en je ontvangt een sms, is het dan mogelijk dat er een lampje gaat branden (zoals bij andere gsm's van samsung wel was) en blijft branden zodat je kunt zien dat je een sms hebt ontvangen?
dit vindt ik een interessante vraag waar ik nog geen antwoord op zag...

daarnaast ben ik benieuwd naar ervaringen met de batterij...volges mij zit er een vrij magere batterij in dit toestel, gaat ie snel leeg bij normaal gebruik? (dagelijks bellen en smsen)

en nog een extra vraagje: Iemand die hier de zwarte versie heeft? Ik kan online echt alleen maar filmpjes en foto's van de grijze/metalen versie vinden, die ziet er wel heel stevig uit, is de kwaliteit (dus buitenkant) van de zwarte versie vergelijkbaar stevig dus zwart metaal of meer van dat zwart glanzend plastic?

en ten slotte: kun je het navigation touchpad ook gebruiken voor "scrollen"? dus je vinger over het touchpad bewegen om snel door een lijst te scrollen, op de filmpjes zie ik iedereen slechts "drukken" op het touchpad.

heb de telefoon nog niet in de winkel kunnen zien...

ViperGTS wijzigde dit bericht 01-12-2008 02:00 (34%)

PIII 800@804 Mhz - Asus CUV4X - 768MB SDRAM - Geforce 3 Ti500 deluxe - SBLive! Value -
Maxtor 30GB+80GB 7200 rpm - Creative 12x40 DVD - LiteOn 16x10x40 CDRW - WinXP Pro NL
Natalie Portman beauty queen

Reg. datum: 01 oktober 2008

quote:
ViperGTS schreef op maandag 01 december 2008 @ 01:11:
[...]

daarnaast ben ik benieuwd naar ervaringen met de batterij...volges mij zit er een vrij magere batterij in dit toestel, gaat ie snel leeg bij normaal gebruik? (dagelijks bellen en smsen)
Hoi,

de batterij is inderdaad niet heel erg goed... ik sms (best) veel zon 50 op een dag O-)
Maar ik moet elke avond de mobiel opladen. Hij geeft dan nog maar 2 van de 3 blokjes aan van de batterij en dan heeft ie niet lang meer... Op je andere vragen heb ik zo geen antwoord, sorry ;)

Reg. datum: 02 december 2008

Ben ook in het bezit van u900 soul, synchroniseren outlook gaat niet goed (max 100 afspraken, sommige afspraken worden niet herkend etc) iemand ook dit probleem? En wat is een oplossing

Thnx !

quote:
E-VOW schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:26:
hier is de manier

[...]

[...]

Het werkt echt. de i word nu een menu knop
hey E-VOW evene een bedankje want ik heb dus net mijn telefoon geflasht en nu ben ik van die irritante I af dus het werkt gewoon...

quote:
ViperGTS schreef op maandag 01 december 2008 @ 01:11:
[...]

en nog een extra vraagje: Iemand die hier de zwarte versie heeft? Ik kan online echt alleen maar filmpjes en foto's van de grijze/metalen versie vinden, die ziet er wel heel stevig uit, is de kwaliteit (dus buitenkant) van de zwarte versie vergelijkbaar stevig dus zwart metaal of meer van dat zwart glanzend plastic?

en ten slotte: kun je het navigation touchpad ook gebruiken voor "scrollen"? dus je vinger over het touchpad bewegen om snel door een lijst te scrollen, op de filmpjes zie ik iedereen slechts "drukken" op het touchpad.

heb de telefoon nog niet in de winkel kunnen zien...
Ik heb de zwarte versie. De buitenkant is inderdaad niet van metaal gemaakt, maar, zoals je zegt, gewoon van glanzend plastic/kunststof. Als je wilt scrollen in het menu, moet je gewoon je vinger langer drukken op op het touchpad. Sliden, waarvan ik aanneem dat je dat bedoelt, is er niet bij.

quote:
jacky de eerste schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:18:
[...]

hey E-VOW evene een bedankje want ik heb dus net mijn telefoon geflasht en nu ben ik van die irritante I af dus het werkt gewoon...
Graag gedaan :)

E-VOW wijzigde dit bericht 06-12-2008 01:21 (52%)

Reg. datum: 10 maart 2001

quote:
Yestro schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:13:
[...]

Ik heb de zwarte versie. De buitenkant is inderdaad niet van metaal gemaakt, maar, zoals je zegt, gewoon van glanzend plastic/kunststof. Als je wilt scrollen in het menu, moet je gewoon je vinger langer drukken op op het touchpad. Sliden, waarvan ik aanneem dat je dat bedoelt, is er niet bij.
jammer...ik heb vandaag de "grijze" metalen versie in mn handen gehad en het is een mooi toestel echter neig ik meestal naar zwart, misschien dat het toch mooi is, dus mijn vraag is nu of je heel misschien wat zelfgemaakte foto's van het zwarte toestel kunt posten (als het niet teveel moeite is natuurlijk)

aangezien geen winkel de zwarte lijkt te hebben...

tnx!!

PIII 800@804 Mhz - Asus CUV4X - 768MB SDRAM - Geforce 3 Ti500 deluxe - SBLive! Value -
Maxtor 30GB+80GB 7200 rpm - Creative 12x40 DVD - LiteOn 16x10x40 CDRW - WinXP Pro NL
Natalie Portman beauty queen

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

Modbreak:
Even ter informatie:

Flashfiles/firmwares of programma's om deze files op je telefoon te zetten, zijn hier niet toegestaan, tenzij Samsung het op zijn eigen website plaatst.

Wil je de firmware van je Samsung updaten? Ga dan naar een Samsung Service Point, aangezien die wél geauthoriseerd zijn voor het gebruik van deze copyrighted software.

Het aanbieden of vragen om deze copyrighted files, kan een OW kosten.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: