Hoofdcategorieën
Topicacties

Het ATi HD38XX Ervaringen Topic - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

Reageer Nieuw Topic
You got n00bsticked.
Reg. datum: 12 februari 2005

quote:
DavyJones schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:18:
"En what the heck is de gedachte achter al die stukjes vette tekst? Nou wil ik het weten ook :> "

Ik houd ook van jou hoor Jejking! :')
Moeder Aarde aan DavyJones, doe eens rustig. Ik vraag enkel waarom je zo typt? Tis geen aanslag :?

Rosetta@Home, 'cause we are worth it!

Press Play On Tape..
Reg. datum: 12 april 2005

quote:
Vincent Veeger schreef op zondag 18 mei 2008 @ 08:46:
[...]

nee, waren nvidea drivers, na de-installatie met Driver Cleaner.Net in veilige modus geschoond en vervolgens geinstalleerd.
Ga nu jouw combi eens proberen.

Die ATIXCODE.DLL hoort er wel te zijn?
Ik neem aan van wel, al heb ik genoeg het bestand niet op mn systeem staan. Probeer anders even het bestand te downloaden. >>>> atixcode.dll
quote:
Ray Adams

No problem. I will update .rar file,but you can register thouse files by yourself. If you know how to work with command prompt
1. Run cmd.exe
2. change folder to the folder with .dll files
3. type and run
regsvr32.exe atidvcr.dll
regsvr32.exe atimcenc.dll
regsvr32.exe atixcode.dll
Bron

"Genie is hoofdzakelijk een kwestie van wilskracht." What the Pulse?!Do not spec!!

Spes Bona

Iemand hier trouwens die zijn fan automagisch werkend heeft met een HD3870X2?

<Dodge|XP2600> nikon is niet slecht
<Dodge|XP2600> maar 't is geen canon
<Oxi> jesus, ik moet gewoon een poesje hebben :D
<Oxi> iemadn die dat quote krijgt een ban :>

You got n00bsticked.
Reg. datum: 12 februari 2005

Ooit wel eens verder gekeken dan dit topic?

[Fix] ATi HD38xx how-to STFU je fan

Waarom denk je dat dit topic in het leven is geroepen...

Rosetta@Home, 'cause we are worth it!

Reg. datum: 01 oktober 2007

Heey,

Ik ben van plan mijn Ati 1650 PRO :z te vervangen door een Ati HD 3870.

Ik heb als,
CPU een AMD 4200+ 2,2Ghz
RAM : 3Gig DDR2
MB: Asrock Alive2DUAL(Met Agp & PCI-e)

Maar is dit wel de moeite waard? of word mijn cpu dan weer een probleem?
En is dit een goede optie voor spellen als COD4, of kan ik dan net zo goed een mindere pakken, of moet ik juist een betere?

Ook iemand hier die ervaring heeft met deze plank i.c.m COD4?

MvG,
Apex
Modbreak:
Dit is een topic waar mensen MET een HD38xx kaart ervaringen uitwisselen, niet een basic "Welke kaart moet ik kopen?" topic. Dergelijke vragen horen sowieso niet op GoT thuis, lees ook: **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

dion_b wijzigde dit bericht 19-05-2008 17:28 (22%)

quote:
ApexAlpha schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:41:
Heey,

Ik ben van plan mijn Ati 1650 PRO :z te vervangen door een Ati HD 3870.

Ik heb als,
CPU een AMD 4200+ 2,2Ghz
RAM : 3Gig DDR2
MB: Asrock Alive2DUAL(Met Agp & PCI-e)

Maar is dit wel de moeite waard? of word mijn cpu dan weer een probleem?
En is dit een goede optie voor spellen als COD4, of kan ik dan net zo goed een mindere pakken, of moet ik juist een betere?

Ook iemand hier die ervaring heeft met deze plank i.c.m COD4?

MvG,
Apex
Op wat voor resolutie ben je van plan te gamen? :)

Specs Intel Core 2 Duo E7200 4GHz - Crucial Ballistix PC2-5300 @ 1380MHz - ATi Radeon HD4850 @ 700MHz-1000MHz

Nou ik speel nu op het laagst, op 640/480 dus alles wat daarboven zit is voor mij meegenomen!

quote:
ApexAlpha schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:03:
Nou ik speel nu op het laagst, op 640/480 dus alles wat daarboven zit is voor mij meegenomen!
Ja maar waar wil je op spelen een vooruit gang is het toch wel. ;)
Wat kan je beeldscherm voor resolutie max aan.

Specs Intel Core 2 Duo E7200 4GHz - Crucial Ballistix PC2-5300 @ 1380MHz - ATi Radeon HD4850 @ 700MHz-1000MHz

Mn beeldscherm kan maximaal 1440x900

Spes Bona

quote:
Jejking schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:23:
Ooit wel eens verder gekeken dan dit topic?

[Fix] ATi HD38xx how-to STFU je fan

Waarom denk je dat dit topic in het leven is geroepen...
Yup, gekeken en geen oplossing gevonden.....

<Dodge|XP2600> nikon is niet slecht
<Dodge|XP2600> maar 't is geen canon
<Oxi> jesus, ik moet gewoon een poesje hebben :D
<Oxi> iemadn die dat quote krijgt een ban :>

Nibiru is coming!

quote:
R420R schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:05:
[...]

Ooit eens bij de |-RDS-| clan gezeten? Zat ook een Nibiru in. En ik spioneer niet kan me die naam alleen herinneren. Ik kwam er alleen pas bij toen jij al weg was :P.
Ik ben geen X-member van de |-RDS-| clan... al ben ik beter dan die lui x10 :9 ... Nibiru is puur de naam van de (nog) onbekende 'Planet-X'. Deze zal ons zonnestelsel halverwege 2012 passeren en langs ons gaan eind 2012.

Do not be afraid, live on your own path!

Reg. datum: 15 april 2005

Weet iemand of een voeding van 360W ( van Asus) die max. 18A kan leveren op 12V lijn genoeg zal zijn voor HD3850 ?
Hier is de rest van het systeem:

C2D E6600
4 GB DDR2
WD 500GB
DVDRW

offtop:
Ik heb nergens het adres kunnen vinden van connect 3D op hun officiële site die in het begin van dit topic geplaatst is. Dat heb ik nodig voor RMA van mijn andere HD3850 van connect3d die ik via ebay had gekocht. Ik heb geen factuur/aankoop bewijs voor die 3Dkaart hoop dat ze daarover niet moeilijk gaan doen.

Nibiru is coming!

quote:
Jejking schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:47:
[...]

Moeder Aarde aan DavyJones, doe eens rustig. Ik vraag enkel waarom je zo typt? Tis geen aanslag :?
Sorry dat ik zo overkom Jejking. Het is niet bedoeld om de boel op te stangen. Ik tieptuh met vet gedrukte stukjes tekst voor de lol... stond wel grappig en netjes bovendien :P ... Ik ben het eerlijk gezegd zat eigenlijk. Voortaan ga ik mee met de rest! :)

If it ain't broke...
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
-The_Mask- schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:57:
[...]

Op wat voor resolutie ben je van plan te gamen? :)
Zal zowiezo een groot verschil opleveren, die 1650 is nou niet echt snel.

Kom ook op onze COD4/BHD servers spelen ! @NL

Nibiru is coming!

quote:
Adlan schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:32:
Weet iemand of een voeding van 360W ( van Asus) die max. 18A kan leveren op 12V lijn genoeg zal zijn voor HD3850 ?
Hier is de rest van het systeem:

C2D E6600
4 GB DDR2
WD 500GB
DVDRW

offtop:
Ik heb nergens het adres kunnen vinden van connect 3D op hun officiële site die in het begin van dit topic geplaatst is. Dat heb ik nodig voor RMA van mijn andere HD3850 van connect3d die ik via ebay had gekocht. Ik heb geen factuur/aankoop bewijs voor die 3Dkaart hoop dat ze daarover niet moeilijk gaan doen.
Het zou opzich wel kunnen werken, maar houd er alsjeblieft rekening mee dat je PC kan crashen en spontaan herstarten zodra je kaart zwaar belast wordt... dus als je een game speelt met hoge FPS (100+). Zoiezo is de stabiliteit van je PC niet gegarandeerd. Persoonlijk adviseer ik je een minimale voeding van 450Watt met minimaal 2 12V-lijnen van 18A. Voor wat jij aan andere hardware in je systeem hebt zitten, moet het goedkomen. Zit trouwens te denken aan een Antec, BeQuiet of Enermax... deze voedingen zijn uit zich zelf al heel efficient met de 'Power'. In dat geval moet een 450Watt met 2 12V-lijnen van 18A helemaal geen probleem zijn.

Niet die Jism

Ik zou eerder een PSU nemen met een hogere wattage, want die PSU gaat het wellicht wel doen maar loopt ermee op z'n teentjes. Je voeding zal sneller slijten omdat het onder het gamen door constant aan het werk is, en daar zit de slijtage op langere duur dus ook in.

Een 2dehands degelijke PSU is vaak voor de helft van het geld beschikbaar. :)

Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+

Press Play On Tape..

Om ook niet te vergeten te melden, dat een versleten of snel slijtende PSU op den duur ook je hardware het graf mee in kan trekken.

"Genie is hoofdzakelijk een kwestie van wilskracht." What the Pulse?!Do not spec!!

Reg. datum: 15 april 2005

Bedankt voor de info :) , ik ben van plan nu een voeding van het merk coolmaster 460W te kopen... zal wel genoeg zijn.
PS: Kent iemand een adres van connect3D, dat is eigenlijk voor RMA van mijn andere HD3850 (liefst in Belgie ) ? Ik weet ook niet of ze die kaart zonder factuur zullen aannemen ... Iemand enige suggestie ?

Alvast Bedankt !

Reg. datum: 02 juni 2006

Best mensen. Ik heb onlangs een club3d hd3850 met 256 mb pci-express gekocht. Deze heb ik op een samsung lcd tv le40m86 aangesloten via hdmi.
Het beeld is prachtig. Maar als ik via de pc video afspeel (divx, x264 ect) dan krijg ik soms horizontale trillingen. Het is een full hd tv, en de refresh rate is op 60 hz. Ik heb de nieuwste drivers. Zie ik iets over het hoofd?

Met zowel media player classic als windows media player heb ik dit.
Hebben anderen deze ervaringen ook? Heeft iemand enig idee in welke richting ik moet zoeken naar een oplossing? Thanks.

Press Play On Tape..

Heb je al gecontroleerd of je hetzelfde effect krijgt als je je kaart aan een reguliere monitor aansluit? Zo ja, dan lijkt het me eer een codec probleem. Probeer anders het ook even met VLC.

Reg. datum: 21 september 2007

quote:
Adlan schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:55:
Bedankt voor de info :) , ik ben van plan nu een voeding van het merk coolmaster 460W te kopen... zal wel genoeg zijn.
PS: Kent iemand een adres van connect3D, dat is eigenlijk voor RMA van mijn andere HD3850 (liefst in Belgie ) ? Ik weet ook niet of ze die kaart zonder factuur zullen aannemen ... Iemand enige suggestie ?

Alvast Bedankt !
Laat je niet gek maken.

Ik draai dezelfde setup, maar dan met een coolermaster 380 watt, en ipv 6600 een 4400, alles werkt perfect! Kan zelfs met gemak de bende nog gaan overclocken ook. Nooit problemen gehad.

Press Play On Tape..

offtopic:
En dat biedt zekerheid voor een ander?!? Dat is toch onzin?! Het slijten van een voeding moet je niet onderschatten. Verder moet je ook je eigen situatie niet gelijk trekken met dat van een ander, zelfs als hij/zij dezelfde setup heeft. Jij weet namelijk A. niet hoeveel stroomsterktes zijn PSU op de voltage-lijnen mee geeft en B. jij weet niet hoe oud zijn PSU al inmiddels is.
Om er zeker van te zijn dat je PSU het (nog) trekt, moet je de voltages even controleren. Verder is het ook gewoon handig met een kijk op de toekomst, een zwaardere voeding te nemen. Mocht je een keer van plan zijn extra hardware erbij te prikken, of zelfs een zwaardere systeem willen aanschaffen. Let wel dat een voeding vaak langer dan 3 jaar mee moet, met eventuele upgrades meegerekend. Het zal je aardig in de portemonnee schelen, als je niet bij elke upgrade weer een nieuwe PSU moet aasnchaffen.
Ik heb 5 jaar geleden een Thermaltake Purepower 560watt aangeschaft voor ongeveer 150 euro, intussen tal van upgrades gedaan met dezelfde voeding. En ja, ik heb 'm nog steeds. Ja, de voltages zijn nog steeds in orde. Al denk ik ook dat het wel langzamerhand aan vervanging toe is. :)

Reg. datum: 02 juni 2006

quote:
Xadeon schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:50:
Heb je al gecontroleerd of je hetzelfde effect krijgt als je je kaart aan een reguliere monitor aansluit? Zo ja, dan lijkt het me eer een codec probleem. Probeer anders het ook even met VLC.
Op een gewone 15" TFT heb ik dit niet nee. Maar die is gewone vga aansluiting en XGA resolutie. TV is hdmi en full hd resolutie. Op de tv heb ik geen last hoervan als ik tv kijk of dvd's kijk via de dvd player. Alleen als ik videos kijk via de pc zie ik dit. Ik zal als ik thuis ben, met vlc player proberen, maar denk niet dat dat het is.

Reg. datum: 29 juli 2000

Ik heb even een vraagje over de Sapphire HD 3870X2. Ik heb deze in mijn nieuwe pc zitten en als ik ga kijken bij de configuratie van de videokaart in Ati Catalystn Control Center dan zie ik staan dat deze kaart maar 512MB DDR3 geheugen heeft, hoe komt dit? want deze heeft toch 1024MB geheugen of komt het omdat de ATI CCC het niet goed weergeeft? In me Apparaatbeheer van Windows geeft tie namelijk wel gewoon 2x ATI 3870X2 aan

Is er misschien een programmaatje waarmee ik kan zien wat nu echt de daadwerkelijke specificaties zijn of configuratie van mijn videokaart
Reg. datum: 13 juni 2007

Een HD3870X2 is 2 keer een HD3870 in crossfire. Dat wil zeggen dat je 2 keer 512MB geheugen hebt. Totaal 1024MB, maar effectief 512MB. Had toch wel verwacht dat je zoiets zou weten voordat je een kaart koopt...

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: