Gathering of Tweakers

Quicksearch
hey ik heb even een vraagje..

ik heb een q6600 en het is met hulp gelukt om 4 clients te laten runnen. Echter client 2 en 3 draaien allebei current k 10223. Echter de n.high = *nummertje hier* is wel verschillend, net als het aantal resterende tests. Zijn deze clients nu hetzelfde aan het doen (client 2 doet wat client 3 net gedaan heeft) of zijn ze zo slim dat ze beide de test doen, ieder 50%?

bvd

BakkerM wijzigde dit bericht 02-04-2008 19:25 (5%)

Ik heb hem nu maar als service geïnstalleerd, dus zonder multisob, maar hoe krijg ik die venstertjes nu tevoorschijn? SoB is wel fijn aan het werk als proces, maar ik wil graag zien wat 'ie doet :)

Specs || PS3 Games: Burnout Paradise/RSV2/NFS Pro Street/GTA IV/MotorStorm

Zomerweer is ook maar relatief

quote:
BakkerM schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:25:
hey ik heb even een vraagje..

ik heb een q6600 en het is met hulp gelukt om 4 clients te laten runnen. Echter client 2 en 3 draaien allebei current k 10223. Echter de n.high = *nummertje hier* is wel verschillend, net als het aantal resterende tests. Zijn deze clients nu hetzelfde aan het doen (client 2 doet wat client 3 net gedaan heeft) of zijn ze zo slim dat ze beide de test doen, ieder 50%?

bvd
Op de valreep dan in dit topic nog even antwoord op deze vraag: De k waarde kan hetzelfde zijn, zolang de n waarde verschillend is wordt er niet aan het zelfde blok gewerkt.

Ben ik nou alweer mijn zonnebril vergeten?

eerst pissen, dan stats!

Op veler verzoek gesloten. Het is in /5 gebruikelijk om na 1000 reacties een nieuw topic aan te maken.

Dukebox heeft die wonderschone taak al op zich genomen :)

Kuuke wijzigde dit bericht 03-04-2008 03:18 (19%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws