Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Johantjuuh schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:31:
Zijn er mensen die "ervaring" hebben in hun N82?

Ik heb hem vandaag mogen ontvangen, maar heb een hoop vragen.

Voeg me even toe op msn; of mail me eventjes:
{knip}
Wellicht dat een hoop vragen al beantwoord worden als je de zoekfunctie gebruikt, bovenaan de pagina. Veel mensen hebben immers dezelfde vragen en vele zijn al uitgebreid beantwoord in dit forum. Als je daarnaast nog iets zoekt, stel gewoon de vraag in het forum, daar is immers toch een forum voor?

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Ja die functie ken ik, en gebruik ik ook.

Maar heb ook een paar vragen mbt sygic, die hier niet gesteld mogen worden.

Verder heb ik dus een vraag over die geheugenkaart. Ik heb nu een nieuwe 8GB geheugenkaart erin gedaan, maar wat moet ik NU allemaal doen? Om alles netjes op orde te krijgen?

Als ik bijvoorbeeld EXTRA programma's erop wil zetten, waar kan ik die dan zetten?? Enz?

En had ook nog een vraagje over die visual radio, hoe ik automatisch alle radio stations kan instellen? (met wifi!?)

.

Word ook beschreven in het N95(8gb) topic. Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)
En google leverd vele hits op.

Mod GSM HD / N95Forum / Forum.N82

quote:
BvK P4 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:37:
[...]

Ik heb nu Sygic 7.52 met kaart versie 7.54, maar nog steeds krijg ik dezelfde melding. De maps heb ik verwijderd, daarna heb ik die van 7.54 erin gezet.
dan zul je de bestanden toch niet goed in de root hebben gezet v.d. kaart. Of je hebt niet alle bestanden. Ik raad je aan om beta-tester te worden, je krijgt dan gewoon een goed werkende versie die je kan testen voor 14 dagen, zit je iig niet te klooien zoals nu!

Acties: [view]

Door: pven Moderator TCM
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Modbreak:
Voorlopig staan we de discussie over de TomTom hack niet toe, tot dat we intern hebben besloten om het wel of niet toe te staan. Als je nu een post van je zelf mist dan was hij offtopic over dat onderwerp :)

Tevens het dringende verzoek om te stoppen met het oproepen om te DM-en of mailen.
Commentaar leveren doe je maar in een DM ipv een topic te vervuilen. In het N95 topic heb ik je reactie toegestaan, maar dit is alleen maar mods bashen wat je doet :/

DaannO wijzigde dit bericht 17-05-2008 16:43 (90%)

Lees veel over programma's die een n82 kan uitvoeren, zijn er misschien site waar je deze kan downloaden en werken die van een n95 ook of niet. Zet hij deze programme op het telefoon geheugen?. Stukje terug las ik van iemand of van het orginele kaartje alles nodig is of kan je deze formateren of staan hier belangrijke dingen op.

Reg. datum: 02 november 2006

Ja, ik weet wel sites, maar ik mag ze niet noemen. Je kan wel denken aan iets met Symbian en freeware. als je daarop googelt vind je wel wat.

quote:
pim89 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:28:
Ja, ik weet wel sites, maar ik mag ze niet noemen. Je kan wel denken aan iets met Symbian en freeware. als je daarop googelt vind je wel wat.
Dan vindt je echt wel veel >:)

Ga eens kijken, dank je wel

als ik mn nokia wil verbinden met de PC, via de usb kabel.

Geef ik aan: Gegevensoverdracht. Maar na enkele seconden zegt hij dan:
Kan geen overdrachten maken (zoiets), omdat de geheugenkaart in gebruik is!?

Maar hoe kan dat? Hoe kan ik zien of er iets in gebruik is? En wat kan ik eraan doen?

.

Reg. datum: 07 augustus 2007

"USB-gegevensoverdrachtsmodus geactiveerd.Geheugenkaart is tijdens overdracht niet toegankelijk op telefoon."
Dit is de standaard tekst die op de telefoon word weergegeven als je de gegevensoverdracht modus aanzet.Wat betekend dat je je geheugenkaart niet kan gebruiken via de telefoon alleen via de pc.

quote:
sigilens schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:16:
"USB-gegevensoverdrachtsmodus geactiveerd.Geheugenkaart is tijdens overdracht niet toegankelijk op telefoon."
Dit is de standaard tekst die op de telefoon word weergegeven als je de gegevensoverdracht modus aanzet.Wat betekend dat je je geheugenkaart niet kan gebruiken via de telefoon alleen via de pc.
Ja klopt. Die krijg ik meestal ook ja!
Maar wat ik bedoel is iets anders, hij kan hem niet verbinden met mijn PC, omdat er nog iets op de geheugenkaart actief is!?

.

Reg. datum: 02 maart 2001

quote:
Johantjuuh schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:36:
[...]

Maar wat ik bedoel is iets anders, hij kan hem niet verbinden met mijn PC, omdat er nog iets op de geheugenkaart actief is!?
Had deze error ook altijd, maar sinds installeren van de laatste firmware nergens meer last van. Weet niet of het aan de firmware ligt of dat er een toevallige koppeling is weggevallen door de hard reset. Nieuwe install of firmware update even proberen.

quote:
Orcie schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:23:
[...]

Had deze error ook altijd, maar sinds installeren van de laatste firmware nergens meer last van. Weet niet of het aan de firmware ligt of dat er een toevallige koppeling is weggevallen door de hard reset. Nieuwe install of firmware update even proberen.
Wat bedoel je met koppeling weggevallen? Want toen ik het toestel kreeg heb ik wel een reset gedaan inderdaad!

Verder heb ik wel gewoon de nieuwste firmware (20.?) (want heb de zwarte n82!)

.

Reg. datum: 02 november 2006

dan moet je de menu-toets een tijdje ingedrukt houden, en dan zie je alle actieve programma's. als er niets actief is staat alleen stand-by erbij. anders ook andere programma's. deze moet je dan even helemaal afsluiten, en dan doet ie het. Dat heeft bij mij ook geholpen.

quote:
pim89 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:55:
dan moet je de menu-toets een tijdje ingedrukt houden, en dan zie je alle actieve programma's. als er niets actief is staat alleen stand-by erbij. anders ook andere programma's. deze moet je dan even helemaal afsluiten, en dan doet ie het. Dat heeft bij mij ook geholpen.
Ahh weer wat geleerd, bij mij staat: WEB en STANDBY actief >:)

Reg. datum: 21 februari 2006

Als ik ik messenger afsluit blijft de verbinding wel bestaan. Als ik dan naar connectiviteit ga en ik verbreek de verbinding gaat hij 2 sec later automatisch weer verbinding maken met het internet( via wlan) iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??

quote:
pim89 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:55:
Ok bedankt! Nu heb ik er alleen standby staan!

Zijn er nog meer van dit soort tructjes? (misschien hele oude bekende van nokia?) Aangezien ik altijd een SE toestel heb gehad.

Weet iemand trouwens hoe ik automatisch alle radiozenders kan instellen? Zonder alles handmatig te zoeken en te benoemen. Ik probeerde wel iets, maar toen ging hij via vodafonelive. (terwijl ik geen inet bundel heb), maar een een draaloos netwerk hierzo! ?

.

quote:
ErikE12 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:16:
Als ik ik messenger afsluit blijft de verbinding wel bestaan. Als ik dan naar connectiviteit ga en ik verbreek de verbinding gaat hij 2 sec later automatisch weer verbinding maken met het internet( via wlan) iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??
Messenger? Welke messenger bedoel je want er zijn er echt een heleboel...
quote:
Johantjuuh schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:40:
[...]

Ok bedankt! Nu heb ik er alleen standby staan!

Zijn er nog meer van dit soort tructjes? (misschien hele oude bekende van nokia?) Aangezien ik altijd een SE toestel heb gehad.

Weet iemand trouwens hoe ik automatisch alle radiozenders kan instellen? Zonder alles handmatig te zoeken en te benoemen. Ik probeerde wel iets, maar toen ging hij via vodafonelive. (terwijl ik geen inet bundel heb), maar een een draaloos netwerk hierzo! ?
Er zijn er wel een aantal ja... Ik mag hier bepaalde links niet plaatsen. Mogelijk dat ik wel mag zeggen dat je op google.nl moet zoeken naar N82 en dan de pagina die bovenaan staat.

F-O-C-U-Z wijzigde dit bericht 18-05-2008 12:17 (46%)

Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl

Misschien een rare vraag, maar hoe is het met de bediening van de knopjes gesteld heb namelijk dikke vingers vroeg me af of dat geen problemen geeft met de bediening van deze telefoon.
Alvast bedankt.

Reg. datum: 21 februari 2006

[quote]F-O-C-U-Z schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:13:
[...]

Messenger? Welke messenger bedoel je want er zijn er echt een heleboel...

Die je via je mobiel( in map downloads) kan downloaden van nokia.

quote:
Johantjuuh schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:36:
[...]

Ik heb dat kunnen oplossen door eerst Bluetooth op de telefoon uit te schakelen en dan pas de usb-kabel aan te sluiten. (Ik gebruik nog steeds de oude frmware)

quote:
Yasintha schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:34:
Misschien een rare vraag, maar hoe is het met de bediening van de knopjes gesteld heb namelijk dikke vingers vroeg me af of dat geen problemen geeft met de bediening van deze telefoon.
Alvast bedankt.
Zelfs met dunne vingers geeft de bediening problemen dus ik zou de N82 zeker eerst in de winkel uittesten voor je hem koopt.

Reg. datum: 04 december 2006

quote:
Yasintha schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:34:
Alvast bedankt.
de dunne knopjes moeten je idd wel bevallen, (mij bevielen ze wel, nadat ik in een mm even getest had)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws