Gathering of Tweakers

Quicksearch
Even voor de duidelijkheid: ik was al ingelogd en had ook al een transcript-code aangemaakt met de sharingtool. :)

quote:
Bouwe schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:59:
Even voor de duidelijkheid: ik was al ingelogd en had ook al een transcript-code aangemaakt met de sharingtool. :)
Dan mcphelp@microsoft.com :)
quote:
Thnx. :) Net even gesproken met een Poolse mevrouw van MS, volgens haar zijn er "weer" problemen met de community profiles en eveneens met het downloaden van transcripts.

Bouwe wijzigde dit bericht 15-04-2008 12:17 (36%)

quote:
@Vosss
Daar kom je pas als je daadwerkelijk ingelogged bent, dus als je account werkt en goed gekoppeld is..
Verrek, je hebt gelijk. Excuzes moi :)

Hoi,

Ik ben nu MCSA gecertificeerd en ben bezig voor de MCSE, maaar nu lees ik de roadmap dat ik maar 2 examens moet doen om MCITP te worden. (70-648 & 70-646)

Maar als ik eerst mijn MCSE (3 examens) doe en daarna MCITP (2 examens) dan ben ik precies hetzelfde? (op papier dan he ;))

quote:
burp2001 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:02:
Hoi,

Ik ben nu MCSA gecertificeerd en ben bezig voor de MCSE, maaar nu lees ik de roadmap dat ik maar 2 examens moet doen om MCITP te worden. (70-648 & 70-646)

Maar als ik eerst mijn MCSE (3 examens) doe en daarna MCITP (2 examens) dan ben ik precies hetzelfde? (op papier dan he ;))
Zoals je zelf al zegt, bij de een ben je MCSA met 2 MCITP examens, en bij de ander MCSE met 2 MCITP examens, dat is dus niet hetzelfde. De 2 MCITP examens zijn wel hetzelfde, maar als je verder wilt naar Enterprise admin, zul je nog een MCITP examen moeten doen, en dan de 70-647.

Lees dit: http://download.microsoft...iseAdmin_exam_roadmap.pdf

En dit: http://download.microsoft...verAdmin_exam_roadmap.pdf

En dit natuurlijk: http://www.microsoft.com/...sserver/2008/default.mspx

Newpowerr wijzigde dit bericht 15-04-2008 15:03 (84%)

Vrijdag moet ik op voor MCTS 70-620 Configuring Windows Vista.
Nu weet ik dat oefenexamens een goede voorbereiding zijn naast het boek. Ik heb dus redelijk wat materiaal gevonden op examcollection.com.

Maar kan iemand me vertellen welk oefenexamen het meest relevant is op dit moment?

thx!

Da's tochnie normaaaaal!

quote:
Bouwe schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:11:
[...]

Thnx. :) Net even gesproken met een Poolse mevrouw van MS, volgens haar zijn er "weer" problemen met de community profiles en eveneens met het downloaden van transcripts.
Ik heb zojuist het tweede mailtje van MS gekregen, met een tijdelijke acces code. Log nu in op de MCP member site waar mijn persoonlijke gegevens worden getoond. Het maakt niet uit of ik op continue of cancel klik, ik blijf op die pagina, en blijf zeuren dat mn tel.nr. niet goed ingevuld is.

Als ik een andere link uit de e-mail aanklik kom ik wel gewoon op de memberpagina. Ik probeer een welcome kit te bestellen, maar als ik die 'submit' krijg ik de volgende melding:

Your session has timed out or network problems prevented the application from receiving the MCT enrollment information. Please try again. If the problem persists, please contact your Microsoft Regional Service Center.

Ohja...en zo'n transcript downloaden lukt mij dus ook niet, maar de oorzaak ligt dus bij MS zo te lezen. Maar geldt dat ook voor het bestellen van zo'n welcome kit?

quote:
LeMerchant schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:17:
[...]

Ik heb zojuist het tweede mailtje van MS gekregen, met een tijdelijke acces code. Log nu in op de MCP member site waar mijn persoonlijke gegevens worden getoond. Het maakt niet uit of ik op continue of cancel klik, ik blijf op die pagina, en blijf zeuren dat mn tel.nr. niet goed ingevuld is.
Boven het telefoonnummer staat nog een invulveld waar je het land moet aanklikken, dan moet ie het doen. Had het zelfde probleem. :P
quote:
Your session has timed out or network problems prevented the application from receiving the MCT enrollment information. Please try again. If the problem persists, please contact your Microsoft Regional Service Center.
Hmm, MCT? Heb je bij aanmelding wel voor MCP gekozen?
quote:
Ohja...en zo'n transcript downloaden lukt mij dus ook niet, maar de oorzaak ligt dus bij MS zo te lezen. Maar geldt dat ook voor het bestellen van zo'n welcome kit?
Het downloaden van transcripts zou inmiddels weer moeten werken, de community profile nog niet.

Payback's A Bitch

quote:
vgafreezer schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:44:
Vrijdag moet ik op voor MCTS 70-620 Configuring Windows Vista.
Nu weet ik dat oefenexamens een goede voorbereiding zijn naast het boek. Ik heb dus redelijk wat materiaal gevonden op examcollection.com.

Maar kan iemand me vertellen welk oefenexamen het meest relevant is op dit moment?

thx!
Microsoft.Pass4Sure.70-620.v2.73

Da's tochnie normaaaaal!

quote:
Bouwe schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:29:
[...]

Boven het telefoonnummer staat nog een invulveld waar je het land moet aanklikken, dan moet ie het doen. Had het zelfde probleem. :P

>> Check! Opgelost

Hmm, MCT? Heb je bij aanmelding wel voor MCP gekozen?

>> Ja, voor zover ik weet wel. Ik kan trouwens ook niet bij het MCT Home gedeelte komen, ik klikte er per ongeluk op en kreeg 'acces denied' Tevens staat, voor dat ik em submit, nog een samenvatting van wat ik kan bestellen:

AWB links are third party links to respective carriers website
These items will be shipped to the shipping address you have specified above:
S.No. Item Status Carrier AWB Shipped Date Shipping To Address
1 MCP Welcome Kit Not Ordered Yet

Het downloaden van transcripts zou inmiddels weer moeten werken, de community profile nog niet.

>> Helaas, nog dezelfde melding

Da's tochnie normaaaaal!

quote:
Bedoel je daarmee het gedeelte 'View my profile' (rechterkant op de hoofdpagina onder MCP quick links)? Of moet dat ergens op de Community pagina staan?

Als je die eerste bedoeld, dan heb ik dat wel kunnen doen. Heb mijn telnr. even veranderd en ge-update. Dat ging goed zonder foutmeldingen.

quote:
LeMerchant schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:11:
[...]

Bedoel je daarmee het gedeelte 'View my profile' (rechterkant op de hoofdpagina onder MCP quick links)? Of moet dat ergens op de Community pagina staan?
Verder naar beneden: http://www.bshome.nl/mcp.jpg

Da's tochnie normaaaaal!

quote:
Als ik op die link klik, gaat ie naar deze pagina http://www.microsoft.com/learning/mcp/mcpmembersite.mspx , en moet dus weer inloggen. Dus volgens mij werkt dat inderdaad niet. Volgens mij moet je op een pagina komen waarin je de stappen kan doornemen die staan uitgelegd onder 'Getting started with your community profile' (?)

EDIT: Welcome Kit nu kunnen bestellen :)

LeMerchant wijzigde dit bericht 15-04-2008 21:38 (4%)

Ik zou voor wat betreft de transcripts even afwachten tot morgenavond, zal me niks verbazen als daar nog iets moet voor worden aangemaakt. En anders even bellen overmorgen als het nog niet werkt: 0800-0228091.

Da's tochnie normaaaaal!

quote:
Bouwe schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:44:
Ik zou voor wat betreft de transcripts even afwachten tot morgenavond, zal me niks verbazen als daar nog iets moet voor worden aangemaakt. En anders even bellen overmorgen als het nog niet werkt: 0800-0228091.
Ok! d:)b

EDIT: vanmorgen op het werk was het trouwens wel gelukt om een transcript te downloaden:)

LeMerchant wijzigde dit bericht 16-04-2008 21:12 (12%)

quote:
Ik heb net met Microsoft gebeld er er zijn wereldwijd problemen met de community profiles. Ze verwachten dat het binnen 5 werkdagen opgelost zal zijn.

http://www.danasoft.com/vipersig.jpg

Reg. datum: 29 november 2006

quote:
guidovb999 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:09:
[...]

Ik heb net met Microsoft gebeld er er zijn wereldwijd problemen met de community profiles. Ze verwachten dat het binnen 5 werkdagen opgelost zal zijn.
Inderdaad, ik had ook problemen met mijn mcp maar het is nu opgelost. Wel leuk is om te zien hoeveel mensen een certificaat hebben wereldwijd. MCSE 2003 is 113,454 personen wereldwijd.

Je ziet wel aan de cijfers dat we toch over minder "papieren" mcse'ers kunnen spreken. Voor NT 4 zijn het er 395,778 dus met die certificaten smeten ze precies vroeger :-).

quote:
Jefken schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:36:
[...]

Inderdaad, ik had ook problemen met mijn mcp maar het is nu opgelost. Wel leuk is om te zien hoeveel mensen een certificaat hebben wereldwijd. MCSE 2003 is 113,454 personen wereldwijd.
Create profile werkt bij mij in ieder geval nog niet.

Trotse papa van Tigo Nova

De kleuren van de pasjes worden er niet mooier op moet ik zeggen. Het gele van MCTS viel nog wel mee, maar dit rare oranje :? neuh, niet echt mijn kleur.
http://tweakers.net/ext/f/8vpSX8Gr8wy2fYcC4NDVMzdP/thumb.jpg
Hey,

ik ga begin volgende week op voor mijn eerste mcsa examen, namelijk 70-620 (Vista). Weet iemand uit hoeveel vragen dit examen bestaat? En over welke onderwerpen wordt veel gevraagd?

Tips zijn altijd welkom!

70-620 doe ik morgen. Gaat alleen maar over het uitrollen en configureren.
Kijk op examcollection.com voor goede voorbeeldexamens van bijv. testking en examkiller :)

Wie slingert mee?

quote:
Bouwe schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:18:
[...]

Create profile werkt bij mij in ieder geval nog niet.
Bij mij werkt het nu wel.

www.deapen.nl Im a Monkey

WHWWLMXP
Reg. datum: 05 februari 2003

ik ben nieuw in de MC wereld, en ben begonnen met 70-270, maar wat is nu de beste manier van leren? Want ik heb het boek doorgelezen, en zit nu was teskings te maken maar het valt me op dat er nog steeds wat dingen onduidelijk zijn. Gewoon veel van die vragen maken? of..?

WHWWLMXP

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws