Hoofdcategorieën
Reg. datum: 25 mei 2008

quote:
juhet schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:36:
Weten jullie hoeveel extern geheugen vodafone meelevert met de soul? Ik kan op de website van hun niets daarover vinden. Ik zou het een beetje jammer vinden als ze helemaal niks meesturen...
Bij KPN leveren ze geen micro sd bij je toestel. Ik weet niet of vodafone dat wel heeft (denk het niet) Ik heb gewoon gevraagd of ik er een sdkaartje voor niks bij kon krijgen, bij de primafoon kreeg ik er toen 1 van 2 GB bij. Maar voor die paar euro hoef je het ook niet te laten. Heb inmiddels zelf al een gekocht voor een paar knaken van 4 GB en ik dacht dat de soul max 8 kan hebben via de Micro SD slot!

Reg. datum: 15 april 2003

Zou iemand een paar 's avonds een paar foto's binnen bij kamer licht willen maken? Zie alleen foto's overdag met veel licht. Ben benieuwd hoe de "flitser" het doet.

Zou de camera het meeste binnen een kroeg ofzo gebruiken. Heeft iemand daar een paar voorbeelden van?

Alvast bedankt

DualCore Intel Core 2 Duo E7400, Asus P5Q Pro, 4096 MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM), NVIDIA GeForce 8500 GT (512 MB), Realtek ALC1200 @ Intel 82801JB ICH10 - High Definition Audio Controller, 4x WDC WD2500JS-60MHB1 ATA Device (232 GB, IDE), HL-DT-ST DVD+-RW GSA-

You smell funny
Reg. datum: 09 september 2002

Heb zo geen voorbeelden maar kan zeggen dat foto's die met de flitser gemaakt zijn erg matig zijn, niet vergelijkbaar met foto's van een SE K800i (met flits) bijvoorbeeld.

Een foto van dichtbij met flitser is vaak overbelicht en van veraf krijg je een witte waas en onechte kleuren..

Poker For Lesbians
Or, how to play well when you don't have the nuts

was Bl44t44p

Voor foto's in de kroeg kun je beter een toestel pakken met een echte flitser ipv LED flits, zoals de Sony Ericsson K-serie die hierboven al genoemd wordt :)

:)

Reg. datum: 15 april 2003

Was eigenlijk opzoek naar een wat platter telefoontje (15 mm of dunner). En deze lijkt me wel aardig. Heb ook gekeken naar de SE C902 (maar die camera schijnt minder te zijn dan deze) en de LG KF750 (maar die schijnt weer erg traag te zijn). De N82 vind ik te dik en niet mooi. Dan blijft er volgens mij niet veel meer over.

Zijn ze echt zo beroerd? Kan iemand eens een fotootje posten? Mag ook vanuit een huiskamer met beperkt licht.

DualCore Intel Core 2 Duo E7400, Asus P5Q Pro, 4096 MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM), NVIDIA GeForce 8500 GT (512 MB), Realtek ALC1200 @ Intel 82801JB ICH10 - High Definition Audio Controller, 4x WDC WD2500JS-60MHB1 ATA Device (232 GB, IDE), HL-DT-ST DVD+-RW GSA-

You smell funny

Mijn ervaring tot nu toe is dat de camera van de SE C902 beter is als de camera van de U900. (ik heb de U900, mijn vriendin de SE C902)

Poker For Lesbians

Reg. datum: 02 april 2007

Voor iedereen die alles geprobeerd heeft om eindelijk eens een game GRATIS geïnstalleerd te krijgen:

http://uk.youtube.com/watch?v=Yuuuws2EDmA

En ja, het werkt...!!! :+

Asus F3Jp: Intel Core 2 Duo T7200 2,00 GHz -- 2GB DDR2 677 MHz -- 160GB @ 5400rpm -- Ati Radeon X1700 512MB -- DVD+-RW DL -- Intergrated BT & Wi-Fi -- MS Windows Vista Ultimate x64

Reg. datum: 01 oktober 2008

heey ik heb dit ook geprobeerd met die spellen maar ik kom niet verder bij die eerste code...
heb hem tig keer ingedrukt maar hij geeft dan aan dat het onjuist is..
wie weet wat ik moet doen??
Dankje

Reg. datum: 15 mei 2008

dit is wel een erg omslachtige manier hoor. 3 keer dezelfde handelingen.

ik heb hier ergens in dit topic gepost hoe je games kunt installeren via wap.

veel makkelijker

je moet dan natuurlijk wel over een internet op je mobiel beschikken.

quote:
LindaU2 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:28:
heey ik heb dit ook geprobeerd met die spellen maar ik kom niet verder bij die eerste code...
heb hem tig keer ingedrukt maar hij geeft dan aan dat het onjuist is..
wie weet wat ik moet doen??
Dankje
  • Heb je je toestel ingesteld als MediaPlayer?
  • De map 'Games' aangemaakt op je telefoon met daarin in weer een afzonderlijke map zowel het .jar als het .jad bestand?
Succes! :)
quote:
E-VOW schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:14:
dit is wel een erg omslachtige manier hoor. 3 keer dezelfde handelingen.

ik heb hier ergens in dit topic gepost hoe je games kunt installeren via wap.

veel makkelijker

je moet dan natuurlijk wel over een internet op je mobiel beschikken.
Al die handelingen zijn er veel te veel! Je moet je toestel connecten als MediaPlayer, de bestanden op je toestel zetten in een map, 2 codes invoeren en dat was het!!!

Valt allemaal best mee... scheelt behoorlijk veel centen als je geen internet hebt! :P

Syl84 wijzigde dit bericht 13-10-2008 23:17 (37%)

Asus F3Jp: Intel Core 2 Duo T7200 2,00 GHz -- 2GB DDR2 677 MHz -- 160GB @ 5400rpm -- Ati Radeon X1700 512MB -- DVD+-RW DL -- Intergrated BT & Wi-Fi -- MS Windows Vista Ultimate x64

Reg. datum: 04 februari 2002

Ik heb nu ongeveer 2 maanden me samsung soul. Alleen nu heb ik sinds 2 weken het probleem dat me mobiel regelmatig uitvalt. Dit omdat ik of de telefoon iets te hard dicht slide, maar niet extreem ofzo of omdat de telefoon ergens tegenaan stoot. Hebben meer mensen dit? Want het lijkt wel steeds erger te worden en volgens mij is dat nou niet echt een normaal probleem. Het irriteert mij behoorlijk in ieder geval.

Don't fuck with me!

Reg. datum: 01 oktober 2008

quote:
Syl84 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:15:
[...]
  • Heb je je toestel ingesteld als MediaPlayer?
  • De map 'Games' aangemaakt op je telefoon met daarin in weer een afzonderlijke map zowel het .jar als het .jad bestand?
Succes! :)
ik heb alles zo gedaan maar ik heb dat snoertje niet van de mobiel naar de pc. ik heb dat gedaan via zon bleuooth stickje... dan kan je dus niet kiezen voor die media player enz.. maakt dat ook nog uit??

Reg. datum: 15 mei 2008

quote:
Syl84 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:15:
[...]

Al die handelingen zijn er veel te veel! Je moet je toestel connecten als MediaPlayer, de bestanden op je toestel zetten in een map, 2 codes invoeren en dat was het!!!

Valt allemaal best mee... scheelt behoorlijk veel centen als je geen internet hebt! :P
na die eerste keer moet je het nog 2 keer doen.

gewoon een internet bundel nemen van 10 euro p/m voor onbeperkt internetten.
is geen geld

quote:
E-VOW schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:48:
[...]

na die eerste keer moet je het nog 2 keer doen.

gewoon een internet bundel nemen van 10 euro p/m voor onbeperkt internetten.
is geen geld
Ik heb het zelf gedaan en hoefde de code maar 1x in te voeren, niet 3x zoals volgens het filmpje! Scheelt 10 euro p/m! :+

Reg. datum: 16 oktober 2008

Het zal niet gaan lukken met de blauwe tand stick, je hebt echt de kabel nodig om met de mediaspeler te kunnen werken.

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

Hehe vandaag ook maar een soul gehaald, omdat mijn lg vieuwty was gestolen :'(
Maar deze telefoon is echt vééél beter.

enkel een paar vraagjes:

1) Is er een applicatie om het led lampje aan te laten staan, zodat deze gebruikt kan worden als zaklampje?
2) Is het mogelijk dat hij tijdens het open en dicht schuiven een geluid laat horen? (Vorige modellen konden dit wel, maar kan het hier nergens vinden>_<)
3) Is het normaal dat je bij: Instellingen > Display en verlichting > Display > ''6 Klokweergave''
niet kan selecteren?

quote:
D467 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:58:
Hehe vandaag ook maar een soul gehaald, omdat mijn lg vieuwty was gestolen :'(
Maar deze telefoon is echt vééél beter.

enkel een paar vraagjes:

1) Is er een applicatie om het led lampje aan te laten staan, zodat deze gebruikt kan worden als zaklampje?
2) Is het mogelijk dat hij tijdens het open en dicht schuiven een geluid laat horen? (Vorige modellen konden dit wel, maar kan het hier nergens vinden>_<)
3) Is het normaal dat je bij: Instellingen > Display en verlichting > Display > ''6 Klokweergave''
niet kan selecteren?

1. nee er is nog geen applicatie die je lampje kan laten branden helaas (heb ik ook al vergeefs naar gezocht)
2. Neej de slider maakt geen geluid bij het openen en dicht doen (maar waarom zou je dit willen?)
3. Of het normaal is weet ik niet, maar bij die van mij kan ik de klokweergave ook niet aanpassen. Dus zal wel niet beschikbaar zijn. Ik dacht eerst nog dat je het in kon stellen als je zelf een thema maakte, maar ook dan is het niet te veranderen. Is dus misschien toch normaal??

quote:
VinnieTerranova schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:30:
[...]

1. nee er is nog geen applicatie die je lampje kan laten branden helaas (heb ik ook al vergeefs naar gezocht)
2. Neej de slider maakt geen geluid bij het openen en dicht doen (maar waarom zou je dit willen?)
3. Of het normaal is weet ik niet, maar bij die van mij kan ik de klokweergave ook niet aanpassen. Dus zal wel niet beschikbaar zijn. Ik dacht eerst nog dat je het in kon stellen als je zelf een thema maakte, maar ook dan is het niet te veranderen. Is dus misschien toch normaal??
1) Inderdaad raar dat dit geen optie is... je kunt hooguit steeds even met de flitser van je fotocamera klooien... alternatief is java-applicatie dat je schermpje verlicht! Als achterlicht op je fiets bijvoorbeeld... :)
2)
3) Dit ligt aan het thema dat je geselecteerd hebt... Selecteer maar een het thema Monolithic Purity, dan kun je het wel instellen. :)

[M]

Ty voor de reacties op mn vraagjes ;)
Nog een klein vraagje waar ik niet echt uitkom:

Ik heb op mijn sms berichten een wachtwoord, hoe kan ik dan ooit die sms berichten bekijken als de telefoon is ingeklapt? Want het wachtwoord moet je invullen via getallen, en als ik hem dan dichtschuif gaat die op locked.
Nu kan ik locked weg halen, maar dan kan ik mijn telefoon dus nooit meer op locked zetten als ik hem in mijn broekzak stop? Of is er ook een appart knopje voor locked? 8)7

quote:
D467 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:46:
Ty voor de reacties op mn vraagjes ;)
Nog een klein vraagje waar ik niet echt uitkom:

Ik heb op mijn sms berichten een wachtwoord, hoe kan ik dan ooit die sms berichten bekijken als de telefoon is ingeklapt? Want het wachtwoord moet je invullen via getallen, en als ik hem dan dichtschuif gaat die op locked.
Nu kan ik locked weg halen, maar dan kan ik mijn telefoon dus nooit meer op locked zetten als ik hem in mijn broekzak stop? Of is er ook een appart knopje voor locked? 8)7
Klopt je zult je telefoon moeten openen om je wachtwoord in te vullen dat is logisch lijkt me. volgens mij kun je als je een sms hebt, je telefoon openschuiven, wachtwoord invullen en sms bekijken. als je em vervolgens weer dichtklapt gaat hij op locked, volgens mij snap ik je probleem niet helemaal.............

Reg. datum: 05 maart 2008

Ikzelf ben een Nokia N73ME gebruiker, maar begin het ding meer en meer zat te worden.
Nu heb ik nog anderhalf jaar te gaan voor ik mn abonnement kan verlengen en dus toe ben aan een andere telefoon, maar ik denk niet dat ik het zo lang uit houd met de N73.
De Samsung U900 Soul lijkt me wel wat, maar simlockvrij is hij naar mijn mening behoorlijk duur om zomaar aan te schaffen terwijl het niet echt nodig is.

Nu vraag ik me dus af of er iemand is die ervaring heeft met de N73 en de U900 Soul en mij kan vertellen of het wel of niet verstandig is de N73 in te ruilen voor de U900.

[M]

Wel raar trouwens,,, als ik naar mijn postvak uit ga van sms, zie ik allemaal envelopjes met zo'n rood kruis erdoorheen? Terwijl ze wel gewoon verstuurd zijn, hoort dit? :?

En nog een vraagje, ik heb dus een wachtwoord op sms-berichten. Maar als je daar dus wachtwoord invult hoor je zo'n (oldschool) bliep kan je die niet veranderen? Heb toetstoon al veranderd bij opties maar blijft hetzelfde :|

edit
Had bejeweled gedownload en via http://www.youtube.com/watch?v=Yuuuws2EDmA erop gezet, opeens zijn al mn games weg :'(
Probeer ik opnieuw een spel erop te zetten, staat er nog steeds 0 games, zelfs de standaard games zijn weg :X Raar want eerst lukte het wel... |:(

D467 wijzigde dit bericht 20-10-2008 22:30 (26%)

Reg. datum: 23 oktober 2008

Hoi allemaal, leuk forum _/-\o_
Weet iemand of je met de U900 smileys and animated emoticons kan gebruiken ?
Dus zoals deze :) of 8)7 ?
Ik vind enkel de gewone tekstversie ... pfft
Voor de rest leuke gsm !
Thx & have a great day

Reg. datum: 15 juni 2008

quote:
Syl84 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:54:
[...]

1) Inderdaad raar dat dit geen optie is... je kunt hooguit steeds even met de flitser van je fotocamera klooien... alternatief is java-applicatie dat je schermpje verlicht! Als achterlicht op je fiets bijvoorbeeld... :)
2)
3) Dit ligt aan het thema dat je geselecteerd hebt... Selecteer maar een het thema Monolithic Purity, dan kun je het wel instellen. :)
hehe ik kan het juist niet met die monolithic gebruiken :S

owja en wat een SPUUG lelijk themes zitter er in dat ding zeg
zijn er nergens geen andere te downloaden ofzo?

om zelf zon ding te maken vind ik ook niks en ik wil er zon aangepaste klok en leuke knopjes in wat me zelf niet lukt

You smell funny

Ik vind die blauw-zwarte anders wel strak..

Poker For Lesbians

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: