Reg. datum: 22 mei 2007
van dat forum ben ik niet zo heel erg onder de indruk dus helaas.
Het is Team Prime geworden.
als ik nog wat moet doen geef maar info
je moet even je Username en User ID opgeven van je SoB accountquote:DarkShadow16 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:40:
Fokschaap is van Fok! ?
Representative of [LYDIC-|-MultiGaming] and of the [LYDIC-|-BOINC Squad]
2 maal thanks, ook namens mijn dualcorequote:DukeBox schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:31:
Ja.. dat is de bedoeling.
ja ik heb hem als service geinstalled, maar er gebeurd iets heel vreemds... hij start eventjes heel snel mijn 2 clients op.... en dan killed ie ze meteen weer.. als ik dan -m monitoring aan zet... dan blijft ie ze opstarten maar sterven ze net zo snel weer afquote:Xaverius schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:07:
[...]
Je hebt na instaleren wel even de PC opnieuw opgestart?
Van de cEMs/sec moet je de eerste 10-20 minuten niks van aantrekken, dat stelt zich langzaamaan in. Als de k- en n- waarde niet hetzelfde zijn moet het goed gaan, heb je hem als service geinstalleerd?
ik snap er niks van.
Gin gelul, goei spul!
Reg. datum: 22 mei 2007
darkshadow16
stond ook al in mijn vorige bericht, maar hier nog een keer
kan je het programma ook gewoon 2 keer opstarten of werkt dat niet?
dan pakt ie dezelfde K + N, en da mag nie ofzoquote:DarkShadow16 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:45:
user id: 14693
darkshadow16
stond ook al in mijn vorige bericht, maar hier nog een keer
kan je het programma ook gewoon 2 keer opstarten of werkt dat niet?
Gin gelul, goei spul!
Je beide cores staan dan hetzelfde stukje data te berekenen = dubbel = zonde van de tijd van die tweede corequote:AtomicShockwave schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:47:
[...]
dan pakt ie dezelfde K + N, en da mag nie ofzo
Gemberthee: water met een smaakje.
UserID: 14717
PC: P IV 3.0Ghz HT (staat 14 uur per dag aan)
Team: Ik meld me toch aan bij all your primes are belong to us, vanwege de vette naam
En we zitten al boven de 200!quote:SoB team When do you get them stats (31 March 2008)
Based on weekly average of 176.049.379.246 k cEMs per day
--------------------------------------------------------------------------------
team day(s) average output (k)
TeamPrimeRib 25,31 28.534.273.364 cEMs
En ook al 28 nieuwe members vandaag!!
Jamal wijzigde dit bericht 31-03-2008 23:00 (7%)
Less = more
quote:hugoy schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:50:
Account: hugoy
UserID: 14717
PC: P IV 3.0Ghz HT (staat 14 uur per dag aan)
Team: Ik meld me toch aan bij all your primes are belong to us, vanwege de vette naam
^^donequote:DarkShadow16 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:40:
Fokschaap is van Fok! ?
:-: DPC :-: Boonanza :-:
Gebruik je Vista?quote:AtomicShockwave schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:44:
[...]
ja ik heb hem als service geinstalled, maar er gebeurd iets heel vreemds... hij start eventjes heel snel mijn 2 clients op.... en dan killed ie ze meteen weer.. als ik dan -m monitoring aan zet... dan blijft ie ze opstarten maar sterven ze net zo snel weer af
ik snap er niks van.
naja doe mij maar bij team prime
user: AtomicShockwave usid: 14690
Gin gelul, goei spul!
Natuurlijk zijn anderen ook vanharte welkom
Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!
User ID: 12952
Username: GeniusDex
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
verwacht niet te veel. het is een printerserver bij een klant die 10 uurtjes per dag meepoept.
ID: 14220
Name: Soulmaster
* Soulmaster gaat weer snel terug in vakantiemodus.
Your user name is : LuckyY
Als er meer info nodig is mail maar
#BSMFH on irc.tweakers.net
Ik heb hem ook maar even gekopieerd naar de DPC hyvequote:Bubbles schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:22:
Even vooruitgaand op een mogelijk verhaal door de crew van T.net, heb ik bij de tweakblogs alvast een eigen verhaaltje neergezet.
Zool! In welk tropisch eiland ga je je nu vermaken?quote:Soulmaster schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:23:
* Soulmaster gaat weer snel terug in vakantiemodus.
Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!
Ik zet nog een backup terug maar daar zit bijna niemand in.
De restore is over 25 min klaar, kan iedereen dan weer even opgeven in welk team hij/zij wil ?
Dit topic is gesloten. ![]()