Dank aan onderstaande posters en posts. Ik heb hiermee ge-experimenteert. Voor Vista 64 heb ik ingesteld '"C:\Program Files (x86)\SB\sb.exe" -i' En ik heb nu in ieder geval 2 cores benut. En die andere 2 doen meer dan idle, maar nog altijd niet net zo goed hun best als hun broertjes.
Ik had in SoB al starten op automatisch staan, dus dat hoefde ik niet meer aan te passen.
Toch vind ik het een beetje slecht dat deze client geen 64 bit aan kan (32 bit emuleren is toch niet echt ideaal, helemaal niet voor een rekentaak als deze), en niet standaard meerdere cores ondersteund. Ik weet dat ik daarvoor niet bij jullie moet zijn. Maar wou het maar even gezegd hebben.
Nu laat ik hem gewoon lekker z'n gang gaan en ga ik er niet meer mee lopen kloten. Ben al heel wat procenten kwijt geraakt op die manier. Let the

-force begin!
Edit: Hmm... aantal procenten is flink toegenomen in korte tijd. Dus zal idd wel goed zitten nu.
quote:
anonimoes schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:09:
De oplossing was als volgt geloof ik:
- maak een snelkoppeling aan naar sobvc.exe -i (De -i moet je er inderdaad gewoon aan toevoegen) en vink in de eigenschappen aan dat je de service als admin uit wil voeren.
- nu de snelkoppeling uitvoeren
- je kan nu meteen checken of beide cores gebruikt worden via taakbeheer
- door nu in je startmenu in het commandoveldje "services" te tikken krijg je een overzicht van de services die draaien
- zoek de service 'seventeen or bust op' en zet deze op apstarttype: automatisch
Daarmee ben je klaar dacht ik. Het staat elders in dit topic ook uitgelegd maar dit was geloof ik het stappenplan. Bij mij werkte het op vista HP iig perfect.
quote:
M1lamb3r schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:07:
Je kan het beste een snelkoppeling naar het bestand maken en dan in het vakje target/doel de regel: "C:\Program Files\SB\sobsvc.exe" aanpassen naar: "C:\Program Files\SB\sobsvc.exe" -i (let op de haakjes)
Vervolgens kan je dan de snelkoppeling draaien met de RunAs admin optie.
vehpol wijzigde dit bericht 02-04-2008 00:01 (3%)