Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

Reageer Nieuw Topic
[sub]
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
FeaR1986 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:06:
[...]
Weet ook niet hoe het kwam dat ik dat eerst niet kon.
Maar doe het sowieso liever niet, want vind de verzend-knop nog steeds erg dicht naast de pijltjes toetsen zitten. Dus ben bang dat ik een sms verzend in plaats van een teken naar links te gaan.
mij lukt het ook (vodafone, originele firmware, toestel is niet branded).
maar verzendknop te dicht naast de pijltjes volg ik niet helemaal. drukt toch gewoon op OK na keuze voor haakjes?

[sig]

Reg. datum: 01 oktober 2008

Hoi,
ik heb sinds gister de Samsung Soul en ben der echt heel blij mee.
Maar nu lees ik hier allemaal dingen over updates enz. Wie kan me daar iets meer over vertellen? Moet je je mobiel updaten?
Ik weet dit allemaal niet want heb hem tweedehands gekocht en weet dus ook niet welke versie erop zit en heb er ook geen boekje bij.
Alvast bedankt!:)

Riiiiiight
Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
MrJayMan schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:48:
[...]maar verzendknop te dicht naast de pijltjes volg ik niet helemaal. drukt toch gewoon op OK na keuze voor haakjes?
Als je op een sms antwoord (dus niet een nieuwe sms typt) staat er al een nummer ingevuld bij geadresseerden. Dus zodra je dan in het midden van de touch-screen drukt wordt de sms meteen verzonden. Het is mij (en anderen met mij) al vaak gebeurd dat je een sms per ongeluk verzend omdat je mis drukte op de pijltjes toetsen.
Maar als je de haakjes hebt geselecteerd druk je inderdaad gewoon op OK. Ik bedoelde alleen dat na de keuze je op moet passen met het drukken op de pijltjes om tussen de haakjes te gaan staan. Want als je dus mis drukt heb je kans om een sms half te verzenden.

Het is trouwens wel zo dat dit alleen bij korte sms-jes is. Want als een sms uit meer dan 2 berichten bestaan vraagt het toestel eerst om toestemming om meer dan 1 sms te versturen.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Riiiiiight

Iemand trouwens enig idee waar je aan een achterklepje/batterijklepje van de Samsung U900 Soul Grey kan komen?

Want ik heb nu al hele diepe krassen in het klepje zitten en dit terwijl ik er toch geen gekke dingen mee doe.

Ik heb reeds gezocht maar kan niets vinden over zo'n klepje.
De toetsen naast het touch-screen heb ik wel gevonden.

Iemand die me kan helpen of misschien een oplossing heeft om de krassen op het metaal aan de achterkant te verwijderen?

Edit:
Heb er net toch een gevonden: hier zo
Maar vind ¤22,95 toch wel een beetje duur. Dus maar wachten tot er wat meer krassen op zitten... :P

Zoeken op "accudeksel" levert nu toch best veel resultaten op.
Prijzen varieren echter van ¤21,95 tot ¤29,95...

FeaR1986 wijzigde dit bericht 02-10-2008 12:02 (27%)

Reg. datum: 29 september 2008

wie weet wat dit icoontje betekend ik vind er nergens iets over terug

op deze afbeelding kun je het zien (http://i422.photobucket.c...303/panisrudi/samsung.jpg)

thx

Reg. datum: 02 oktober 2008

Hallo

Ik heb ook een samsung soul en ik heb het zelfde probleem valt ook iedere keer weg als ik de telefoon beweeg en als ik hem niet goed vast hou dan gaat hij al uit en ook als hij dicht is valt hij weg als ik hem verkeerd vasthoud of beweegt.
Ik heb hem al opgestuurd maar dit heeft ook geen resultaat gehad al contact gehad met t-mobile want dat is namelijk mijn provider maar die zeggen dan weer dat het aan mijn bereik lig omdat die bij bij ons niet helemaal 100 procent is maar als ik ergens anders ben en wel een goed bereik heb dan val hij nog weg of hij maak hele rare geluiden.
Dus ik weet het ook eigenlijk niet meer hij is nog maar een paar maanden oud.

gr jannie

Hoi,

Weet iemand waar je de oortjes voor de Samsung Soul los kan kopen??
Dankje

Reg. datum: 25 mei 2008

quote:
LindaU2 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:56:
Hoi,

Dankje
in de telefoonwinkel, zonodig bestellen ze voor je. Of op internet hier bijvoorbeeld: http://www.eu-gsm.nl/sams...adset-aaep407-p-8019.html

Reg. datum: 14 januari 2003

Hallo allemaal,

ik overweeg de U900 aan te schaffen. Ik wil hem dan ook gebruiken als gateway om mijn laptop te voorzien van internet toegang. Ik wil dat doen via vodafone. Nu heb ik twee vragen:

1. Is dat makkelijk te doen, deze telefoon als 'gateway' gebruiken? Is dat via Bluetooth en/of wifi en/of (usb) kabel?
2. Is de vodafone versie van deze telefoon zodanig 'gebrand' dat het niet mogelijk is om hem als gateway voor de laptop te gebruiken?
3. Heeft iemand deze telefoon al als gateway gebruikt en werkt dat lekker?

(OK, waren 3 vragen).

Bij voorbaat dank.

Acties: [view][quote]

Door: FeaR1986
Moderator LCD / AUD
Riiiiiight

quote:
LindaU2 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:56:
Hoi,

Dankje
Hier zijn ze nog een stukje goedkoper...

Weet iemand trouwens of de U900 een signaal geeft als de batterij is opgeladen?
Ik ben nu al twee keer midden in de nacht wakker geworden van de trilstand van de telefoon.
Maar ik had geen ontvangen berichten of oproep. Dus ik zou eigenlijk niet weten waarom de telefoon zou moeten trillen....

quote:
enigmafan schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:41:
Hallo allemaal,

ik overweeg de U900 aan te schaffen. Ik wil hem dan ook gebruiken als gateway om mijn laptop te voorzien van internet toegang. Ik wil dat doen via vodafone. Nu heb ik twee vragen:

1. Is dat makkelijk te doen, deze telefoon als 'gateway' gebruiken? Is dat via Bluetooth en/of wifi en/of (usb) kabel?
2. Is de vodafone versie van deze telefoon zodanig 'gebrand' dat het niet mogelijk is om hem als gateway voor de laptop te gebruiken?

(OK, waren 3 vragen).

Bij voorbaat dank.
de u900 heeft een modem aan boord, dus je moet em als gateway kunnen gebruikern inderdaad. (geen ervaring mee)
de vodafone versie van de u900 is wel gebrand, maar dit mag niks uitmaken, modem aan boord.
geen ervaring mee als gateway, dus kan ik je geen advies over geven.

quote:
FeaR1986 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 01:25:
[...]

Hier zijn ze nog een stukje goedkoper...

Weet iemand trouwens of de U900 een signaal geeft als de batterij is opgeladen?
Ik ben nu al twee keer midden in de nacht wakker geworden van de trilstand van de telefoon.
Maar ik had geen ontvangen berichten of oproep. Dus ik zou eigenlijk niet weten waarom de telefoon zou moeten trillen....
de u900, geeft inderdaad een signaal als hij is opgeladen, in de vorm van een toon. Het is me echter niet opgevallen dat hij ook een trilsignaal afgeeft als de batterij vol is. (volgens mij niet) maar kan best zijn dat er een branded versie van de firmware is die dat wel doet (zal me niks verbazen)

You smell funny
Reg. datum: 09 september 2002

Hij trilt inderdaad als de batterij vol is (iniedergeval wanneer je geluid uit staat)

OneUp wijzigde dit bericht 03-10-2008 19:45 (36%)

Poker For Lesbians
Or, how to play well when you don't have the nuts

quote:
OneUp schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:44:
Hij trilt inderdaad als de batterij vol is (iniedergeval wanneer je geluid uit staat)
dat zou kunnen inderdaad, want ik heb em nooit op stil aan de lader. ik heb in het service menu niks kunnen vinden, alleen wat info over de batterijtemperatuur enzo, maar geen instellingen om eventueel trilsignaal uit te zetten. zal wel dieper in de software zitten.

Reg. datum: 03 mei 2008

Vraagje voor wie pas een Soul heeft gekocht: wil je eens checken welke firmware versie er bij jullie op staat?
De code hiervoor is: *#1234#
Bedankt!

Reg. datum: 03 mei 2008

Hallo,

Ik heb firmware versie U90UXXHF3 (waar men op de Duitse website over sprak) ook op m'n U900 gezet en dat lukte zonder problemen. Gewoon dezelfde handleiding volgen die hier eerder werd gepost. (Ik gebruikte MultiLoader v5.33)

Het firmware in kwestie is gewoon de laatste unbranded firmware die momenteel te vinden is op het net, geloof ik. Buiten het menu-icoontje in het midden van het touchscreen zie ik ook weinig veranderingen.
Download link

Let op: bij het flashen worden echt ALLE gegevens op de gsm gewist, maak dus best eerst een backup met Samsung PC Studio van je telefoonboek, agenda of wat je wil bijhouden... Ik synchroniseerde alles naar Outlook en nadien van Outlook terug naar de gsm. Ik paste wel de opties van PC Sync aan: onder tabbladen Conflictoplossing en Synchronisatietype

Ginz wijzigde dit bericht 07-12-2008 02:23 (2%)

ok bedankt voor de reacties voor de oortjes:)

Nu heb ik nog een vraagje, ik heb een wachtwoord op mijn mobiel bij de berichten. Maar als hij een dag ofzo aanstaat dan vraagt ie opeens niet meer naar een wachtwoord, ook niet als ik alle instellingen weer opnieuw doe.
Als ik hem uit doe en dan weer aan dan vraagt ie wel weer naar een wachtwoord. Dit is best wel irritant want ik wil er gewoon een wachtwoord op kunnen zetten die het altijd doet. Heeft nog iemand dit probleem? Of weet iemand wat je eraan kan doen?
Dankje

_/-\o_

op deze afbeelding kun je het zien (http://i422.photobucket.c...303/panisrudi/samsung.jpg)

thx

run wijzigde dit bericht 06-10-2008 22:40 (4%)

quote:
run schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:25:

thx
geen idee wat het is...... het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat de telefoon dit aangeeft alsje op een gastnetwerk zit (bijvoorbeeld in het buitenland of grensgebied) en je hebt de optie infoberichten automatisch toestaan aanstaan........ met mijn x820 kreeg ik dan ook een vaag pictogrammetje op het scherm........... anders zou ik het niet weten.

Reg. datum: 14 september 2000

Ik ben al een tijdje een tevreden soul gebruiker. Wat ik jammer vind is dat de beller fotos zo klein en in vreemde verhoudingen getoond worden wanneer die persoon belt. Is hier iets aan te doen?

quote:
Oppie schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:50:
Ik ben al een tijdje een tevreden soul gebruiker. Wat ik jammer vind is dat de beller fotos zo klein en in vreemde verhoudingen getoond worden wanneer die persoon belt. Is hier iets aan te doen?
ben ik met je eens, het lijkt me een software (firmwarematige) instelling. de foto's zijn inderdaad achterlijk klein...... is zo handmatig niet aan te passen helaas........

Reg. datum: 30 november 2007

Weten jullie hoeveel extern geheugen vodafone meelevert met de soul? Ik kan op de website van hun niets daarover vinden. Ik zou het een beetje jammer vinden als ze helemaal niks meesturen...

quote:
VinnieTerranova schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:32:
[...]

geen idee wat het is...... het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat de telefoon dit aangeeft alsje op een gastnetwerk zit (bijvoorbeeld in het buitenland of grensgebied) en je hebt de optie infoberichten automatisch toestaan aanstaan........ met mijn x820 kreeg ik dan ook een vaag pictogrammetje op het scherm........... anders zou ik het niet weten.
ik woon niet aan de grens en de optie infoberichten staat niet aan hoor kweet ook nie wat dat, is raar dat je er nergens iets over terug vind toch bedankt hoor :)

[sub]
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
enigmafan schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:41:
[...]
[...]
MrJayMan in "Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic"

[sig]

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: