[Stampede] #7 SoB - Het maken van teams
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw TopicEn ik gok dat het te maken heeft met:quote:Sekerob schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:46:
[...]
Bubbles, tel de negatieve cEMs in de dailies van de afgelopen week eens op en vraag je af wat dan vreemd is voor nieuwkomers. Uit het hoofd zag ik er tenminste 3.
- niet opnieuw opstarten na installeren
- verkeerd gebruik service (bv switchen van GUI naar service)
- verkeerd gebruik Multisob
Iedere client heeft na- en voor-delen. Zo lang die mensen het zelf niet zien en hier een vraag posten kunnen we ze niet helpen het probleem op te lossen. Daarnaast zijn er ook een heleboel waarbij het wel goed gaat..
:-: DPC :-: Boonanza :-:
Ik zag het stampede verhaal langskomen in mijn RSS reader en ik dacht, ik zal TeamRC nog maar eens een beetje mee laten hollen. Dus bij deze helaas geen multicore, maar een gewone P4, die wel 24/7 aan staat. Mijn grassprietjes binnen deze stampede.
Systeempje Proud member of [DPC]Team_RC; Ballaida of Avalon in GuildWars
De fan is blijkbaar afgeslagen, en de rest was geschiedenis. Inderdaad, er bestaat een Thermal Lock bij zoveel+ graden, maar blijkbaar had ik dus al een braque exemplaarquote:DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:00:
Das best wel heftig, normaal gesproken gaat een pc gewoon uit als de cpu in termal lock slaat.
Rosetta@Home, 'cause we are worth it!
Tering man, het is echt lang geleden dat ik gehoord heb, dat iemand zijn proc gefikt had...quote:Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:11:
[...]
De fan is blijkbaar afgeslagen, en de rest was geschiedenis. Inderdaad, er bestaat een Thermal Lock bij zoveel+ graden, maar blijkbaar had ik dus al een braque exemplaar
Ik leef met je mee...

Oh jee, een koetje die nu al uitgeschakeld isquote:Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:11:
[...]
De fan is blijkbaar afgeslagen, en de rest was geschiedenis. Inderdaad, er bestaat een Thermal Lock bij zoveel+ graden, maar blijkbaar had ik dus al een braque exemplaar
* Grandmasg vermoed alleen dat het bij dit exemplaar ietsjes lastiger is http://www.liveleak.com/view?i=d57_1206882892
I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!--TSC Aap stats!
gewoon el cheapo doorknallen.quote:Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:52:
Slecht nieuws luitjes. Mijn E2140 heeft zijn laatste adem uitgeblazen, dus ik lig uit de Stampede. Gelukkig (nou ja, gelukkig) zit ik nu op school om deze post te typen, maar voorlopig wordt meedoen aan de Stampede dus een no-brainer![]()
Ik had al zo'n vermoeden dat er iets niet in de haak was, hoge temperaturen, totdat ik opeens een brandlucht rook toen ik de computer een uur terug aanzette. Vonk, knetter, EOL. Dat wordt dus een garantieclaim maar liever nog een nieuwe processor aanschaffen. Bah, ik had al een tegenvaller, dit wordt nummer 2 in de rij
is dit wat :
V&A aangeboden: Intel Core 2 Duo E2140
inclusief nieuwe coolert
Reg. datum: 23 augustus 2004
PS3 games: 19 and counting... PSN: Chrisboers Now playing: Burnout Paradise, Force Unleashed, GRiD
Bedankt voor de link, ik heb al contact met de verkoper gehad daarvoor.quote:Sinlath schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:38:
[...]
gewoon el cheapo doorknallen.
is dit wat :
V&A aangeboden: Intel Core 2 Duo E2140
inclusief nieuwe coolert
Voor de rest... welke dag was het ook alweer vandaag? Hmm
Dus je koe loeit rustig voort?quote:Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:50:
[...]
Bedankt voor de link, ik heb al contact met de verkoper gehad daarvoor.
Ach, een lege socket in een stats server is toch ook een mooi excuus?quote:DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:16:
Ik vind het nooit zo heel erg als iets stuk gaat.. heb ik weer een reden om iets nieuws (sneller) te kopen
Less = more
Nu nog even hopen dat we wat leuke score's met z'n allen neer gaan zetten.
Gieltje wijzigde dit bericht 01-04-2008 13:13 (22%)
<leeg>
Als team fok!schaap meetelt voor dpc mag je me toevoegen (userid: 14696).quote:Jamal schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:18:
Kom gewoon bij FoK!Schaap! :-)
Dus als ik het goed begrijp word dan automatisch mijn score niet meer online weergegeven tot over een paar dagen, alleen word dan die van iedereen geflushed?
<leeg>
Eventueel heb ik hier nog een E6420 (2,13 GHz, 4 MB cache) liggen, laat maar weten bij interesse. Schijnt een prima overklokker te zijn, heeft echter in een internetpctje gezeten en is daarom nooit overklokt.quote:Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:52:
Slecht nieuws luitjes. Mijn E2140 heeft zijn laatste adem uitgeblazen, dus ik lig uit de Stampede. Gelukkig (nou ja, gelukkig) zit ik nu op school om deze post te typen, maar voorlopig wordt meedoen aan de Stampede dus een no-brainer![]()
Ik had al zo'n vermoeden dat er iets niet in de haak was, hoge temperaturen, totdat ik opeens een brandlucht rook toen ik de computer een uur terug aanzette. Vonk, knetter, EOL. Dat wordt dus een garantieclaim maar liever nog een nieuwe processor aanschaffen. Bah, ik had al een tegenvaller, dit wordt nummer 2 in de rij
scorpionv wijzigde dit bericht 01-04-2008 13:28 (8%)
Kom even lekker shouten op onze site: Los Alcoholicos!
Now processing: World Community Grid & OGR-25. Clicking @ Ecologyfund.com!
je komt virtueel in team Fokschaap te hangen, al je punten flush je gewoon voor dpc.quote:Gieltje schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:25:
[...]
Als team fok!schaap meetelt voor dpc mag je me toevoegen (userid: 14696).
Dus als ik het goed begrijp word dan automatisch mijn score niet meer online weergegeven tot over een paar dagen, alleen word dan die van iedereen geflushed?
Je krijgt straks sob hitparades en sob stampede hitparades. 1 voor gewone stats en 1 met virtuele stampede stats.
Een luidruchtige koe
^ donequote:Gieltje schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:25:
Als team fok!schaap meetelt voor dpc mag je me toevoegen (userid: 14696).
Er zijn dingen waar je GEEN grappen over kan maken he!quote:Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:50:
[...]
Bedankt voor de link, ik heb al contact met de verkoper gehad daarvoor.
Je hebt mailquote:scorpionv schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:26:
[...]
Eventueel heb ik hier nog een E6420 (2,13 GHz, 4 MB cache) liggen, laat maar weten bij interesse. Schijnt een prima overklokker te zijn, heeft echter in een internetpctje gezeten en is daarom nooit overklokt.
Welke dingen dan?quote:Balachmar schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:39:
[...]
Er zijn dingen waar je GEEN grappen over kan maken he!
Zelfde k-waarde is geen probleem: er zijn maar 6 getallen die nog onderzocht moeten worden.quote:SayWhatAgain! schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:03:
Hmm, net een reboot gedaan en nu begint SoB opnieuw. Al het voorgaande werk weg. Hij start op met een foutmelding dat ik opnieuw moet installeren, maar ze werken wel gewoon. Ook zijn ze beide met dezelfde k-waarde bezig, wel een andere n-high. Klopt dat? Ik heb het geinstalleerd met MultiSob en voorheen nog niet gereboot.
specs
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #4
DONT MESS WITH OUR HOLYquote:quote:
Balachmar schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:39:
[...]
Er zijn dingen waar je GEEN grappen over kan maken he!
Welke dingen dan?

's Cpt00kirk wijzigde dit bericht 01-04-2008 14:09 (31%)
__-=Team NGS=-__ #1 SoB - #1 TSC2 - #3 DPAD - #6 F@H - #7 LC - #12 µFluids - #15 RC5 - #15 OGR25 - #15 CP
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.