Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N82 - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 66 67 68 69 last

Nieuw Topic
Ik heb een probleempje / vraagje over sygic.

Het werkt helemaal perfect, en is zeer netjes. Maar als ik bij instelling --> soort voertuig --> voetganger of fietser aanvink, blijft hij gewoon routes via grote wegen aangeven.
Ook is de aankomst tijd zeer snel (gerekend met snelheid v/d auto).

Kan ik hier wat aan doen?

.

Egypt
Reg. datum: 26 april 2003

Ik heb een probleem met emTube.
Bij het afspelen van een gedownloade video krijg ik de error: Onbekend/niet ondersteund bestandsformaat

Bij het direct afspelen van een video krijg ik: emTube was redirected to html page instead of FLV movie! Check your proxy settings.

Snap niet hoe ik dit moet oplossen.... :/

Reg. datum: 30 april 2007

foutje

BPP wijzigde dit bericht 19-05-2008 22:49 (98%)

ideeën genoeg
Reg. datum: 22 mei 2004

quote:
emmerx schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:30:
Ik heb de tomtom patch aan de praat met de interne GPS, werkt zowel met de legale als de bijgeleverde illegale tomtom software.

Rare is dat de GPSd -de Bluetooth GPS emulator- niet werkt als je Assisted GPS communicatie niet toestaat (bij de 2e vraag bij het opstarten):
Error
java.lang.SecurityException:Permission = javax.microedition.io.Connector.serversocket

Lijkt dus dat voorlopig A-GPS nodig is. Al gaat jet ook goed als ik in Offline modus werk en hij dus geen dataconnectie kan maken....

Iemand die dit probleem al opgelost heeft?
Ik krijg hem niet aan de praat... Hij blijft hangen op verbinding met GPS wordt gemaakt...
Maar verbinding krijg ik niet. Ik heb de stappen precies gevolgd, dus de andere simulatie bt device aangemaakt en GPSd latern runnen op de achtergrond.
Kan iemand me verder helpen?

waarom makkelijk als het ook moeilijk kan....

Reg. datum: 01 januari 2006

quote:
Twanzel schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:22:
[...]

Ik krijg hem niet aan de praat... Hij blijft hangen op verbinding met GPS wordt gemaakt...
Maar verbinding krijg ik niet. Ik heb de stappen precies gevolgd, dus de andere simulatie bt device aangemaakt en GPSd latern runnen op de achtergrond.
Kan iemand me verder helpen?
Had ik ook, je moet gpsd/tomtom verwijderen in Nokia (toepassingen -> toepassings beheer), dan met een kaartlezer ook de tomtom dir verwijderen in de root van je SD, daarna gpsd en TomTom opnieuw installeren en toepassen zoals omschreven in de origenel uitleg. Nadeel is dat je je standaard instellingen van TomTom kwijt bent, maar daarna werkte het bij mij.

Ik stap binnenkort over naar een ander provider en wil weer een telefoon waar Tomtom op kan draaien en zat dus te denken aan dit apparaatje oa ivm interne gps(Mocht it niet werken heb nog een adapt liggen)

Echter vraag ik me af hoe het met de laadsnelheden zit van deze telefoon.
Mijn vriendin heeft namelijk de N73 die op dezelfde Symbian draait en deze is echt retetraag.
Komt er een sms binnen en als ze op lezen klikt, dan duurt het soms wel een kleine 20-30 secs en dat vind ik het veel te traag.(nieuwste firmware en gaat elke nacht uit)

Als dit in de N82 verbeterd is, dan is het voor mij een serieuze optie, maar anders ga ik toch écht even verder kijken.

Q6600 G0@3200, P35-DS4, 8800GTS512, 2x 1GB OCZ XTC 4-4-4-12, Antec 900 | Nikon D50| Xfire: Flowz82

Reg. datum: 17 oktober 2000

Enige manier om daar achter te komen is door in de winkel zelf te proberen. Ik ben overgestapt van windows mobile naar de n82 en merk niks van traagheid. Kan niet vergelijken want heb geen n73 of andere symbian telefoon gehad.
quote:
Floris-K schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:17:
Ik stap binnenkort over naar een ander provider en wil weer een telefoon waar Tomtom op kan draaien en zat dus te denken aan dit apparaatje oa ivm interne gps(Mocht it niet werken heb nog een adapt liggen)

Mijn vriendin heeft namelijk de N73 die op dezelfde Symbian draait en deze is echt retetraag.
Komt er een sms binnen en als ze op lezen klikt, dan duurt het soms wel een kleine 20-30 secs en dat vind ik het veel te traag.(nieuwste firmware en gaat elke nacht uit)

Als dit in de N82 verbeterd is, dan is het voor mij een serieuze optie, maar anders ga ik toch écht even verder kijken.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Reg. datum: 01 januari 2006

quote:
Floris-K schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:17:

Hij is sneller. Ken iemand met de N73 en de N82 is gewoon lekker snel. Natuurlijk zitten er soms wat vertragingen met opbouwen van een menu ofzo, maar is niet echt storend. Zeker geen 10tallen secondes wachten ofzo!

schaduw
Reg. datum: 31 augustus 1999

Misschien is de N82 sneller dan een N73 (heb nooit een N73 gebruikt), maar echt snel zou ik hem absoluut niet noemen. Elk beeld laat wel eventjes op zich wachten waarbij je soms ook nog een flikkerend beeld (menu-items of beelden die worden opgebouwd) krijgt.

e2160 + Big Typ | Asus P5N-E sli | 7600GS | Diamondmax 10 300gb | 4gb pc6400

Reg. datum: 02 februari 2008

Dan heb jij wel een andere telefoon dan mij, want die van mij is gewoon heerlijk snel!

Na veel installeren en deïnstalleren wordt je toestel wel trager. Een keer een hard-reset uitvoeren kan dan helemaal geen kwaad. Ik heb echt gemerkt dat mijn toestel hierdoor sneller werd. Ik doe dit nu eens in de zoveel tijd.

Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl

Reg. datum: 08 november 2005

quote:
F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:32:
Na veel installeren en deïnstalleren wordt je toestel wel trager. Een keer een hard-reset uitvoeren kan dan helemaal geen kwaad. Ik heb echt gemerkt dat mijn toestel hierdoor sneller werd. Ik doe dit nu eens in de zoveel tijd.
Gisteren na 17.00 uur mijn N82 Black besteld bij HI.nl, kreeg net een mailtje dat ie niet meer op voorraad is, terwijl op de site nog steeds staat dat ie binnen 24 uur geleverd kan worden...Is ook niks van gezegd toen ik m telefonisch besteld had :s Dan nog maar even wachten.
Maar over die hard-reset: ben je dan al je instellingen, smsjes, agenda-afspraken, telefoonnummers, fotos, software etc. etc. kwijt?? Of alleen een deel van de genoemde dingen?

Amd64 3200+, Asrock 939Dual-Sata2, 1 GB Ram, Sapphire X800GTO2 (@ X850: 16 pijplijntjes open), Hitachi Deskstar T250K 160GB, Win XP pro, Ubuntu 6.10

Reg. datum: 26 juni 2003

Heb de zwarte cover binnengekregen, kwaliteit is in mijn ogen gewoon goed te noemen. Bijna gelijk met de originele cover. Heb 'm ook gemonteerd, en zit prima. Alleen m'n camera doet het nog niet en m'n 3.5mm port werkt nog niet optimaal. Die moet ik dus even nog een keer goed aansluiten (morgen), en dan zou alles gewoon moeten werken.

Ik kwam er wel achter dat het originele toetsenbord nog een extra verbinding heeft. Hiermee bedoel ik onder de D-pad zitten 4 sensoren, dit kan er dus op duiden dat er wel zo'n scrollwheel inzit.. :) Ik heb die daarom ook maar niet vervangen, met het oog op toekomstige firmware updates.

Heb helaas geen foto's van de demontage/montage, want heb naast de n82 geen digicam.. :) Als de camera weer werkt, zal ik een foto maken in de spiegel.

Reg. datum: 09 oktober 2001

quote:
vogelaarke135 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:49:
[...]

Gisteren na 17.00 uur mijn N82 Black besteld bij HI.nl, kreeg net een mailtje dat ie niet meer op voorraad is, terwijl op de site nog steeds staat dat ie binnen 24 uur geleverd kan worden...Is ook niks van gezegd toen ik m telefonisch besteld had :s Dan nog maar even wachten.
Maar over die hard-reset: ben je dan al je instellingen, smsjes, agenda-afspraken, telefoonnummers, fotos, software etc. etc. kwijt?? Of alleen een deel van de genoemde dingen?
Bij een hard reset ben je dat inderdaad kwijt. Dat is namelijk ook het doel van de hard reset, stel je hebt een of ander corrupt smsje in je telefoon waardoor je het smsje zelf niet kan wissen, kan voor rare situaties zorgen.

Als je niet zeker weet of jou met of zonder w geschreven moet worden, gebruik dan je
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Reg. datum: 02 februari 2006

Hoi,

Het volgende is het probleem, laatst had ik wat filmpjes gemaakt, stuk of 6,
dag erop, stond er nog maar 1 filmpje op :(,
Week later ik weer filmpjes maken,, blijkt dat het toestel 9 van de 10 x een filmpje niet op slaat :S

Waar kan dit aan liggen?

ing.

quote:
Maxxieh schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:56:
Heb de zwarte cover binnengekregen, kwaliteit is in mijn ogen gewoon goed te noemen. Bijna gelijk met de originele cover. Heb 'm ook gemonteerd, en zit prima. Alleen m'n camera doet het nog niet en m'n 3.5mm port werkt nog niet optimaal. Die moet ik dus even nog een keer goed aansluiten (morgen), en dan zou alles gewoon moeten werken.

Ik kwam er wel achter dat het originele toetsenbord nog een extra verbinding heeft. Hiermee bedoel ik onder de D-pad zitten 4 sensoren, dit kan er dus op duiden dat er wel zo'n scrollwheel inzit.. :) Ik heb die daarom ook maar niet vervangen, met het oog op toekomstige firmware updates.

Heb helaas geen foto's van de demontage/montage, want heb naast de n82 geen digicam.. :) Als de camera weer werkt, zal ik een foto maken in de spiegel.
Heb je misschien een ebay/marktplaats linkje. Ik wil graag zien wat je namelijk hebt gekocht :)

'Not getting what you want is sometimes a wonderful stroke of luck.'

Reg. datum: 13 augustus 2004

Ik heb sinds kort ook Sygic navigatie op mijn N82 gezet. Het werkt perfekt en vloeiend TOTDAT ik flitspalen toevoeg.

Gelijk na het toevoegen van de flitspalen (gewoon toegevoegd door de juiste bestanden in de juiste mappen te kopieren/plakken op mijn geheugenkaart) merk ik dat Sygic veel langzamer opstart en schokt met inzoomen en dergelijke. Ik heb dan nog helemaal niets toegevoegd in NP beheer en dus eigenlijk alleen maar de flitspalen erop gezet zonder aan te geven dat ik ze ook wil zien op de kaart met/zonder geluidje.

Iemand met ditzelfde probleem of met een oplossing?

Reg. datum: 16 april 2007

Wat is de beste manier om snel een goede hard reset te doen om daarna de progjes weer goed te kunnen installeren? Kan de herinstallatie bijvoorbeeld met de back-up functie?

Een moderator wijzigde dit bericht 21-05-2008 15:53 (4%)
Reden: Groeten hoeft niet op t.net :)

Reg. datum: 26 juni 2003

Ik krijg de camera maar niet aan de praat, en de audiojack wordt niet goed op z'n plaats gehouden. Ik raad het daarom af om een cover te kopen. Heb nu gewoon weer het origineel erop zetten, is toch ook wat steviger! Vind het wel jammer, want die zwarte kleur bevalt me wel.

Een link waar ik 'm gekocht had: Hier klikken

Reg. datum: 05 november 2007

quote:
Roost schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:43:
Wat is de beste manier om snel een goede hard reset te doen om daarna de progjes weer goed te kunnen installeren? Kan de herinstallatie bijvoorbeeld met de back-up functie?
1) *#7370#
2) Ja

Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
GbLeeuw schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:29:
Dan heb jij wel een andere telefoon dan mij, want die van mij is gewoon heerlijk snel!
Pfff, eens in de zoveel tijd, dan heb jij zeker niet al te veel geinstalleerd, anders is het
elke keer een hoop werk als je alles weer opnieuw moet installeren. . . ... :*)

Ik heb sygic ook! Mooi programma.

Alleen als ik hem bij instelling op voetgangen of fiets zet, blijft hij gewoon navigeren voor auto's.
Dus via autowegen, en als ETA ook met snelheden van auto's gerekend! ?

.

Achiever.

quote:
Albert020 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:34:
[...]

Pfff, eens in de zoveel tijd, dan heb jij zeker niet al te veel geinstalleerd, anders is het
elke keer een hoop werk als je alles weer opnieuw moet installeren. . . ... :*)
Ik heb maar eens een aantal programma's die ik toch weinig gebruikte gedeinstalleerd (o.a. MSN Live, Gizmo) en de telefoon lijkt weer wat sneller te zijn geworden. Hopelijk gaat de batterij ook wat langer mee, want die houdt het bij mij bij normaal gebruik krap 2 dagen uit.

I'm staying. I'm finishing my coffee. Enjoying my coffee.

quote:
fwenk570 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 08:54:
[...]

Ik heb maar eens een aantal programma's die ik toch weinig gebruikte gedeinstalleerd (o.a. MSN Live, Gizmo) en de telefoon lijkt weer wat sneller te zijn geworden. Hopelijk gaat de batterij ook wat langer mee, want die houdt het bij mij bij normaal gebruik krap 2 dagen uit.
Heb er heel wat software opstaan, maar de batterij gaat hier ruim 3 dagen mee :*)

quote:
Johantjuuh schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:50:
Ik heb sygic ook! Mooi programma.

Alleen als ik hem bij instelling op voetgangen of fiets zet, blijft hij gewoon navigeren voor auto's.
Dus via autowegen, en als ETA ook met snelheden van auto's gerekend! ?
Ga het zo ook even testen, ik laat het je weten :)

*** Edit ***

Sh** ben me tel vergeten mee te nemen naar me werk Grrrrrrrr :(

Albert020 wijzigde dit bericht 22-05-2008 10:19 (9%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 66 67 68 69 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: