Doet ie bij mij ook niet. Zal niet weten hoe je dat precies krijgt. Ik weet wel dat wanneer je een sms krijgt dat het dan wel fullscreen wordt.quote:
Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N82 - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 66 67 68 69 last
[Nieuw Topic]Doet ie bij mij ook niet. Zal niet weten hoe je dat precies krijgt. Ik weet wel dat wanneer je een sms krijgt dat het dan wel fullscreen wordt.quote:Maxxieh schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:12:
Als ik 'm geinstalleerd en ingesteld heb als standaard, dan komt hij niet fullscreen. Je moest nog een ander bestandje vervangen zodat je een groter scherm zou krijgen, maar het vakje wordt dan wel iets groter maar het bedekt m'n scherm niet. Bij iemand anders wel?
I'am Older Than I've Ever Been, And Now I'am Even Older, And Now I'am Even Older, And Now I'am Even Older. And Now I'am Older Still.
Voor snelheid weet ik het niet, waarschijnlijk is interne geheugen altijd sneller dan extern (sd). Voor de batterij zal extern geheugen meer verbruiken.quote:HellStorm666 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:41:
Heb me telefoon 28 april besteld bij hi. heb hem net voor de 3e keer besteld. gaat als maar fout via de tel. dus nu via internet. hopen dat ik hem snel krijg. heb al wel vast een 8GB kaartje binnen.
Nu wil ik graag weten. heb een class 4 kaartje van sandisk. dit is dus minimaal 4 MB/s is het dan verstandig zo veel als mogelijk op de sd te zetten en zo min mogelijk intern of maakt dit niets uit?
gram501 wijzigde dit bericht 05-05-2008 17:14 (7%)
Error -48621: Signature expired
Ik heb geen spannend programma's .. mn apparaatsoftware is 11.0.117quote:sjaakduhuuhl schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:19:
offtopic:
Is het nou opeens het Navigatie topic geworden ofzo??
@oostenrijkie: Check eens wat voor programma's actief zijn, welke software versie je hebt (misschien is er een update) en welk netwerk je hebt. Google dan vervolgens met je probleem in combinatie met deze gegevens. Wellicht dat er meer mensen zijn met dat probleem.
Hij kan wel fullscreen. Wanneer je naar de screensaver gaat kan je op opties klikken. Je kan hier enkele instellingen maken. Zo kan je kiezen dat ie geheel zwart is of wit.quote:Maxxieh schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:12:
Als ik 'm geinstalleerd en ingesteld heb als standaard, dan komt hij niet fullscreen. Je moest nog een ander bestandje vervangen zodat je een groter scherm zou krijgen, maar het vakje wordt dan wel iets groter maar het bedekt m'n scherm niet. Bij iemand anders wel?
Ik zei niet, post het hier eens, ik zei ga googlen met die gegevens i.c.m. je klachtquote:oostenrijkie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:52:
[...]
Ik heb geen spannend programma's .. mn apparaatsoftware is 11.0.117
Error -48621: Signature expired
Tutti-frutti, als ik jouw posts lees is het niet zozeer een probleem van het toestel, maar van de kaart. Heb je het toestel al eens een etmaal geprobeerd zonder kaart? Gaat ie dan ook spontaan rebooten? Welke kaart gebruik je? De bijgeleverde Nokia kaart is één die ernstig veel problemen genereert. Ik gebruik zelf een 8GB SDHC kaart zonder problemen. Zodra ik de Nokia kaart er in stop geeft mijn toestel ook allerlei vage klachten, spontaan opstarten is daar één van.quote:Tutti-frutti schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:51:
Blegh. Gisteren mijn N82 van reparatie gehaald. Ze (Nokia, niet het service point) konden de klacht niet constateren en hebben dus gewoon een reset en, volgens het service point, andere software opgezet dan normaal (nou.. gewoon firmware 20.0.062 dus).
En ja hoor, gisteren, met GEEN software erop geïnstalleerd en een met de telefoon geformatteerde geheugenkaart liep hij weer vastDeedtie het weer even... hoor ik om 23u weer eens een welkomstgeluid.. zucht.
Maar weer opnieuw aanbieden voor reparatie.
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Ik herken me hier niet helemaal in. Je hebt gelijk wat betreft de SMS/MMS/Email structuur... maar ik vindt dit bij meer smartphones terug (met name WM5/6 smartphones). Maar de telefoonstructuur vind ik juist een verademing na 2 jaar met een QTEK S200 (WM5) rond te hebben gelopen.quote:Twister336 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:53:
[...]
Ik ben toch echt niet tevreden over de N82. Buiten de eerder genoemde problemen heeft deze gsm een ingewikkelde en onlogische menustructuur voor het telefoon/sms gedeelte.
De andere functies (gps, muziek, camera, internet) werken dan wel heel goed en zitten ook logisch in mekaar.
Je zou dit dan ook eerder een multimedia apparaat met telefoonfunctie kunnen noemen en niet andersom.
[...]
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
I'am Older Than I've Ever Been, And Now I'am Even Older, And Now I'am Even Older, And Now I'am Even Older. And Now I'am Older Still.
Dat heb ik inderdaad gedaan, zonder geheugenkaart. Staat inderdaad niet in die post, wel in deze. Ik heb het nog niet geprobeerd na reparatie om zonder geheugen kaart te draaien. Zal ik vanaf nu weer eens doenquote:roma0803 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:46:
[...]
Tutti-frutti, als ik jouw posts lees is het niet zozeer een probleem van het toestel, maar van de kaart. Heb je het toestel al eens een etmaal geprobeerd zonder kaart? Gaat ie dan ook spontaan rebooten? Welke kaart gebruik je? De bijgeleverde Nokia kaart is één die ernstig veel problemen genereert. Ik gebruik zelf een 8GB SDHC kaart zonder problemen. Zodra ik de Nokia kaart er in stop geeft mijn toestel ook allerlei vage klachten, spontaan opstarten is daar één van.
Sygic is niet gratis...quote:...Is Sygic de beste optie gratis, of is er ook een andere optie?
nee dat niet maar de stem van Bert Visscher zou ik wel leuk vinden!!quote:pim89 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:18:
Wil je een mannenstem dan?
Ja, dat lijkt me ook wel lachenquote:ErikE12 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:43:
[...]
nee dat niet maar de stem van Bert Visscher zou ik wel leuk vinden!!
O, dat dacht ik. Zijn er gratis opties? Of anders de beste waar je voor moet betalen. Ik heb begrepen dat tomtom de interne gps niet pakt.quote:Sygic is niet gratis...
.
Die zijn er zeer zeker, mag hier alleen niet behandelt wordenquote:pim89 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:05:
[...]
Ja, dat lijkt me ook wel lachen
[...]
O, dat dacht ik. Zijn er gratis opties? Of anders de beste waar je voor moet betalen. Ik heb begrepen dat tomtom de interne gps niet pakt.
Canon Powershot A60 / Olympus c770 - 128MB /64mb cf / 512 xD -
Cons:::BB4E
#bb4e @ qnet
MSI megastick // Apple ipod nano : )
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N82 - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 66 67 68 69 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus