Hoofdcategorieën
Topicacties

[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 21 maart 2002

quote:
denivan schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:29:
Virtual PC is inderdaad misschien een optie. Ga me er dit weekend eens in verdiepen...
Ik had Virtual PC 2007 draaien zoals op de screenshot te zien op de vorige pagina. Ik heb vaak 4 machine's open en ben er erg veel mee bezig. Ik heb nu VMWare 6.0 draaien en ik moet zeggen dat dit vele malen beter loopt.

Als je de mogelijkheid hebt dan zou ik ze beide proberen. Virtual PC is leuk, maar vind het toch niet helemaal lekker lopen.

" 1 muis maakt nog geen piepshow ! "

Renault Megane Club member

Heb zelf self paced boek van 70-236 via baas ''gekregen'' en gebruikt, heb geen 2003 ervaringen dus kan niet zeggen of boek goed/slechter/beter is dan 2003..

Daarnaast de 3 cursussen gevolgd en onder vmware lopen ''prutsen'' met powershell e.d

I don't drive fast, I only fly low!

Reg. datum: 11 maart 2007

Ikzelf zit nu al dubio |:(

Op dit moment ben ik bezig met MCSA 2003 + Messaging.
Ik hoop deze voor de zomer afgerond te hebben (oke ik zal proberen niet te hard van stapel te lopen ;)).

Maar ik zit nu al te denken wat zal ik hierna doen.
Is het verstandig om verder te gaan voor MCSE of kan ik beter een upgrade doen naar 2008 en vanuit daar verder gaan.

Mijn idee is ook om na het microsoft traject te beginnen met Cisco.

Wie heeft er een goede tip ;)

Reg. datum: 19 november 2000

mcse afmaken en dan upgraden naar 2008 (kan met 1 examen waar je dan 3 voor terugkrijgt)

als je mcsa bent kan je ook een upgrade doen alleen krijg je dan maar 2 van de 3 modules hier voor terug en moet je nog 1 module doen om op gelijke hoogte te komen met de mcse>2008 upgrade

quote:
Bollie schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:51:
Hoppa! 70-294 nu ook binnen met 952 punten.. Nog 2 (70-297 en en 70-284) te gaan voor MCSE 2003
Gefeliciteerd, Ik heb deze over 2 weken wat kan ik een beetje verwachten?
Reg. datum: 14 augustus 2007

Was er trouwens nog iemand bezig met MCITP SQL 2005?
En wat zijn de ervaringen/vorderingen door het lesmateriaal?

Reg. datum: 29 juni 2006

Allo,
Is hier iemand aanwezig die ( onlangs ) het boek van Microsoft 70-291 heeft gevolgd. Ik ben heel erg benieuwd naar wat de installatie van AD met DNS heeft gedaan. Ik heb namelijk een probleempje waar ik niet helemaal uit kom. Zal hier onder mijn probleemomschrijving posten ( int engels ).

I am following the book of 70-291, and i have a little issue.
I am at chapter 5-17 where i just installed Active Directory on computer 1.
After this i started my DNS console and should see about 6 subdomains under
Computer1 - Forward Lookup Zone. But the only thing is see is: ( see
screenshot please ) www.c-jochemsen.nl/DNS.jpg

Does anybody know whats wrong?
Thanks for your support.

Dit heb ik onlangs op de microsoft newsgroepen geplaatst, en keb ( tot nu toe ) helaas maar één reply gekregen van iemand die dacht dat ik geen Primary DNS suffix had ingesteld op Computer1. Maar dat heb ik wel. Zie www.c-jochemsen.nl/Suffix.jpg

Groet,
André

Moooooh!

Volgens mij hoort zo'n vraag gewoon in WSS, of niet?

Staat op de NIC het vinkje uit dat hij deze in DNS moet registreren? Zo ja, zet het vinkje eens aan en herstart de Netlogon service.
quote:
Petrov0078 schreef op maandag 07 april 2008 @ 08:54:
Was er trouwens nog iemand bezig met MCITP SQL 2005?
En wat zijn de ervaringen/vorderingen door het lesmateriaal?
Ben op het moment het boek van 431 (strikt gezien dus nog TS) aan het lezen. Het is wat taaiere stof dan 620/622. Hoop het wel deze maand nog uit te krijgen. Op zich, qua niveau is het goed te doen.

Hi everyone

Reg. datum: 29 juni 2006

quote:
Jazzy schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:05:
Volgens mij hoort zo'n vraag gewoon in WSS, of niet?

Staat op de NIC het vinkje uit dat hij deze in DNS moet registreren? Zo ja, zet het vinkje eens aan en herstart de Netlogon service.
Vinkje stond aan. Voor de DNS Suffix niet, die heb ik aangevinkt en de netlogon opnieuw gestart, maar geeft geen resultaat. Thnx anyway, ik heb een topic in WSS gestart hier over. Sorry for the polution :)

MCITP Enterprise Administrator

Vrijdag de 70-620 Configuration Vista gehaald.
Was een examen met een bult prometric ellende.

Ik was een half uur in het examen en had ongeveer 50 vragen beantwoord van de 57 toen ineens m'n computer de resterende tijd begon terug te tellen.
Hij zag ineens de minuten voor seconden aan ofzo. Ik kreeg een melding 5 minutes remaining. Ik druk op OK en krijg direct weer een melding 1 minute remaining. Druk weer op OK en krijg de melding dat de tijd om is. De persoon die naast mij zat had precies hetzelfde (ander examen overigens).
Mijn reactie was zoiets als :? 8)7 :X :(

Exam Administrator bellen met prometric, ja we moesten weer opnieuw beginnen.
De pc van de persoon naast me zat helemaal vast, die van mij gaf de exam survey weer.
Ik klikte aan dat ik niet mee wilde doen aan de survey en de pc ging terug naar het aanmeldscherm.
Op het kantoor begon de printer driftig te spugen, er kwam een scorecard van mij uit.
Daarop stond 746 punten gehaald, Passed.
Maar goed, ze hadden m'n examen dus al opnieuw gestart.
De Exam Administrator weer bellen met prometric, handmatig de scores verzonden en het was ontvangen bij prometric.
Dus ik had met een aantal vragen niet beantwoord een voldoende score om te slagen *O*

Frank maakt meer kapot dan je lief is | Lid van de DeApen Dutch Power Cows

quote:
r_bleumer schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:17:
[...]

Ben op het moment het boek van 431 (strikt gezien dus nog TS) aan het lezen. Het is wat taaiere stof dan 620/622. Hoop het wel deze maand nog uit te krijgen. Op zich, qua niveau is het goed te doen.
ik dus ook, zit nu bij hoofdstuk 13 (HTTP endpoints) wel hoop stof die m.i. overbodig is:/
en me oefeningen komen niet altijd even lekker uit :(

Bakkie pleur met een kano!
Reg. datum: 20 oktober 2002

Het "gerucht" klopte dus wel. Ik heb vandaag nog mijn examen 70-292 gewoon gedaan bij Prometric. Misschien dat je examens kon plannen tot 31 maart? Wel gehaald overigens, met de hakken over de sloot 700 punten.

When I say Prrtt, you say Prrrt. PRRRT PRRRT PRRRTTT PRRRRTTT!

Reg. datum: 05 maart 2002

quote:
Tweakod3x schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:42:
[...]

examcollection.com/forum

Veel files staat geshared op 4shared.com
welke moet ik dan hebben voor 70-270?

Apple = Tof

Da's tochnie normaaaaal!
Reg. datum: 13 februari 2002

quote:
loser180 schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:42:
[...]

welke moet ik dan hebben voor 70-270?
Misschien staat hier iets voor je bij http://www.examcollection.com/70-270.html

Zo, vandaag mijn allerrreerste MS examen gehaald. De 70-271 is binnen! :)

Reg. datum: 30 juni 2005

Wilde binnen nu en korte tijd ook een aantal certificaten halen. Momenteel volg ik HBO informatica, maar heb best wel tijd over.

Die beschikbare tijd wilde ik gebruiken voor CCNA 1 (via officiele instellingen) en de microsoft certificaten.

Ik zie alleen zoveel termen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Is er iets van een vaste volgorde van examens doen? Ik bedoel beginnen met een client en vervolgens een server nemen? Of is het beter eerst te beginnen met server 2003 bijvoorbeeld?

Wilde eerst Vista doen namelijk, en vervolgens 2008 server. Ik wilde meer de beheer kant op.

Asus S37S notebook (T8300, 4Gb, 13.3", 8400M)

Misschien zoek ik verkeerd of het bestaat niet ;) maar zijn er ook Nederlandstalige MCSA/E boeken zoals bijvoorbeeld de 70-290. Niet dat ik geen engels kan maar in het Nederlands leest toch een stuk makkelijker weg.

Wat betekenen foto's nou echt - Keelsies video
Taal fouten inbegrepen ;)

Reg. datum: 30 juni 2005

Niet specifiek, maar er zijn wel goedgekeurde boeken die je voor bepaalde examens kan gebruiken.

Deze gaan toevallig over bijvoorbeeld server 2003, en worden ook goedgekeurd door microsoft, maar het is geen officiele examen voorbereiding.

Beste is toch om het gelijk in het Engels te doen, ook om problemen met benamingen etc te voorkomen enk ik.

Asus S37S notebook (T8300, 4Gb, 13.3", 8400M)

Reg. datum: 04 juli 2001

quote:
nevocom schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:36:
[...]

Exact de hoeveelheid durf ik niet te zeggen.
Heb naast het boek, nuggets, en tesking v52 als slot de 3 examens via pass4sure gemaakt.
Deze gingen goed 80% en meer.

Ik had het examen al een keer gemaakt, maar toen gezakt.
Dus wist wat ik kon verwachten. Ik vond het wel te doen deze keer, vorige keer leek hij moeilijker.
En vandaag geslaagd met 952 punten :9

Ik heb me kennelijk te druk zitten maken voor dit examen, want echt moeilijk was het niet :)
Er zaten een flink aantal vragen in die ook in die pass4sure van evilren zaten moet ik zeggen.
Dan wel uiteraard met andere namen en ip-adressen enzo, maar toch veel overeenkomsten vond ik.

vosss wijzigde dit bericht 08-04-2008 19:06 (14%)

Hmmmmm 70-431 schijnt te bestaan uit minstens 15 sims, als dat maar goed gaat :o
ben er niet bang voor maar net als mcse modules met sims is "DE MICROSOFT WAY" best irritant :)

iemand ervaring met de sims uit de 431 range?
en wat kan ik gaan verwachten?

Reg. datum: 05 augustus 2006

Ik heb tot nu toe binnen:
70-270
70-271
70-272
70-290

Dinsdag 22 april heb ik 70-291 en als ik die haal ben ik MSCA! Iemand nog tips voor dit examen?

Reg. datum: 11 juni 2001

quote:
sh4dow schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:46:
Ik heb tot nu toe binnen:
70-270
70-271
70-272
70-290

Dinsdag 22 april heb ik 70-291 en als ik die haal ben ik MSCA! Iemand nog tips voor dit examen?
Tips. Tja, het ging bij HEEL erg veel over WSUS en DNS. Zorg dat je daar goed veel van weet. Voor de rest viel hij me opzich mee. Je krijgt ernaast wat vragen over RRas, IPSec, misschien wat ip vragen.
Reg. datum: 05 augustus 2006

Het moeilijkste wordt dan toch wel WSUS,. Hier ga ik me maar eens in verdiepen want ik heb dit nooit gebruikt. Ik heb al een VMWare sessie met Windows 2003 klaarstaan. Thnx MADG0BLIN.

Reg. datum: 11 juni 2001

quote:
sh4dow schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:48:
Het moeilijkste wordt dan toch wel WSUS,. Hier ga ik me maar eens in verdiepen want ik heb dit nooit gebruikt. Ik heb al een VMWare sessie met Windows 2003 klaarstaan. Thnx MADG0BLIN.
Lees anders de volgende documenten ook nog even door. Staat een hoop info in. Kreeg ik toendertijd van mijn docent, maar zijn volgens mij ook verkrijgbaar op de microsoft site.

Klik
ye olde farte
Reg. datum: 16 maart 2000

quote:
MADG0BLIN schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:06:
[...]

Tips. Tja, het ging bij HEEL erg veel over WSUS
Welke versie van WSUS behandelen ze tegenwoordig eigenlijk? :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: