Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 mei 2008

quote:
OneUp schreef op woensdag 24 september 2008 @ 08:45:
[...]

Ik heb het gedaan, enige voordeel wat ik echt merk is het menuknopje inplaats van het mega irritante internetknopje!

Maar er zullen vast meer voordelen aan zitten...of bedoel je die update niet?
nou een collega van mij heeft ook de u900 maar dan van vodafone, die heeft in het midden van het touchpad geen I zitten maar inderdaad de menuknop.... dit is wat mij betreft een verbetering. Maar ook is de hele menu structuur van een toestel van vodafone anders dan die van mij (KPN)
Ik verbaasde me er helemaal over dat de vodafone versie alleen te bedienen is als de slider omhoog is, en dicht niet te ontgrendelen is!!!!!!!!!!!!! Dit kan die van mij nu wel!! Ook zijn de pictogrammen in het menu anders (buiten de vodafone live functie) dan bij die van mij.
KPN verkoopt dus in tegenstelling tot vodafone het toestel met de originele firmware. (gelukkig)
Want ook de merknaam VODAFONE onder het glas, zou ik niet echt gelukkig van worden ,(dit ter zijde)

Ik heb dus de standaard versie, en heeft vodafone een eigen versie van de firmware....... vond die versie nou niet echt een succes al met al............ als ik mijn toestel straks upgraded met een recentere versie, wil wel weten wat de veranderingen zijn........... want als die op de versie van vodafone lijkt, dan neem ik die Internetbutton in het midden van het touchpad voor lief!!!!!!!! LANG LEVE KPN!!! (en samsung natuurlijk)

Reg. datum: 01 juni 2006

Als je de samsung firmware hebt kun je de telefoon ook dicht gebruiken. En kun je wat ik voorheen met t-mobile niet kon en nu wel zijn de icoontjes van het touch screen aanpassen. Ook staat er ineens games op en is het mogelijk om zonder omweg java aps te instaleren. Nog een schoonheids iets is dat bij het opstarten nu het samsung riedltje word gedaan wat over de hele telefoon gaat dus ook touch screen ipv alleen het gewone scherm.

Verder heb ik nog geen verschillen kunnen vinden.

Shit Happens… But Always Look At The Bright Side Of Live.

quote:
jayjay1990 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:06:
Als je de samsung firmware hebt kun je de telefoon ook dicht gebruiken. En kun je wat ik voorheen met t-mobile niet kon en nu wel zijn de icoontjes van het touch screen aanpassen. Ook staat er ineens games op en is het mogelijk om zonder omweg java aps te instaleren. Nog een schoonheids iets is dat bij het opstarten nu het samsung riedltje word gedaan wat over de hele telefoon gaat dus ook touch screen ipv alleen het gewone scherm.

Verder heb ik nog geen verschillen kunnen vinden.
Alles wat jij hier nu noemt zit al in mijn standaard versie van de firmware...............

Als ik met ''secret-code'' voor toegang van ''Admin settings'' kijk naar de Software version laat hij bij mij zien:

Software version: U900+XX+H
Modem: ******** **** *******
SHP: ******** ****** *******

Deze versie zat er bij mij standaard al op.......

VinnieTerranova wijzigde dit bericht 24-09-2008 23:01 (4%)

Riiiiiight
Reg. datum: 29 maart 2007

Heb zojuist ook de Samsung U900 Soul binnen gekregen.
Toch de standaard grijze, want de zwarte is niet meer leverbaar.
Maar dat grijs is in het echt toch wel een heel stuk mooier!
Op plaatjes is het meestal van dat neppe plastic grijs, maar het is gewoon metaal :D

Enige jammere is dat de software van mijn D900 en de U900 niet compatible is.
Dus alle sms-jes en dergelijke die op de pc stonden kan ik niet overzetten.
Dus maar opnieuw beginnen met een schone lei... eh telefoon :P

Schrok in het begin wel dat de batterij los onderin de doos lag, dacht dat deze niet geleverd was.
En toen de mobiel opstartte en de taal op Frans stond was ik echt even de weg kwijt.
Maar met mijn Frans wat ik in de brugklas had tien jaar terug heb ik de mobiel toch op Nederlands kunnen zetten.

Verder is de eerste indruk zeer goed.
Had de nieuwe firmware ook al gedownload, maar in het midden staat bij mij gewoon een knopje voor naar het menu te gaan :)

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

quote:
FeaR1986 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:25:
Heb zojuist ook de Samsung U900 Soul binnen gekregen.
Toch de standaard grijze, want de zwarte is niet meer leverbaar.
Maar dat grijs is in het echt toch wel een heel stuk mooier!
Op plaatjes is het meestal van dat neppe plastic grijs, maar het is gewoon metaal :D

Enige jammere is dat de software van mijn D900 en de U900 niet compatible is.
Dus alle sms-jes en dergelijke die op de pc stonden kan ik niet overzetten.
Dus maar opnieuw beginnen met een schone lei... eh telefoon :P

Schrok in het begin wel dat de batterij los onderin de doos lag, dacht dat deze niet geleverd was.
En toen de mobiel opstartte en de taal op Frans stond was ik echt even de weg kwijt.
Maar met mijn Frans wat ik in de brugklas had tien jaar terug heb ik de mobiel toch op Nederlands kunnen zetten.

Verder is de eerste indruk zeer goed.
Had de nieuwe firmware ook al gedownload, maar in het midden staat bij mij gewoon een knopje voor naar het menu te gaan :)
haha.... die grap had ik ook...... shit geen batterij....... maar lag inderdaad op de bodem van de doos...... haha
wat betreft de data van sms/telefoonboek /agenda en dergelijke...... kon ik gewoon overknallen met samsung pc studio.... no problem........

Reg. datum: 26 september 2008

Een vraagje... Af en toe als ik bel met iemand wordt de verbinding zomaar verbroken. Als ik die persoon dan terugbel dan zegt ie dat ik hem in de wacht heb gezegd. Maar als ik op mijn display kijk, staat er verbinding verbroken. Heel apart.

Laatst wilde ik mijn voicemail afluisteren en elke keer als ik een keuze moest maken (1,2 of 3) dan werd de verbinding verbroken. Het heeft me 3 pogingen gekost om mijn berichten af te luisteren en dat was dan door mijn telefoon niet te bewegen en op een afstand te houden. Ik heb het idee dat als je je telefoon beweegt dat ie dan de verbinding verbreekt. Ook omdat het dan lijkt alsof er iets in de telefoon "rolt" ofzo. Althans de telefoon voelt anders aan dan als je niet aan het bellen ben.
Herkent iemand dit? Of moet ik terug naar de winkel ermee?

You smell funny
Reg. datum: 09 september 2002

Beetje een vaag verhaal. Ik heb wel als ik bel dat ik met m'n wang af en toe het touchscreen aanraak waardoor hij trilt en telkens aangeeft of hij op speaker moet.

Poker For Lesbians
Or, how to play well when you don't have the nuts

Reg. datum: 26 september 2008

Tja ik had het zelfs net dat ik samsung probeerde te bellen. Zo gauw ik mijn toestel bewoog leek wel werd de verbinding verbroken. Ik ga morgen terug naar de winkel om hem op te laten sturen, hopelijk komen ze erachter wat het probleem is.

Riiiiiight

quote:
VinnieTerranova schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:38:
[...]haha.... die grap had ik ook...... shit geen batterij....... maar lag inderdaad op de bodem van de doos...... haha
wat betreft de data van sms/telefoonboek /agenda en dergelijke...... kon ik gewoon overknallen met samsung pc studio.... no problem........
Samsung PC Studio die bij de D900 zat was niet compatible met de software die bij de U900 zat.
Dus kon niet alles overzetten: alleen muziek, afbeeldingen en contacten. SMS en MMS berichten kon ik niet overzetten. Maar dat is dan maar jammer.

Ben nu toch wel iets raars tegengekomen in mijn Samsung U900.
De taal heb ik ingesteld op Nederlands en T9 taal en dergelijke ook.

Menu is ook gewoon zoals in ingesteld in het Nederlands.
Echter als ik naar Menu - Instellingen - 4. Telefoon - 7. Feedback Trilsignaal ga dan heb ik wat vreemds.
Als ik dat menu open staat er als ik "uit" selecteer: "Er udvilket til at reagere, nar der trykkes pa tastaturet.".

Reg. datum: 16 september 2003

Waar kan ik de nieuwste firmware (XXHF3) vinden?
Als het hier niet geplaatst mag worden, kan iemand het dan mailen naar timkraaijvanger APENSTAARTJE gmail PUNT com?
Thanks!

[ Hattrick ] - [ Fc Seinfeld (1225672) - 1ste plaats in IX.2031 - Lid van de GoT-federatie ]

Riiiiiight

Iemand een idee waarom cijfers in sms-berichten worden onderstreept?
En hoe je dit uit kan zetten...

Reg. datum: 28 september 2008

ik heb de samsung soul nou vind ik het een groot probleem dat je deze niet dicht kunt gebruiken
ik zag dat je firmware kunt downloaden op een duitse site

is deze betrouwbaar, zoja hoe installeer je die?

quote:
FeaR1986 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:40:
Iemand een idee waarom cijfers in sms-berichten worden onderstreept?
En hoe je dit uit kan zetten...
Cijfers worden onderstreept omdat het toestel het als een nummer ziet....... zo kun je makkelijk nummers opslaan...........
volgens mij kun je het niet uitzetten...... maar waarom zou je ook.? zitten toch geen nadelen aan?

quote:
sawij01 schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:42:
ik heb de samsung soul nou vind ik het een groot probleem dat je deze niet dicht kunt gebruiken
ik zag dat je firmware kunt downloaden op een duitse site

is deze betrouwbaar, zoja hoe installeer je die?
Je kunt de soul wel degelijk dicht gebruiken....... er zijn alleen verschillende versies van de firmware in omloop. (ik heb de standaard van samsung)
Ik weet bijvoorbeeld dat de firmware van vodafone een eigen versie heeft, en bij die kun je inderdaad het toestel niet gebruiken als de slider naar beneden is...... (irritant inderdaad) Dit is dus volkomen softwarematig gestuurd. Ik heb gewoon het losse toestel. En als het toestel dicht is kun je d.m.v de menuknop en daarna snel de contactenknop in te drukken je toestel vrijgeven. Het enige nadeel is dan natuurlijk weer dat hij in je broekzak zichzelf kan ontgrendelen.

quote:
VinnieTerranova schreef op zondag 28 september 2008 @ 14:12:
[...]

Je kunt de soul wel degelijk dicht gebruiken....... er zijn alleen verschillende versies van de firmware in omloop. (ik heb de standaard van samsung)
Ik weet bijvoorbeeld dat de firmware van vodafone een eigen versie heeft, en bij die kun je inderdaad het toestel niet gebruiken als de slider naar beneden is...... (irritant inderdaad) Dit is dus volkomen softwarematig gestuurd. Ik heb gewoon het losse toestel. En als het toestel dicht is kun je d.m.v de menuknop en daarna snel de contactenknop in te drukken je toestel vrijgeven. Het enige nadeel is dan natuurlijk weer dat hij in je broekzak zichzelf kan ontgrendelen.
dat is inderdaad irritant en ik heb de vodafone versie is daar iets aan te doen? bv die duitse firmware?

quote:
jayjay1990 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:04:
Ik heb gister de firmware van mijn u900 geupdate van de t-mobile branded naar XXHC6 maar nu lees ik hier dat de nieuwste XXHF3 is. Is deze nog beter of maakt het niet zo veel uit.

Wat me wel opviel bij de smasung firmware was dat er meteen games op stonden die bij t-mobile zeker als onnodig waren geacht.
hoe heb je dat gedaan?

quote:
sawij01 schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:28:
[...]

dat is inderdaad irritant en ik heb de vodafone versie is daar iets aan te doen? bv die duitse firmware?
Volgens mij kan dat inderdaad wel mt de versie (duitse) die te downloaden is..... maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen want die heb ik niet gestest.........daar zou Jayjay effe op moeten reageren volgens mij heeft hij de duitse erop staan............. want ook de menustructuur van de vodafoneversie is helemaal anders...... (op vodafone ingericht)

You smell funny

Ligt het aan mij of kun je geen haakjes: ( of ) typen? Ik kan ze nergens vinden iniedergeval :?

Poker For Lesbians

Reg. datum: 21 augustus 2007

Ha, vrijdag het ding opgehaald. Top telefoon! Ben er echt over te spreken...

Een vraag, ik kan maar niet het gmail prog downloaden en installeren voor op de telefoon. Kon wel op mijn nokia n73.

Weet iemand een truuk oid om het toch te installeren? Zelfde geldt voor google maps.

Thanks!

Riiiiiight

quote:
OneUp schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:03:
Ligt het aan mij of kun je geen haakjes: ( of ) typen? Ik kan ze nergens vinden iniedergeval :?
In een bericht # lang inhouden.
Dan kom je in een nieuw venster waar je een hele berg leestekens kan slecteren.
En daar zitten de ( ) ook bij.

Let wel dat je eerst het linker haakje selecteert, dan terug naar je sms, dan de tekst typen en dan weer op # drukken en dan het rechter haakje selecteren.

Bij oude Samsungs kon je beide haakjes tegelijk invoegen en dan door middel van de pijltjes in het midden van de haakjes gaan staan en dan dus de tekst typen die je wilde.
Met de U900 kan dit niet en zal je beide haakjes verschillend in moeten voeren...

En om mezelf nog eens te quoten:
quote:
FeaR1986 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:10:
[...]Menu is ook gewoon zoals in ingesteld in het Nederlands.
Echter als ik naar Menu - Instellingen - 4. Telefoon - 7. Feedback Trilsignaal ga dan heb ik wat vreemds.
Als ik dat menu open staat er als ik "uit" selecteer: "Er udvilket til at reagere, nar der trykkes pa tastaturet.".
Is dit "normaal" of zit er gewoon een bug in mijn telefoon?
Niet dat ik er last van heb, maar vroeg het me gewoon af.
Want ben verder zeer blij dat ik de firmware heb waarbij je de telefoon gesloten kan gebruiken en met een menu-knop in plaats van een internet-knop _/-\o_

You smell funny

quote:
FeaR1986 schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:39:
[...]

Let wel dat je eerst het linker haakje selecteert, dan terug naar je sms, dan de tekst typen en dan weer op # drukken en dan het rechter haakje selecteren.

Bij oude Samsungs kon je beide haakjes tegelijk invoegen en dan door middel van de pijltjes in het midden van de haakjes gaan staan en dan dus de tekst typen die je wilde.
Met de U900 kan dit niet en zal je beide haakjes verschillend in moeten voeren...
Thx, dat zocht ik idd :)

Poker For Lesbians

quote:
FeaR1986 schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:39:
[...]

En om mezelf nog eens te quoten:

[...]

Is dit "normaal" of zit er gewoon een bug in mijn telefoon?
Niet dat ik er last van heb, maar vroeg het me gewoon af.
Want ben verder zeer blij dat ik de firmware heb waarbij je de telefoon gesloten kan gebruiken en met een menu-knop in plaats van een internet-knop _/-\o_
waarschijnlijk firmwarematig, want bij mijn versie kan dat wel twee haakjes tegelijk en dan de text ertussen zetten........)je kunt dus meerdere tekens tegelijk invoegen.......... waarschijnlijk heb jij een provider-firmware bijv. orange of vodafone.......... hier zitten verschillen in..........

Reg. datum: 15 juni 2008

quote:
Bedankt!

maar ik had meer een Softpedia of download.com in gedachten maar dan meer gericht voor de u900 ofzo
of is er iets waar ik op moet letten en kan het dan altijd gebruikt worden ? bijv. java x.x.x.x of iets anders?

Proxx wijzigde dit bericht 30-09-2008 10:47 (10%)

Acties: [view][quote]

Door: FeaR1986
Moderator LCD / AUD
Riiiiiight

quote:
VinnieTerranova schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:41:
[...]waarschijnlijk firmwarematig, want bij mijn versie kan dat wel twee haakjes tegelijk en dan de text ertussen zetten........)je kunt dus meerdere tekens tegelijk invoegen.......... waarschijnlijk heb jij een provider-firmware bijv. orange of vodafone.......... hier zitten verschillen in..........
Ik heb geen specifieke provider firmware, dus gewoon standaard van Samsung uit.
Maar het lukt me nu wel op twee haakjes te plaatsen en daar dan tekst tussen te gooien.
Weet ook niet hoe het kwam dat ik dat eerst niet kon.
Maar doe het sowieso liever niet, want vind de verzend-knop nog steeds erg dicht naast de pijltjes toetsen zitten. Dus ben bang dat ik een sms verzend in plaats van een teken naar links te gaan.

You smell funny

Ik heb ook al een aantal keren een leeg smsje of een half smsje verstuurd. Dit heb je echter alleen wanneer je antwoord, want zolang er geen nummer bij 'geadresseerden' staat kun je hem ook niet met 1 druk versturen.

Poker For Lesbians

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: