Ze sturen het ook niet automatisch op, je kan het dan op die site aanvragen.quote:
No production networks were harmed during this posting
GoT Index » Windows Clients » [Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
[Nieuw Topic]Ze sturen het ook niet automatisch op, je kan het dan op die site aanvragen.quote:Seikballaria schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:50:
Ik heb wel een MCP-ID maar nooit een kaartje gekregen. Anderen hebben hem wel. Als ik dan inlog op de site heb ik ook staan dat ze dingen naar je mogen opsturen enzo. Iemand ervaring mee?
*** Vicksburg ***
1 van de weinige oefeningen die ik dus niet heb gedaan..quote:bunneh schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 19:25:
Mijn vraag aan de mensen die 70-284 hebben gedaan, hoe hebben jullie de oefeningen gedaan over clustering? Gewoon in vmware workstation bv?
" 1 muis maakt nog geen piepshow ! "
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
I think i've gone insane, I can't remember my own name. Team garbage? It could be worse, I could be you.
Ja, leer je veel van, maar als je op een gegeven moment enkele uren bezig bent om alleen maar een SAN/NAS-iets op te zetten, terwijl dat in je werk omgeving door iemand anders wordt gedaan, is dat op zich enige overkill om het begrip van Exchange clusters onder de knie te krijgen. Dus bij mij is het om deze reden geweest dat dit de enige oefening(reeks) uit de self paced kit was, die ik niet gedaan heb.quote:alt-92 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:09:
Acht, je hebt ook nog de lekker uitgebreide technet library online staan toch?
Zelf verder uitzoeken leer je in dit soort gevallen nog het meeste van zelfs
CPUverzamelaar. specs:AMD486 120Mhz, 12MB Ram, VLB op 40Mhz, trident 9440 1MB, 1,2Gb storage
*** Vicksburg ***
Hi everyone
Waar het mij om gaat is of er ergens een examentje is dat meerwaarde heeft. Vista heb ik met 1 examen(621) gedaan en daarmee klaar,quote:DeeJee schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:47:
Waar heb je zelf heet meeste aan?
Zelf heb ik helemaal niets met clients. Wil ik ook zo min mogelijk mee te maken hebben. Maar dat is voor jou misschien anders.
CPUverzamelaar. specs:AMD486 120Mhz, 12MB Ram, VLB op 40Mhz, trident 9440 1MB, 1,2Gb storage
Volgens mij zijn de meeste bedrijven nog lang niet over naar Exchange 2007. Hier in ieder geval ook niet. Exchange 2003 werkt goed genoeg.quote:technopeuter schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:52:
[...]
Ik zit er gewoon omheen te kijken. Vinden jullie het bijv. interessant als iemand nu nog de 70-285(exchange 2003) gaat doen (ben ik MCSE-messaging)
Hi everyone
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
Dat was ook mijn vraag!^^quote:TheVMaster schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:41:
Hm...ik ga net even door mijn vouchers heen en zie dat één van de vouchers nog maar tot 30 juni geldig is...
Wat is een interessant examen om te doen?
SCOM?quote:TheVMaster schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:41:
Hm...ik ga net even door mijn vouchers heen en zie dat één van de vouchers nog maar tot 30 juni geldig is...
Wat is een interessant examen om te doen?
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
'k ben ff door de beschikbare examens aan het schrollen en volgens mij is deze ook wel interessant : TS: Microsoft Windows Server 2003 Hosted Environments, Configuring, and Managing.quote:
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Clients » [Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos