Hoofdcategorieën
Topicacties

[Stampede] #7 SoB - Het maken van teams

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
IP in your face !

quote:
MarcusOConnor schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:13:
Ik zoek nog een team!
username= MarcusOConnor
userid= 14711

geïnteresseerden?
Team FoKSchaap kan alle hulp gebruiken.
quote:
ThePretendersbv schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:36:
Beetje laat maar ik wil toch heeeeeeeel graag bij Team Prime Ribeye ;)
Username: ThePretender
Userid: 9738
Weet nog of het nu wel of niet mocht, maar heb je toegevoegd.
quote:
Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:52:
Ik had al zo'n vermoeden dat er iets niet in de haak was, hoge temperaturen, totdat ik opeens een brandlucht rook toen ik de computer een uur terug aanzette.
Das best wel heftig, normaal gesproken gaat een pc gewoon uit als de cpu in termal lock slaat.

DukeBox wijzigde dit bericht 01-04-2008 12:01 (25%)

Death Magnetic

quote:
Sekerob schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:46:
[...]
Bubbles, tel de negatieve cEMs in de dailies van de afgelopen week eens op en vraag je af wat dan vreemd is voor nieuwkomers. Uit het hoofd zag ik er tenminste 3.
En ik gok dat het te maken heeft met:
- niet opnieuw opstarten na installeren
- verkeerd gebruik service (bv switchen van GUI naar service)
- verkeerd gebruik Multisob

Iedere client heeft na- en voor-delen. Zo lang die mensen het zelf niet zien en hier een vraag posten kunnen we ze niet helpen het probleem op te lossen. Daarnaast zijn er ook een heleboel waarbij het wel goed gaat..

:-: DPC :-: Boonanza :-:

Reg. datum: 08 februari 2007

quote:
DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:00:

Team FoKSchaap kan alle hulp gebruiken.
okay

The truth is out there
Reg. datum: 19 mei 2002

Ik zal ook hier even mijn neus laten zien.
Ik zag het stampede verhaal langskomen in mijn RSS reader en ik dacht, ik zal TeamRC nog maar eens een beetje mee laten hollen. Dus bij deze helaas geen multicore, maar een gewone P4, die wel 24/7 aan staat. Mijn grassprietjes binnen deze stampede.

Systeempje Proud member of [DPC]Team_RC; Ballaida of Avalon in GuildWars

You got n00bsticked.
Reg. datum: 12 februari 2005

quote:
DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:00:
Das best wel heftig, normaal gesproken gaat een pc gewoon uit als de cpu in termal lock slaat.
De fan is blijkbaar afgeslagen, en de rest was geschiedenis. Inderdaad, er bestaat een Thermal Lock bij zoveel+ graden, maar blijkbaar had ik dus al een braque exemplaar :X

Rosetta@Home, 'cause we are worth it!

IP in your face !

Ik vind het nooit zo heel erg als iets stuk gaat.. heb ik weer een reden om iets nieuws (sneller) te kopen ;)
The truth is out there

quote:
Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:11:
[...]

De fan is blijkbaar afgeslagen, en de rest was geschiedenis. Inderdaad, er bestaat een Thermal Lock bij zoveel+ graden, maar blijkbaar had ik dus al een braque exemplaar :X
Tering man, het is echt lang geleden dat ik gehoord heb, dat iemand zijn proc gefikt had...
Ik leef met je mee... http://www.clicksmilies.com/s1106/aktion/action-smiley-032.gif

What ever!!!!

quote:
Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:11:
[...]

Oh jee, een koetje die nu al uitgeschakeld is :'( Gelukkig zijn deze exemplaren op te lappen met wat "spare parts" of een handje vol nieuwe onderdelen.

* Grandmasg vermoed alleen dat het bij dit exemplaar ietsjes lastiger is http://www.liveleak.com/view?i=d57_1206882892

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!--TSC Aap stats!

WCG?
Reg. datum: 28 juni 2001

quote:
Slecht nieuws luitjes. Mijn E2140 heeft zijn laatste adem uitgeblazen, dus ik lig uit de Stampede. Gelukkig (nou ja, gelukkig) zit ik nu op school om deze post te typen, maar voorlopig wordt meedoen aan de Stampede dus een no-brainer :'(

Ik had al zo'n vermoeden dat er iets niet in de haak was, hoge temperaturen, totdat ik opeens een brandlucht rook toen ik de computer een uur terug aanzette. Vonk, knetter, EOL. Dat wordt dus een garantieclaim maar liever nog een nieuwe processor aanschaffen. Bah, ik had al een tegenvaller, dit wordt nummer 2 in de rij :(
gewoon el cheapo doorknallen.

is dit wat :

V&A aangeboden: Intel Core 2 Duo E2140

inclusief nieuwe coolert ;)

Bak 1 , Bak 2 , Bak 3 , Laptop En ze doen allemaal Climate Prediction iets met boinc

Reg. datum: 23 augustus 2004

hoi allemaal, ik wil wel mee 17en, maar krijg dat progje niet door de proxy heen. Kan ik dat ergens instellen? Dus proxy + uname + password

PS3 games: 19 and counting... PSN: Chrisboers Now playing: Burnout Paradise, Force Unleashed, GRiD

You got n00bsticked.

quote:
Sinlath schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:38:
[...]

gewoon el cheapo doorknallen.

is dit wat :

V&A aangeboden: Intel Core 2 Duo E2140

inclusief nieuwe coolert ;)
Bedankt voor de link, ik heb al contact met de verkoper gehad daarvoor.

Voor de rest... welke dag was het ook alweer vandaag? Hmm O-)

Reg. datum: 20 februari 2008

quote:
Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:50:
[...]

Dus je koe loeit rustig voort? :P
Less = more

quote:
DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:16:
Ik vind het nooit zo heel erg als iets stuk gaat.. heb ik weer een reden om iets nieuws (sneller) te kopen ;)
Ach, een lege socket in een stats server is toch ook een mooi excuus?

Less = more

Staa(r)t drooG

Ik draai sinds gister ook een paar rondjes mee, met meer dan een cpu'tje (totaal 7 cores) draai alleen niet in een stampede team maar gewoon onder dpc (achja elke koe die loeit is er een).
Nu nog even hopen dat we wat leuke score's met z'n allen neer gaan zetten.

Gieltje wijzigde dit bericht 01-04-2008 13:13 (22%)

<leeg>

Less = more

Kom gewoon bij FoK!Schaap! :-)

Less = more

Staa(r)t drooG

quote:
Jamal schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:18:
Kom gewoon bij FoK!Schaap! :-)
Als team fok!schaap meetelt voor dpc mag je me toevoegen (userid: 14696).

Dus als ik het goed begrijp word dan automatisch mijn score niet meer online weergegeven tot over een paar dagen, alleen word dan die van iedereen geflushed?

<leeg>

Los Alcoholicos
Reg. datum: 29 juni 2000

quote:
Slecht nieuws luitjes. Mijn E2140 heeft zijn laatste adem uitgeblazen, dus ik lig uit de Stampede. Gelukkig (nou ja, gelukkig) zit ik nu op school om deze post te typen, maar voorlopig wordt meedoen aan de Stampede dus een no-brainer :'(

Ik had al zo'n vermoeden dat er iets niet in de haak was, hoge temperaturen, totdat ik opeens een brandlucht rook toen ik de computer een uur terug aanzette. Vonk, knetter, EOL. Dat wordt dus een garantieclaim maar liever nog een nieuwe processor aanschaffen. Bah, ik had al een tegenvaller, dit wordt nummer 2 in de rij :(
Eventueel heb ik hier nog een E6420 (2,13 GHz, 4 MB cache) liggen, laat maar weten bij interesse. Schijnt een prima overklokker te zijn, heeft echter in een internetpctje gezeten en is daarom nooit overklokt.

scorpionv wijzigde dit bericht 01-04-2008 13:28 (8%)

Kom even lekker shouten op onze site: Los Alcoholicos!
Now processing: World Community Grid & OGR-25. Clicking @ Ecologyfund.com!

NoizyCows

quote:
Gieltje schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:25:
[...]

Dus als ik het goed begrijp word dan automatisch mijn score niet meer online weergegeven tot over een paar dagen, alleen word dan die van iedereen geflushed?
je komt virtueel in team Fokschaap te hangen, al je punten flush je gewoon voor dpc.
Je krijgt straks sob hitparades en sob stampede hitparades. 1 voor gewone stats en 1 met virtuele stampede stats.

Een luidruchtige koe

IP in your face !

quote:
Gieltje schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:25:
^ done
The truth is out there

quote:
Jejking schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:50:
[...]

Er zijn dingen waar je GEEN grappen over kan maken he! >:)

I dare you, I double dare you!

Hmm, net een reboot gedaan en nu begint SoB opnieuw. Al het voorgaande werk weg. Hij start op met een foutmelding dat ik opnieuw moet installeren, maar ze werken wel gewoon. Ook zijn ze beide met dezelfde k-waarde bezig, wel een andere n-high. Klopt dat? Ik heb het geinstalleerd met MultiSob en voorheen nog niet gereboot.

Specs || Blog || PS3 Games: Burnout Paradise/RSV2/NFS Pro Street/GTA IV/MotorStorm/Uncharted/Ratchet&Clank

You got n00bsticked.

quote:
scorpionv schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:26:
[...]

Eventueel heb ik hier nog een E6420 (2,13 GHz, 4 MB cache) liggen, laat maar weten bij interesse. Schijnt een prima overklokker te zijn, heeft echter in een internetpctje gezeten en is daarom nooit overklokt.
Je hebt mail ;)
quote:
Balachmar schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:39:
[...]

Welke dingen dan? :>

2 the resQ
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
SayWhatAgain! schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:03:
Hmm, net een reboot gedaan en nu begint SoB opnieuw. Al het voorgaande werk weg. Hij start op met een foutmelding dat ik opnieuw moet installeren, maar ze werken wel gewoon. Ook zijn ze beide met dezelfde k-waarde bezig, wel een andere n-high. Klopt dat? Ik heb het geinstalleerd met MultiSob en voorheen nog niet gereboot.
Zelfde k-waarde is geen probleem: er zijn maar 6 getallen die nog onderzocht moeten worden. :P

specs
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #4

Rabbit PowerT
Reg. datum: 05 april 2005

quote:
quote:
Balachmar schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:39:
[...]

Welke dingen dan? :>
DONT MESS WITH OUR HOLY http://www.free-dc.org/forum/images/smilies/cow.gifhttp://www.free-dc.org/forum/images/smilies/cow.gifhttp://www.free-dc.org/forum/images/smilies/cow.gif 's ;)

Cpt00kirk wijzigde dit bericht 01-04-2008 14:09 (31%)

__-=Team NGS=-__ #1 SoB - #1 TSC2 - #3 DPAD - #6 F@H - #7 LC - #12 µFluids - #15 RC5 - #15 OGR25 - #15 CP

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: