Is het mogelijk om bv. youtube en hyves toe te voegen aan de "post naar web"-opties in de gallerie? Ik kon hier via google nog niet echt iets nuttigs over vinden.
GAIAjohan: wellicht helpt dit als je Vista hebt:
To those who can't upgrade their phones firmware using VISTA OS, try this:
On your desktop right Click NSU icon, then properties, click Compatibility tab, in Compatibility Mode. Check "Run this program in Compatibility for: then select Windows XP Service Pack 2... that's it, run your updater again..
Good Luck Guys!
On your desktop right Click NSU icon, then properties, click Compatibility tab, in Compatibility Mode. Check "Run this program in Compatibility for: then select Windows XP Service Pack 2... that's it, run your updater again..
Good Luck Guys!
Canon 30D + Grip | 17-55/2.8 IS USM | 70-200/2.8L IS USM | Speedlite 580 EX | MBP 15,4 2.2 4GB
Reg. datum: 20 augustus 2005
Bedankt nadroJ, ik heb echter geen Vista.quote:nadroJ schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:34:
GAIAjohan: wellicht helpt dit als je Vista hebt:
Good Luck Guys!
heb zojuist alles opnieuw geïnstalleerd op de pc, nu vanaf de CD. Nu doet hij het weer goed. Dus mogelijk een foutje geslopen in de update van Nokia?
En dan zie ik later wel of ik zin om de software in de phone te gaan updaten
GAIAjohan wijzigde dit bericht 23-06-2008 21:38 (5%)
Reg. datum: 20 juni 2008
De telefoon werkt, na een 'harde reset', opnieuw de firmware installeren en het formateren van de Micro SD kaart, weer als een zonnetje.
Maar nu kan ik sommige applicaties [o.a. 'Handige kalender'] niet meer installeren.
Ik krijg dan het bericht dat er een certificaatfout is.
Na aanpassing van de datum [naar 18 juni] lukte de installatie wel maar werden bepaalde getallen die nodig waren niet meer geaccepteerd.
Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn???
alvast dank
Fubbe
Maar nu kan ik sommige applicaties [o.a. 'Handige kalender'] niet meer installeren.
Ik krijg dan het bericht dat er een certificaatfout is.
Na aanpassing van de datum [naar 18 juni] lukte de installatie wel maar werden bepaalde getallen die nodig waren niet meer geaccepteerd.
Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn???
alvast dank
Fubbe
Wat zijn de ervaringen met Sygic en de tijd dat er een fix van satelieten wordt gevonden? Bij mij duurt het ongeveer 30-50 seconden.
Nu heb ik in Sygic ingesteld dat de interne GPS gebruikt moet worden. Assisted GPS kan ook worden gekozen, maar niet tegelijkertijd met de interne GPS. Zou dit niet moeten kunnen misschien zodat een fix sneller kan verlopen? Bij de GPS instellingen van de N82 zijn ze wel beide aangevinkt.
Nu heb ik in Sygic ingesteld dat de interne GPS gebruikt moet worden. Assisted GPS kan ook worden gekozen, maar niet tegelijkertijd met de interne GPS. Zou dit niet moeten kunnen misschien zodat een fix sneller kan verlopen? Bij de GPS instellingen van de N82 zijn ze wel beide aangevinkt.
Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe
Ik had gewoon assisted GPS aangevinkt in Sygic, en dan ging het gewoon snel! (ook incl interne GPS).quote:hars73 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:35:
Wat zijn de ervaringen met Sygic en de tijd dat er een fix van satelieten wordt gevonden? Bij mij duurt het ongeveer 30-50 seconden.
.
Instrumntn ->Instellingen -> Telefoon -> Netwerk -> Netwerkmodus = GSMquote:
Okee, heb hem nu ook alleen aangevinkt op Assisted GPS, zal hem vanmiddag als ik weer naar huis ga eens proberen of het nu sneller gaat. (EDIT: Ja dus, krijg nu een fix binnen een seconde of 10)quote:Johantjuuh schreef op maandag 23 juni 2008 @ 23:16:
[...]
Ik had gewoon assisted GPS aangevinkt in Sygic, en dan ging het gewoon snel! (ook incl interne GPS).
Iets anders, ik ga vandaag of morgen voor in m'n auto een Kenwood Bluetooth adapter bestellen zodat mijn autoradio een carkit wordt. Daarbij een gewone simpele losse lader via de sigarettenaansteker.
Nu wil straks dat de telefoon in de auto niet op de screensaver springt en misschien ook wel dat het scherm verlicht blijft (misschien wel met een lager contrast).
- Zou de bluetooth carkit werken via 'Instellingen toebehoren' / 'Draadloze carkit'?
- Zou ik dan via een profiel moeten regelen dat de screensaver uit blijft en het scherm verlicht blijft?
hars73 wijzigde dit bericht 26-06-2008 08:25 (3%)
Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe
Reg. datum: 30 oktober 2002
Reg. datum: 30 oktober 2002
Juist. Dank je. Via het opties-menu dus.quote:hars73 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:46:
[...]
De kabel van de headset wordt gebruikt als antenne, vandaar. Je kunt nog wel gewoon via de speakers luisteren hoor.
Reg. datum: 20 maart 2004
Reg. datum: 20 maart 2004
Alleen die N95Accelerometerplugindll en RotateMe bij elkaar werkt bij mij. Bij het openen van RotateMe krijg je een zooitje instellingen over sensitivity etc. De rest van die files zaten er bij mij niet bij overigens.quote:Johantjuuh schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:52:
[...]
Dankje, heb die accelero meter nu erop gezet (het .sis bestandje).
Maar in het mapje zitten ook nog allemaal andere bestanden, wat moet ik daar mee doen?
Want bijvoorbeeld Shakelock werkt nog niet?? (iemand tips)?
Ik heb gewoon alles geinstallerd (eerst gesigned), hij staat bij toepassingen maar het opent niet!?
Of bijvoorbeeld dat waterpas programmatje, opent ook niet!?
Ja inderdaad. RotateMe werkt nu ook bij mij!quote:WouterH schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:18:
[...]
Alleen die N95Accelerometerplugindll en RotateMe bij elkaar werkt bij mij. Bij het openen van RotateMe krijg je een zooitje instellingen over sensitivity etc. De rest van die files zaten er bij mij niet bij overigens.
Maar ik krijg ShakeLock niet aan de praat! Iemand tips??!
.
Reg. datum: 18 april 2005
Reg. datum: 18 april 2005
Dank je wel
quote:GAIAjohan schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 00:29:
[...]
Instrumntn ->Instellingen -> Telefoon -> Netwerk -> Netwerkmodus = GSM
volgens mij moet je ook python60 en 2 hulp progs installerenquote:Maar ik krijg ShakeLock niet aan de praat! Iemand tips??!
Tijd van werken, tijd van rusten
Reg. datum: 24 augustus 2007
ik heb nu ook de applicaties: nokmote, shakeme en shakesms, maar geen van allen wil openen... waar ligt dat aan?
Reg. datum: 24 november 2003
Reg. datum: 24 november 2003
Komen de volgende meldingen jullie bekend voor bij het checken van je hotmail:
- U verlaat een beveiligde webpagina. Doorgaan? JA/NEE
- Beveiligde verbinding wordt geopend. Inhoud blijft onzichtbaar voor anderen. JA/NEE
Dit gaat oneindig door terwijl hotmail niet wordt geladen. Continu druk ik op JA, maar er gebeurd niets. Ook niet als ik op NEE druk. Weet iemand raad?
- U verlaat een beveiligde webpagina. Doorgaan? JA/NEE
- Beveiligde verbinding wordt geopend. Inhoud blijft onzichtbaar voor anderen. JA/NEE
Dit gaat oneindig door terwijl hotmail niet wordt geladen. Continu druk ik op JA, maar er gebeurd niets. Ook niet als ik op NEE druk. Weet iemand raad?
voor pretested processoren, mail me:-)
Reg. datum: 17 juni 2008
Reg. datum: 17 juni 2008
Zo, eindelijk mijn Garmin XT werkend gekregen, Pffff.
Ik had XT aangeschaft en deze is geleverd op een 2Gb, terwijl ik een 8Gb in mn 82 heb zitten die ik wil blijven gebruiken ivm MP3 etc.
Veel lezen, googelen (is dat al een werkwoord?), harde resets, formatteren en vooral niet opgeven.
Er staat nu wel een afwas van 3 dagen die ik weg moet werken, maar ja.
Volgende week ga ik met vakantie en dan kijken hoe het echt werkt.
Ik had XT aangeschaft en deze is geleverd op een 2Gb, terwijl ik een 8Gb in mn 82 heb zitten die ik wil blijven gebruiken ivm MP3 etc.
Veel lezen, googelen (is dat al een werkwoord?), harde resets, formatteren en vooral niet opgeven.
Er staat nu wel een afwas van 3 dagen die ik weg moet werken, maar ja.
Volgende week ga ik met vakantie en dan kijken hoe het echt werkt.
Reg. datum: 25 mei 2008
Inderdaad, maar deze staan er duidelijk bij vermeld. Let wel op met je batterij, dat progje vreet hem bij helemaal leeg en ik heb het dan ook weer uitgeschakeld!quote:Driek schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 22:54:
[...]
volgens mij moet je ook python60 en 2 hulp progs installeren
De datum staat al weer enige tijd goed en gisteren weer een poging gewaagd.quote:Fubbe schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:33:
.......
Na aanpassing van de datum [naar 18 juni] lukte de installatie wel maar werden bepaalde getallen die nodig waren niet meer geaccepteerd.![]()
Fubbe
Tot mijn stomme verbazing werd de 'handige kalender' zonder problemen en zonder 'rare' vragen geïnstalleerd.
Rare dingen die computers
Een moderator wijzigde dit bericht 25-06-2008 15:16 (2%)
Reden: groeten niet nodig
degene die TomTom er op hebben staan, wordt hij bij jou ook gek wanneer je het beeld kanteld? Bij mij laat hij dan niks meer zien.(de achtergrond van het standby-scherm ja)
Is hier iets tegen te doen?
Reg. datum: 13 januari 2007
Reg. datum: 13 januari 2007
Dankjewel!quote:dafmay schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:08:
[...]
Ik zou een hard reset uitvoeren : *#7370#
Dat lost jouw problemen zeer waarschijnlijk op....
Let er wel op dat je alle gegevens op telefoon kwijt bent, dus ok geinstalleerde apps, contacten, bewaarde smsjes, enz. Contacten kun je mooi kopieren naar geheugenkaart, dan heb je daar een backup van.
de gallerij is terug, maar de trilfunctie is nog steeds defect...
Maarja, er zit 'n jaar garantie op. Heb 'm gekocht rond april dus dat komt goed.
Reg. datum: 14 juli 2004
Reg. datum: 14 juli 2004
Yep kan ie inderdaad niet tegen. En er is helaas niets aan te doen.quote:joris1989 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:21:
degene die TomTom er op hebben staan, wordt hij bij jou ook gek wanneer je het beeld kanteld? Bij mij laat hij dan niks meer zien.(de achtergrond van het standby-scherm ja)
Gewoon het roteren uitschakelen in het menu, dan zijn je problemen opgelost.quote:dafmay schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:01:
[...]
Yep kan ie inderdaad niet tegen. En er is helaas niets aan te doen.
Reg. datum: 03 oktober 2006
Reg. datum: 03 oktober 2006
wat zijn de voor delen van autorotateME t.o.v. gewone want als ik foto's kijk wil ik hem gewoon kunnen kantelen en bij tomtom bijv. weer niet.
Iemand?
Iemand?
2 voordelenquote:gram501 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:53:
wat zijn de voor delen van autorotateME t.o.v. gewone want als ik foto's kijk wil ik hem gewoon kunnen kantelen en bij tomtom bijv. weer niet.
Iemand?
- je kunt hem aan en uitzetten (tt uit, anders aan)
- je kunt de sensiviteit instellen
Tijd van werken, tijd van rusten
Dit topic is gesloten. ![]()