Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N82 - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 november 2006

quote:
Ruffian schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:09:
[...]

Je bedoeld om je gsm als modem te gebruiken?
Valt trouwens MMS ook onder het eindeloos online?
Inderdaad, dat bedoel ik.

Of MMS ook onder eindeloos online valt weet ik niet. Dat zou je moeten zoeken in een ander forum denk ik. Dat heeft namelijk niets met de N82 te maken. Maar met het abonnement.

Robert Webbe

quote:
pim89 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:24:
[...]
Of MMS ook onder eindeloos online valt weet ik niet. Dat zou je moeten zoeken in een ander forum denk ik. Dat heeft namelijk niets met de N82 te maken. Maar met het abonnement.
MMS valt niet onder een flatfee data abonnement, het is een hele andere dienst. Bij alle Nederlandse providers betaal je nu per MMS en zijn er geen flatfee bundels voor.
Het datagebruik om de MMS te versturen, zit in de prijs van de MMS, daar hoef je dus niet apart voor te betalen.

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Reg. datum: 14 juni 2007

Sinds vandaag heb ik ook een N82 Black. Hiervoor had ik een G810, maar die heb ik na vier dagen terug gebracht vanwege bar slechte GPS. Dit bevalt echt stukken beter :D.

Papa van Dewi en Robin :-)
Reg. datum: 19 februari 2002

Nou ik ben inmiddels wat aan het proberen.. pffff.. valt tegen zeg als je van een Nokia 6021 komt. Wat een instellingen! :X

Ik heb inmiddels een WLAN punt aangemaakt, maar hoe kan ik deze nou gebruiken om te internetten? En dan het liefst een voorkeur in volgorde. Eerst mijn WLAN en als die niet aanwezig is, mijn Eindeloos Online van Hi. Zou dit kunnen?

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

Achiever.

quote:
Ruffian schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:09:
[...]

Je bedoeld om je gsm als modem te gebruiken?
Valt trouwens MMS ook onder het eindeloos online?
Je N82 als modem gebruiken mag strikt niet volgens de Eindeloos Online policy. Met de N-Series PC suite gaat het overigens wel makkelijk, je kunt dan redelijk snel internetten op je laptop in de trein ;) . Ik denk dat als je dat heel lang of uitgebreid zou doen, Hi wel contact met je opneemt.

MMS valt niet onder Eindeloos Online, je betaalt per bericht (gaat van je bundel af)

I'm staying. I'm finishing my coffee. Enjoying my coffee.

Achiever.

quote:
hars73 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:02:
Nou ik ben inmiddels wat aan het proberen.. pffff.. valt tegen zeg als je van een Nokia 6021 komt. Wat een instellingen! :X

Ik heb inmiddels een WLAN punt aangemaakt, maar hoe kan ik deze nou gebruiken om te internetten? En dan het liefst een voorkeur in volgorde. Eerst mijn WLAN en als die niet aanwezig is, mijn Eindeloos Online van Hi. Zou dit kunnen?
Ik moest ook nogal wennen aan de manier waarop de N82 verbinding maakt met het internet, aangezien ik van diverse Windows Mobile toestellen afkom.
Wanneer je je browser opstart vraagt hij altijd welk accespunt gebruikt moet worden. Als je een WLAN punt hebt aangemaakt en je bevindt je binnen het bereik van dat WLAN punt, staat deze ook in het lijstje; bevind je je buiten bereik, dan zie je als het goed is alleen je GPRS/3G accesspunten (bv. 'Mobiel Internet' , KPN MMS').

Reg. datum: 14 augustus 2001

quote:
fwenk570 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:28:
[...]

Je N82 als modem gebruiken mag strikt niet volgens de Eindeloos Online policy. Met de N-Series PC suite gaat het overigens wel makkelijk, je kunt dan redelijk snel internetten op je laptop in de trein ;) . Ik denk dat als je dat heel lang of uitgebreid zou doen, Hi wel contact met je opneemt.

MMS valt niet onder Eindeloos Online, je betaalt per bericht (gaat van je bundel af)
Bij de primafoon vertelde ze mij dat je na 3 maanden "erg actief" internetten een brief krijgt of je wilt stoppen met het overbelasten.
Af en toe internetten via je gsm is dus wel te doen 8)

a life?? Where can i download it??

Papa van Dewi en Robin :-)
Reg. datum: 19 februari 2002

quote:
fwenk570 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:31:
[...]

Ik moest ook nogal wennen aan de manier waarop de N82 verbinding maakt met het internet, aangezien ik van diverse Windows Mobile toestellen afkom.
Wanneer je je browser opstart vraagt hij altijd welk accespunt gebruikt moet worden. Als je een WLAN punt hebt aangemaakt en je bevindt je binnen het bereik van dat WLAN punt, staat deze ook in het lijstje; bevind je je buiten bereik, dan zie je als het goed is alleen je GPRS/3G accesspunten (bv. 'Mobiel Internet' , KPN MMS').
Ja, ik ben inmiddels een stukje verder en ik heb 5 van die andere accesspunten staan (naast mijn WLAN), ongeveer dezelfde zoals jij ze noemt. Maakt het dan nog uit welke van die accesspunten ik kies?

En zijn er browsers die handiger/beter zijn dan de standaard van Nokia (bijv. Opera)? Of gewoon lekker bij deze blijven?

En dan nog een laatste vraagje.. zijn er speciale webpagina's opgemaakt voor deze resolutie? Als ik bijvoorbeeld www.nu.nl opzoek, krijg ik dan automatisch een speciale PDA/Smartfone pagina of moet ik hiervoor bijvoorbeeld pda.nu.nl oid intoetsen.
[EDIT] Ben er inmiddels achter dat het domein .mobi bestaat :P

hars73 wijzigde dit bericht 21-06-2008 08:37 (20%)

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

Reg. datum: 04 december 2006

zijn/is er ook radio applicaties te vinden voor deze versie van symbian, aangezien ik rds toch wel makkelijk vond en dit vandaag toch miste.

Reg. datum: 23 augustus 2003

quote:
pim89 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:59:
[...]

IK WIL JE METEEN WAARSCHUWEN!!!

Je moet wel uitkijken met Eindeloos Online. Ik dacht dat ook te hebben, en heb nu een rekening liggen van 461 euro. Dit wordt nu hoogstwaarschijnlijk opgelost na een belletje.
Bij een vriend van me was het meer zoals bij jou, hij heeft ook een nieuw abonnement, en de eerste rekening had ook nog geen eindeloos online. Misschien moet je even met Hi bellen, 1200, om het te bevestigen.

Ontopic: In de Nokia PC Suite zit een back-up functie. Ik denk dat als je die gebruikt, dat je dan de dingen die je moet backuppen backupt.
Bij mij kan dat helaas niet daar ik een Mac heb. Ik hoop dat daar ook snel een PC Suite voor komt.

Synchroniseren kan wel, daar is ondersteuning voor, en internetten via m'n telefoon kan ook. Dit mag alleen niet van Hi, dus kan ik er ook nog geen gebruik van maken totdat ik bij T-Mobile zit, hetgeen in augustus gaat gebeuren.
Bij mij hetzelfde. Ik kreeg een rekening van 928,81.Er was ook vanalles misgegaan bij Hi.Uiteindelijk wel opgelost.
Alleen kreeg mijn vrouw laatst ook een rekening van Hi van 58,44.
Terwijl haar abbonnement pas in september ingaat.
Er gaat nogal wat mis bij Hi.

Reg. datum: 19 juni 2008

Misschien iets heel doms, maar ik probeer de nieuwe firmware (20.0.062) op de N82 te zetten, omdat ik denk dat er dan wat problemen verholpen zijn (zoals Flash Light player etc.). Ik heb de laatste Nokia PC Suite en de laatste Software Updater beide gebruikt maar iedere keer komt de boodschap terug dat er geen nieuwe software beschikbaar is voor mijn telefoon. Geen echte foutmelding, maar toch. Ik snap dat niet omdat iedereen net zo makkelijk naar de nieuwe firmware gaat.....Ja, ik heb Window XP en nog de firmware van 10-12-07 (11.01.117). Ik dit topic doorgelezen maar geen oplossing gezien waarom er geen firmware voor mijn N82 beschikbaar is. Iemand een idee??

quote:
44dirk44 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:18:
Misschien iets heel doms, maar ik probeer de nieuwe firmware (20.0.062) op de N82 te zetten, omdat ik denk dat er dan wat problemen verholpen zijn (zoals Flash Light player etc.). Ik heb de laatste Nokia PC Suite en de laatste Software Updater beide gebruikt maar iedere keer komt de boodschap terug dat er geen nieuwe software beschikbaar is voor mijn telefoon. Geen echte foutmelding, maar toch. Ik snap dat niet omdat iedereen net zo makkelijk naar de nieuwe firmware gaat.....Ja, ik heb Window XP en nog de firmware van 10-12-07 (11.01.117). Ik dit topic doorgelezen maar geen oplossing gezien waarom er geen firmware voor mijn N82 beschikbaar is. Iemand een idee??
Heb je de cd gebruikt die bij je telefoon zat?
Ik had eerst ook problemen met de nieuwe firmware erop zetten.
Ik had toen ook de laatste pc suite gebruikt,die ik gedownload had.
Ik ben toen ook een hele tijd bezig geweest,en uiteindelijk maar besloten dat ik de meegeleverde cd ging gebruiken.Toen lukte het in 1 keer.
Ik weet niet of dit ook in jouw geval werkt,maar je kan het proberen.

Shuttle sb75g2/pent.4 3.0ghz 2x 512 mb corsair pc 3700,320 g hd western dig.club 3d x800rx,soundbl.live,eizo flexscan l568Win xp prosp2

Reg. datum: 19 juni 2008

Dank je voor de tip. We gaan het proberen!

En we hebben het uitgeprobeerd. Installatie van de CD liep perfect, maar er werd direct gezocht naar een Update met de melding dat er niet verder gegaan kon worden voor deze update compleet geinstalleerd was. Aldus gedaan. Dit leidde uiteindelijk tot hetzelfde resultaat (natuurlijk) dat de nieuwe Nokia Software Updater geinstalleerd werd. En dus bleek er opnieuw geen firmware-update voor de N82 beschikbaar...en nu?

Voor de volledigheid: de complete melding luidt:
No software updates available for your phone. Network connection lost. Check your network connection or whether a firewall is preventing the application from working properly

Netwerk is volgens mij prima. Ik heb de firewall uitgezet......

44dirk44 wijzigde dit bericht 21-06-2008 10:48 (90%)

Reg. datum: 10 april 2008

quote:
Fubbe schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:18:
[...]

Die snelkoppelingen mogen blijven staan, die zijn wel handig.
Die regels die er onder staan, die vindt ik irritant :(
Als iemand een oplossing heeft om die te laten verdwijnen dan houd ik me aanbevolen _/-\o_
Google eens op Clean Active Standby Screen (Hacked Phones)
Of check op mijn onderschrift.

Mod GSM HD / N95Forum / Forum.N82

Reg. datum: 07 augustus 2007

Ik wil mijn telefoon een reset geven naar de fabrieks instellingen.Alleen is nu mijn vraag gaan dan ook alle contactpersonen eruit die niet op mijn simkaart staan,dus op het geheugen van de telefoon zelf.

Hoe kan ik nou mijn contactpersonen vanaf mijn telefoongeheugen in een keer op mijn simkaart zetten?

Reg. datum: 20 juni 2008

quote:
Kokkie76 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:20:
[...]
Google eens op Clean Active Standby Screen (Hacked Phones)
_/-\o_ Kokkie76 _/-\o_

1000x dank voor de oplossing. Ga er dit weekend mee aan de slag.

Reg. datum: 19 december 2003

Tip voor mensen die Hi Eindeloos gebruiken: SMS "Saldo" naar 1244. Als het goed is, krijg je binnen een mum van tijd 2 smsjes. 1 sms met info over je belbundel en 1 sms over info van je internetbundel. Krijg je het tweede smsje niet, dan staat Eindeloos online niet aan.

Meteen nog maar een vraag er achteraan....

Welke browser kan ik als beste gebruiken / is het gebruikersvriendelijkst voor de N82??

Alvast dank

Reg. datum: 24 augustus 2007

quote:
Le0032 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 12:27:
Tip voor mensen die Hi Eindeloos gebruiken: SMS "Saldo" naar 1244. Als het goed is, krijg je binnen een mum van tijd 2 smsjes. 1 sms met info over je belbundel en 1 sms over info van je internetbundel. Krijg je het tweede smsje niet, dan staat Eindeloos online niet aan.
uhm ik weet het niet precies, maar ik heb soms online(gewone inet abbo) en dan krijg je ook een 2e SMS... Je moet het a. gebruikt hebben en b. in het SMSje kan je wel je inetabbo aflezen.
quote:
Fubbe schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:18:
[...]
Wat ook nog uitermate niet fijn is, is dat er bij de contacten overal een /w, /m of /h
achterstaat. Die moet je volgens mij allemaal met de hand verwijderen 8)7
Tenzij iemand een oplossing voor dit probleem heeft.
Ja dat is een nadeel, van SE overstappen naar Nokia... Ik heb mobile Master Agent gebruikt om mijn adresboek te fixen.

Ik heb Mobil Master gedownload, de contacten aangepast en weer terug gestuurd naar de telefoon.
En die is nu helemaal van slag....... :-(

Iemand een oplossing, zodat ik zo min mogelijk data verlies. *#7780# ???????
Wordt dan ook de contactdata van de sim verwijderd?????

Alvast dank

Reg. datum: 19 december 2003

quote:
joris1989 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 12:35:
[...]

uhm ik weet het niet precies, maar ik heb soms online(gewone inet abbo) en dan krijg je ook een 2e SMS... Je moet het a. gebruikt hebben en b. in het SMSje kan je wel je inetabbo aflezen.

[...]
No offense maar ik zeg ook niet dat mensen die geen Eindeloos online hebben geen sms krijgen. Je moet het helemaal niet gebruikt te hebben, dat geldt alleen voor mensen met Soms Online. Mensen met Eindeloos en Regelmatig online krijgen, mits dit aangezet is door KPN, altijd het tweede smsje. Maar nu weer ontopic, over de N82!

Probleem lijkt te zijn opgelost.
Er was nog een 'aplication manager' geïnstalleerd.

Prettige avond verder en dat Nederland maar een ronde verder mag komen........

Achiever.

quote:
Fubbe schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 12:28:
Meteen nog maar een vraag er achteraan....

Welke browser kan ik als beste gebruiken / is het gebruikersvriendelijkst voor de N82??

Alvast dank
Ik heb naast de standaard browser ook Opera Mini geinstalleerd, maar ik merk dat ik eigenlijk de standaard browser het meest gebruik, omdat die gewoon prima werkt. Daarnaast heb ik met de laatse versie van Opera Mini wat verbindingsproblemen (meer mensen hier die dat hebben?)

ikzelf gebruik de browser niet vaak en kan dan ook niet zeggen dat ik last heb van verbindingsproblemen. Maar wat bedoel je precies? Is het zo dat je verbinding steeds wegvalt? Browse je dan via een wifi punt of via je data abo?

Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl

Het lijkt er op dat de problemen NIET zijn opgelost.
Iedere keer als ik van muziek of foto / video gebruik wil maken loopt de telefoon vast.

Als volgende maar de firmware opnieuw uploaden, hopelijk helpt dat.
Heb eerder het idee dat je Symbian opnieuw zou moeten installeren .......

Pffff, wat een avond.
Telefoon over de zeik, heel de natie in diepe rouw......

That's life, ShitHappens!

Pagina: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: