Hoofdcategorieën
Topicacties

[Stampede] #7 SoB - Het maken van teams

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
IP in your face !

^ Hij is nog geen DPC lid.. wel TPR.
Reg. datum: 19 januari 2008

fantastisch, de stats zijn terug! _/-\o_

Death Magnetic

quote:
lars2309 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 01:05:
fantastisch, de stats zijn terug! _/-\o_
Gelukkig, je zou bijna denken dat het een 1 april grap was :+

:-: DPC :-: Boonanza :-:

Es un Gringo!
Reg. datum: 07 november 2000

nou ja, voor de 7e dan: (wat gaat dit snel zeg, even een avondje niet kijken en je hebt een hele ronde verkiesbaar stellen gemist :) )
mocht je de 7e nog kunnen meedoen: doe mij maar crew (ook al hebben ze geen .... :P )

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Stampûh, wreed uit je dak!

[insert hakkuhbar-gabbersaurus-tune]
STAMPUH STAMPUH, wreed uit je dak 8)
[/insert hakkuhbar-gabbersaurus-tune]

Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!

and back is gigi!

Bij deZe gooi ik het bijltje er bij neer, wat een !@#@!#! client. Hier ga ik me niet 30 dagen aan ergeren sorry.

Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]

quote:
Flapmo schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:28:
Bij deZe gooi ik het bijltje er bij neer, wat een !@#@!#! client. Hier ga ik me niet 30 dagen aan ergeren sorry.
wat is er niet goed gegaan dan??

Representative of [LYDIC-|-MultiGaming] and of the [LYDIC-|-BOINC Squad]

2 the resQ
Reg. datum: 01 juni 2001

Ze zijn er altijd bij. Helaas dat je gaat.
Wel vreemd dat het bij jou problemen opleverd. Ik heb hier 5 systemen gedraaid, waar het rock solid op liep, nergens last van.

specs
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #4

Less = more

quote:
Flapmo schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:28:
Ik kap er ook mee, wat een ellende! Doek dat FoK!Schaap team ook maar op!

spoiler:
1 april

Less = more

Rabbit PowerT
Reg. datum: 05 april 2005

ik snap niet wat men fout doet? :?

- ik download de client.
- installeren ( effe naam invullen / team mag leeg blijven.
- gaat naar de directory via cmd en type : sobsvc -i
- daarna type sobsvc -p:4:0 ( voor een quad) of -p:2:0 ( voor een dual )
- start pc opnieuw op en deze start dan 4 / 2 clients op en draait al maanden constant zonder problemen.

Systems : allen winXP .... aangezien Vista ZUIGT ;( ;(

__-=Team NGS=-__ #1 SoB - #1 TSC2 - #3 DPAD - #6 F@H - #7 LC - #12 µFluids - #15 RC5 - #15 OGR25 - #15 CP

IP in your face !

quote:
Cpt00kirk schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:56:
- daarna type sobsvc -p:4:0 ( voor een quad) of -p:2:0 ( voor een dual )
Is nergens voor nodig.. sterker nog, mocht je ooit een CPU upgrade doen kun je hem beter op auto laten.
Less = more

Trouwens geen tijd voor een nieuw topic? Die teams zijn nu toch wel vrij aardig gemaakt :)

Less = more

14226
Reg. datum: 05 juni 2006

quote:
DukeBox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:29:
[...]

Is nergens voor nodig.. sterker nog, mocht je ooit een CPU upgrade doen kun je hem beter op auto laten.
Ja inderdaad ik zie iedereen altijd moeilijke commandos maken.. ik heb het gewoon vanzelf laten gaan en dat werkt prima... heb ook speciaal voor de stampede mijn gegheugen ge'OC'd :) hopen dat hij het niet te warm krijgt.

/Michielhaisma

Rabbit PowerT

quote:
[...]

weer wat geleerd _/-\o_

__-=Team NGS=-__ #1 SoB - #1 TSC2 - #3 DPAD - #6 F@H - #7 LC - #12 µFluids - #15 RC5 - #15 OGR25 - #15 CP

WCG?
Reg. datum: 28 juni 2001

quote:
[...]

klopt, tenzij sobsvc -o of -o2 niet lekker werkt en dus op je dualcore dual opteron maar 2 clients laat rammelen.

ik vind persoonlijk de client lekker simpel, niet teveel poespas, gewoon rammelen met die handel.
hele zwikkie hier wordt wel warmer dan met BOINC, maargoed die constatering is al meermalen gedaan ;)

Bak 1 , Bak 2 , Bak 3 , Laptop En ze doen allemaal Climate Prediction iets met boinc

NoizyCows

quote:
Cpt00kirk schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:56:

Systems : allen winXP .... aangezien Vista ZUIGT ;( ;(
Ik snap niet waarom zoveel mensen vista vindt zuigen.

Wat is je probleem?

Een luidruchtige koe

WCG?
Reg. datum: 28 juni 2001

quote:
GBI schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:26:
[...]

Ik snap niet waarom zoveel mensen vista vindt zuigen.

Wat is je probleem?
Zuigen is wat kort door de bocht.

voor veel mensen schiet vista zijn doel voorbij, vista past op dat moment niet binnen het gebruiksprofiel wat mensen voor ogen hadden.

dat en er zijn flink wat mensen die verlatingsangst hebben ;)

ik heb zelf vrij lang met vista gedraait, maar persoonlijk vind ik het zonde van mijn system resources, het vraagt te veel tenopzichte van wat je ervoor terug krijgt.

het zuigt imho zeker niet, het is alleen minder geschikt voor mijn doelen.

Bak 1 , Bak 2 , Bak 3 , Laptop En ze doen allemaal Climate Prediction iets met boinc

Reg. datum: 27 maart 2007

Beetje laat maar ik wil toch heeeeeeeel graag bij Team Prime Ribeye ;)
Username: ThePretender
Userid: 9738

Team ColdFusion
Reg. datum: 17 mei 2002

Persoonlijk denk ik dat te veel mensen ook die MultiSoB iinstaller van Dukebox gebruiken, waardoor onverwachte problemen ontstaan... in principe blijft het, zoals hierboven beschreven, altijd het makkelijkste om de client te installeren als service in Windows.

Dan komt daar nog wel bij dat ge-OC'de machines hier wel eens tegen een grens aanlopen...

@ Flapmo
Hoe is je systeemconfig? OC? En je clientsoftware? Service install?

Trotse eigenaar van een Opel Astra 1.7 Station Wagen Executive Edition (kleur Metro)

Zomerweer is ook maar relatief
Reg. datum: 02 maart 2001

quote:
Pskutte schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:38:
Persoonlijk denk ik dat te veel mensen ook die MultiSoB iinstaller van Dukebox gebruiken, waardoor onverwachte problemen ontstaan... in principe blijft het, zoals hierboven beschreven, altijd het makkelijkste om de client te installeren als service in Windows.

Dan komt daar nog wel bij dat ge-OC'de machines hier wel eens tegen een grens aanlopen...

@ Flapmo
Hoe is je systeemconfig? OC? En je clientsoftware? Service install?
Waarom zou de client op een overgeklokte pc niet goed lopen? Het enige dat ik kan bedenken is dat de overklok niet goed getest is met orthos/prime/etc waardoor de pc niet geheel stabiel is... Op mijn 50% overgeklokte E4400 werkt het in elk geval prima met de service install. Of is het gewoon een constatering dat er op de één of andere manier vaak problemen zijn met proc's met een OC?

Gemberthee: water met een smaakje.

Reg. datum: 08 februari 2007

Ik zoek nog een team!
username= MarcusOConnor
userid= 14711

geïnteresseerden?

Death Magnetic

quote:
anonimoes schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:58:
Waarom zou de client op een overgeklokte pc niet goed lopen? Het enige dat ik kan bedenken is dat de overklok niet goed getest is met orthos/prime/etc waardoor de pc niet geheel stabiel is... Op mijn 50% overgeklokte E4400 werkt het in elk geval prima met de service install. Of is het gewoon een constatering dat er op de één of andere manier vaak problemen zijn met proc's met een OC?
Zoals je al zegt sob=prime95/orthos kwa systeembelasting dus misschien is een OC dan wel niet zo stabiel als sommige denken :)

:-: DPC :-: Boonanza :-:

Rabbit PowerT

uiteraard is G.R.A.S.S. geintresseerd ... maar zou kijken welk team onderin extra power nodig heeft 8)

Cpt00kirk wijzigde dit bericht 01-04-2008 11:21 (7%)

De vorige werd stoffig :-)
Reg. datum: 02 februari 2006

quote:
Bubbles schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:32:
Ze zijn er altijd bij. Helaas dat je gaat.
Wel vreemd dat het bij jou problemen opleverd. Ik heb hier 5 systemen gedraaid, waar het rock solid op liep, nergens last van.
Bubbles, tel de negatieve cEMs in de dailies van de afgelopen week eens op en vraag je af wat dan vreemd is voor nieuwkomers. Uit het hoofd zag ik er tenminste 3.
You got n00bsticked.
Reg. datum: 12 februari 2005

Slecht nieuws luitjes. Mijn E2140 heeft zijn laatste adem uitgeblazen, dus ik lig uit de Stampede. Gelukkig (nou ja, gelukkig) zit ik nu op school om deze post te typen, maar voorlopig wordt meedoen aan de Stampede dus een no-brainer :'(

Ik had al zo'n vermoeden dat er iets niet in de haak was, hoge temperaturen, totdat ik opeens een brandlucht rook toen ik de computer een uur terug aanzette. Vonk, knetter, EOL. Dat wordt dus een garantieclaim maar liever nog een nieuwe processor aanschaffen. Bah, ik had al een tegenvaller, dit wordt nummer 2 in de rij :(

Rosetta@Home, 'cause we are worth it!

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: