Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Albert020 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:53:
[...]

Dit werkt bij mij niet hoor :?
Bij mij wel, je moet die knop onder de linker softkey hebben, dus met die 2 bolletjes met lijntjes ertussen.

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

quote:
KoppenSneller schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:55:
[...]

Bij mij wel, je moet die knop onder de linker softkey hebben, dus met die 2 bolletjes met lijntjes ertussen.
Nope, werkt niet, krijg dan alleen even snel het menu te zien, veder gebeurt er niks. . . :?

Reg. datum: 16 april 2007

quote:
Maar dood pixeltje, als ik met de back-up functie in Nokia PC Suite de back-up herstel, dan heb ik toch ook gewoon weer de mogelijk vervuilende/vertragende bstanden teruggezet, of vergis ik me nu?

Dank!

Roost

Papa van Dewi en Robin :-)

quote:
Metalman schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:30:
[...]

Klopt. Bovendien is de N82 bij Hi simlock vrij (mijne althans wel), dus ik bel gewoon nog met mijn oude Vodafone SIM kaart. Over 3 maanden gaat het Hi abonnement in, dan switch ik gewoon even van SIM en kan ik met hetzelfde nummer weer verder bellen :) Tot die tijd kan ik gelukkig wel al gebruik maken van de nieuwe phone.
Weet iemand of de N82 bij Hi nog steeds simlockvrij is? De huidige aanbieding van Hi staat mij namelijk wel heel erg aan.. 29,95 voor het toestel bij een 2jarig Hi20 abonnement. Het zal toch niet een gelockte zijn he voor dat bedrag?

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

Linux!

quote:
Albert020 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:26:
[...]

Nope, werkt niet, krijg dan alleen even snel het menu te zien, veder gebeurt er niks. . . :?
Jawel, dat werkt wel. Als je die 2x drukt (dus de knop direct boven de 1), ga je eerst naar het menu en als je nog een keer drukt, ben je in standby. Dat wilde ik inderdaad. Alleen is rood sneller gedrukt dan 2x menu :)

Error -48621: Signature expired

Ik heb een vraagje over de batterijduur...

Ik heb sinds een weekje nu ook de zwarte N82, maar de batterijduur valt een beetje tegen!

Ik krijg hem afentoe voor internetten, af en toe eens de GPS (maar dit is samen totaal echt niet meer dan 1 uur!). Ook luister ik nog een (half uurtje?) muziek p/dag allemaal!

Hiermee gaat mijn batterij maar 1 !!! dag mee! Ik heb heb gisteravond opgeladen en nu is hij alweer leeg!? :S Tips?

En hoe is dit bij jullie???

.

quote:
sjaakduhuuhl schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:25:
[...]

Jawel, dat werkt wel. Als je die 2x drukt (dus de knop direct boven de 1), ga je eerst naar het menu en als je nog een keer drukt, ben je in standby. Dat wilde ik inderdaad. Alleen is rood sneller gedrukt dan 2x menu :)
Als ik 2x druk ben ik weer op het begin scherm . . ....

quote:
Johantjuuh schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:26:
Ik heb een vraagje over de batterijduur...

Ik heb sinds een weekje nu ook de zwarte N82, maar de batterijduur valt een beetje tegen!

Ik krijg hem afentoe voor internetten, af en toe eens de GPS (maar dit is samen totaal echt niet meer dan 1 uur!). Ook luister ik nog een (half uurtje?) muziek p/dag allemaal!

Hiermee gaat mijn batterij maar 1 !!! dag mee! Ik heb heb gisteravond opgeladen en nu is hij alweer leeg!? :S Tips?

En hoe is dit bij jullie???
De menu knop 3 sec ingedrukt houden, kijk dan wat er allemaal actief staat, zet alles uit
maar laat alleen Stand-by actief staan, mijn batterij gaat 3 dagen mee ;)

Zojuist een zwarte N82 aangeschaft bij de Primafoon!

Volgens de Primafoonmeneer moet hij eerst een nachtje aan de lader... kan ik nog niet spelen.

We zijn allemaal blij voor je, maar inhoudelijk voegen dit soort berichten niets toe.

pven wijzigde dit bericht 23-05-2008 18:21 (25%)

quote:
geestschrijver schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:56:
Zojuist een zwarte N82 aangeschaft bij de Primafoon!

Volgens de Primafoonmeneer moet hij eerst een nachtje aan de lader... kan ik nog niet spelen.
In combinatie met een KPN abo? Of een losse simlockvrije?

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

quote:
ow dus je kunt bij primafoon ook een Hi abonnement aanschaffen? Daarvoor hoef je dus niet speciaal naar de Hi winkels? (sorry.. beetje offtopic eigenlijk)

Precies: lees de waarschuwing nog eens door ...

pven wijzigde dit bericht 23-05-2008 18:21 (9%)

quote:
Albert020 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:51:
[...]

De menu knop 3 sec ingedrukt houden, kijk dan wat er allemaal actief staat, zet alles uit
maar laat alleen Stand-by actief staan, mijn batterij gaat 3 dagen mee ;)
Helaas ken ik die truuc al. Ik sluit altijd alles af!
Hoeveel gebruik jij de telefoon dan? (en wat allemaal, in die 3 dagen!)?

.

quote:
Johantjuuh schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:11:
[...]

Helaas ken ik die truuc al. Ik sluit altijd alles af!
Hoeveel gebruik jij de telefoon dan? (en wat allemaal, in die 3 dagen!)?
Ik bel er gewoon zeer veel mee voor me werk, en af en toe gebruik ik GPS

Linux!

quote:
Albert020 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:47:
[...]

Als ik 2x druk ben ik weer op het begin scherm . . ....
Dat heet "standby". Dat is ook dat proces wat je niet af kan sluiten in de taaklijst.
Heb jij trouwens 'snachts de telefoon uit staan (i.v.m. je accuduur)? Mijne gaat met 24/7 aan staan echt niet langer dan 2 dagen mee.

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 23-05-2008 15:21 (33%)

Leg je telefoon de eerste tijd veel aan de lader. Het lijkt er op dat de batterij nog moet "leren"

ik heb hem s nachts ook gewoon aan staan inderdaad. Wel altijd alle programma's uitstaan!

Ik heb trouwens wel een andere screensaver (lighteffect)!, zou dit uitmaken??

.

Linux!

quote:
Johantjuuh schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:24:
[...]

Ik heb trouwens wel een andere screensaver (lighteffect)!, zou dit uitmaken??
Laat de Nokia Energy Profiler een tijdje lopen terwijl Lighteffect actief is en kijk wat het energiegebruik is. Wat die van mij gebruikt zal ik zo even posten. Hij moet wel even lopen (5 minuten ofzo?) voor een goed gemiddelde.

Daarna nog een keer kijken met de default Nokia screensaver.

Edit: In spaarmodus gebruikt mijne 0.11 Watt (zowel met cClock v1.19 als met de default datum+tekst)

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 23-05-2008 15:39 (12%)

2 dagen is veel te kort, of zit je er veel mee te spelen? Want dan kan het wel.

Maar als je je telefoon normaal gebruikt, dan moet hij toch wel een dag of 6 mee gaan minimaal.

Kijk als je steeds foto's maakt of je scherm steeds aan staat dat is geen stand-by tijd, maar spreektijd en die ligt veel lager (lees: hoger verbruik), schijnbaar gebruik je je telefoon veel en dan gaat de batterij ook heel veel sneller leeg.

Standby-tijd tot 210 uur (WCDMA), tot 225 uur (GSM)
Spreektijd tot 190 min (WCDMA), tot 260 min (GSM)

Zet ook alles uit, zoals BT en zo, scheelt ook weer iets.

Edit/

Uurtje telefoon gebruiken, is gelijk 65 uur stanby tijd of zo. ;)

mad_max234 wijzigde dit bericht 23-05-2008 15:32 (8%)

quote:
mad_max234 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:29:
2 dagen is veel te kort, of zit je er veel mee te spelen? Want dan kan het wel.

Maar als je je telefoon normaal gebruikt, dan moet hij toch wel een dag of 6 mee gaan minimaal.
ik denk dat je geen '6' maar '3' wilde intikken?? want als jij 6 dagen stand-by kunt blijven met je N82 dan kun je mee doen met 'ik wed dat ik het kan' hahaha.
nee, 3 dagen is denk ik gemiddeld als je hem matig gebruikt.

uurtje GPS'en kost erg veel. ik schat zelf dat een uurtje GPS'en zo'n halve dag stand-by kost (vanwege GPS gebruik, continue SD kaart access, navigatie berekeningen en natuurlijk ook backlight continue aan).

quote:
sjaakduhuuhl schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:18:
[...]

Heb jij trouwens 'snachts de telefoon uit staan (i.v.m. je accuduur)? Mijne gaat met 24/7 aan staan echt niet langer dan 2 dagen mee.
Telefoon staat 24/7 aan, 3 dagen en dan is de batterij nog niet helemaal leeg.
Gebruik Large Time als screensaver. . ., denk dat jou accu niet echt sterk is . .

Albert020 wijzigde dit bericht 23-05-2008 16:10 (5%)

Ben aan het twijfelen voor deze gsm..

Ben nu in het bezit van een htc 3450 (htc touch) en heb nu al een paar jaar smartphone's van htc, maar toch blijf ik me ergeren aan hoe vaak ze vastlopen en vaak toch langzaam zijn.

Na nu ook een x een touchscreen geprobeerd te hebben ben ik er ook achter dat dit ook niet bepaald alles is, vooral ook omdat ik nogal een sms-fan ben, en dit dus niet zo snel gaat, en al helemaal niet in de auto.

Is dit een fatsoenlijke vervanger voor een htc touch volgens jullie? of ga ik veel missen?
En de toetsen, gaan die snel irriteren, want ze lijken mij vrij klein...

quote:
hars73 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:20:
[...]

Weet iemand of de N82 bij Hi nog steeds simlockvrij is? De huidige aanbieding van Hi staat mij namelijk wel heel erg aan.. 29,95 voor het toestel bij een 2jarig Hi20 abonnement. Het zal toch niet een gelockte zijn he voor dat bedrag?
volgens mij is die aanbieding inclusief Hi eindeloos online

En bestaat er trouwens de mogelijkheid bij nokia om bepaalde mappen te beveiligen, zoals berichten mappen, zoals ze dit bij samsung kennen??

en is de titanium versie ook geheel van plastic?? zoals de zwarte en de witte?

Is al lang terug dat ik een nokia heb gehad namelijk.

Goudvarken wijzigde dit bericht 23-05-2008 18:00 (17%)

Bij dat programma wat je verbruik meet (energy... nog wat!).

Meet hij bij bij na de eerste paar seconde 0,25W. maar als ik heb dan 5minuten aan laat staan (en het beeld gaat dan dus uit), is hij gezakt naar een gemiddeld van 0,10W!!!!

.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws