Reg. datum: 25 mei 2008
Reg. datum: 25 mei 2008
klopt vind ik ook raar, maar het komt doordat je een sms verzendt en tijdens het verzenden de slider dichtdoet, het testel geeft niet mer aan dat je sms verzonden is, maar dat is dus wel zo. Ging in in het begin ook steedsde mist mee in en verstuurde nog maar een jeer het bericht. Is inderdaar een foutje in de software denk ik......quote:D467 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:08:
Wel raar trouwens,,, als ik naar mijn postvak uit ga van sms, zie ik allemaal envelopjes met zo'n rood kruis erdoorheen? Terwijl ze wel gewoon verstuurd zijn, hoort dit?![]()
En nog een vraagje, ik heb dus een wachtwoord op sms-berichten. Maar als je daar dus wachtwoord invult hoor je zo'n (oldschool) bliep kan je die niet veranderen? Heb toetstoon al veranderd bij opties maar blijft hetzelfde
edit
Had bejeweled gedownload en via http://www.youtube.com/watch?v=Yuuuws2EDmA erop gezet, opeens zijn al mn games weg![]()
Probeer ik opnieuw een spel erop te zetten, staat er nog steeds 0 games, zelfs de standaard games zijn wegRaar want eerst lukte het wel...