Gathering of Tweakers

Quicksearch
ow ja?
Reg. datum: 28 maart 2003

quote:
rjvisje schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 07:33:
wat een gedoe zeg dat signen, nu krijg ik van SymbianSigned de volgende melding:

Your request has failed. Reason:
-Developer Certificates will be ENABLED for users who have a Publisher ID ONLY
-ONLY if you used a Publisher ID to create a .csr file with the DevCertCreate tool will you be able to use Open Signed Offline to create a Developer Certificate.
-Developer Certificates are currently DISABLED for users without a Publisher ID. Users who DO NOT have a Publisher ID CANNOT request Developer Certificates or use Open Signed Offline.
-If you have recently obtained a Publisher ID and are unable to create a Developer Certificate using Open Signed Offline please request support through the Symbian Signed forum on the Symbian Developer Network here

snap er nu helemaal geen jota meer van... (hellup hellup hellup)
Daar loop ik nu ook tegen aan. Wat een gekloot. Maar weet iemand misschien waar ik Sygic kan aanschaffen? Las net dat iemand hem gekocht had.

stp records - PSN ID: stp_4

quote:
BvK P4 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:05:
[...]

Bedoel je de kaarten? Versie is 7.52.
Sygic (McGuider) v 7.52 werkt met kaart versie 7.54.

en over het SIGNEN: het offline signen kan standaard niet meer (maw certificaten aanmaken en dan alles signen op je PC). Symbiansigned heeft wel een open online sign gedeelte geopend waar je sis bestanden kunt laten signen, alleen deze accepteert alleen sis bestanden die niet 'private' zijn. (maw illegale progs zoals sygic kan je niet signen hiermee).

quote:
...Daar loop ik nu ook tegen aan. Wat een gekloot. Maar weet iemand misschien waar ik Sygic kan aanschaffen? Las net dat iemand hem gekocht had...
http://www.sygic.com/download/index.php

ow ja?
Reg. datum: 28 maart 2003

quote:
Ja, en dan? Dat was natuurlijk het eerste waar ik gekeken heb....

stp records - PSN ID: stp_4

provides truthiness.

Signen doe je zo:

1. .sisx bestand naar je PC downloaded
2. IMEI nummer opschrijven
3. .sisx + IMEI uploaden/invoeren op https://www.symbiansigned...ublic/openSignedOnline.do
4. Wachten op je mailtje met conformatie dat ie wordt gesigned
5. gesignde applicatie downloaden
6. installeren met Nokia PC Sync Suite (oid).

tadaa...

Mijn Sygic hoefde ik overigens niet te signen, dat was ie al (maarja, ik had dan ook de 3-weken tester versie). Applicatie was niet slecht, maar de kaarten waren ouder dan die van Nokia Maps... dat vind ik wel een groot nadeel... (zeker bij gekochte software wil ik niet achterlopen op de realiteit).

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

RagaBash... sisx kan niet gesigned worden met opensigned. Hiervoor moet je toch echt een .sis bestand hebben. Soms helpt het op de x uit de extensie te halen.

Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl

Reg. datum: 04 december 2006

geouwehoer, nu vind hij m'n .sis bestand weer te groot (11 mb)

Graag gedaan!

Echt he.. Ik druk net de muisknop in om hier te gaan typen dat m'n telefoon het nu zonder geheugenkaart al 2 dagen volhoudt zonder vast te lopen................ en inderdaad ja :/

Ik ga mijn telefoon dus maar weer dumpen bij een service punt.

quote:
Tutti-frutti schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:18:
Echt he.. Ik druk net de muisknop in om hier te gaan typen dat m'n telefoon het nu zonder geheugenkaart al 2 dagen volhoudt zonder vast te lopen................ en inderdaad ja :/

Ik ga mijn telefoon dus maar weer dumpen bij een service punt.
Het ligt dus aan tweakers ;)

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Reg. datum: 20 februari 2002

Ik heb momenteel een E65, wat ik soms wel irritant vind aan dit ding, is dat het bladeren door de menu's soms traag is. De telefoon moet soms echt 3 a 4 seconden denken voordat bijvoorbeeld het hoofdmenu geopend wordt. Hoe is dit bij de N82?

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

quote:
Friebo schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:41:
Ik heb momenteel een E65, wat ik soms wel irritant vind aan dit ding, is dat het bladeren door de menu's soms traag is. De telefoon moet soms echt 3 a 4 seconden denken voordat bijvoorbeeld het hoofdmenu geopend wordt. Hoe is dit bij de N82?
Bij de N82 gaat dit super snel, en zelf met 8 GB geheugenkaart in je tel. . . >:)

Reg. datum: 13 augustus 2004

Ik ben sinds afgelopen dinsdag trotse eigenaar van een Nokia N82 Black. Ik heb echt een vraagje. Al mijn oude contacten heb ik van mijn oude simkaart geexporteerd naar de nieuwe simkaart. Echter komt dit van een Sony Ericsson af en staan alle contacten nu half in mijn nieuwe telefoon. De namen zijn veranderd en er staat overal /M achter en soms staat er een nummer voor. Mijn vraag is, is er een manier om je contacten op de PC aan te passen? Want het duurt eeuwen als ik het allemaal via de telefoon moet gaan doen..

Novell!

quote:
Friebo schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:41:
Super snel is overdreven, hij heeft wel glitches. Bijvoorbeeld bij het kantelen van het beeld, is een duidelijke vertraging te merken. Maar ik ben erg te spreken over de snelheid van de N82. Menu's openen snel, het browsen in de filemanager gaat snel, muziek browsen gaat soepel genoeg. Het opbouwen van webpagina's is nog niet optimaal (qua gebruikerservaring dan), maar wel te doen.
quote:
Albert020 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:39:
[...]

Bij de N82 gaat dit super snel, en zelf met 8 GB geheugenkaart in je tel. . . >:)
Ik zou niet weten waarom de grootte van je SD kaart iets met de snelheid te maken zou hebben...

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 10-05-2008 12:12 (3%)

Vestax VCI-100 te koop voor een leuk bedrag!

quote:
maxvdh schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:42:
Ik ben sinds afgelopen dinsdag trotse eigenaar van een Nokia N82 Black. Ik heb echt een vraagje. Al mijn oude contacten heb ik van mijn oude simkaart geexporteerd naar de nieuwe simkaart. Echter komt dit van een Sony Ericsson af en staan alle contacten nu half in mijn nieuwe telefoon. De namen zijn veranderd en er staat overal /M achter en soms staat er een nummer voor. Mijn vraag is, is er een manier om je contacten op de PC aan te passen? Want het duurt eeuwen als ik het allemaal via de telefoon moet gaan doen..
Ja, in Nokia PC Suite volgens mij...

quote:
sjaakduhuuhl schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:10:
[...]

[...]

Ik zou niet weten waarom de grootte van je SD kaart iets met de snelheid te maken zou hebben...
Pfffffff wat is het warm . . !

Modbreak:
Ja, und :?
Zulke opmerkingen zijn voor HK, niet hier in ieder geval.

Ginz wijzigde dit bericht 11-05-2008 13:35 (46%)

Voor de mensen die het interessant vinden:

CPU N82:

32bit Texas Instruments OMAP 2420
332MHz
ARM1136
ARMv6
No information
No level 2 cache

Dit wordt mijn eerste abonnement en ik weet echt niet waar ik het anders moet plaatsen, dus mijn excuus hiervoor.

Bij Ritel hebben ze op dit moment een N82 aanbieding. Je krijgt het toestel dan gratis in combinatie met een abonnement van 22,50 (18 euro per maand). Bij andere telecomzaken moet je echter voor hetzelfde abonnement dik 60 euro er extra bovenop betalen.

Nu is mijn vraag of er niet allemaal haken en ogen aan vast zitten en of er hier ook mensen zijn die een N82 bij Ritel hebben gekocht.

quote:
maxvdh schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:42:
SE heeft volgens mij ook iets als een PC-Suite waarmee je kan synchroniseren met Outlook. Nokia heeft dit ook. Outlook vindt ik zelf toch wel het makkelijkste om je contacten aan te passen en een off-line backup bij te houden. Ook je agenda afspraken zijn dan te bewerken en terug te synchroniseren.
Ik weet niet of dit het makkelijkste is om uit te voeren, maar heb je het eenmaal ingesteld dan zijn er weinig redenen waarom je het nog anders zal willen.

Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl

quote:
Historik schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:30:
Dit wordt mijn eerste abonnement en ik weet echt niet waar ik het anders moet plaatsen, dus mijn excuus hiervoor.

Bij Ritel hebben ze op dit moment een N82 aanbieding. Je krijgt het toestel dan gratis in combinatie met een abonnement van 22,50 (18 euro per maand). Bij andere telecomzaken moet je echter voor hetzelfde abonnement dik 60 euro er extra bovenop betalen.

Nu is mijn vraag of er niet allemaal haken en ogen aan vast zitten en of er hier ook mensen zijn die een N82 bij Ritel hebben gekocht.
Je zou de vraag bvb hier kunnen stellen: TELECOM PROVIDERS

quote:
Albert020 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:15:
[...]

Je zou de vraag bvb hier kunnen stellen: TELECOM PROVIDERS
Dank je wel d:)b

Even iets leuks voor de dagelijkse beweging:

De Stappen Teller,

Hij telt elke stap die je maakt, ook de afstand die je loopt in km/h berekenkt hij
en niet onbelangrijk de verbrande calorieën, das mooi om te weten toch, zeker als je wil afvallen :9

De Stappen Teller:

http://www.nokia.com/NOKIA_COM_1/Microsites/BetaLabs/applications/Nokia_Step_Counter/stepcounter.jpg

DOWNLOAD

Albert020 wijzigde dit bericht 12-05-2008 13:43 (3%)

Que...?

Sinds enkele dagen ook de blije bezitter van een N82 in het zwart.

Hiervoor een E-ten X500 gehad, en dan is deze Nokia opeens een verademing. Geen moeilijke menustructuren, lekker snel reageren op je commando's... top!

Alleen 1 ding: Als ik in m'n fotogallerij kijk, staan alle foto's dubbel. Iemand een idee hoe dit komt?
Ook kan ik m'n geinstalleerde Java games niet meer terugvinden.

Vimana wijzigde dit bericht 12-05-2008 14:22 (9%)

I will beat a rod... Till a tank empties.

quote:
Albert020 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:38:
Even iets leuks voor de dagelijkse beweging:

De Stappen Teller,

Hij telt elke stap die je maakt, ook de afstand die je loopt in km/h berekenkt hij
en niet onbelangrijk de verbrande calorieën, das mooi om te weten toch, zeker als je wil afvallen :9

De Stappen Teller:

[afbeelding]

DOWNLOAD
Handige app! Heb 'm geinstalleerd, ben benieuwd in hoeverre deze app de batterijduur beinvloedt..

Heb net via eBay een volledig zwarte cover besteld + keypad, ik wil weten hoe de kwaliteit is. Als het van goede kwaliteit is, is het mooi meegenomen. En anders even wachten op de originele cover..

Ik laat het jullie nog weten dus, volledig met foto's en al!

Maxxieh wijzigde dit bericht 12-05-2008 14:43 (13%)

Reg. datum: 16 april 2007

quote:
Maxxieh schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:24:
[...]

Handige app! Heb 'm geinstalleerd, ben benieuwd in hoeverre deze app de batterijduur beinvloedt..
Ik heb deze stappenteller getest en het is echt wonderbaarlijk hoe precies hij telt. Snap er niks van maar werkt perfect als hij gewoon in je zak zit!

Roost

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws