Gathering of Tweakers

Quicksearch
Zomerweer is ook maar relatief

De oplossing was als volgt geloof ik:

- maak een snelkoppeling aan naar sobvc.exe -i (De -i moet je er inderdaad gewoon aan toevoegen) en vink in de eigenschappen aan dat je de service als admin uit wil voeren.
- nu de snelkoppeling uitvoeren
- je kan nu meteen checken of beide cores gebruikt worden via taakbeheer
- door nu in je startmenu in het commandoveldje "services" te tikken krijg je een overzicht van de services die draaien
- zoek de service 'seventeen or bust op' en zet deze op apstarttype: automatisch

Daarmee ben je klaar dacht ik. Het staat elders in dit topic ook uitgelegd maar dit was geloof ik het stappenplan. Bij mij werkte het op vista HP iig perfect.

Gemberthee: water met een smaakje.

Reg. datum: 30 augustus 2004

quote:
M1lamb3r schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:07:
Je kan het beste een snelkoppeling naar het bestand maken en dan in het vakje target/doel de regel: "C:\Program Files\SB\sobsvc.exe" aanpassen naar: "C:\Program Files\SB\sobsvc.exe" -i (let op de haakjes)

Vervolgens kan je dan de snelkoppeling draaien met de RunAs admin optie.
Volgens mij werkt het nu inderdaad. Dit is veel te moeilijk voor een noob. Hadden ze mij betreft iets makkelijker kunnen maken.

In ieder geval bedankt

En draai je hierna een progje of twee bij mij draaien er twee? Ze doen wel ieder aparte blokjes. En processor gebruik staat nu wel op 100% in plaats van op 50%.

Sorry voor de vragen. Maar ben er gewoonweg nog niet helemaal uit.

quote:
Soulmaster schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:24:
hola los ladys de DPC aquí son el Soulmaster del mecixo.
Aha, de halve zool mat heeft weer teveel tequilla op...
quote:
kan iemand djklungel er even op wijzen dat hij het weer zwaar moet afleggen tegen de Soulmaster :)
Zwaar, zwaar ... Je staat even boven me met een hogere score, maar met een kleiner getalletje voor je naam. Dus ik zou zeggen, Soulmaster legt het af tegen DJKlungel
quote:
Binnen de stampede is dus weer een battle bezig :) de wel bekende * Battle of the Zotten *
Dit keer ben je gelukkig niet voor het begin afgehaakt, kijken of we samen het einde redden :P
quote:
May the best Zot win.
Zouden we er een programma voor op discovery van kunnen maken? Soort biker build off (of hoe heet dat) maar dan een soort Stampede deliver off.

Ga je best eens doen om dat te roggelen

Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!

quote:
Panol schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:29:
En draai je hierna een progje of twee bij mij draaien er twee? Ze doen wel ieder aparte blokjes. En processor gebruik staat nu wel op 100% in plaats van op 50%.

Sorry voor de vragen. Maar ben er gewoonweg nog niet helemaal uit.
als je 2 cores hebt moet je 2 clients draaien, anders freet er eentje uit zijn neus. Als ze allebei andere K en N waardes hebben is het goed.
bij 1 core is 1client ook goed.

processor moet ook op 100% stampuh GVD! }:O }:O

Gin gelul, goei spul!

Na een herstart alles nog maar een keer geprobeerd want twee progjes draaien kon volgens mij niet goed zijn.

Met de toelichting van M1lamb3r en van anonimoes lukt het me eindelijk om het progje zo te laten draaien als ik voor ogen had.

Nogmaals bedankt voor de toelichting

Fokschaap it is:
User ID: 14736
Username: Darthdrinker

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Hierbij nog een vraagje. Na een herstart draait sb nu tweemaal. Hier om ik alleen achter als ik via taakbeheer naar processen ga en processen van alle gebruikers aanvink. Echter ik zie geen clients draaien. Wat moet ik doen om de cients nu toch te zien draaien?

Mooooh!

Heb je sobsvc -k ingeschakeld (en mag ie met taakbalk praten?)
Zie ook hier

Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)

quote:
FreezeXJ schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:00:
Heb je sobsvc -k ingeschakeld (en mag ie met taakbalk praten?)
Zie ook hier
Wat bedoel je met mag ie met taakbalk praten? -k inschakelen help zelf niet. Had ik inmiddels al geprobeerd.

[DPC] Fokschaap
Reg. datum: 30 september 2005

nog een Fokschaapje erbij:
Username: Timmo
User ID: 14776

"Ik was ooit schizofreen maar wij zijn nu genezen"

FoK!Schaap power!

http://www.janvandijk.eu/fokschaap.gif

Btw, we zitten met onze daily al boven de grootste megaflush van Anandtech!! w000t!

Less = more

hey, ik doe voor het eerst met iets dergelijks mee en ik moet zeggen dat ik het idee erg tof vind :)

User ID: 14782
Username: LuuKoO

Overigens heb ik mij samen met mijn gloednieuwe E8400 bij de Dutch Super Cows aangemeld op de SoB-site. Dus alles wat ik doe wordt netjes bij de koetjes bijgeschreven, maar nu vroeg ik mij af hoe het aanmelden van een team werkt. Doe ik dat op de SoB site? overigens begrijp ik dat ik me niet meer bij teams kan aanmelden, echter als ik me nu bij de fokschaapjes aanmeld kan ik dan op 7 april alsnog naar een team switchen? :?

Ik moet me dus voor die teams inschrijven op de site van de Dutch Super Cows. Dus weer een fokschaapje erbij :)

overigens vraag ik me wel nog steeds af of ik op 7 april alsnog kan switchen naar een ander team? :?

LuuK O.O wijzigde dit bericht 01-04-2008 23:04 (16%)

Gewoonlijk mag je switchen naar alle teams op de "switchdatum", behalve de top 3 geloof ik. Zal dit jaar ook wel zo zijn.

Team manager D²OL & TSC - Division Brabant D²OL & TSC

quote:
vehpol schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:34:
Over het kopieren van "Jaaap": Is dat voor mij misschien de oplossing. Gewoon 4 Mappen met SoB erin. Dan allemaal hun eigen core toe wijzen en dan laten werken. Bij 2 lijkt het goed te gaan in ieder geval. Zou in ieder geval heel wat makkelijk zijn ;)
Dat werkt alleen onder linux en varianten, niet onder windows !
quote:
Edit: Hoe weet ik trouwens zeker dat een andere core/programma iets anders aan het doen is? door een andere 'n'?
Indien de combinatie van K en N niet gelijk is.
quote:
BakkerM schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:10:
[User ID: 14769
Username: Sencila
^ > FoKSchaap = done.
quote:
ERBrouwer schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:39:
PS Dukebox ik zie dat je output ongeveer 30% lager ligt dan gisteren. Gaat het wel goed????? :P
In het weekend hebben onze servers minder te doen ;)
quote:
LuuK O.O schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:58:
User ID: 14782
Username: LuuKoO
fokschaapje erbij :)
^ > FokSchaap, done.
quote:
overigens vraag ik me wel nog steeds af of ik op 7 april alsnog kan switchen naar een ander team? :?
Alleen naar niet top 3 teams.
Hier draait alles ook op 100%, het gaat lekker Dutch Power Cows.
Allemaal succes met de stampede!
En laat het beste team winnen

Killerbert wijzigde dit bericht 01-04-2008 23:45 (3%)

Morgen de eerste grafiekjes.. ben wel benieuwd.
Ik heb nog een vraagje, ik heb nu in de SB client zelf bij team FoKschaap staan. moet dit idd FoKschaap staan of moet daar iets van Dutch Power Cows staan. OF! is het zoals ik denk dat het is en is dat vakje vrij loos zolang je je op de site van SoB maar bij de koetjes hebt aangemeld.

Dutch Super Cows kan ik overigens niet invullen bij team schijnbaar mag je geen spaties gebruiken :?

quote:
LuuK O.O schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:49:
Ik heb nog een vraagje, ik heb nu in de SB client zelf bij team FoKschaap staan. moet dit idd FoKschaap staan of moet daar iets van Dutch Power Cows staan.
Er zijn 3 dingen..

Team DPC, deze kies je op http://www.seventeenorbust.com (en die staat bij jou al goed: http://www.seventeenorbus...s/user.mhtml?userID=14782

Subteams*, deze kies je op http://sob.qik.nl

En nu zijn er tijdelijke (virtuele) Stampede teams op http://sob.qik.nl/stampede.php

*niet verplicht natuurlijk je kan gewoon onder je eigen account meedoen

DukeBox wijzigde dit bericht 01-04-2008 23:55 (16%)

Zomerweer is ook maar relatief

Je hebt helemaal gelijk, wat er in de client staat maakt niet uit. Ik heb er dutchpowercows ingevuld maar het gaat erom wat je op de website aangeeft als team.

Edit: is bedoeld als reactie op LuuK O.O

anonimoes wijzigde dit bericht 01-04-2008 23:54 (12%)

Gemberthee: water met een smaakje.

quote:
LuuK O.O schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:49:
Ik heb nog een vraagje, ik heb nu in de SB client zelf bij team FoKschaap staan. moet dit idd FoKschaap staan of moet daar iets van Dutch Power Cows staan. OF! is het zoals ik denk dat het is en is dat vakje vrij loos zolang je je op de site van SoB maar bij de koetjes hebt aangemeld.
Ik zie je zowel hier http://sob.qik.nl/ als hier http://tadah.mine.nu/inde...08-04-01&mode=Members erbij staan onder het juiste team, dus alles staat goed :+

Go Go Gadget!

Dank aan onderstaande posters en posts. Ik heb hiermee ge-experimenteert. Voor Vista 64 heb ik ingesteld '"C:\Program Files (x86)\SB\sb.exe" -i' En ik heb nu in ieder geval 2 cores benut. En die andere 2 doen meer dan idle, maar nog altijd niet net zo goed hun best als hun broertjes.

Ik had in SoB al starten op automatisch staan, dus dat hoefde ik niet meer aan te passen.

Toch vind ik het een beetje slecht dat deze client geen 64 bit aan kan (32 bit emuleren is toch niet echt ideaal, helemaal niet voor een rekentaak als deze), en niet standaard meerdere cores ondersteund. Ik weet dat ik daarvoor niet bij jullie moet zijn. Maar wou het maar even gezegd hebben.

Nu laat ik hem gewoon lekker z'n gang gaan en ga ik er niet meer mee lopen kloten. Ben al heel wat procenten kwijt geraakt op die manier. Let the }:O -force begin!

Edit: Hmm... aantal procenten is flink toegenomen in korte tijd. Dus zal idd wel goed zitten nu.
quote:
anonimoes schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:09:
De oplossing was als volgt geloof ik:

- maak een snelkoppeling aan naar sobvc.exe -i (De -i moet je er inderdaad gewoon aan toevoegen) en vink in de eigenschappen aan dat je de service als admin uit wil voeren.
- nu de snelkoppeling uitvoeren
- je kan nu meteen checken of beide cores gebruikt worden via taakbeheer
- door nu in je startmenu in het commandoveldje "services" te tikken krijg je een overzicht van de services die draaien
- zoek de service 'seventeen or bust op' en zet deze op apstarttype: automatisch

Daarmee ben je klaar dacht ik. Het staat elders in dit topic ook uitgelegd maar dit was geloof ik het stappenplan. Bij mij werkte het op vista HP iig perfect.
quote:
M1lamb3r schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:07:
Je kan het beste een snelkoppeling naar het bestand maken en dan in het vakje target/doel de regel: "C:\Program Files\SB\sobsvc.exe" aanpassen naar: "C:\Program Files\SB\sobsvc.exe" -i (let op de haakjes)

Vervolgens kan je dan de snelkoppeling draaien met de RunAs admin optie.

vehpol wijzigde dit bericht 02-04-2008 00:01 (3%)

Ceci n'est pas une signature!

Zou wel leuk zijn als de productie tot zo'n 300 opgevoerd zou kunnen worden: dan neemt DPC meer dan de helft van de totale dagproductie voor zijn rekening :*)

Sow, ik net blij, computers van ouders en broertje mee laten doen.. woei 8.2M/sec

Athlon64 dual 4400+
Athlon64 3200+
AthlonXP 2200+

en dan kijk je naar zo'n flush van X-ray...... :'(
heeft die een compleet kantoorgebouw gehijacked ofzow? :P

<- wel icon voor de gelegenheid gemaakt *O*

Gin gelul, goei spul!

Ik wil ook wel even een maandje meedraaien. Wat moet ik bij team invullen?
code:
1
Team "Dutch Power Cows"

Heb ik nu ingevuld aangezien de teams voorlopig gesloten zijn?
Oh ik lees net dat ik op de website m'n team aan moet geven. DPC ftw. :Y)

Donderwolk wijzigde dit bericht 02-04-2008 08:40 (16%)

Pwnd

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws