Gathering of Tweakers

Quicksearch
Rabbit PowerT

quote:
Sinlath schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:30:
[...]

neehee.. laat me nou even 24 uur rammelen, ik vind het nu wel even leuk om in de top 30 daily te staan.. vanavond zet ik hem om. (iemand een idee waarom ik niet meer binnen NGS flushte van moment 1 op moment 2 ? )

anyway vanaf morgenochtend 08:00 ram ik alles op NGS, heb je met 30 dagen toch een kleine 85T op ngs erbij.
is ... goed ... en DukeBox had wat problemen gisteren met de stampede pagina en wellicht ben je er daardoor uitgegaan.

__-=Team NGS=-__ #1 SoB - #1 TSC2 - #3 DPAD - #6 F@H - #7 LC - #12 µFluids - #15 RC5 - #15 OGR25 - #15 CP

De vorige werd stoffig :-)

quote:
hugoy schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:34:
[...]

na ~30 seconden gerestart, en toen begon hij bij 40% van het block toen ik weer opstartte, dus het werkte gewoon :p
Dat dacht ik ook tot dat ik echt bootte en het toch weer op 0 begon, dus why waste time?
quote:
Sekerob schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:48:
[...]
Dat dacht ik ook tot dat ik echt bootte en het toch weer op 0 begon, dus why waste time?
weer lekker constructieve bijdrage sekerob :X

:-: DPC :-: Boonanza :-:

hoe zat het ookal weer met machines die je niet aan internet hebt hangen ? met SBqueue kan ik inderdaad werk aan die machines geven, echter.... die moet ik dan elke zoveel dagen flushen wat als een soort van spaaractie gezien kan worden.

mag dat dan wel, de rest wat wel aan internet hangt gaat natuurlijk gewoon om de zoveel blocks intermediate flushen

Bak 1 , Bak 2 , Bak 3 , Laptop En ze doen allemaal Climate Prediction iets met boinc

Mooooh!

als je ze gemiddeld elke dag laat flushen, is het gewoon prima... Lukt dat niet, dan kun je ze op een niet-stampederend account laten flushen (hiervoor gelden de stampederegels uiteraard niet), of je kunt ze zo lang laten sparen dat ze het tot 1 mei uithouden ;) In dat geval is het ook na de stampede, en gelden wederom de regels niet meer.

Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)

De vorige werd stoffig :-)

quote:
Frentik schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:54:
[...]
weer lekker constructieve bijdrage sekerob :X
"Why Waste Time" betekende dus "Better boot Now"

maar, Have an issue, take a tissue.... als hij niet geacht wordt te booten en iemand maar laten modderen en morgen misschien zn blokjes weer kwijt is, dan mag jij het hem op een "constructieve" wijze bijbrengen.... tot dan, i'll take a walk and a raincheck.

capito?
quote:
DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:17:
Je kan ook werk heen en weer mailen..
true, dat is ook nog een optie, opzich zijn de machines hier op het werk gewoon 24/7 in test dus die mogen onder full load, zolang ik op kantoor zit kan ik er zelf aan denken om ze einde werkdag te kopieren en te flushen, dan de volgende ochtend weer een copy en flush actie, het is te doen.

eens kijken of ik zoiets kan regelen en automatiseren, zal morgen eens in dat sbqueue verdiepen.

Bak 1 , Bak 2 , Bak 3 , Laptop En ze doen allemaal Climate Prediction iets met boinc

Ik zit hier dus met een dualcore workstation.
Vandaag ben ik begonnen met SoB. Ik heb simpelweg de beta 2.5.08 gedownload en twee keer opgestart.
Nu lees ik dingen over commands die je moet uitvoeren in het geval van multicore systemen.
Klopt het wat ik heb gedaan, gewoon twee losse SoB threads van hetzelfde progje?

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Nee, vermoedelijk doen ze nu hetzelfde werk. Je moet ze installeren als service zodat ze ieder hun eigen work unit doen. Op de WiKi staat alles wat je nodig hebt.

Ik vraag me af of een van de andere teams onze huidige output al is opgevallen..

DukeBox wijzigde dit bericht 01-04-2008 18:04 (28%)

Go Go Gadget!

quote:
DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:46:
Nee, vermoedelijk doen ze nu hetzelfde werk. Je moet ze installeren als service zodat ze ieder hun eigen work unit doen. Op de WiKi staat alles wat je nodig hebt.

Ik vraag me af of een van de andere teams onze huidige output al is opgevallen..
Ik heb nu al meerdere keren op allerlei manieren geprobeerd om meerdere clients te laten draaien via die methode. Maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Vista 64 op een AMD Phenom 9500+. Als ik sobsvc.exe -i in de Dos-prompt invoer (of hoe dat tegenwoordig ook maar mag heten), dan weigert ie dat. sobsvc -p:4:0 gaf wel aan dat het gelukt was. Maar als ik meerder keren v2.5.08 open dan is het hetzelfde project.

Dus als iemand een idee heeft wat ik kan doen. Want zo gaat 75% van mijn }:O -power verloren.

Ceci n'est pas une signature!

Reg. datum: 06 februari 2000

Ik kan nergens echt vinden hoe je de Mac OS X client dubbel kan draaien. Ik heb de sb executable en de sclient.conf naar een nieuwe directory gecopieerd en opgestart. Hij maakt zijn eigen cache aan en heeft andere k en n waarden. Betekent dat dat het goed gaat?

Carpet bombing from B52's is very very accurate: the bombs always hit the ground.

Go Go Gadget!

Over het kopieren van "Jaaap": Is dat voor mij misschien de oplossing. Gewoon 4 Mappen met SoB erin. Dan allemaal hun eigen core toe wijzen en dan laten werken. Bij 2 lijkt het goed te gaan in ieder geval. Zou in ieder geval heel wat makkelijk zijn ;)

Edit: Hoe weet ik trouwens zeker dat een andere core/programma iets anders aan het doen is? door een andere 'n'?

vehpol wijzigde dit bericht 01-04-2008 18:41 (18%)

Ceci n'est pas une signature!

Hallo allemaal

ik ben nét begonnen met Seventeen or Bust en wou graag meedoen met de stampede. Mijn Username is Sencila. Als ik iets moet doen, roep maar :)

quote:
DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:46:

Ja ziet er goed uit. Maar niet juichen voor de beer geschoten is. PS Dukebox ik zie dat je output ongeveer 30% lager ligt dan gisteren. Gaat het wel goed????? :P

quote:
BakkerM schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:38:
Hallo allemaal

ik ben nét begonnen met Seventeen or Bust en wou graag meedoen met de stampede. Mijn Username is Sencila. Als ik iets moet doen, roep maar :)
Even je userid melden, en je inschrijven bij fokschaap!

Less = more

quote:
Jamal schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:08:
[...]

Even je userid melden, en je inschrijven bij fokschaap!
User ID: 14769
Username: Sencila

Mocht ik erachter komen wie of wat fokschaap is, dan val ik hem, haar of het direct lastig :)

Ok, thuis werkt ie als een tiet, Q6600 username boersc trappelt nu mee voor GRASS!
Nu nog even kijken of ik die andere drie cores aan de pruttel kan krijgen.

PS3 games: 16 and counting... PSN: Chrisboers

He mensen ik ben aan het rekenen maar als ik het goed begrijp kan ik nu niet meer een (sub)team joinen? Of wel en hoe doe ik dat dan?

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Core 2 Duo powered

quote:
vehpol schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:29:
[...]

Ik heb nu al meerdere keren op allerlei manieren geprobeerd om meerdere clients te laten draaien via die methode. Maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Vista 64 op een AMD Phenom 9500+. Als ik sobsvc.exe -i in de Dos-prompt invoer (of hoe dat tegenwoordig ook maar mag heten), dan weigert ie dat. sobsvc -p:4:0 gaf wel aan dat het gelukt was. Maar als ik meerder keren v2.5.08 open dan is het hetzelfde project.

Dus als iemand een idee heeft wat ik kan doen. Want zo gaat 75% van mijn }:O -power verloren.
Installatieproblemen van sob als service, kunnen te maken hebben met administrator-rechten. Voordat je de service installeert, kun je via eigenschappen van sobsvc.exe administrator-rechten toekennen. Hetzelfde kun je doen voor sb.exe.
Nadat je de service hebt geinstalleerd, moet je deze natuurlijk ook starten, en niet door meerdere sb.exe te starten, maar door bij systeembeheer-services de seventeen or bust service te starten. Zet hem meteen op automatisch, dan start de service iedere keer als je windows start.

In Vista is het alleen niet mogelijk om de client gui te zien en de progress in de gaten te houden (je kunt het sb log openen om je voortgang te volgen). Ik weet niet hoe het zit met Vista X64, maar bij X86 kun je in de service interactie met bureaublad aanvinken. Dan openen de gui's wel, maar op een interactief bureaublad, zo kun je de eerste keer checken of het werkt, maar daarna kun je interactie beter uitvinken, want je krijgt om de x aantal minuten een waarschuwing dat er een programma op een interactief bureaublad wordt weergegeven.

SheepHunter @ [DPC]Team Boonanza

quote:
darthdrinker schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:20:
He mensen ik ben aan het rekenen maar als ik het goed begrijp kan ik nu niet meer een (sub)team joinen? Of wel en hoe doe ik dat dan?
De eerstvolgende mogelijkheid om een stampede-team te joinen is op 7 april. Tenzij je Fokschaap wilt versterken, dat kan "altijd" 8)7

uit de startpost:
quote:
Dan ga je op jacht naar nieuwe teamleden. Dit kan tot 31 maart, 23:59. Daarna worden de teams bevroren, en gaan we de stampede in. 7 april evalueren we de teams, en mag de top-6 van de teams teams door, en kunnen de andere mensen last-minute overstappen naar een team dat niet in de top-3 staat. Dit is om te voorkomen dat de winnaar al bekend is.
Tenminste, als je bedoelt dat je een stampede-team wilt joinen. Als het om een gewoon subteam gaat, in de "gewone, dagelijkste statistieken" kun je dat gewoon op de normale manier aangeven.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Zomerweer is ook maar relatief

quote:
Jaaap schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:29:
Ik kan nergens echt vinden hoe je de Mac OS X client dubbel kan draaien. Ik heb de sb executable en de sclient.conf naar een nieuwe directory gecopieerd en opgestart. Hij maakt zijn eigen cache aan en heeft andere k en n waarden. Betekent dat dat het goed gaat?
Op een ubuntu systeem heb ik het wel op deze manier opgelost en dat lijkt prima te werken! Mac is natuurlijk geen ubuntu maar wel een *nix als ik het goed heb dus er is denk ik goede kans dat het werkt op deze manier. Ik zou zeggen: gewoon proberen en kijken of ze allemaal echt aan een andere block werken.

Gemberthee: water met een smaakje.

quote:
darthdrinker schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:20:
Fok!Schaap accepteert nog leden, gewoon even je username en id melden!

Less = more

Reg. datum: 30 augustus 2004

Hallo,

Ik krijg sb niet zo ingesteld dat hij mijn dual processor optimaal gebruik. Draai op een E8400 en windows vista. Heb het progje geinstalleerd met rechtermuisknop en dan als administrator uitvoeren.

Dan dien ik het volgens wiki het volgende te doen. =

Installeer SoB als service door "sobsvc.exe -i (weer dmv RunAs Admin). De optie -k om het icoontje in de systray weer te geven werkt helaas niet in Vista ook al staat de optie "Interact with Desktop" aangevinkt voor de SoB service.

Hoe doe ik dit? waar kan ik het bestandje sobsvc.exe -i vinden? Heb in het mapje van SB gekeken en daar staat aleen een bestandje sobsvc.exe als ik aan deze naam -i toevoeg kan ik het niet starten als admin? Het is helaas alleemaal te onduidelijk voor mij. En ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

Kan iemand het svp uileggen op een manier die iedereen snapt.

Alvast bedankt.

Mvg
Fooly

Je kan het beste een snelkoppeling naar het bestand maken en dan in het vakje target/doel de regel: "C:\Program Files\SB\sobsvc.exe" aanpassen naar: "C:\Program Files\SB\sobsvc.exe" -i (let op de haakjes)

Vervolgens kan je dan de snelkoppeling draaien met de RunAs admin optie.

"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood

Sikklebell--Lvl 63 Mage--Trollbane

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws