Daar loop ik nu ook tegen aan. Wat een gekloot. Maar weet iemand misschien waar ik Sygic kan aanschaffen? Las net dat iemand hem gekocht had.quote:
stp records - PSN ID: stp_4
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N82 - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 66 67 68 69 last
[Nieuw Topic]Daar loop ik nu ook tegen aan. Wat een gekloot. Maar weet iemand misschien waar ik Sygic kan aanschaffen? Las net dat iemand hem gekocht had.quote:rjvisje schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 07:33:
wat een gedoe zeg dat signen, nu krijg ik van SymbianSigned de volgende melding:
Your request has failed. Reason:
-Developer Certificates will be ENABLED for users who have a Publisher ID ONLY
-ONLY if you used a Publisher ID to create a .csr file with the DevCertCreate tool will you be able to use Open Signed Offline to create a Developer Certificate.
-Developer Certificates are currently DISABLED for users without a Publisher ID. Users who DO NOT have a Publisher ID CANNOT request Developer Certificates or use Open Signed Offline.
-If you have recently obtained a Publisher ID and are unable to create a Developer Certificate using Open Signed Offline please request support through the Symbian Signed forum on the Symbian Developer Network here
snap er nu helemaal geen jota meer van... (hellup hellup hellup)
Sygic (McGuider) v 7.52 werkt met kaart versie 7.54.quote:
http://www.sygic.com/download/index.phpquote:...Daar loop ik nu ook tegen aan. Wat een gekloot. Maar weet iemand misschien waar ik Sygic kan aanschaffen? Las net dat iemand hem gekocht had...
Ja, en dan? Dat was natuurlijk het eerste waar ik gekeken heb....quote:
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl
Het ligt dus aan tweakersquote:Tutti-frutti schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:18:
Echt he.. Ik druk net de muisknop in om hier te gaan typen dat m'n telefoon het nu zonder geheugenkaart al 2 dagen volhoudt zonder vast te lopen................ en inderdaad ja
Ik ga mijn telefoon dus maar weer dumpen bij een service punt.
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!
Bij de N82 gaat dit super snel, en zelf met 8 GB geheugenkaart in je tel. . .quote:Friebo schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:41:
Ik heb momenteel een E65, wat ik soms wel irritant vind aan dit ding, is dat het bladeren door de menu's soms traag is. De telefoon moet soms echt 3 a 4 seconden denken voordat bijvoorbeeld het hoofdmenu geopend wordt. Hoe is dit bij de N82?
Super snel is overdreven, hij heeft wel glitches. Bijvoorbeeld bij het kantelen van het beeld, is een duidelijke vertraging te merken. Maar ik ben erg te spreken over de snelheid van de N82. Menu's openen snel, het browsen in de filemanager gaat snel, muziek browsen gaat soepel genoeg. Het opbouwen van webpagina's is nog niet optimaal (qua gebruikerservaring dan), maar wel te doen.quote:Friebo schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:41:
Ik heb momenteel een E65, wat ik soms wel irritant vind aan dit ding, is dat het bladeren door de menu's soms traag is. De telefoon moet soms echt 3 a 4 seconden denken voordat bijvoorbeeld het hoofdmenu geopend wordt. Hoe is dit bij de N82?
Ik zou niet weten waarom de grootte van je SD kaart iets met de snelheid te maken zou hebben...quote:Albert020 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:39:
[...]
Bij de N82 gaat dit super snel, en zelf met 8 GB geheugenkaart in je tel. . .
sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 10-05-2008 12:12 (3%)
Vestax VCI-100 te koop voor een leuk bedrag!
Ja, in Nokia PC Suite volgens mij...quote:maxvdh schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:42:
Ik ben sinds afgelopen dinsdag trotse eigenaar van een Nokia N82 Black. Ik heb echt een vraagje. Al mijn oude contacten heb ik van mijn oude simkaart geexporteerd naar de nieuwe simkaart. Echter komt dit van een Sony Ericsson af en staan alle contacten nu half in mijn nieuwe telefoon. De namen zijn veranderd en er staat overal /M achter en soms staat er een nummer voor. Mijn vraag is, is er een manier om je contacten op de PC aan te passen? Want het duurt eeuwen als ik het allemaal via de telefoon moet gaan doen..
Pfffffff wat is het warm . . !quote:sjaakduhuuhl schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:10:
[...]
[...]
Ik zou niet weten waarom de grootte van je SD kaart iets met de snelheid te maken zou hebben...
Ginz wijzigde dit bericht 11-05-2008 13:35 (46%)
SE heeft volgens mij ook iets als een PC-Suite waarmee je kan synchroniseren met Outlook. Nokia heeft dit ook. Outlook vindt ik zelf toch wel het makkelijkste om je contacten aan te passen en een off-line backup bij te houden. Ook je agenda afspraken zijn dan te bewerken en terug te synchroniseren.quote:maxvdh schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:42:
Ik ben sinds afgelopen dinsdag trotse eigenaar van een Nokia N82 Black. Ik heb echt een vraagje. Al mijn oude contacten heb ik van mijn oude simkaart geexporteerd naar de nieuwe simkaart. Echter komt dit van een Sony Ericsson af en staan alle contacten nu half in mijn nieuwe telefoon. De namen zijn veranderd en er staat overal /M achter en soms staat er een nummer voor. Mijn vraag is, is er een manier om je contacten op de PC aan te passen? Want het duurt eeuwen als ik het allemaal via de telefoon moet gaan doen..
Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl
Je zou de vraag bvb hier kunnen stellen: TELECOM PROVIDERSquote:Historik schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:30:
Dit wordt mijn eerste abonnement en ik weet echt niet waar ik het anders moet plaatsen, dus mijn excuus hiervoor.
Bij Ritel hebben ze op dit moment een N82 aanbieding. Je krijgt het toestel dan gratis in combinatie met een abonnement van 22,50 (18 euro per maand). Bij andere telecomzaken moet je echter voor hetzelfde abonnement dik 60 euro er extra bovenop betalen.
Nu is mijn vraag of er niet allemaal haken en ogen aan vast zitten en of er hier ook mensen zijn die een N82 bij Ritel hebben gekocht.
Dank je welquote:Albert020 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:15:
[...]
Je zou de vraag bvb hier kunnen stellen: TELECOM PROVIDERS

Albert020 wijzigde dit bericht 12-05-2008 13:43 (3%)
Vimana wijzigde dit bericht 12-05-2008 14:22 (9%)
I will beat a rod... Till a tank empties.
Handige app! Heb 'm geinstalleerd, ben benieuwd in hoeverre deze app de batterijduur beinvloedt..quote:Albert020 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:38:
Even iets leuks voor de dagelijkse beweging:
De Stappen Teller,
Hij telt elke stap die je maakt, ook de afstand die je loopt in km/h berekenkt hij
en niet onbelangrijk de verbrande calorieën, das mooi om te weten toch, zeker als je wil afvallen![]()
De Stappen Teller:
[afbeelding]
DOWNLOAD
Maxxieh wijzigde dit bericht 12-05-2008 14:43 (13%)
Ik heb deze stappenteller getest en het is echt wonderbaarlijk hoe precies hij telt. Snap er niks van maar werkt perfect als hij gewoon in je zak zit!quote:Maxxieh schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:24:
[...]
Handige app! Heb 'm geinstalleerd, ben benieuwd in hoeverre deze app de batterijduur beinvloedt..
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N82 - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 66 67 68 69 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona