Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
anonimoes schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:00:
[...]

Als ik probeer te registreren krijg ik de volgende mededeling te zien:
"Het ingevulde e-maildomein is geen kloppend MX gegeven."

Mijn e-mailadres is echter wel correct ingevuld...

De stats zijn nu gereset maar de stampede begint pas na morgen toch? Worden ze dan opnieuw gereset?
offtopic:
Je was de eerste met deze error, maar ik heb de desbetreffende check uitgeschakeld, je zou nu moeten kunnen registreren.

Het lijkt me dat de stats inderdaad morgen nog een keer worden gereset :)

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Join de Bearhunters

2 the resQ

Even vooruitgaand op een mogelijk verhaal door de crew van T.net, heb ik bij de tweakblogs alvast een eigen verhaaltje neergezet. :)

specs
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #5

quote:
anonimoes schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:00:
De stats zijn nu gereset maar de stampede begint pas na morgen toch? Worden ze dan opnieuw gereset?
Ja.

Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php

quote:
Bubbles schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:22:
Even vooruitgaand op een mogelijk verhaal door de crew van T.net, heb ik bij de tweakblogs alvast een eigen verhaaltje neergezet. :)
Mooie post Bubbles :) Wat mij betreft nemen ze die zo over voor op de fp. Ik ben benieuwd hoe het stukje van de crew er uit komt te zien.

2 the resQ

Thanx! Denk wel dat het laatste stukje dan veranderd zou moeten worden, aangezien ik daar inga op mijn eigen situatie en reclame maak voor de Bearhunters. :P

specs

geen idee, waarom ik hier nogmaals een team moet kiezen, maar ik waardeer deze naam, dus:
17 & cow
User ID: 14666
Username: RoeAntSte

en ik heb op de site dutch power cows team gejoined, dat is toch de bedoeling? :)

2 the resQ

quote:
RoeAntSte schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:12:
geen idee, waarom ik hier nogmaals een team moet kiezen, maar ik waardeer deze naam, dus:
17 & cow

en ik heb op de site dutch power cows team gejoined, dat is toch de bedoeling? :)
Je hoeft niet per se een subteam te joinen om mee te doen aan de stampede. Dat is alleen noodzakelijk als je wilt meedoen met de virtuele stampedeteams.

En inderdaad, even op de site van SoB aangeven dat je bij DPC wilt zitten.

Welkom overigens! :)

specs

Go Go Gadget!

quote:
Bubbles schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:22:
Ik had al vernomen dat er een stampede aankwam. En toen ik jouw Tweakblog op de FP zag heb ik maar meteen besloten mee te "denken" de komende maand. }:O Zo zie je maar weer, zo'n blog is best nog ergens goed voor.

Vind alleen de subteams een beetje onoverzichtelijk en vaag, dus ga maar lekker voor mezelf :P

vehpol wijzigde dit bericht 30-03-2008 15:36 (8%)

Ceci n'est pas une signature!

zoals ik het lees is het pas op het moment dat het startschot valt niet meer mogelijk van van team te wisselen......... dus tot vanaaf 23:59 nog wel

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel nix............... voor de handleiding van dpad klik hier

quote:
RoeAntSte schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:12:
17 & cow

Ik heb je er toegevoegd.. echter mocht je erg veel output hebben sta je bovenaan de lijst om her-ingedeeld te worden.

@white_panther
quote:
FreezeXJ schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:48:
...Dan ga je op jacht naar nieuwe teamleden. Dit kan tot 29 maart, 23:59. Daarna worden de teams bevroren, en gaan we de stampede in. 7 april evalueren we de teams, en mag de top-6 van de teams teams door, en kunnen de andere mensen last-minute overstappen naar een team dat niet in de top-3 staat. Dit is om te voorkomen dat de winnaar al bekend is.

DukeBox wijzigde dit bericht 30-03-2008 15:39 (34%)

Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php

2 the resQ

quote:
white_panther schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:37:
zoals ik het lees is het pas op het moment dat het startschot valt niet meer mogelijk van van team te wisselen......... dus tot vanaaf 23:59 nog wel
Sterker nog, morgen is ook nog maart.

Echter, in de TS staat dit vermeld:
quote:
En dan?

Dan ga je op jacht naar nieuwe teamleden. Dit kan tot 29 maart, 23:59. Daarna worden de teams bevroren, en gaan we de stampede in. 7 april evalueren we de teams, en mag de top-6 van de teams teams door, en kunnen de andere mensen last-minute overstappen naar een team dat niet in de top-3 staat. Dit is om te voorkomen dat de winnaar al bekend is.
Dusjah... Snap zelf overigens ook niet helemaal waarom 29 maart is gekozen...
quote:
vehpol schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:36:
[...]

Ik had al vernomen dat er een stampede aankwam. En toen ik jouw Tweakblog op de FP zag heb ik maar meteen besloten mee te "denken" de komende maand. }:O Zo zie je maar weer, zo'n blog is best nog ergens goed voor.

[..]
Daar was ik al eerder achter gekomen. Dankzij een blogpost is er contact met mij gezocht toen mijn pc het had begeven, vorige maand. Dankzij dat contact heb ik snel een prima moederbord kunnen krijgen.

Bubbles wijzigde dit bericht 30-03-2008 15:45 (72%)

specs

quote:
DukeBox schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:37:
[...]

Ik heb je er toegevoegd.. echter mocht je erg veel output hebben sta je bovenaan de lijst om her-ingedeeld te worden.
waarom? niet dat ik het heb waarschijnlijk, maar waarom? :p

quote:
Bubbles schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:39:

(kwoot)Echter, in de TS staat dit vermeld: ....7 april evalueren we de teams, en mag de top-6 van de teams teams door, en kunnen de andere mensen last-minute overstappen naar een team dat niet in de top-3 staat. Dit is om te voorkomen dat de winnaar al bekend is.(/kwoot)

Ik denk dat er op 07-04 weinig te evalueren valt. FokSchaap is [tenzij één van hen stiekum beslag op Blue Gene heeft kunnen leggen] verreweg het team met de minste output als ik de lijst bij SoB doorloop. Daar hoef je echt geen evaluatie voor te doen.

quote:
Kwoot foutje gemaakt de laatste alinea had ik niet in de Bubbles quote horen te staan. Sorry!

Zomerweer is ook maar relatief

quote:
Loose Ends schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:31:
[...]

Kwoot foutje gemaakt de laatste alinea had ik niet in de Bubbles quote horen te staan. Sorry!
Voor dat soort zaken heeft dit forum een 'edit' knop. Daarmee kan je de tekst die jij geschreven hebt weer uit de quote halen en hoef je dus geen nieuw bericht te posten om het recht te zetten. :)

Ben ik nou alweer mijn zonnebril vergeten?

@CREW: als het geweld straks op 1 april echt losbarst is het dan de bedoeling dat er hele tests worden ingeleverd (wat goed is voor de totale punten omdat je snelheidsverlies hebt met steeds connecten met de server maar als nadeel heeft dat het punten verloop nogal onregelmatig wordt) of wordt geacht ieder block of om de zoveel blocken meteen te flushen. PS als het een beetje meezit heb ik straks 7 cores online en 4 cores off-line tot mijn beschikking. En wordt er verschil gemaakt tussen offline en on-line machines? :w

quote:
ERBrouwer schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:23:
@CREW: als het geweld straks op 1 april echt losbarst is het dan de bedoeling dat er hele tests worden ingeleverd (wat goed is voor de totale punten omdat je snelheidsverlies hebt met steeds connecten met de server maar als nadeel heeft dat het punten verloop nogal onregelmatig wordt) of wordt geacht ieder block of om de zoveel blocken meteen te flushen. PS als het een beetje meezit heb ik straks 7 cores online en 4 cores off-line tot mijn beschikking. En wordt er verschil gemaakt tussen offline en on-line machines? :w
Dit mag je zelf bepalen, als je pc's niet zoveel aanstaan is het misschien prettiger om 'send intermediate blocks' aan te vinken zodat je toch wat output hebt. Heb je echter veel kracht en ook nog eens 24/7 dan kan je het uiteraard uitzetten. Mocht je wat willen experimenteren dan kan je ook de beta client downloaden, hierin kan je aangeven dat je bijvoorbeeld om de 50 blocks wilt flushen, een soort gulden middenweg dus :)

quote:
RoeAntSte schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:12:
waarom? niet dat ik het heb waarschijnlijk, maar waarom? :p
Omdat dat in de SP staat :? Geen idee eigenlijk, ik heb het ook niet verzonnen.

@ERBrouwer
Hele tests zou ik niet snel doen als je dagelijks output wil... tenzij je heel wat (duo/quad) cpu's hebt draaien dan is er wel wat meer regelmaat. Met de beta client is per 100 blocks best een goede optie.

DukeBox wijzigde dit bericht 30-03-2008 20:49 (30%)

quote:
Pavla schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:42:
[...]

Dit mag je zelf bepalen, als je pc's niet zoveel aanstaan is het misschien prettiger om 'send intermediate blocks' aan te vinken zodat je toch wat output hebt. Heb je echter veel kracht en ook nog eens 24/7 dan kan je het uiteraard uitzetten. Mocht je wat willen experimenteren dan kan je ook de beta client downloaden, hierin kan je aangeven dat je bijvoorbeeld om de 50 blocks wilt flushen, een soort gulden middenweg dus :)
Duidelijk, zal volgende week ff kijken hoe lang zo'n test ubehaupt duurt voor hij af is. :)

Hangt van de groote, cpu snelheid, cache en indien cache < 8mb (met de huidige k/n waardes) je geheugen snelheid af.

2 the resQ

quote:
ERBrouwer schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:53:
[...]

Duidelijk, zal volgende week ff kijken hoe lang zo'n test ubehaupt duurt voor hij af is. :)
Even wat richtlijnen voor je dan:
• AMD XP 2000+ (1666 MHz): ~10-11 dagen
• AMD64 X2 4600+ (2,4 GHz): ~5-6 dagen (per WU. Draaien 2 WU's gelijktijdig)
• Intel P4 2,8 GHz (htt aan, 1 client): ~ 4 dagen
• Intel C2D E6300 (1,86 GHz)): ~ 4 dagen (per WU. Draaien 2 WU's gelijktijdig)

specs

Ik ben terug van een aantal dagen weggeweest maar m'n pc is ondertussen 2 keer gecrashed door SoB :( . En hij is niet eens overclocked...
quote:
Bubbles schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:59:
[...]

Even wat richtlijnen voor je dan:
• AMD XP 2000+ (1666 MHz): ~10-11 dagen
• AMD64 X2 4600+ (2,4 GHz): ~5-6 dagen (per WU. Draaien 2 WU's gelijktijdig)
• Intel P4 2,8 GHz (htt aan, 1 client): ~ 4 dagen
• Intel C2D E6300 (1,86 GHz)): ~ 4 dagen (per WU. Draaien 2 WU's gelijktijdig)
Ik heb straks een Q6600, een C2D T2300 en een C2D T7500 online, en 4 P4 (3.0-3.2GHz) off-line.
Denk dat het het handigst is om de on-line machines dan maar regelmatig te flushen en als het maar 4 dagen duurt voor een P4 deze dan maar volledig in te leveren.

@Dukebox: ook jij bedankt voor de respons. :+

Onima@dpc

Na een tijdje actief te zijn geweest bij dpc op verschillende projectjes doe k nu maar weer us een klein wutje bijdragen tijdens de stampede.
Zolang me comps aanstaan zullen deze draaien en lekker grazen alleen heb je nog van die ouders die dan zitten te zeuren van niet `s nachts aan en 24-7 etc etc etc.

Don't worry people, i`m a professional idiot

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws