Hoofdcategorieën
Reg. datum: 24 mei 2007

quote:
OneUp schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:38:
Is het mogelijk om ergens het totaal aantal verzonden smsjes te zien? Ik kan dit nergens vinden. Net als bijvoorbeeld totaal aantal gebelde minuten enzo? (kan dat trouwens ook niet vinden)
Totaal aantal smsjes weet ik niet, maar gespreksduur is zo te vinden:

Oproepenlijst > Opties > Oproepbeheer > Gespreksduur

F1Time - Ronnie de Lang (C3G9)

You smell funny
Reg. datum: 09 september 2002

Niemand die weet of het aantal verzonden smsjes te zien is? :)

Poker For Lesbians
Or, how to play well when you don't have the nuts

always tweakotine
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
OneUp schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:30:
Niemand die weet of het aantal verzonden smsjes te zien is? :)
Menu -> Messages -> scroll verticaal naar 11.Memory Status -> scroll horizontaal naar Text Messages -> scroll verticaal naar # Sent Messages.

MrJayMan wijzigde dit bericht 12-09-2008 11:41 (15%)

santerclaus is coming

You smell funny

quote:
MrJayMan schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:36:
[...]

Menu -> Messages -> scroll verticaal naar 11.Memory Status -> scroll horizontaal naar Text Messages -> scroll verticaal naar # Sent Messages.
Dan zie je inderdaad het aantal verzonden smsjes, die op dat moment in je 'verzonden berichten' box staan. Maar ik ben eigenlijk op zoek naar het totaal aantal verzonden smsjes met de telefoon, net zoals je het totaal aantal belminuten kunt zien.

En is er al een oplossing voor het probleem met de T9 waarbij je cijfers krijgt ipv woorden. Verschrikkelijk irritant, krijg elke keer '45' ipv 'ik'. En het woord 'ik' komt toch regelmatig voor bij smsen :|

OneUp wijzigde dit bericht 12-09-2008 13:51 (16%)

Poker For Lesbians

High Tech!

Hallo allen,

Ben nu sinds een maand en een beetje erg tevreden met mn Samsung Soul.
Alleen een vraagje...

Ik heb via JA naar 1300 (Hi) het internet geconfigureerd en gebruik Opera Mini.
Ik kan helaas nog steeds geen youtube filmpjes afspelen, geen time-out.
Ook met de standaard browser overigens.

Moet ik de time-out verlengen ergens? Help :P
Reg. datum: 15 mei 2008

quote:
als t bij jou een krakend/storend geluid geeft kun je zelf de waardes gaan verlagen totdat je de perfecte instelling hebt gevonden.

krijg je bij elke beltoon een storenr geluid?? of alleen bij de beltoon die je op dit moment gebruikt?

het kan zijn dat er in deze beltoon veel bas zit waardoor de speaker dat niet aankan met deze waardes.

ik zou zeggen probeer een andere beltoon, is t geluid dan nog niet goed ga een beetje spelen met de waarders van het service mnu tot het geluid wel ok is.

succes

Reg. datum: 03 mei 2008

Om woorden in het T9-woordenboek terug in te stellen als "eerste suggestie", moet je dat woord blijven herhalen met T9-invoer, in een nieuw SMS-bericht, dus met spaties tussen.
Dus net zolang tot hij het woord dat je wil hebben onmiddellijk voorstelt.
Misschien is het nodig om dat bericht te bewaren of te versturen zodat hij de wijziging bewaart

Wat betreft de firmware, ik lees op een Duitse website dat de laatste West-Europese firmware de versie
U90UXXHF3 is (Juni 2008, rev. 3)

Duitse thread over die firmware: http://www.faq4m*weg*-firmwares.html
Downloaden:
*weg*
Opgelet: ik heb deze firmware zelf nog niet getest!

Ginz wijzigde dit bericht 07-12-2008 02:23 (7%)

always tweakotine
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
MIVEC schreef op zondag 14 september 2008 @ 02:46:
[...]
Duitse thread over die firmware: http://www.faq4*weg*-firmwares.html
Downloaden:
*weg*
[...]
ik mis hier een changelog; wat is er verbeterd/nieuw in rev 3?
website vereist useraccount voor download. Ook niet duidelijk of de download uiteindelijk een password op het zipbestand vereist en hoe die te verkrijgen.

Ginz wijzigde dit bericht 07-12-2008 02:24 (11%)

santerclaus is coming

Reg. datum: 08 augustus 2008

quote:
tochmaarwel schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:58:
Gister kreeg ik ineens een berichtje dat m'n inbox vol zat, dit klopte ook, dus heb ik de hele verzonden berichten-box geleegd. Dit waren zo'n 250 smsjes.
Nadat ik deze had geleegd, gaf die nog steeds aan dat er geen geheugen meer was voor berichten en ik berichten moest verwijderen. Pas toen ik er één verwijderde die opgeslagen stond op m'n sim, kon ik weer een smsje ontvangen. Maar meteen bij het volgende smsje kreeg ik weer het bericht dat ie vol stond.
Nu keek ik in m'n geheugen (status), staat bij sim dan 15/15, maar in de telefoon 246/500 . Daar is dus gewoon nog vet veel ruimte!!

Iemand die weet hoe ik dit belachelijke probleem moet oplossen??
quote:
tochmaarwel schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:02:
[...]

Nee! Dat is juist het rare. Ik heb op m'n telefoon nog plek voor meer dan 250 smsjes, maar hij slaat ze daar gewoon niet op. Ik heb ook geprobeerd op de smsjes te gaan staan die op m'n sim staan (elke nieuwe dus, aangezien ik nu steeds al m'n nieuwste smsjes moet verwijderen omdat ik anders geen smsjes meer kan ontvangen, heel irritant...) en ze dan te verplaatsen naar m'n telefoon, maar dat kan niet want "het geheugen zit vol".
Terwijl hij de verzonden berichten wel gewoon opslaat op de telefoon!
nobody?
anders ga ik morgen even terug naar de winkel ermee..

You smell funny

quote:
MIVEC schreef op zondag 14 september 2008 @ 02:46:
Om woorden in het T9-woordenboek terug in te stellen als "eerste suggestie", moet je dat woord blijven herhalen met T9-invoer, in een nieuw SMS-bericht, dus met spaties tussen.
Dus net zolang tot hij het woord dat je wil hebben onmiddellijk voorstelt.
Misschien is het nodig om dat bericht te bewaren of te versturen zodat hij de wijziging bewaart
Dit werkt inderdaad! Mooi zo! :)

Poker For Lesbians

Weet iemand waar je Thema's kan downloaden voor de samsung, weet wel dat je er zelf kan maken maar die voorgeinstaleerde thema's zijn veel mooier als dat je het zelf doet.

You smell funny

Ben eigenlijk ook op zoek naar nieuwe themes maar ze nog niet tegengekomen.

Iemand er toevallig nog niet achter hoe je het totaal aantal verzonden berichten met de telefoon kan zien? Denk niet dat die optie er op zit helaas.

Poker For Lesbians

Reg. datum: 15 juni 2008

quote:
OneUp schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:08:
Ben eigenlijk ook op zoek naar nieuwe themes maar ze nog niet tegengekomen.

Iemand er toevallig nog niet achter hoe je het totaal aantal verzonden berichten met de telefoon kan zien? Denk niet dat die optie er op zit helaas.
Themes zou wel leuk zijn.
en ik hoor mensen praaten over Opera mini op de samsung soul ?
of andere software... heeft iemand een link ?

was Bl44t44p

quote:
Proxx schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:29:
[...]

Themes zou wel leuk zijn.
en ik hoor mensen praaten over Opera mini op de samsung soul ?
of andere software... heeft iemand een link ?
Wat dacht je van www.operamini.com ;)

:)

Reg. datum: 15 mei 2008

quote:
het nadeel van opera vind ik dat je t moet starten vanuit het menu games en meer.
heb nog niet kunnen vinden hoe je er een sneltoets van kunt maken

Reg. datum: 16 september 2003

Weet iemand eigenlijk al hoe je de standaard mp3'tjes van Samsung kunt verwijderen? Ze zitten nu door mijn mediabibliotheek heen.

[ Hattrick ] - [ Fc Seinfeld (1225672) - 1ste plaats in IX.2031 - Lid van de GoT-federatie ]

Reg. datum: 20 september 2008

Hee,

Ik heb de samsung soul nu ook al een weekje ongeveer, vind hem fijn werken alleen wat problemen met video's.

Video's gedownload en opgeslagen als 3gp file kan ik niet op mijn telefoon stauwen? Hebben jullie hier ook last van?

Reg. datum: 25 mei 2008

quote:
X-GeaR schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:28:
Weet iemand eigenlijk al hoe je de standaard mp3'tjes van Samsung kunt verwijderen? Ze zitten nu door mijn mediabibliotheek heen.
Zijn beveiligd tegen verwijderen..........

quote:
TijmenD schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 21:45:
Hee,

Ik heb de samsung soul nu ook al een weekje ongeveer, vind hem fijn werken alleen wat problemen met video's.

Video's gedownload en opgeslagen als 3gp file kan ik niet op mijn telefoon stauwen? Hebben jullie hier ook last van?
waarschijnlijk krijg je,,,,,,,''niet ondersteunde resolutie'' te zien bij het openen. Dit heb ik eerder vermeld. Waarschijnlijk is jou filmpje groter dan 320x240 formaat. Hoger dan deze resolutie kan dit toestel niet afspelen, zelfs geen filmpjes die met een oude samsung zijn gemaakt. vaak 340x288 zijn niet af te spelen met dit toestel.......... jammer maar helaas........

zit niks anders op dan eerst je filmpjes op de pc te converteren naar 320x240 formaat voordat je ze kunt bekijken......... naar mijn mening een groot minpunt.

quote:
VinnieTerranova schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 22:39:
[...]

zit niks anders op dan eerst je filmpjes op de pc te converteren naar 320x240 formaat voordat je ze kunt bekijken......... naar mijn mening een groot minpunt.
Sorry dat ik niet alles heb gelezen. Vind het een beetje veel werk om 13 pagina's te lezen.
Weet je ook een programma om het naar een 320 x 240 formaat te converteren?

quote:
TijmenD schreef op zondag 21 september 2008 @ 09:43:
[...]

Sorry dat ik niet alles heb gelezen. Vind het een beetje veel werk om 13 pagina's te lezen.
Weet je ook een programma om het naar een 320 x 240 formaat te converteren?
Ik gebruik zelf meestal SUPER® Die is gratis en kan bijna alle formaten aan........

hier de link, (even zoeken naar setupbestand) maar dan ..... downloaden en converteren maar.........

http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html

VinnieTerranova wijzigde dit bericht 21-09-2008 17:22 (5%)

Bedankt,
Ik zal het vanmiddag gaan uitproberen.

Reg. datum: 01 juni 2006

Ik heb gister de firmware van mijn u900 geupdate van de t-mobile branded naar XXHC6 maar nu lees ik hier dat de nieuwste XXHF3 is. Is deze nog beter of maakt het niet zo veel uit.

Wat me wel opviel bij de smasung firmware was dat er meteen games op stonden die bij t-mobile zeker als onnodig waren geacht.

Shit Happens… But Always Look At The Bright Side Of Live.

als ik het zo mag geloven hebben nog niet veel mensen zich gewaagd aan het update van de firmware. Even concreet wie heeft de firmware van de duitse site al geinstalleerd en wat zijn de verbeteringen bevindingen t.o.v de huidige ''oude'' ????

You smell funny

quote:
VinnieTerranova schreef op woensdag 24 september 2008 @ 00:05:
als ik het zo mag geloven hebben nog niet veel mensen zich gewaagd aan het update van de firmware. Even concreet wie heeft de firmware van de duitse site al geinstalleerd en wat zijn de verbeteringen bevindingen t.o.v de huidige ''oude'' ????
Ik heb het gedaan, enige voordeel wat ik echt merk is het menuknopje inplaats van het mega irritante internetknopje!

Maar er zullen vast meer voordelen aan zitten...of bedoel je die update niet?

Poker For Lesbians

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: