Gathering of Tweakers

Quicksearch
Een gevaar op de weg
Reg. datum: 11 maart 2001

Gooi de stampedeteams toch nog even open!

Het lijkt me op dit moment belangrijk dat nieuwe DPC'ers met zo veel mogelijk plezier mee kunnen stampen. Het zal de teams vast niet verder uit evenwicht brengen, en dat bevriezen/evalueren kan over een paar dagen ook nog wel.

[DPC] Our Battle against cancer - help ook mee!

Mooooh!

hohoho, op 7 april kun je altijd nog een team joinen ;)

Voor de duidelijkheid : op 7 april kan het, daarna echt niet meer... Wellicht kun je nu nog aangeven bij welk team je wilt, en zo lang dat geen top-3 team is, kom je er dan gewoon bij...

FreezeXJ wijzigde dit bericht 31-03-2008 19:27 (63%)

Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)

WorldCommunityGrid @ DPC
Reg. datum: 31 oktober 2005

Oeps :+ , als ik het goed begrijp ben ik nu dus te laat om me bij een subteam aan te melden?? Kan het op/na 7 april wel weer of helemaal niet? [edit] zie hierboven...

priens wijzigde dit bericht 31-03-2008 19:25 (9%)

kben het helemaal met Mist eens, de post op de FP is pas net gebeurd, laten we proberen de nieuwe DPC leden blij te maken, en zich thuis te voelen. Ik heb toch al gezien dat de teams niet echt in evenwicht zijn.. iig tot vandaag toe.. geen idee hoe dat morgen zal zijn met de eerste stampede dag, maar er zullen toch veranderingen moeten worden doorgevoerd, en als je tot die tijd mensen mee kan laten doen in de teams is toch juist gezellig?

edit

te laat :D was al antwoord gegeven boven mij..

NiCKYsTyLe wijzigde dit bericht 31-03-2008 19:25 (6%)

Representative of [LYDIC-|-MultiGaming] and of the [LYDIC-|-BOINC Squad]

quote:
Frentik schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:12:
[...]
Meedoen met SoB voor DPC kan altijd, alleen deelnemen aan de virtuele Stampede teams kan niet meer.
Je kan je nu nog FoKSchaap aansluiten, kun je op 7 april evt. nog switchen.

Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php

Mooooh!

We zijn eruit, de boel is in elk geval tot vannacht 23:59 nog open. Per speciaal verzoek van velen kun je je dus nog overal inschrijven.

Is het een idee een topic te openen om te discussieren over de getallen (want staat het vast dat 78557 het kleinste getal is) en wat is het nut van dit project? Het lijkt me niet handig dat hier te doen, maar misschien wel leuk om zo'n topic te hebben?

Mooooh!

Lijkt me meer iets voor Stuffis Generalis ofzo, of eventueel een wiskundeforum. Als onze mods akkoord gaan houdt niets je tegen overigens (behalve gebrek aan belangstelling/ relevante kennis op het gebied)

Zomerweer is ook maar relatief

Ik ben natuurlijk niet de persoon die over het toelaten van mensen gaat maar ik wil er toch graag een (proef)ballonnetje over oplaten om in Haagse termen te spreken ;) Waarom is er eigenlijk zo'n stricte regel dat dit niet mag na de start van de stampede? Mensen die zich inderdaad via de FP nu aanmelden kunnen dan pas meedoen vanaf 7 april, dat lijkt me toch ook weer niet de bedoeling... Je stelt op die manier deze mensen teleur en ook heeft DPC minder output waardoor de stampede toch minder succesvol is. Nieuwe mensen kunnen natuurlijk gewoon onder eigen naam joinen en dan vanaf 7 april bij een team gaan maar waarom eigenlijk niet eerder?

Dat mensen niet kunnen switchen van team vind ik wel weer goed, daarmee krijg je toch meer teamgeest denk ik!

just my 2c zegmaar, ik denk echter dat er reden is om wellicht toch nieuwe aanmeldingen nog wel bij een team in te delen.

Edit: Heh, moet wat vaken f5-en, zie dat de kwestie al grotendeels is opgelost, hulde!

anonimoes wijzigde dit bericht 31-03-2008 19:57 (5%)

Ben ik nou alweer mijn zonnebril vergeten?

WorldCommunityGrid @ DPC
Reg. datum: 31 oktober 2005

Ah, in dat geval zou ik me graag bij Team Prime Ribeye! voegen.

User ID: 14649
Username: depriens

licenced pepernootaddict

welkom, laat je hier ook ff zien
welkom de priens! Je hebt je zojuist bij het juiste adres aangemeld.

Voor andere lekkere stukken vlees zou ik willen zeggen:

Join
http://innovativequest.nl/tpr/tpr.PNG

Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!

hej! ik doe ook mee, alleen ik heb een probleem.
Ik heb eerst de client geinstalled en de username: AtomicShockwave gebruikt...
toen kon ik op die site niet nog een keer met registreren. Dus had ik geen password, nou heb ik die passmailer gebruikt op de site..... leek te werken... maar 3 uur later nog geen mailtje :?

wat doe ik fout :P

Gin gelul, goei spul!

[DPC]Team Grazzie

Op het laatst kies ik voor Team Prime Ribeye!

User ID : 14713
Username : BlackPiet2

Op ID Black Piet kreeg ik helaas geen mail :(

Helaas heb ik maar 1 PC tot mijn beschikking :|

Black Piet wijzigde dit bericht 31-03-2008 21:47 (18%)

......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee...... | Boinc FAQ | SETI FAQ

quote:
AtomicShockwave schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:36:
hej! ik doe ook mee, alleen ik heb een probleem.
Ik heb eerst de client geinstalled en de username: AtomicShockwave gebruikt...
toen kon ik op die site niet nog een keer met registreren. Dus had ik geen password, nou heb ik die passmailer gebruikt op de site..... leek te werken... maar 3 uur later nog geen mailtje :?

wat doe ik fout :P
Kijk eens in je spambox, zeker als het een hotmail adres is.

:-: DPC :-: Boonanza :-: Seventeen or Cow :-: May the Prime be with You :-: Stampede 2008 :-:

quote:
Frentik schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:54:
[...]
Kijk eens in je spambox, zeker als het een hotmail adres is.
klopt, dacht er net ineens aan! :P
tis gefixed

user: AtomicShockwave usid: 14690

DPC gejoined.... en wat nu? :P

oh ik heb trouwens 2 clients draaien op dezelfde user, ivm dualcore... gaat dat wel goed met optellen? als ik refresh lijken de totals ineens lager dan daarvoor... als ik dan wat later weer F5 zijn ze weer hoger :?

Gin gelul, goei spul!

Member of Los Alcoholicos

quote:
AtomicShockwave schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:04:
[...]

tis gefixed

oh ik heb trouwens 2 clients draaien om dezelfde user, ivm dualcore... gaat dat wel goed met optellen? als ik refresh lijken de totals ineens lager dan daarvoor... als ik dan wat later weer zijn ze weer hoger :?
Je hebt na instaleren wel even de PC opnieuw opgestart?
Van de cEMs/sec moet je de eerste 10-20 minuten niks van aantrekken, dat stelt zich langzaamaan in. Als de k- en n- waarde niet hetzelfde zijn moet het goed gaan, heb je hem als service geinstalleerd?

Deze signature is om redenen geblokkeerd.

quote:
In welk stampede team wil je ?
quote:
Black Piet schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:44:
Op het laatst kies ik voor Team Prime Ribeye!
User ID : 14713
Username : BlackPiet2
^ done.

DukeBox wijzigde dit bericht 31-03-2008 22:19 (42%)

Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php

quote:
[...]

tis gefixed

oh ik heb trouwens 2 clients draaien op dezelfde user, ivm dualcore... gaat dat wel goed met optellen? als ik refresh lijken de totals ineens lager dan daarvoor... als ik dan wat later weer F5 zijn ze weer hoger :?
Als je bezig bent met dingen op je computer, heb ik er wel last van dat de ene client langzamer is dan de andere. Kijk maar naar je totaal.. of op http://sob.qik.nl want ik heb het zelf ook niet op de cems/sec regeling.

/Michielhaisma in de SoB, zie: http://sob.qik.nl/

Reg. datum: 22 augustus 2006

account: hugoy

UserID: 14717

PC: P IV 3.0Ghz HT (staat 14 uur per dag aan)

Team: Gen idee, ik zoek nog :p, ik ben naar aanleiding van de redactieblog toch maar even begonnen :P

user id: 14693
darkshadow16

welk team heeft er nog mensen nodig?
mij maakt het niet uit. roep maar

[DPC]Team Grazzie

Heb 2 clients draaien met de MultiSoB v2.1.2.zip bestanden. _/-\o_

Nu de vraag: Als ik de 2 clients wil afsluiten, moet ik dan SoB "stoppen" en "exitten"?. Wil natuurlijk niet mijn cache verliezen!

......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee...... | Boinc FAQ | SETI FAQ

Ik zou zeggen.. join de underdog FoKSchaap.. die hebben flink hulp nodig !
quote:
Black Piet schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:30:
Heb 2 clients draaien met de MultiSoB v2.1.2.zip bestanden. _/-\o_

Nu de vraag: Als ik de 2 clients wil afsluiten, moet ik dan SoB "stoppen" en "exitten"?. Wil natuurlijk niet mijn cache verliezen!
Ja.. dat is de bedoeling.

DukeBox wijzigde dit bericht 31-03-2008 22:32 (69%)

Zomerweer is ook maar relatief

quote:
DarkShadow16 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:28:
darkshadow16

Stukje schaamteloze reclame: Team bearhunters kan nog wel wat leden gebruiken! :P

Ben ik nou alweer mijn zonnebril vergeten?

quote:
DarkShadow16 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:28:
darkshadow16

http://innovativequest.nl/tpr/tpr.PNG
kan je hulp natuurlijk altijd gebruiken. Maar zoals DukeBox al aangeeft kan het fokschaap ook wel wat hulp gebruiken. Dus 1 van die twee zou ik zeggen :P

Edit: Vooral niet naar die hierboven luisteren. De bierhunters zijn alleen maar op zoek naar iemand die de lege bier flessen weg brengt die ze door al de jaren heen hebben vergaard. Nimmer gewonnen, toch altijd erop gedronken ;)

djklungel wijzigde dit bericht 31-03-2008 22:34 (21%)

Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws