Reg. datum: 21 februari 2006
Reg. datum: 21 februari 2006
Reg. datum: 19 januari 2008
iemandquote:bazzy_abc schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:52:
Beste Tweakers,
Sinds kort heb ik een probleem met mijn n82 (black). Ik heb mijn toestel nu een paar dagen en heb wat applicaties geinstalleerd: Energy Profiler, JoikuSpot, Messenger, Upcode, NiceAlarm, Y-Alarms, Y-Tasks, Palringo (werkt slecht), mScorecard. Ik heb ook wat themes gedownload maar die heb ik er weer af gegooid (van Hotdog ofso... af te raden) en nu krijg ik elke keer als ik een nieuw .sis bestand probeer te openen de melding: Bestand beschadigd! .. en dan kan ik niet door. Ik kan dus geen nieuwe apps installeren...
En verder (ik denk niet dat het er toe doet) heb ik mijn geheugenkaartje (nokia 2GB) ook nog in FAT32 geformatteerd en getracht een back-up te maken met windows, maar ik was zo stom deze op het kaartje zelf te zetten.. dus hij was foutgelopen (kaartje vol). Dit deed ik omdat de PC Suite back-upper aangaf dat niet alle bestanden geback-upped konden worden. Maar ik geloof niet dat het hierdoor komt dat ik geen .sis bestanden meer kan openen.
alle hulp/ ervaringen zijn welkom!
Heb het net ook even getest, ik kan gewoon opemen als er gebeld wordt en spreken,quote:ErikE12 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:06:
Als ik sygic gebruik en ik word gebeld zie ik wel wie er gebeld maar als ik dan op het groene knoppen druk gebeurd er niks en gaat sygic gewoon verder. Kun je wel bellen en sygic te gelijk gebruiken???
Alles gaat hier goed, Sygic gaat gewoon door, heb overgens Sygic v7.52 ( nieuwste versie )
Albert020 wijzigde dit bericht 03-05-2008 15:42 (5%)
Een screensaver van de tijd, datum,en als je een sms hebt ontvangen.....
Bij de originele is deze wat aan de kleine kant en kun je het moeilijk zien
bij deze is hij een stuk groter, en goed te zien.
Heb um net op me N82 geinstalleerd, en werkt perfect
DOWNLOAD

Albert020 wijzigde dit bericht 03-05-2008 16:07 (5%)
Changes
* Version 1.01 adds 12 hour clock support, displays the date, number of unread messages and missed calls, and supports scalable UI.
* Version 1.02 adds working support for Series 60 3rd edition and an option for choosing black background color and for choosing whether parts of the screen should be powered down.
* Version 1.03 adds initial support for detecting unread email (was never released publicly)
* Version 1.04 adds better compatibility with other email solutions on S60 3rd ed, and adds an officially Symbian Signed version
April 22, 2008 - Released Large Time Screensaver 1.04, including a Symbian Signed version for S60 3rd ed
Vind persoonlijk onderstaande SS mooier.

Mod GSM HD / N95Forum / Forum.N82
Dit is de April 22, 2008 - Released Large Time Screensaver 1.04, including a Symbian Signed version for S60 3rd edquote:Kokkie76 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:37:
Is al een tijdje uit Albert. Alleen de gesignde versie is eind April uitgekomen.
Changes
* Version 1.01 adds 12 hour clock support, displays the date, number of unread messages and missed calls, and supports scalable UI.
* Version 1.02 adds working support for Series 60 3rd edition and an option for choosing black background color and for choosing whether parts of the screen should be powered down.
* Version 1.03 adds initial support for detecting unread email (was never released publicly)
* Version 1.04 adds better compatibility with other email solutions on S60 3rd ed, and adds an officially Symbian Signed version
April 22, 2008 - Released Large Time Screensaver 1.04,
including a Symbian Signed version for S60 3rd ed
Vind persoonlijk onderstaande SS mooier.
[afbeelding]
Maar goed, waar is die ScreenSaver van jou te vinden dan
Albert020 wijzigde dit bericht 03-05-2008 17:53 (3%)
Deze moet je wel signen.
Kokkie76 wijzigde dit bericht 03-05-2008 17:59 (13%)
Wat is de naam van deze SS ?quote:Kokkie76 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:59:
Op oa het N95 forum. Denk niet dat ik hier een link naar een ander forum mag plaatsen.
Deze moet je wel signen.
Hmm, N95 forum heef maar dan 10.000 posts, daar ga ik dus niet in zoeken
Albert020 wijzigde dit bericht 03-05-2008 18:03 (13%)
• het daadwerkelijk iets toevoegt; we zien natuurlijk liever dat de inhoudelijke discussie op GoT wordt gevoerd;
• de site voldoet aan de policy van GoT (en daar voldoet het betreffende forum niet aan).
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
http://www.jaspp.net/2007/03/ty1scrsaver-per-3rd-edition/
Niemand heeft het erover maar de meesten gebruiken het
En ik hoef niet uit te leggen waar dit over gaat
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Kokkie76, die SS is een Unsigned versionquote:Kokkie76 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:02:
Ik heb al een andere link gevonden van Jaspp.net
http://www.jaspp.net/2007/03/ty1scrsaver-per-3rd-edition/
KeeeeJ nu weer : ontopic
Albert020 wijzigde dit bericht 03-05-2008 18:15 (7%)
Heb je al eens een hard reset geprobeerd?quote:
En Albert020 waar komt jouw info toch vandaan... het komt mij wel heel erg bekend voor...
F-O-C-U-Z wijzigde dit bericht 04-05-2008 01:57 (20%)
Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl
*** Edit ***quote:F-O-C-U-Z schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:56:
[...]
Heb je al eens een hard reset geprobeerd?
En Albert020 waar komt jouw info toch vandaan... het komt mij wel heel erg bekend voor...
Albert020 wijzigde dit bericht 04-05-2008 20:12 (46%)
Reg. datum: 07 augustus 2007
Nu heb ik hem er vandaag afgegooid en wil ik hem opnieuw gaan downloaden en installeren.
Maar nu kan ik hem niet meer downloaden via downloads op de telefoon .
Is er nog via een andere weg aan te komen?
Reg. datum: 01 november 2005
waar vind je hem weer als hij is geinstalleerd??quote:Albert020 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:04:
Even iets handigs wat ik net op Internet vond, vindt het opzicht wel handig
Een screensaver van de tijd, datum,en als je een sms hebt ontvangen.....
Bij de originele is deze wat aan de kleine kant en kun je het moeilijk zien
bij deze is hij een stuk groter, en goed te zien.
Heb um net op me N82 geinstalleerd, en werkt perfect![]()
DOWNLOAD
[afbeelding]
kan onder applicaties niets vinden.
waar kan ik hem instellen na installatie??
groet marc
te navigeren naar: “Menu” > “Instrumntn” > “Instell.” > “Algemeen” > “Persoonlijk” > “Thema’s” > “Spaarstand” > “Large Time”quote:firefighter2 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:36:
[...]
waar vind je hem weer als hij is geinstalleerd??
kan onder applicaties niets vinden.
waar kan ik hem instellen na installatie??
groet marc
Download Nokia Internet Radioquote:sigilens schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:00:
Nadat ik de firmware update gedaan had deed me internet radio het niet meer.
Nu heb ik hem er vandaag afgegooid en wil ik hem opnieuw gaan downloaden en installeren.
Maar nu kan ik hem niet meer downloaden via downloads op de telefoon .
Is er nog via een andere weg aan te komen?
Reg. datum: 26 juni 2003
Reg. datum: 24 november 2003
voor pretested processoren, mail me:-)
Klopt, hij is ook niet fullscreen....quote:Maxxieh schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:12:
Als ik 'm geinstalleerd en ingesteld heb als standaard, dan komt hij niet fullscreen. Je moest nog een ander bestandje vervangen zodat je een groter scherm zou krijgen, maar het vakje wordt dan wel iets groter maar het bedekt m'n scherm niet. Bij iemand anders wel?
Ik gebruik zelf Sygic, deze werkt zeer goed op de N82quote:BvK P4 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:28:
Welke navigatiesoftware is het beste te gebruiken icm de N82? Ik heb gehoord dat Route 66 goed bevalt, maar ik zou graag meteen de beste keuze willen makenIk heb het gevoel dat Nokia Maps stiekum GPRS gebruikt, en dat wil ik dus absoluut niet..
Dit topic is gesloten. ![]()