Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N82 - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 last

Nieuw Topic
Prettig gestoord 8)
Reg. datum: 29 november 2004

Ik weet het niet meer nu. Ik ben bezig geweest met de TomTom omzeiling en heb een probleem met 1.bt.sisx. Deze geeft, van veel verschillende bronnen, alleen maar tijdens het installeren 'bestand beschadigd'.

Wát doe ik fout of waar ligt dit aan? Het lijkt net of niemand hier last van heeft..

<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
Drawer schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:21:
Ik weet het niet meer nu. Ik ben bezig geweest met de TomTom omzeiling en heb een probleem met 1.bt.sisx. Deze geeft, van veel verschillende bronnen, alleen maar tijdens het installeren 'bestand beschadigd'.

Wát doe ik fout of waar ligt dit aan? Het lijkt net of niemand hier last van heeft..
Ik heb die melding ook eens gehad, nog niet zo lang geleden. Dat was bij het installeren van diverse .sis en .sisx bestanden. Voorheen ging dat altijd wel goed. Na wat uitzoekwerk kwam ik erachter dat er blijkbaar iets met het Symbian OS niet goed meer zat. Ik heb toen een hard reset uitgevoerd (*#7370#) en daarna kon ik (uiteraard) weer gewoon alles installeren. Ik denk dat dat bij jou zeker een mogelijke oplossing kan zijn....

Ps Ik stel wel vaker een hard reset voor om diverse problemen op te lossen. Dat is dan altijd een last-resort hulpmiddel, maar wel altijd effectief. Persoonlijk vind ik dat ook het mooist van een Symbian OS. Je kunt altijd een clean-install uitvoeren. Ik doe dit bijv ook na verloop van tijd, na veel en vaak installeren en verwijderen van software e.d. Het werkt eigenlijk net zoals bij een computer OS.

dafmay wijzigde dit bericht 25-06-2008 23:48 (19%)

Prettig gestoord 8)

Nope, werkt niet... :(

Hoe irritant zeg, bij iedereen werkt het, maar bij miij niet..:x

<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.

[GoT]BastiaanN

quote:
Drawer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:12:
Nope, werkt niet... :(

Hoe irritant zeg, bij iedereen werkt het, maar bij miij niet..:x
Probeer je toevallig dit bestand te signen? Hij is namelijk al gesigned en als je het dan vervolgens nog een keer doet krijg je bestand beschadigd.

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

Prettig gestoord 8)

Nee, voor zover ik weet niet. Ik open het bestand op de pc, zoals ik altijd doe met .sisx enzo. Ga naar m'n telefoon, druk een paar keer op doorgaan, dan komt er geen balk en verschijnt er na 10 seconden of wat een melding met rood uitroepteken. "Bestand beschadigd".

Als ik het eerst op mijn geheugenkaart zet en dan uitvoer via de bestandsmanager is het precies hetzelfde. Tijd terugzetten werkte ook niet. Dan kreeg ik inderdaad een certificaatmelding. Die krijg ik nu helemaal niet.

Reg. datum: 24 mei 2008

quote:
bartbh schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:04:
Is het mogelijk om bv. youtube en hyves toe te voegen aan de "post naar web"-opties in de gallerie? Ik kon hier via google nog niet echt iets nuttigs over vinden.
Nee, dat kan helaas niet. Wel kun je Shozu installeren. Die ondersteunt een hele waslijst aan sites, waaronder picasaweb, youtube, en zelfs hyves.
Alleen werkt het posten iets minder lekker. Met share online kun je gewoon na het maken van de foto op 'post to.. ' etc klikken. In Shozu kun je wel instellen dat ie na het maken van een foto automatisch een popupje geeft, zodat je hem meteen kunt posten, maar dat vind ik persoonlijk vrij irritant, omdat ik slechts incidenteel een foto direct wil posten. Maar je kunt ook gewoon via de menu's van shozu je foto's en/of filmpjes posten, dus het is sowieso handig om erbij te hebben.
http://www.shozu.com/portal/

Papa van Dewi en Robin :-)
Reg. datum: 19 februari 2002

Kun je op de N82 ook gewone DivX of Xvid .AVI bestanden afspelen? Of moeten deze een bepaalde extensie hebben. Ik heb op mijn geheugenkaart een AVI bestand gezet, dit via bestandsbeheer proberen te openen, maar het is een onbekend bestand zegt ie.

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

Reg. datum: 18 oktober 2007

quote:
hars73 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:30:
Kun je op de N82 ook gewone DivX of Xvid .AVI bestanden afspelen?
Dergelijke bestanden mits met extensie .mp4 werken bij mij prima.

Zelf probeer ik lokale Flash movies af te spelen (zou volgens Nokia moeten kunnen met de nieuwe speler die Flash light v3 ondersteunt). FLV's via de browser en YouTube gaan prima, maar lokale bestanden kunnen niet gespeeld worden als je die vanuit bestandsbeheer wil starten.

Met de applicatie Flash Player lukt het me niet om bij lokale bestanden te komen. Iemand die dit heeft geprobeerd of kan?

Achiever.

quote:
hars73 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:30:
Kun je op de N82 ook gewone DivX of Xvid .AVI bestanden afspelen? Of moeten deze een bepaalde extensie hebben. Ik heb op mijn geheugenkaart een AVI bestand gezet, dit via bestandsbeheer proberen te openen, maar het is een onbekend bestand zegt ie.
Zonder 3rd party software kun je alleen 3GP en MP4 filmpjes afspelen. Films converteren doe ik met het gratis prpgramma Ps2 converter, daar kun je ook een Nokia plug-in voor krijgen.

I'm staying. I'm finishing my coffee. Enjoying my coffee.

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
fwenk570 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:57:
[...]

Zonder 3rd party software kun je alleen 3GP en MP4 filmpjes afspelen. Films converteren doe ik met het gratis prpgramma Ps2 converter, daar kun je ook een Nokia plug-in voor krijgen.
Zie :

http://www.n95users.com/f...eo9-video-conversion.html

Reg. datum: 10 december 2001

Na z`n 2 maanden gebruik te maken van de N82, ben ik er best tevreden over.
Het batterij gebruik mag wel iets beter, elke dag moet ie in de oplader, maar verder een fijn toestel. :9

Waar ik alleen nog naar opzoek ben is een programma met een sleep timer functie.
Ik vind het lekker om met muziek te gaan slapen, maar zou wil dan dat mijn telefoon na +/- 1 uur uitschakeld. Op mijn vorige toestel, HTC Touch, had ik hiervoor een programma GSplayer. Weet iemand z`n programma te vinden ...

Playstation 3 + PSP + HTC Touch + N82

Reg. datum: 10 juni 2002

Vinden jullie ook dat dat plastic scherm zo snel krast? Hadden ze best wel van wat harder materiaal mogen maken wat mij betreft.

Reg. datum: 23 oktober 2004

quote:
Vmu schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 19:10:
Vinden jullie ook dat dat plastic scherm zo snel krast? Hadden ze best wel van wat harder materiaal mogen maken wat mij betreft.
Had ik ook last van, heb op ebay een compleet nieuwe cover set gekocht voor 13 euro en het ziet er weer nieuw uit. Was trouwens wel effe knutselen voor ik het klaar had.

Reg. datum: 10 juni 2002

Ik had al gehoord dat ze ook in Beverwijk liggen. Vandaar dat ik niet de moeite neme om van die screen protectors er op te plakken.
Had er alleen niet op gerekend dat er al na 1 week krasjes op zitten.

mas bac
Reg. datum: 05 april 2003

quote:
bigjohnny schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:43:
[...]

Had ik ook last van, heb op ebay een compleet nieuwe cover set gekocht voor 13 euro en het ziet er weer nieuw uit. Was trouwens wel effe knutselen voor ik het klaar had.
waar?

E8500 - GIGABYTE GA-EP45-DS3 DDR2 - OCZ 4096MB Kit (2x2048MB) 1066Mhz PC8500 DDR2 Reape - GIGABYTE HD4870 - 1xSamsung Spinpoint 640 - 2xMAXTOR 300g sata // 1xWD 500g sata // Vista x64 Ultimate

Reg. datum: 14 oktober 2007

Kan deze N82 eigenlijk ook wel met metro's overweg. Bv als je naar Parijs gaat en daar de metro neemt. Of werkt de gps niet onder de grond?

2B Silver Sonic
Reg. datum: 27 januari 2001

quote:
hl2600 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:28:
Kan deze N82 eigenlijk ook wel met metro's overweg. Bv als je naar Parijs gaat en daar de metro neemt. Of werkt de gps niet onder de grond?
GPS werkt met een signaal van satellieten..... dus onder de grond..... :P
Vul zelf maar in.

Prettig gestoord 8)

Kleine kans. GPS heeft een directe, of anders niet al te dikke muur ertussen, kijk naar de hemel nodig om te werken. ;)

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

GPS werkt niet onder de grond, daar heb je immers geen contact met de satellieten. :Y)
Reg. datum: 20 augustus 2005

Vandaag even een vervanger opgehaald bij BelCompany. Vond de navigeerknop van de eerste niet lekker aanvoelen. Met de nieuwe is het een stuk beter..

Alleen hebben ze vergeten het sdkaartje uit de nieuwe te halen. Dus nu heb ik 2x 2GB SD micro :P :D

Robert Webbe

quote:
GAIAjohan schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 18:05:
Vandaag even een vervanger opgehaald bij BelCompany. Vond de navigeerknop van de eerste niet lekker aanvoelen. Met de nieuwe is het een stuk beter..

Alleen hebben ze vergeten het sdkaartje uit de nieuwe te halen. Dus nu heb ik 2x 2GB SD micro :P :D
Als je nu een eerlijke tweaker bent Johan, breng je hem morgen toch alsnog even langs.
Eerlijkheid duurt het langst... Zij hebben jou toch goed geholpen?

robertwebbe wijzigde dit bericht 27-06-2008 20:55 (3%)

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

2 x crapkaartje van nokia, nee daar moet je blij mee zijn :+

Acer Travelmate 6292 | Eee PC 901 Wit | Audi A3 1.8 5V
Canon 40D | Tamron 17-50 F/2.8 | Canon 70-200 F/4.0 L USM | Metz 44AF-4 | Panasonic TZ3 | Nokia N82

Reg. datum: 17 juni 2000

Wellicht een domme vraag:

Rechts en links onderin heb je die snelstart opties, o.a. Berichten (links) en Maps of kaarten (rechts). Sowieos vraag, de ene keert heet het kaarten, de andere keer maps :)

Nou wil ik van die shortcut af, want ik wil dit helemaal niet gebruiken en volgens mij wil mn telefoon dan via GPRS het eea uitspoken. Dat wil ik absoluut niet, want ik heb geen internet abbo etc.

Mijn vraag is waar ik dit wijzig, volgens mij is dit eigenlijk een vraag die niet specifiek onder de N82 valt, maargoed ik heb er zo 1 :) Ik zou namelijk dan graag mijn McGuide (andere navigatietool) daarme willen opstarten. Mijn handleiding is helaas Duits, dit terwijl ik hem gewoon in NL heb gekocht :(
Reg. datum: 10 april 2008

Onder een snelkoppeling op het scherm :
Menu > Instrumenten > Instellingen > Algemeen > Persoonlijk > Standby-modus > Toep. actief standby > Open een snelkoppeling > Blader naar app/instelling van je keuze.

Of onder de snelkoppelingen links en rechts onder het scherm :
Menu > Instrumenten > Instellingen > Algemeen > Persoonlijk > Standby-modus > Snelkopp. > Links of rechts kiezen > Blader naar de app/instelling van je keuze.

Mod GSM HD / N95Forum / Forum.N82

Pagina: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: