Reg. datum: 07 december 2004
Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 4.535
Reg. datum: 25 mei 2008
aangezien nog geen reacties op mijn vraag, hier dan nog maar een keertje:
Wie kan mij helpen??? Ik heb sinds vorige week ook een soul, ik heb alleen problemen met het afspelen van filmpjes. Ik kan alleen filmpjes afspelen die ik met mijn eigen toestel heb gemaakt. Maar andere filmpjes niet. ik krijg dan (ongeacht mp4 of 3gp) de melding ''niet ondersteunde reslolutie'' ik ben al met een converteerprogramma bezig geweest, en wat blijkt. Hij speelt alleen bestanden af die 320x240 (en kleiner) zijn. Zelfs filmpjes van mijn oude x820 kunnen niet bekeken worden. Ik heb samsung hier al over gesproken, die hadden hier nog niet van gehoord, en adviseerde me er nieuwe software op het toestel te laten zetten bij een samsung service punt. Omdat ik het toestel nog maar een paar dagen heb ben ik terug naar de winkel (primafoon) gegaan om het toestel omte ruilen, ik kreeg zonder moeite een nieuwe mee. Maar wat blijkt............ deze heeft precies het zelfde.
Vrij irritant dus... ik kan geen enkel filmpje bekijken die een ander formaat heeft dat 320x240(of kleiner) Mateloos irritant dus, want de meeste filmpjes in omloop zijn dat dus wel.....
Wie weet een oplossing voor dit probleem ??? Nog meer mensen die dit hebben?????????
Wie kan mij helpen??? Ik heb sinds vorige week ook een soul, ik heb alleen problemen met het afspelen van filmpjes. Ik kan alleen filmpjes afspelen die ik met mijn eigen toestel heb gemaakt. Maar andere filmpjes niet. ik krijg dan (ongeacht mp4 of 3gp) de melding ''niet ondersteunde reslolutie'' ik ben al met een converteerprogramma bezig geweest, en wat blijkt. Hij speelt alleen bestanden af die 320x240 (en kleiner) zijn. Zelfs filmpjes van mijn oude x820 kunnen niet bekeken worden. Ik heb samsung hier al over gesproken, die hadden hier nog niet van gehoord, en adviseerde me er nieuwe software op het toestel te laten zetten bij een samsung service punt. Omdat ik het toestel nog maar een paar dagen heb ben ik terug naar de winkel (primafoon) gegaan om het toestel omte ruilen, ik kreeg zonder moeite een nieuwe mee. Maar wat blijkt............ deze heeft precies het zelfde.
Vrij irritant dus... ik kan geen enkel filmpje bekijken die een ander formaat heeft dat 320x240(of kleiner) Mateloos irritant dus, want de meeste filmpjes in omloop zijn dat dus wel.....
Wie weet een oplossing voor dit probleem ??? Nog meer mensen die dit hebben?????????
Reg. datum: 15 mei 2008
ik heb geloof ik eens ergens gelezen dat als je de mp4 door een mp4 converter haalt hij wel af te spelen is.
maar weet niet meer precies hoe dit zat.
ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Reg. datum: 28 augustus 2008
Reg. datum: 28 augustus 2008
Ik kom met de deur in huis vallen want ik last op page 2 en 3 van deze topic iets over de "i" in het midden van de U900. Ik heb persoonlijk een email naar Samsung gestuurd en zij konden mij niet garanderen dat er een update komt of de mogelijk is om die "i" te verwijderen danwel te wijzigen. Het lijkt er dus op dat we het ermee moeten doen. Ik heb wel een site/forum gevonden waar je het internet mee kan uitschakelen mocht je daar geen gebruik van willen maken als je er per ongeluk op drukt.
Groeten, CGI.79
Groeten, CGI.79
ja klopt, als het filmpje door een converter haal, en omzet net 320x240 speelt ie af. Maar dat is toch belachelijk!! Zelfs filmpjes van mijn oudere samsung modellen speelt hij niet af omdat die 320x288 zijn! Het verbaast me echt dat ik er haast nergens iemand over hoor, terwijl dit naar mijn idee toch een groot nadeel is van dit toestel............. heb inmiddels nog effe zitten klooien, maar op de telefoon zit een tool om filmpjes te bewerken, als je het filmpje daar in laadt kun je het bekijken, exporteren, opnieuw opslaan (dat doet ie dus in lagere reslolutie) in 3gp, en dan pas kun je een filmpje bekijken.............. dit heb ik nog nooit met een toestel gehad!!!!!!quote:E-VOW schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:08:
ik heb geloof ik eens ergens gelezen dat als je de mp4 door een mp4 converter haalt hij wel af te spelen is.
als je even een stuk terug leest op het forum kom je daar een manier tegen om de "i" te vervangen voor de menu button.quote:CGI.79 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 01:13:
Ik kom met de deur in huis vallen want ik last op page 2 en 3 van deze topic iets over de "i" in het midden van de U900. Ik heb persoonlijk een email naar Samsung gestuurd en zij konden mij niet garanderen dat er een update komt of de mogelijk is om die "i" te verwijderen danwel te wijzigen. Het lijkt er dus op dat we het ermee moeten doen. Ik heb wel een site/forum gevonden waar je het internet mee kan uitschakelen mocht je daar geen gebruik van willen maken als je er per ongeluk op drukt.
Groeten, CGI.79
Reg. datum: 03 mei 2008
Reg. datum: 03 mei 2008
Hallo,
Velen hebben het probleem dat cijfers als woorden in het T9-woordenboek staan, of onzinnige combinaties. Na lang zoeken blijkt er wel een manier om de T9-woordvolgorde te veranderen.
Je moet gewoon een een nieuw bericht het woord dat je de eerste prioriteit wil geven, vormen met T9-invoer met een spatie erachter en dit blijven herhalen tot dat het toestel dit woord als eerste combinatie komt voorstellen.
Groeten, MIVEC
Velen hebben het probleem dat cijfers als woorden in het T9-woordenboek staan, of onzinnige combinaties. Na lang zoeken blijkt er wel een manier om de T9-woordvolgorde te veranderen.
Je moet gewoon een een nieuw bericht het woord dat je de eerste prioriteit wil geven, vormen met T9-invoer met een spatie erachter en dit blijven herhalen tot dat het toestel dit woord als eerste combinatie komt voorstellen.
Groeten, MIVEC
Reg. datum: 10 september 2003
Reg. datum: 10 september 2003
Ik heb deze telefoon sinds anderhalve maand en ben er zeer tevreden mee!
Enig probleempje is het ontzettend langzaam laden van de verschillende (door de telefoon zelf gemaakte) foto's.
Nu heb ik hier nog niemand anders over gehoord. Ben ik de enige?
Bij mij duurt het +/- 3 sec. voordat een foto geladen is. Lekker bladeren is er dan ook niet bij.
Enig probleempje is het ontzettend langzaam laden van de verschillende (door de telefoon zelf gemaakte) foto's.
Nu heb ik hier nog niemand anders over gehoord. Ben ik de enige?
Bij mij duurt het +/- 3 sec. voordat een foto geladen is. Lekker bladeren is er dan ook niet bij.
dat van die foto's heb ik ook, erg vervelend 
ik heb sinds kort dat mijn telefoon de ontvangen smsjes op de sim opslaat ipv op de telefoon. dit werkt enorm vertragend... heeft iemand een idee hoe ik dit verander? ik kan het echt nergens vinden in het menu.
ik heb sinds kort dat mijn telefoon de ontvangen smsjes op de sim opslaat ipv op de telefoon. dit werkt enorm vertragend... heeft iemand een idee hoe ik dit verander? ik kan het echt nergens vinden in het menu.
Reg. datum: 08 augustus 2008
Weet niemand het, of kan je gewoon je berichten niet op je geheugenkaartje opslaan?quote:tochmaarwel schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 17:36:
[...]
Same here, ik kan er niet uit komen!
Waar kan ik dat instellen?
& nog iets irritants, ik kan in de status "normaal" de toetstoon niet uitschakelen? ik vind het super irritant, elke keer een geluidje als ik ergens op klik, of ligt het aan mij en kan je het wel uitschakelen..
heel handig klinkt het, maar heb je dan eigenlijk nog wel garantie op je tel? Niet dat als je terug gaat ze dus zien dat je er een programma overheen hebt gegooid en je dus geen garantie meer hebt? Dat heb ik wel eens gehoord namelijk..quote:E-VOW schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 08:43:
[...]
als je even een stuk terug leest op het forum kom je daar een manier tegen om de "i" te vervangen voor de menu button.
als je in het hoofdscherm met de volume toelts links op je telefoon de volume omlaag zet al de toetstoon uitgaan.quote:tochmaarwel schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:38:
[...]
Weet niemand het, of kan je gewoon je berichten niet op je geheugenkaartje opslaan?
& nog iets irritants, ik kan in de status "normaal" de toetstoon niet uitschakelen? ik vind het super irritant, elke keer een geluidje als ik ergens op klik, of ligt het aan mij en kan je het wel uitschakelen..
zover ik weet zal de garantie gewoon geldig blijvenquote:[...]
heel handig klinkt het, maar heb je dan eigenlijk nog wel garantie op je tel? Niet dat als je terug gaat ze dus zien dat je er een programma overheen hebt gegooid en je dus geen garantie meer hebt? Dat heb ik wel eens gehoord namelijk..
Nu staat er in de meeste advertenties de gewone grijs/zilveren U-900 afgebeeld.
Met daarbij de tekst "full metal body".
Oke, ik heb de knoop door gehakt en ga een Samsung U-900 halen.
Wilde eerst de HTC Touch Pro, maar dat is toch te veel van het goede.
Op de meeste sites staat meestal de standaard grijs/zilveren U-900 afgebeeld en dan bij de specificaties staat dat de telefoon een "full metal body" heeft in plaats van een plastice behuizing.
Nu is mijn vraag of alleen de grijs/zilveren versie een "full metal body" heeft of ook de andere kleur-modellen? En dan met name de zwarte, want die worden haast nooit afgebeeld en het staat er ook niet bij.
Ik kan er verder dus niets over vinden.
Ik ga er van uit dat het gewoon dezelfde telefoons zijn met een ander kleurtje.
Maar ik wil mezelf van een "miskoop" behouden als de zwarte toch opeens van plastic zou zijn.
Op de meeste sites staat meestal de standaard grijs/zilveren U-900 afgebeeld en dan bij de specificaties staat dat de telefoon een "full metal body" heeft in plaats van een plastice behuizing.
Nu is mijn vraag of alleen de grijs/zilveren versie een "full metal body" heeft of ook de andere kleur-modellen? En dan met name de zwarte, want die worden haast nooit afgebeeld en het staat er ook niet bij.
Maar ik wil mezelf van een "miskoop" behouden als de zwarte toch opeens van plastic zou zijn.
PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Kan iemand mij vertellen of er een mogelijkheid is om bij deze telefoon de trilling harder te zetten, en zo ja, hoe kan ik dat instellen?
Ik heb wel gezien dat ik verschillende trilfuncties heb, alleen dat verandert niet hoe hard de telefoon gaat trillen. Ik heb vaak dat ik niet voel dat iemand me belt, als ie in mn broekzak zit, als ik m op silent mode heb staan
Ik heb wel gezien dat ik verschillende trilfuncties heb, alleen dat verandert niet hoe hard de telefoon gaat trillen. Ik heb vaak dat ik niet voel dat iemand me belt, als ie in mn broekzak zit, als ik m op silent mode heb staan
Ik heb die met het zwart. Het zwarte is niet metal, maar euhm ook geen plastic. Het is een beetje stroef, ik weet niet hoe het heet. Het is iig geen metaal of plastic, niet het standaard plastic in ieder geval!!quote:FeaR1986 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 03:30:
Nu staat er in de meeste advertenties de gewone grijs/zilveren U-900 afgebeeld.
Weet trouwens niemand of je je berichten op de geheugenkaart kan (laten) opslaan?
Die mogelijkheid moet er toch zijn lijkt me?
Alvast bedankt!
Even voor de mensen die nog problemen hebben met het alarm/wekker wanneer de telefoon op stil staat. Misschien is iedereen er al achter maar ik ben er vanmorgen achter gekomen na me 2 uur verslapen te hebben voor m'n stage.
Wanneer de telefoon op stil staat maakt hij bij de wekker wel gewoon geluid, alleen bij alarm trilt hij alleen. Hier zit dus verschil tussen! Bedankt samsung
Wanneer de telefoon op stil staat maakt hij bij de wekker wel gewoon geluid, alleen bij alarm trilt hij alleen. Hier zit dus verschil tussen! Bedankt samsung
Poker For Lesbians
Or, how to play well when you don't have the nuts
Reg. datum: 07 september 2008
quote:E-VOW schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:59:
Ik weet niet of dit al eerder gemeld is, maar voor de mensen die het geluid van de beller aan de andere kant van de lijn erg zacht vinden of de beltoon/mp3 volume te zacht vinden .... hier de oplossing.
- "bel" *#0002*28346#
- druk op terug, nogmaals terug
- nu zie je het volgende;
[1] RCV Config
[2] EAR Config
[3] SPK Config
bla..
bla..
- ga naar RCV config( toets 1)
- dan naar Call config(toets 2
nu zie je:
You see
[1] RCV RX Call Vol• <- Call Receive volume
[2] RCV RX DMTF Vol <- Call Receive DialTone (DMTF) volume
[3] RCV Codec Gain <Compression/Decompression Gain
[4] RCV NS-EC < dunno what this is.
[5] RCV TX AGC < Transimit signal Automatic Gain Control.
[6] RCV RX AGC < Recieved signal Automatic Gain Control.
[7] TCV TX Filter < Transimit signal Audio Filter
[8] TCV TX Filter < Recieved signal Audio Filter
nu moet je de setting veranderen in [1] RCV RX Call Vol• .
druk 1maal op 6 om de max volume in te stellen(volume 7 van de telefoon) .daarna op ok
druk 1 maal op 5 om volume 6 van je telefoon in te stellen (daarna op ok)
enz enz
ikzelf heb volume voor (telefoon)volume 6(5 bij de settings) ingesteld op 26 dB
en volume 7(6 bij de settings) ingesteld op 50 dB.....de beller in nu stukken beter te verstaan.
let op! voor 26 dB moet je 260 intypen voor 50 dB typ je 500..
SUCCES
ook kun je de beltoon/mp3 volume harder zetten mocht je deze te zacht vinden.
je gebruikt dezelfde code en onderneemt dezelfde stappen, maar ipv [1] RCV Config ga je naar
[1] SPK Config
dan naar [3] AV-QTune(MP3)
dan naar [4] SPK ADRC Ctrl (Automatic Dynamic Range Control. is a sort of audio compensator/filter which may turn too loud volume softer and too soft volume louder)
dan naar [1] ADRC (1:On, 0:Off)
zet deze op 0.
druk op de sluiten knop en test een mp3.
NOG EEN MANIER OM DE BELTOON/MP3 VOLUME TE VERHOGEN
je gebruikt dezelfde code en onderneemt dezelfde stappen, maar ipv [1] RCV Config ga je naar
[1] SPK Config
dan naar [3] AV-QTune(MP3)
dan naar [1] SPK MP3 Vol
speel daar een beetje met de volumes tot je een volume hebt wat jou bevalt.
ikzelf heb 5 op 0.5 dB
en 6 op 5.0 dB
en dat bevalt tot nu toe goed.
SUCCES
Laat me jullie bevindingen maar weten.
E-VOW ik heb de instellingen veranderd maar hij maakt nu een heel storend geluid als hij begint te bellen kan je mij de originele instellingen aub mailen. tinekevandenberg@casema.nl
Gister kreeg ik ineens een berichtje dat m'n inbox vol zat, dit klopte ook, dus heb ik de hele verzonden berichten-box geleegd. Dit waren zo'n 250 smsjes.
Nadat ik deze had geleegd, gaf die nog steeds aan dat er geen geheugen meer was voor berichten en ik berichten moest verwijderen. Pas toen ik er één verwijderde die opgeslagen stond op m'n sim, kon ik weer een smsje ontvangen. Maar meteen bij het volgende smsje kreeg ik weer het bericht dat ie vol stond.
Nu keek ik in m'n geheugen (status), staat bij sim dan 15/15, maar in de telefoon 246/500 . Daar is dus gewoon nog vet veel ruimte!!
Iemand die weet hoe ik dit belachelijke probleem moet oplossen??
Nadat ik deze had geleegd, gaf die nog steeds aan dat er geen geheugen meer was voor berichten en ik berichten moest verwijderen. Pas toen ik er één verwijderde die opgeslagen stond op m'n sim, kon ik weer een smsje ontvangen. Maar meteen bij het volgende smsje kreeg ik weer het bericht dat ie vol stond.
Nu keek ik in m'n geheugen (status), staat bij sim dan 15/15, maar in de telefoon 246/500 . Daar is dus gewoon nog vet veel ruimte!!
Reg. datum: 04 februari 2002
Reg. datum: 04 februari 2002
Ik had dat probleem met die smsjes ook, maar blijkbaar worden de verzonden smsjes en de ontvangen bij elkaar opgeteld ofzo. Op die manier zit je telefoongeheugen snel vol. Ik heb het nu wel voor elkaar gekregen dat er 25 smsjes op me geheugenkaart worden opgeslagen maar zodra die 25 weer vol zitten dan gaat ie weer over op telefoongeheugen. Ik ga dit thuis even uitzoeken met het boekje erbij wie weet kan je van die 25, 250 of misschien wel 500 maken. Dan heb je ook geen gezeur meer dat je telefoongeheugen vol zit.
Don't fuck with me!
Heel simpel: alles opslaan op telefoonquote:tochmaarwel schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:58:
:)
Volgens mij een bekend ''probleem'' bij dit toestel. Die van mij staat ook iets bol. volgens mij komt het door het gebruik van de toetsen icm het rvs. het gaat iets buigen waardoor het in een bepaalde stand blijft staan. Heeft die van mij ook..... het valt al met al wel mee......... je ziet het en klein beetje als vanaf de onderkant over het toestel kijkt....... je ziet dat er een klein kiertje ontstaat tussen het glas van het touchpad en het metaal........ ruilen heeft naar mijn inziens geen zin al het bij ''iets'' blijft, want volgens mi hebbeen ze het allemaal, maar natuurlijk...... als het abnormaal bol gaat staan inderdaad wel gewoon mee terug gaan.quote:
jammer ook dat de batterijklep snel krasjes vertoont op het gelakte rvs (klinkt logisch)
verder een top toestel, goed geluid trouwens in de dopjes voor een standaard headset......
mijn enige minpuntjes van dit toestel zijn: het matige standaard geluid in de speaker van het toestel (is een beetje te pimpen in het service menu met eerder genoemde code)
en de lage resolutie die het toestel aankan met het bekijken van filmpjes, hij speelt tot mijn grote spijt alleen filmbestanden af die 320x240 (of kleiner zijn) dus zit nu steeds te hannissen met een conversie programma om filmpjes te converteren naar dit formaat! Zelfs oudere samsung modellen spelen bestanden met een hogere resolutie af!! zo namen mijn eerdere samsung modellen filmpjes op met de camera van een resolutie van 320x288/ Als je deze filmpjes met de soul wilt openen zul je de melding krijgen: ''niet ondersteunde resolutie''........ook andere formaten boven de 320x240 zullen deze melding geven..............beetje jammer samsung!
Verder kan ik geen noemenswaardige grote nadelen noemen aan dit toestel, al met al dus tevreden met aankoop.......maar perfectie bestaat ook nog niet in de telefoonwereld. Elke telefoon of merk heeft zijn voor en nadelen............toekomstvisie
als je een smser bent kan het vervelend zijn dat je dit niet in kunt stellen........eens.....want ik kan het ook niet vinden........begint hij niet met het telefoongeheugen, als je sim vol zit?quote:jelle. schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:31:
[...]
Heel simpel: alles opslaan op telefoonIk doe dat altijd met nieuw binnengekomen smsjes, waarom zou je ze op SIM laten staan?
Bij mij begint hij gewoon automatisch de smsjes op te slaan op het telefoongeheugen zodra de sim vol zit.
Poker For Lesbians
Nee! Dat is juist het rare. Ik heb op m'n telefoon nog plek voor meer dan 250 smsjes, maar hij slaat ze daar gewoon niet op. Ik heb ook geprobeerd op de smsjes te gaan staan die op m'n sim staan (elke nieuwe dus, aangezien ik nu steeds al m'n nieuwste smsjes moet verwijderen omdat ik anders geen smsjes meer kan ontvangen, heel irritant...) en ze dan te verplaatsen naar m'n telefoon, maar dat kan niet want "het geheugen zit vol".quote:VinnieTerranova schreef op donderdag 11 september 2008 @ 03:49:
[...]
als je een smser bent kan het vervelend zijn dat je dit niet in kunt stellen........eens.....want ik kan het ook niet vinden........begint hij niet met het telefoongeheugen, als je sim vol zit?
Terwijl hij de verzonden berichten wel gewoon opslaat op de telefoon!
Is het mogelijk om ergens het totaal aantal verzonden smsjes te zien? Ik kan dit nergens vinden. Net als bijvoorbeeld totaal aantal gebelde minuten enzo? (kan dat trouwens ook niet vinden)
Poker For Lesbians
Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last