Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Fubbe schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 23:43:
Het lijkt er op dat de problemen NIET zijn opgelost.
Iedere keer als ik van muziek of foto / video gebruik wil maken loopt de telefoon vast.

Als volgende maar de firmware opnieuw uploaden, hopelijk helpt dat.
Heb eerder het idee dat je Symbian opnieuw zou moeten installeren .......

Pffff, wat een avond.
Telefoon over de zeik, heel de natie in diepe rouw......

That's life, ShitHappens!
2gb kaart erin, die is de boosdoener denk ik dan, ik heb nu een andere erin (Memorex dacht ik ) en nergens meer last van.

[offtopic]Natie in rouw, waarom?

De Russen waren simpel weg beter, vd Sar maakte het verschil..........jammer dat wel maar rouw?

Vooraf waren we gedoemd te stranden in de voorronde[offtopic]

Win Vista Ultimate 64 bit, AMD64 X2 5000+@3.0ghz,, Zalman 9700 LED, Asus M2N,Sapphire 3850 512mb, 2GB Ram.

Zou ik dan voorlopig verder kunnen zonder kaartje of zou formateren ook helpen??? [gelukkig al bij ontvangst van t toestel een back-up gemaakt :) ]
Nav is voorlopig toch niet nodig en muziek luister ik dan wel via de radio.
Alleen foto's opslaan wordt dan een probleem....

off-topic:
Ze hadden natuurlijk ook beter kunnen voetballen. :O
/off-topic

Ik heb een probleem met mijn N82!!!

Als ik een sms wil versturen, ga je naar bericht --> nieuw bericht --> SMS. Dan kan je bij opties een ontvanger toevoegen. Ik kan gewoon mensen zoeken, ik kan met de rechterboven toets terug, maar normaal gesproken kon je met de linkerboventoets altijd op OK klikken en de ontvanger toevoegen!

Nou is bij mij dus het woordje OK weg en kan ik nu gene ontvangen meer toevoegen!!!

Kent iemand dir probleeem? Ik heb er niks over gevonden op het forum?
Wat moet ik doen? Aan/uit zetten heb ik al gedaan maar helpt niet!? :? :(

Johantjuuh wijzigde dit bericht 22-06-2008 10:10 (71%)

.

ik wil graag met dit mobiel alleen via het wifi op het internet gaan en niet via umts, omdat ik geen data-abonnement heb. Kan ik dan iets uitschakelen zodat dit gebeurd, anders krijg ik onodig kosten. ;)

Reg. datum: 14 augustus 2001

Iemand al JoikuSpot Light uitgeprobeerd?
JoikuSpot Light
Hiermee kan je makkelijk je ipod/psp/laptop via je n82 connectie laten maken met het internet.
(Pas wel ff op of je het mag van je provider)

Je hebt trouwens 2 versies de light (waarbij alleen http/https protocollen toegestaan zijn) en de premium versie (alle protocollen).

Ruffian wijzigde dit bericht 22-06-2008 11:23 (19%)

a life?? Where can i download it??

quote:
samsungp2lover schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:03:
ik wil graag met dit mobiel alleen via het wifi op het internet gaan en niet via umts, omdat ik geen data-abonnement heb. Kan ik dan iets uitschakelen zodat dit gebeurd, anders krijg ik onodig kosten. ;)
Hoe voorkom ik data-kosten wanneer je geen data-abonnement hebt

Mod GSM HD / N95Forum / Forum.N82

quote:
Ruffian schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:19:
Iemand al JoikuSpot Light uitgeprobeerd?
JoikuSpot Light
Hiermee kan je makkelijk je ipod/psp/laptop via je n82 connectie laten maken met het internet.
(Pas wel ff op of je het mag van je provider)

Je hebt trouwens 2 versies de light (waarbij alleen http/https protocollen toegestaan zijn) en de premium versie (alle protocollen).
Volgens mij is de premium versie nog niet beschikbaar.

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Is er een mogelijkheid om alleen de plaatjes weer te geven die met de camera gemaakt zijn of via bluetooth verzonden zijn? oftewel alleen de bestanden uit 1 map laten zien? Nu staan er allemaal icoontjes in van bijv tomtom/sygic...

btw, het systeem om programma's te verplaatsen is fijn uitgewerkt, ze hadden beter kunnen wisselen dan nu telkens programma's te verschuiven..

joris1989 wijzigde dit bericht 22-06-2008 13:30 (24%)

quote:
joris1989 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:28:
Is er een mogelijkheid om alleen de plaatjes weer te geven die met de camera gemaakt zijn of via bluetooth verzonden zijn? oftewel alleen de bestanden uit 1 map laten zien? Nu staan er allemaal icoontjes in van bijv tomtom/sygic...
Even geheugenkaart op pc aansluiten en deze icoontjes hidden maken.

quote:
dafmay schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:29:
[...]

Even geheugenkaart op pc aansluiten en deze icoontjes hidden maken.
Dat noemen we nou nog eens snel antwoord! O+ bedankt!, zal het proberen! :)

quote:
joris1989 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:30:
[...]

Dat noemen we nou nog eens snel antwoord! O+ bedankt!, zal het proberen! :)
:) No problem..succes.

quote:
hmm hij laat nu idd de icoontjes niet zien, maar ipv de plaatjes zo'n "notfoundplaatje"(zeilboot met streep erdoor).. Ik had liever gezien dat hij de files gewoon helemaal niet laat zien. Iemand anders misschien nog een idee? :9

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik krijg binnenkort mijn 8GB kaartje.. Welke dingen moet ik nu verplicht op dit nieuwe kaartje overnemen van de oude? In principe toch niks? (Behalve dat op dat moment Nokia Maps het waarschijnlijk niet meer doet?)

En als ik via USB mijn N82 aansluit, dan verschijnt alleen de inhoud van de geheugenkaart in de verkenner en niet de inhoud van de telefoon zelf? Klopt dat ook?

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

quote:
joris1989 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:45:
[...]

hmm hij laat nu idd de icoontjes niet zien, maar ipv de plaatjes zo'n "notfoundplaatje"(zeilboot met streep erdoor).. Ik had liever gezien dat hij de files gewoon helemaal niet laat zien. Iemand anders misschien nog een idee? :9
Kijk een hier :

http://www.allaboutsymbia...p;highlight=hide+pictures

Misschien moet je de folder _PAlbTN nog verwijderen...

quote:
dafmay schreef op zondag 22 juni 2008 @ 14:39:
[...]

Kijk een hier :

http://www.allaboutsymbia...p;highlight=hide+pictures

Misschien moet je de folder _PAlbTN nog verwijderen...
Ik moest idd dat mapje verwijderen én de bestanden los selecteren, niet de map. Bedankt voor je hulp!

Wat moet ik doen als ik een prog niet kan installeren als er een certificaatfout wordt aangegeven??

Alvast dank

Fubbe wijzigde dit bericht 22-06-2008 15:51 (18%)

Reg. datum: 09 augustus 2007

Ik heb hem nu al een halve week en ik moet zeggen dat de batterijduur me zeer goed meevalt. Heb hem als sinds gisteren 11 uur van de stroom gehaald en met wat bellen, sms'en, een paar foto's, wat gamen (emulators) en wat wlan (dit het meest) heb ik op dit moment nog zo'n 2 balkjes van m'n batterij over (heb hem nog maar 2x laten opladen dus dit is de laatste maal dat ik hem laat leeglopen, deze maand toch). En dan te bedenken dat de batterij nog beter gaat worden :) .

quote:
Pegas schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:59:
Ik heb hem nu al een halve week en ik moet zeggen dat de batterijduur me zeer goed meevalt. Heb hem als sinds gisteren 11 uur van de stroom gehaald en met wat bellen, sms'en, een paar foto's, wat gamen (emulators) en wat wlan (dit het meest) heb ik op dit moment nog zo'n 2 balkjes van m'n batterij over (heb hem nog maar 2x laten opladen dus dit is de laatste maal dat ik hem laat leeglopen, deze maand toch). En dan te bedenken dat de batterij nog beter gaat worden :) .
Mijn ervaring is dat wanneer de batterij indicator naar 4 en daarna 3 balkjes gaat, de accu daarna relatief gezien erg snel leeg is. Vaak duurt het een dag of 2 bij mij voordat ie van het 5e balkje af is. Ik doe dan ook zo ongeveer 3 dagen met een volle accu, soms langer als ik weinig wifi gebruik.

Ik ben persoonlijk onder de indruk van de accu. Ik heb de telefoon nu 1 jaar en nog steeds functioneert de accu erg goed. Om het over de telefoon (ik heb een N95-1) maar niet te hebben, de beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad (+25 toestellen...).

Hoe werkt dat Joikuspot precies?

Ik heb het geopend op mijn N82, op mijn laptop zoek ik dan naar netwerken en vind ik inderdaad Joikuspot! Hij verbind dan ook!

Maar meer kan ik dan niet doen? Op mijn laptop staat achter de verbinding, (LOKAAL). Ik kan dus niet internetten..

Wat moet ik nog doen?

.

Reg. datum: 14 augustus 2001

quote:
Johantjuuh schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:55:
Hoe werkt dat Joikuspot precies?

Ik heb het geopend op mijn N82, op mijn laptop zoek ik dan naar netwerken en vind ik inderdaad Joikuspot! Hij verbind dan ook!

Maar meer kan ik dan niet doen? Op mijn laptop staat achter de verbinding, (LOKAAL). Ik kan dus niet internetten..

Wat moet ik nog doen?
Je moet even wachten, het kan even duren voordat je echt verbinding hebt.
Let wel op dat niet alles werkt dus echt alleen websites geen mail/msn/etc.

Wat ik erg mis aan de N82 (ook ik kom van een SE af) is de laatst gesmsde personen bij het versturen van een sms (je krijgt bij de naar een lijstje van laatste 10 smsers)
En dat je woorden uit je woordenboek kan verwijderen.
Ik noem mijn vriendin vaak kanjer en nokia maakt er kanker van.
Vaak door het snel smsen van mij vergeet ik wel eens op het sterretje te drukken.

(en ze zit niet te wachten op de tekst, "Hoe gaat het met mijn kanker?")

a life?? Where can i download it??

Sinds een paar dagen werkt mijn tril-functie niet meer...
Iemand enig idee om dit slim op te lossen? (Toestel openen / terugsturen?)

En als ik de kleine rechthoekige toets (rechts naast de navigatietoets) indruk, dan wil 'ie de snelle-gallerij openen, maar sluit 'ie 'm meteen weer af...
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt!

Reg. datum: 30 oktober 2002

Van het weekend wat zitten spelen en proberen. Daarbij loop ik tegen de volgende probleempjes aan:

- Ik heb een paar Nokia Audio Themes geinstalleerd in de hoop op wat meer leuke geluidjes en beltoen. Maar ik kan nergens er iets over terug vinden in mijn telefoon.
- als ik een foto per email wil versturen, pakt hij standaard de emailbox die als eerste is ingevoerd. Ik zou daar eigenlijk willen kiezen per welk adres de email wordt verstuurd.
- ik heb een aantal mp3's op mijn geheugenkaart gezet. Die worden prima gevonden door de Nokia muziekspeler. later heb ik er nog een paar toegevoegd, maar die worden niet gevonden. Via bestandsbeheer zie ik ze wel en kan ik ze ook afspelen.

Iemand een idee voor bovenstaande probleempjes? Ik zag gisteren ook dat ik WMA 11 zou kunnen installeren, maar dat zou wel het laatste redmiddel zijn.

Papa van Dewi en Robin :-)

Hier gister overdag ook Sygic navigatie geinstalleerd en die werkt echt perfect. Echter in de loop van de dag regelmatig het probleem dat de telefoon hangt en zich traag en raar gedraagt. Vervolgens gisteravond de SD card geformateerd, alleen de Sygic mappen er weer op gezet en alles draait weer als een zonnetje.

- Mijn vraag is nu, wat mis ik, aangezien ik niet alles wat op de orginele SD card stond weer heb teruggezet.
- Wat staat er standaard op de SD card?
- Zijn er zaken die ik nu beter kan de-installeren aangezien ze van de SD card af zijn?
- Andere mensen die de SD card hebben vervangen door een grotere, wat hebben jullie gekopieerd?

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

quote:
pegagus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:12:
Van het weekend wat zitten spelen en proberen. Daarbij loop ik tegen de volgende probleempjes aan:

- ik heb een aantal mp3's op mijn geheugenkaart gezet. Die worden prima gevonden door de Nokia muziekspeler. later heb ik er nog een paar toegevoegd, maar die worden niet gevonden. Via bestandsbeheer zie ik ze wel en kan ik ze ook afspelen.

Iemand een idee voor bovenstaande probleempjes? Ik zag gisteren ook dat ik WMA 11 zou kunnen installeren, maar dat zou wel het laatste redmiddel zijn.
Je moet de muzieklijst vernieuwen door de muziekspeler te openen en dan te klikken op 'opties' --> 'vernieuwen'. Let op, het kan even duren voordat alle nieuwe muziekbestanden zijn toegevoegd, bij mij loopt de muziekspeler soms zelfs vast als je dit doet.

Als je je muziek via WMP 11 uploadt (met de telefoon in 'mediaspeler' modus aan de PC gekoppeld) wordt de muzieklijst automatisch bijgewerkt; je hoeft de lijst dan niet te vernieuwen.

I'm staying. I'm finishing my coffee. Enjoying my coffee.

quote:
hars73 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:22:
Hier gister overdag ook Sygic navigatie geinstalleerd en die werkt echt perfect. Echter in de loop van de dag regelmatig het probleem dat de telefoon hangt en zich traag en raar gedraagt. Vervolgens gisteravond de SD card geformateerd, alleen de Sygic mappen er weer op gezet en alles draait weer als een zonnetje.

- Mijn vraag is nu, wat mis ik, aangezien ik niet alles wat op de orginele SD card stond weer heb teruggezet.
- Wat staat er standaard op de SD card?
- Zijn er zaken die ik nu beter kan de-installeren aangezien ze van de SD card af zijn?
- Andere mensen die de SD card hebben vervangen door een grotere, wat hebben jullie gekopieerd?
Ik heb de nieuwe kaart er in gedaan en toen meteen via de telefoon geformatteerd. Dat werkte prima, los van de kaarten van Nokia Maps heb ik niets overgenomen van de oude kaart. Maar ik installeer dan ook alle programma's op het telefoongeheugen i.p.v. de geheugenkaart.

I'm staying. I'm finishing my coffee. Enjoying my coffee.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws