Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Seikballaria schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:50:
Ik heb wel een MCP-ID maar nooit een kaartje gekregen. Anderen hebben hem wel. Als ik dan inlog op de site heb ik ook staan dat ze dingen naar je mogen opsturen enzo. Iemand ervaring mee?
Ze sturen het ook niet automatisch op, je kan het dan op die site aanvragen.

No production networks were harmed during this posting

Dus...

*O* Zo, net het laatste examen voor het Enterprise Admin papiertje gehaald!!!! *O*

*** Vicksburg ***

Reg. datum: 21 januari 2003

Mijn vraag aan de mensen die 70-284 hebben gedaan, hoe hebben jullie de oefeningen gedaan over clustering? Gewoon in vmware workstation bv?

quote:
bunneh schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 19:25:
Mijn vraag aan de mensen die 70-284 hebben gedaan, hoe hebben jullie de oefeningen gedaan over clustering? Gewoon in vmware workstation bv?
1 van de weinige oefeningen die ik dus niet heb gedaan..

" 1 muis maakt nog geen piepshow ! "

ye olde farte

Het kan op zich wel hoor :)
Je kunt dan een iscsi target gebruiken voor je shared storage & quorum disk, Starwind heeft 30 dagen trials bijvoorbeeld.
Moet je alleen 3 dozen in de lucht houden :)
de open source "openfiler" distributie kan als iscsi target spelen. Leuk speelgoed, ook voor dit, alles binnen vmware.

Reg. datum: 21 januari 2003

Heb het inmiddels werkend met openfiler, werkt goed
Nu maar een de rest aan de praat krijgen, het ms press boek is niet heel erg duidelijk

ye olde farte

Acht, je hebt ook nog de lekker uitgebreide technet library online staan toch?
Zelf verder uitzoeken leer je in dit soort gevallen nog het meeste van zelfs :)
Hoeveel vragen krijg je bij de 70-284?
Ik heb hem maandag.
Ben nu bezig met de nugget, soms is het moeilijk om de aandacht er bij te houden.

I think i've gone insane, I can't remember my own name. Team garbage? It could be worse, I could be you.

50 vragen je hebt iets meer als 3 uur om alles te doen

Reg. datum: 14 januari 2000

quote:
alt-92 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:09:
Acht, je hebt ook nog de lekker uitgebreide technet library online staan toch?
Zelf verder uitzoeken leer je in dit soort gevallen nog het meeste van zelfs :)
Ja, leer je veel van, maar als je op een gegeven moment enkele uren bezig bent om alleen maar een SAN/NAS-iets op te zetten, terwijl dat in je werk omgeving door iemand anders wordt gedaan, is dat op zich enige overkill om het begrip van Exchange clusters onder de knie te krijgen. Dus bij mij is het om deze reden geweest dat dit de enige oefening(reeks) uit de self paced kit was, die ik niet gedaan heb.

Reg. datum: 18 september 2007

Als ik mijn 2e kans wil reschedulen krijg ik " No Dates Found. We're sorry. We couldn't find any Exam Dates based on the selections you've made. Please try another Test Center." bij 3 testcentra. Probleempje bij Prometric? Of is alles echt vol voor juni?

Denknoutochisnajoh!

Heren (en Dames)

Zowaar in mijn leven een luxeprobleem. Er liggen hier nog twee vouchers en die eindigen 30 juni. Met de ene ga ik de 647 (dan ben ik MCITP EA en SA)doen maar die andere?!

Kunnne jullie misschien sugesties geven?
70-501
70-623

....

CPUverzamelaar. specs:AMD486 120Mhz, 12MB Ram, VLB op 40Mhz, trident 9440 1MB, 1,2Gb storage

Dus...

Waar heb je zelf heet meeste aan?
Zelf heb ik helemaal niets met clients. Wil ik ook zo min mogelijk mee te maken hebben. Maar dat is voor jou misschien anders.

*** Vicksburg ***

Heeft er hier eigenlijk iemand al die beta van 652 gedaan? Zoja, wat voor vragen krijg je, waar ligt de nadruk op?

Ik heb m woensdag.

Hi everyone

Ik moet nog 1 examen doen om de titel mcsa 2003 te krijgen. Echter vind ik het moeilijk om een keuze te maken voor de elective. Ik twijfel tussen de 70-284 ( exchange ) en de 70-299 (security)

In mijn huidige functie werk ik niet op het niveau van de 2 electives. Beide vind ik ze zeker leuk, de vraag is alleen zou de elective 70-299 met alleen zelf studie te doen zijn?

exchange is interessant als je exchange beheert, maar de security elective is altijd interessant en goed om te weten imo.

Denknoutochisnajoh!

quote:
DeeJee schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:47:
Waar heb je zelf heet meeste aan?
Zelf heb ik helemaal niets met clients. Wil ik ook zo min mogelijk mee te maken hebben. Maar dat is voor jou misschien anders.
Waar het mij om gaat is of er ergens een examentje is dat meerwaarde heeft. Vista heb ik met 1 examen(621) gedaan en daarmee klaar,

Ik zit er gewoon omheen te kijken. Vinden jullie het bijv. interessant als iemand nu nog de 70-285(exchange 2003) gaat doen (ben ik MCSE-messaging)

CPUverzamelaar. specs:AMD486 120Mhz, 12MB Ram, VLB op 40Mhz, trident 9440 1MB, 1,2Gb storage

quote:
technopeuter schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:52:
[...]
Ik zit er gewoon omheen te kijken. Vinden jullie het bijv. interessant als iemand nu nog de 70-285(exchange 2003) gaat doen (ben ik MCSE-messaging)
Volgens mij zijn de meeste bedrijven nog lang niet over naar Exchange 2007. Hier in ieder geval ook niet. Exchange 2003 werkt goed genoeg.

Hi everyone

Zojuist 70431 Gehaald.

Moet zeggen dat de sims me best mee vielen.
Je hoeft alleen maar een backup te maken en alles staat al klaar voor je (alle schermen staan al klaar voor je).
Nu maar eens gaan bedenken wat we naar de zomer gaan doen ISA, Exchange of met windows 2008 beginnen.

Hm...ik ga net even door mijn vouchers heen en zie dat één van de vouchers nog maar tot 30 juni geldig is...
Wat is een interessant examen om te doen? :)
Denknoutochisnajoh!

quote:
TheVMaster schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:41:
Hm...ik ga net even door mijn vouchers heen en zie dat één van de vouchers nog maar tot 30 juni geldig is...
Dat was ook mijn vraag!^^ ;) (zie hioerboven)

Rude awakening
Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
TheVMaster schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:41:
SCOM?

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Payback's A Bitch

hoe kom je aan zon free exam voucher dan ?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws