Reg. datum: 08 mei 2006
Reg. datum: 08 mei 2006
Vraag die bij me opkomt; dus je koopt (!) de tesking, passguaranteed Etc. iedere keer? (het blijft discutabel, maar wel licentiegebonden...)quote:iis5_rulez schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:17:
[...]
tja me upgrade mcse2003 heb ik alleen met testkings gehaald. Maar ik heb die dingen niet uit me kop geleerd of zo, thuis beide upgrades testkings 1 keer gedaan. had de eerste keer thuis een score van 900+ voor beide examens, dus ik vond het wel genoeg en heb verder niks geleerd. En zo ga ik me volgende examens ook doen... eerst even proberen. score ik niet genoeg of op het randje even bijlezen op de gebieden waar het niet goed gaat en klaar...
Ik heb zo 'n vermoeden van niet
Ik heb namelijk voor mijn MCDST wel de passguaranteed gekocht (die zijn overigens nog te koop) om Inderdaad ja: mijn kennis te testen.
Echt, zoals ik al in mijn uitgebreide stukje zei; alleen met het papiertje, hoe je het ook behaald komt men er niet!
en al helemaal noooit met de vragen/antwoorden alleen!
Overigens, vind ik dit een erg mooie stelling!
quote:Ik zie het mcse dan ook meer om kennis te maken met de features (iets wat je wel nodig hebt), dan dat je het je verteld hoe je die moet gebruiken.
bord4kop wijzigde dit bericht 13-06-2008 11:48 (12%)
Een welwillende IT hobbyist maakt meer kapot dan je lief is... handig werk handig2 32W Server