Reg. datum: 25 mei 2008
Reg. datum: 25 mei 2008
nou een collega van mij heeft ook de u900 maar dan van vodafone, die heeft in het midden van het touchpad geen I zitten maar inderdaad de menuknop.... dit is wat mij betreft een verbetering. Maar ook is de hele menu structuur van een toestel van vodafone anders dan die van mij (KPN)quote:OneUp schreef op woensdag 24 september 2008 @ 08:45:
[...]
Ik heb het gedaan, enige voordeel wat ik echt merk is het menuknopje inplaats van het mega irritante internetknopje!
Maar er zullen vast meer voordelen aan zitten...of bedoel je die update niet?
Ik verbaasde me er helemaal over dat de vodafone versie alleen te bedienen is als de slider omhoog is, en dicht niet te ontgrendelen is!!!!!!!!!!!!! Dit kan die van mij nu wel!! Ook zijn de pictogrammen in het menu anders (buiten de vodafone live functie) dan bij die van mij.
KPN verkoopt dus in tegenstelling tot vodafone het toestel met de originele firmware. (gelukkig)
Want ook de merknaam VODAFONE onder het glas, zou ik niet echt gelukkig van worden ,(dit ter zijde)
Ik heb dus de standaard versie, en heeft vodafone een eigen versie van de firmware....... vond die versie nou niet echt een succes al met al............ als ik mijn toestel straks upgraded met een recentere versie, wil wel weten wat de veranderingen zijn........... want als die op de versie van vodafone lijkt, dan neem ik die Internetbutton in het midden van het touchpad voor lief!!!!!!!! LANG LEVE KPN!!! (en samsung natuurlijk)